Nee. Jij welquote:
Klinkt als een burnout wat je hebt. Missch elke dag een half uurtje een pieker moment nemen? En daarna wat leuks gaan doen en verstand op nul?quote:Op zondag 1 maart 2020 11:35 schreef Mickytjuh het volgende:
Lekker drive to survive kijken. Is ook leuk
Hmm dat is moeilijk plannen...quote:Op zondag 1 maart 2020 11:39 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Klinkt als een burnout wat je hebt. Missch elke dag een half uurtje een pieker moment nemen? En daarna wat leuks gaan doen en verstand op nul?
Ja, ik heb makkelijk praten. Maar wel klote voor je.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:39 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hmm dat is moeilijk plannen...
Ik doe veel kleuren momenteel.. Is ook wel lekker hersenloos!
Ehm.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:40 schreef Mickytjuh het volgende:
Niks zo heerlijk als in de stromende regen lopen en dan thuis komen en in een warme douche stappen
Ja nee das ronduit kutquote:Op zondag 1 maart 2020 11:41 schreef Nizno het volgende:
nadeel is wel als je op de weg ergens naar toe al een stortbui hebt en je de hele tijd in natte broek loopt
Ergste wat er is zo'n beetjequote:Op zondag 1 maart 2020 11:41 schreef Nizno het volgende:
nadeel is wel als je op de weg ergens naar toe al een stortbui hebt en je de hele tijd in natte broek loopt
Ai ja. Dat voelt zo rottig.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:43 schreef madam-april het volgende:
[..]
Vooral als het een spijkerbroek is..
Heftig wel.quote:
Ik draag sowieso niks anders.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:43 schreef madam-april het volgende:
[..]
Vooral als het een spijkerbroek is..
Echt heel naar ja..quote:Op zondag 1 maart 2020 11:44 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ai ja. Dat voelt zo rottig.
[..]
Heftig wel.
Haha de meeste mannen denk ik niet.quote:
Ik draag meer Chino's dan spijkerbroekenquote:Op zondag 1 maart 2020 11:47 schreef madam-april het volgende:
[..]
Echt heel naar ja..
[..]
Haha de meeste mannen denk ik niet.
flodderjurkjes in een stortbui is nog ergerquote:
Ja ok dat kan ook..quote:Op zondag 1 maart 2020 11:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik draag meer Chino's dan spijkerbroeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |