Ook weer gelul, er zijn nog helemaal geen betrouwbare cijfers van het verloop.quote:
Yep.quote:Op zondag 1 maart 2020 09:46 schreef Tris het volgende:
[..]
Gekke vraag misschien maar is een broodrooster voldoende om virussen te vernietigen?
Die 9 dagen op harde oppervlakken is obv een meta-studie van meerdere coronavirussen, niet specifiek deze.quote:
Ja of een onbetrouwbare tussentest, het is niet helemaal helder nog.quote:Op zondag 1 maart 2020 09:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
En toch zijn er al gevallen van genezen verklaard en weer opnieuw ziek geworden.
Lekker paniekplaatje. Dit is zo'n beetje de allermildste griepvariant afgezet tegen de worst case scenario schattingen van covid-19 als ik zo ff kijk. Niet echt een eerlijke vergelijking.quote:
https://www.livescience.c(...)-after-recovery.htmlquote:Op zondag 1 maart 2020 09:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
En toch zijn er al gevallen van genezen verklaard en weer opnieuw ziek geworden.
Een virus werkt dus beter tegen klimaatverandering dan al die onzinnige maatregelingen.quote:Op zondag 1 maart 2020 09:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)coronavirus-in-china
Elk nadeel heeft zijn voordeel.
Gretha zal tevreden zijn.
Heb je wel eens van Dengue gehoord?quote:Op zondag 1 maart 2020 09:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zo hebben virusziekten altijd gewerkt.
De.eerste keer.met echte griep was je doodziek.
Volgende keren bij een lichte mutatie, ben je weer ziek maar nog niet half zo erg.
En 2e keer.hetzelfde virus lijkt me sterk.
Ja, en ik ben nu letterlijk omringd door die shitquote:Op zondag 1 maart 2020 09:43 schreef vosss het volgende:
Ik heb niet alles gevolgd, maar was dit al gepost:
[..]
De ontdekking van Amerika en daaruit resulterende ontvolking door ziekten is gewoon nog duidelijk zichtbaar in de CO2 concentraties in ijskernen, dus ja, dat klopt, en dat is bekend.quote:Op zondag 1 maart 2020 09:55 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Een virus werkt dus beter tegen klimaatverandering dan al die onzinnige maatregelingen.
RIP aan de nabestaanden alvastquote:Op zondag 1 maart 2020 09:57 schreef MichaelPallada het volgende:
[..]
Ja, en ik ben nu letterlijk omringd door die shit![]()
Ik heb een keer paratyfus gehad en dat vond ik al heel veel pijn doen.quote:Op zondag 1 maart 2020 09:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb je wel eens van Dengue gehoord?
De eerste keer word je zo ziek dat je een doodswens hebt.
De tweede keer komt die doodswens daadwerkelijk uit.
Tweede golf Spaanse Griep was ook heftiger meen ik te hebben gelezenquote:Op zondag 1 maart 2020 09:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja het is wel een naar vrouwtje. Zoiets doe je niet.quote:Op zondag 1 maart 2020 09:49 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. maar die Chinese vrouw trekt hem echt wel keihard aan zijn arm.
Ik was zelf ook boos geworden, denk ik.
Knokkelkoorts is een.door insecten overdraagbaar virus. Welke muteert.quote:Op zondag 1 maart 2020 09:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is wel flink gedaald, wat hetzelfde effect heeft.quote:Op zondag 1 maart 2020 09:40 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ehm...nee. Er was de afgelopen 3 jaar nog steeds netto immigratie NAAR de UK vanuit de EU.
http://theconversation.co(...)risk-revealed-105326quote:for nurses the percentage of NHS joiners who were from the EU halved from 19% in 2015-2016 to 7.9% in 2017-2018, and of those leaving the NHS, 9% were EU nationals in 2015-2016 rising to 13% in 2017-2018.
Meeste pijn die ik ooit had was toen mijn linkerarm eraf lag. De tering. Gelukkig is dat wel nog goed gekomen daarna.quote:Op zondag 1 maart 2020 09:57 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik heb een keer paratyfus gehad en dat vond ik al heel veel pijn doen.
huhquote:Op zondag 1 maart 2020 10:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Meeste pijn die ik ooit had was toen mijn linkerarm eraf lag. De tering. Gelukkig is dat wel nog goed gekomen daarna.
Linkerarm eraf? Wat had je toen gedaan?quote:Op zondag 1 maart 2020 10:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Meeste pijn die ik ooit had was toen mijn linkerarm eraf lag. De tering. Gelukkig is dat wel nog goed gekomen daarna.
De kans dat ze contact heeft gehad met een van die 2 patiënten uit België of die Luxemburgse die via Charleroi vloog is inderdaad te verwaarlozen.quote:Op zondag 1 maart 2020 09:59 schreef banaantjeEE het volgende:
Een Spaanse toeriste raakte besmet na een bezoek aan België.
Luchthaven Charleroi heeft crisiscentrum.
https://www.hln.be/nieuws(...)siscentrum~a283ebc5/
Zo zie je maar dat het virus hier ook al goed de ronde heeft gedaan.
Omdat die tangen ook gewoon kut zijn.quote:Op zondag 1 maart 2020 09:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
We hebben er vaak genoeg wat van gezegd en we krijgen ook vaak een grote muil terug. Dus ja, we zijn daarmee gestopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |