hangt er een beetje vanaf welke soort, in principe ben je immuun voor de soort die je al gehad hebtquote:Op zondag 1 maart 2020 09:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb je wel eens van Dengue gehoord?
De eerste keer word je zo ziek dat je een doodswens hebt.
De tweede keer komt die doodswens daadwerkelijk uit.
Maar dan is de tweede besmetting een andere strain dan de eerste, voor de eerste blijf je immuun, de kruisimmuniteit voor de andere strains (er zijn er 4 of 5) is niet blijvend.quote:Op zondag 1 maart 2020 09:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb je wel eens van Dengue gehoord?
De eerste keer word je zo ziek dat je een doodswens hebt.
De tweede keer komt die doodswens daadwerkelijk uit.
Toch, ik ben niet gerustgestel vwb herbesmettingen.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:05 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Maar dan is de tweede besmetting een andere strain dan de eerste, voor de eerste blijf je immuun, de kruisimmuniteit voor de andere strains (er zijn er 4 of 5) is niet blijvend.
Van 3 meter hoog gevallen en niet op kunnen vangen waardoor mijn schouder/bovenarm de volle klap kreeg. Hele schouder naar de tiefus, bot finaal doormidden, maanden zoet mee geweest toen.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:02 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Linkerarm eraf? Wat had je toen gedaan?
Bij de Jumbo, hier in de buurt, doen ze die tang aan een korte ketting. Zo kort, dat het onmogelijk is om alle broodjes met de tang te pakken.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:04 schreef matthijst het volgende:
[..]
Omdat die tangen ook gewoon kut zijn.
Pak je zo'n klein pistoletje, flikkert ie op de grond. 't is net een kermisattractie.
Bij Lidl doen ze het beter
Verkeerde timing, dat hadden ze eigenlijk pas in de grote Coronashow willen bekendmaken denk ikquote:Op zondag 1 maart 2020 09:59 schreef banaantjeEE het volgende:
Een Spaanse toeriste raakte besmet na een bezoek aan België.
Luchthaven Charleroi heeft crisiscentrum.
https://www.hln.be/nieuws(...)siscentrum~a283ebc5/
Zo zie je maar dat het virus hier ook al goed de ronde heeft gedaan.
Allemachtig, dit soort verhalen voel je bij het lezen haast zelf....quote:Op zondag 1 maart 2020 10:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Van 3 meter hoog gevallen en niet op kunnen vangen waardoor mijn schouder/bovenarm de volle klap kreeg. Hele schouder naar de tiefus, bot finaal doormidden, maanden zoet mee geweest toen.
Arm was er toen niet echt af, maar dat voelde wel zo, want toen ik opstond zwiepte mijn arm gewoon langs me af. Terwijl ik het afgebroken bot door mijn vlees en spieren voelde scheuren.
Ja, ik voel het zelfs een beetje terwijl ik het lees.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Van 3 meter hoog gevallen en niet op kunnen vangen waardoor mijn schouder/bovenarm de volle klap kreeg. Hele schouder naar de tiefus, bot finaal doormidden, maanden zoet mee geweest toen.
Arm was er toen niet echt af, maar dat voelde wel zo, want toen ik opstond zwiepte mijn arm gewoon langs me af. Terwijl ik het afgebroken bot door mijn vlees en spieren voelde scheuren.
Daar wassen ze de tangen dus helemaal nietquote:Op zondag 1 maart 2020 10:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij de Jumbo, hier in de buurt, doen ze die tang aan een korte ketting. Zo kort, dat het onmogelijk is om alle broodjes met de tang te pakken.
Maar na deze posts zal ik nooit meer hetzelfde naar zo'n tang kijken
Dan is dit landelijk denk ik, nooit begrepen.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij de Jumbo, hier in de buurt, doen ze die tang aan een korte ketting. Zo kort, dat het onmogelijk is om alle broodjes met de tang te pakken.
Maar na deze posts zal ik nooit meer hetzelfde naar zo'n tang kijken
Met een beetje geluk na sluitingstijd een hygiënisch doekjequote:Op zondag 1 maart 2020 10:10 schreef matthijst het volgende:
[..]
Daar wassen ze de tangen dus helemaal niet
Bedoel je dit?quote:Op zondag 1 maart 2020 10:05 schreef Markesh het volgende:
Ik ben aan het zoeken naar de dead rate van flu en corona.
Iedere website zegt verschillende dingen.
Heeft iemand hier een betrouwbare bron?
Dat boeit mij werkelijk helemaal niksquote:Op zondag 1 maart 2020 09:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vraagje aan jullie allemaal: ik werk bij de broodafdeling van AH. Ik zat te denken om een bord op te hangen met een verzoek of klanten de broodjes, croissants en banket met de tang willen pakken. Er zijn nog steeds mensen die alles met hun handen pakkenZouden jullie zoiets als klant zijnde op prijs stellen? Of beter van niet?
Ook niet uit Limburg.quote:
ditquote:Op zondag 1 maart 2020 10:04 schreef matthijst het volgende:
[..]
Pak je zo'n klein pistoletje, flikkert ie op de grond. 't is net een kermisattractie.
ik snap niet dat klanten brood uit de stapel met blote handen kunnen oppakkenquote:Op zondag 1 maart 2020 09:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vraagje aan jullie allemaal: ik werk bij de broodafdeling van AH. Ik zat te denken om een bord op te hangen met een verzoek of klanten de broodjes, croissants en banket met de tang willen pakken. Er zijn nog steeds mensen die alles met hun handen pakkenZouden jullie zoiets als klant zijnde op prijs stellen? Of beter van niet?
Er zit denk ik nogal een verschil tussen alles beetpakken voordat je een keuze maakt en alleen je eigen broodjes pakken/aanraken en die in een zakje doen.quote:Op zondag 1 maart 2020 09:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
quote:Op zondag 1 maart 2020 10:17 schreef Momo het volgende:
Heeft iemand een bron voor dat 15% medische zorg nodig heeft?
https://www.who.int/news-room/q-a-detail/q-a-coronavirusesquote:What are the symptoms of COVID-19?
The most common symptoms of COVID-19 are fever, tiredness, and dry cough. Some patients may have aches and pains, nasal congestion, runny nose, sore throat or diarrhea. These symptoms are usually mild and begin gradually. Some people become infected but don’t develop any symptoms and don't feel unwell. Most people (about 80%) recover from the disease without needing special treatment. Around 1 out of every 6 people who gets COVID-19 becomes seriously ill and develops difficulty breathing. Older people, and those with underlying medical problems like high blood pressure, heart problems or diabetes, are more likely to develop serious illness. About 2% of people with the disease have died. People with fever, cough and difficulty breathing should seek medical attention.
Dat kwam uit onderzoek naar 40.000 patienten in China.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:17 schreef Momo het volgende:
Was hier nog niet gepost toch? Ofwel? zag het zelf wel overal op andere sites.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft iemand trouwens enig idee wat het virus doet met de luchtvervuiling in China? Vind het zo raar dat ik daar de afgelopen dagen niet niets over gelezen of gezien heb!
twitter:vrtnws twitterde op zondag 01-03-2020 om 10:22:24Liveblog: Tweede besmetting met coronavirus in België https://t.co/sKFWVOkL0F #vrtnws reageer retweet
Cigarettes smoked en money spent on drugsquote:Op zondag 1 maart 2020 10:11 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Bedoel je dit?
https://www.worldometers.info/
Wuhan is zelfs verdwenen op de rechterkaart.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
luchtvervuiling China (bron is NASA)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo erg dat nieuws uit china gewoon helemaal verdwenen isquote:Op zondag 1 maart 2020 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft iemand trouwens enig idee wat het virus doet met de luchtvervuiling in China? Vind het zo raar dat ik daar de afgelopen dagen niet niets over gelezen of gezien heb!
quote:Op zondag 1 maart 2020 10:23 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Wuhan is zelfs verdwenen op de rechterkaart.
Ergens boven je is het telegraaf artikel gelinktquote:Op zondag 1 maart 2020 10:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Was hier nog niet gepost toch? Ofwel? zag het zelf wel overal op andere sites.
Passief agressief gedrag gespot.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Good riddancequote:Op zondag 1 maart 2020 10:23 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Wuhan is zelfs verdwenen op de rechterkaart.
Ik vroeg me al af waarom de openbare omroep dagen geen liveblog had over COVID-19 en er nu op een luie zondag mee begint. Dat zal wel de reden zijn.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:23 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:vrtnws twitterde op zondag 01-03-2020 om 10:22:24Liveblog: Tweede besmetting met coronavirus in België https://t.co/sKFWVOkL0F #vrtnws reageer retweet
Kan goed zijn, maar geen reden om personeel af te staan blaffen.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:04 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ah oke telegraaf linkjes negeer ik directquote:Op zondag 1 maart 2020 10:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ergens boven je is het telegraaf artikel gelinkt.
quote:Op zondag 1 maart 2020 10:23 schreef Houtenbeen het volgende:
quote:Tweede besmetting in België
Er is opnieuw een Belg besmet geraakt met het nieuwe coronavirus. Dat heeft minister van Volksgezondheid Maggie De Block (Open VLD) bekendgemaakt. "De patiënt in kwestie vertoont milde klachten maar verkeert voor het overige in goede gezondheid", staat in het persbericht van de minister te lezen. Om 11.30 uur geeft De Block een persconferentie. U kunt die hier rechtstreeks volgen
Tijd dat we zo’n BSL-4 opzetten ergens.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:25 schreef KingRadler het volgende:
China haalt dit jaar wel de klimaatdoel.
Hier kan Nederland veel van leren.
Dat is nu het spontaan ontstane Lanzhou.quote:
Ik weet niet of je programma's terug kunt kijken op tv. Nu is WNL bezig op NPO1. Daar beantwoorde een Microbioloog wat antwoorden. Ik vond dat hij een duidelijke uitleg gaf over wat ons te wachten kan staan.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:17 schreef Momo het volgende:
Ik denk zomaar dat iemands hoofd niet bepaald naar seks staat indien hij besmet is met dit virus.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:27 schreef KingRadler het volgende:
Je kan toch met handschoenen en mondkapje iemand neuken die Corona heeft.
Dan zou je toch niet besmet kunnen raken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |