abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport zondag 1 maart 2020 @ 02:21:46 #51
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_191766356
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 02:20 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Hysterie ja.
Als je het vaak genoeg blijft roepen ..... is het nog steeds niet waar.
pi_191766359
quote:
14s.gif Op zondag 1 maart 2020 02:19 schreef aTypisch het volgende:
balajis twitterde op zondag 01-03-2020 om 01:46:54 Iran has canceled Friday prayers until further notice, and Saudi Arabia has halted travel to Mecca and Medina.Iran: https://t.co/yiuG4z6sP4Saudi: https://t.co/9lD7jep5YG https://t.co/y8EFd1LWZj https://t.co/8sG3kAYQ5i reageer retweet
just a griep bro
Die minister van gezondheid was toch overleden?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_191766368
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 02:20 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Hysterie ja.
Ja iedereen was zo hysterisch dat die minister ervan dood ging.
pi_191766387
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 02:21 schreef Kyran het volgende:

[..]

Als je het vaak genoeg blijft roepen ..... is het nog steeds niet waar.
Nou vind het wel verstandig om grote evenementen af te schaffen anders worden er wel erg veel tegelijkertijd verkouden en dat is niet wenselijk voor de medische instanties, tegenhouden kun je de griep niet maar vertragen is wel zinvol zodat kwetsbare bevolkingsgroepen volgend jaar netjes een griepspuitje kunnen halen.
pi_191766394
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 02:23 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ja iedereen was zo hysterisch dat die minister ervan dood ging.
Die is toch niet dood joh?
pi_191766400
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 02:25 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Nou vind het wel verstandig om grote evenementen af te schaffen anders worden er wel erg veel tegelijkertijd verkouden en dat is niet wenselijk voor de medische instanties, tegenhouden kun je de griep niet maar vertragen is wel zinvol zodat kwetsbare bevolkingsgroepen volgend jaar netjes een griepspuitje kunnen halen.
Ja, jij hebt je troll-diploma zeker in een verkorte cursus gehaald, he? ;)
  Moderator / Redactie Sport zondag 1 maart 2020 @ 02:27:36 #57
416575 crew  Evenstar
pi_191766402
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 02:27 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Godver _O-
pi_191766406
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 02:27 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

:')
pi_191766409
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 02:27 schreef Kyran het volgende:

[..]

Godver _O-
Welterusten :)
  Moderator / Redactie Sport zondag 1 maart 2020 @ 02:29:16 #60
416575 crew  Evenstar
pi_191766412
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 02:28 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Welterusten :)
:W
pi_191766433
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 02:25 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ga gewoon weg
Groot fan van User Wotte
pi_191766638
Was het eigenlijk niet verstandiger geweest als elk land zijn inwoners verzorgd in het land waar de Epidemie is ontstaan in dit geval China. Dus hou de Nederlandse burgers in China en op kosten van het rijk worden de Nederlanders daar gezamenlijk gehuisvest in een luxe hotel en verzorgd door Nederlandse experts.

Volgens mij is het probleem ontstaan toen elk land zijn inwoners ging terughalen, ze hadden daar beter kunnen blijven tot de epidemie is afgezakt en de burgers gevrijwaard zijn van het virus.
pi_191766646
Het wordt teveel opgeblazen. In werkelijkheid valt het reuze mee.
  zondag 1 maart 2020 @ 03:24:31 #64
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_191766778
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 03:24 schreef Drugshond het volgende:

[..]

3 procent kill-ratio.
It's in the eye of the beholder.
Het probleem zit hem denk ik niet in de kill-ratio. Overheden zijn vooral doodsbenauwd voor de besmettingsgevaar en de economische gevolgen daarvan. Ben er wel van overtuigd dat dit een heel groot probleem is geworden die de wereld economie behoorlijk schaadt. Men reageert volgens mij vooral daarop en de burger reageert vervolgens weer op overheden die in paniek zijn.
  zondag 1 maart 2020 @ 04:03:28 #66
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_191766781
De NHS wil eventueel gepensioneerde dokters inzetten. Gezien de fatality rates bij ouderen vraag ik me af hoeveel van hen bereid zijn dat risico te lopen.

Men vreest ook dat een deel van het verplegend personeel zal thuis blijven indien scholen gesloten worden.
are we infinite or am I alone
pi_191766901
N
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 04:03 schreef crystal_meth het volgende:
De NHS wil eventueel gepensioneerde dokters inzetten. Gezien de fatality rates bij ouderen vraag ik me af hoeveel van hen bereid zijn dat risico te lopen.

Men vreest ook dat een deel van het verplegend personeel zal thuis blijven indien scholen gesloten worden.
nou zullen die brexiteers blij zijn met die Exodus van Europese dokters en verpleegkundigen de afgelopen 3 jaar...
pi_191766981
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 03:16 schreef osodevo het volgende:
Het wordt teveel opgeblazen. In werkelijkheid valt het reuze mee.
Nee, het is zoals het is. Het gaat niet om een regulier griep virus, maar om een nieuw virus.
Een nieuw virus daar heeft niemand antistoffen tegen. Dus dat kan gaan woekeren. Een kettingreactie aan besmettingen worden, een pandemie worden als je besmettingen niet zoveel mogelijk tegen probeert te houden.

Ook artsen en verplegend personeel hebben geen antistoffen ertegen, moeten zich heel goed beschermen, maar dan nog kunnen zij kwetsbaar zijn.

Als er heel veel mensen tegelijkertijd ziek worden en dat ook bij het verplegend personeel, en bij de dienstverlenende sector, naast mensen die in de economische sector werkzaam zijn, kan dat behoorlijk maatschappij- en economie ontwrichtend worden.
Bij een nieuw virus wat ongebreideld gaat woekeren kan het om een aanzienlijk percentage van de wereldbevolking gaan die een besmetting en het ziekteproces zal doormaken.

Het is een virus waar bij de meesten (82%) de ziekte mild verloopt. En bij een kleiner deel (18%) het ernstig verloopt (Intensieve verpleging nodig) en bij de meest kwetsbare groep (3%) het ziekteverloop dodelijk is.
Als het om heel veel besmettingen gaat, gaat het ook bij de kleine percentages om heel grote aantallen. (Wet van de grote getallen.) 3% van vele miljoenen is een behoorlijk aantal. En 18% ernstig zieken (van die vele miljoenen) die intensieve zorg nodig hebben is ook een enorme belasting van de medische capaciteit.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
pi_191767035
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 06:02 schreef barthol het volgende:

[..]

Nee, het is zoals het is. Het gaat niet om een regulier griep virus, maar om een nieuw virus.
Een nieuw virus daar heeft niemand antistoffen tegen. Dus dat kan gaan woekeren. Een kettingreactie aan besmettingen worden, een pandemie worden als je besmettingen niet zoveel mogelijk tegen probeert te houden.

Ook artsen en verplegend personeel hebben geen antistoffen ertegen, moeten zich heel goed beschermen, maar dan nog kunnen zij kwetsbaar zijn.

Als er heel veel mensen tegelijkertijd ziek worden en dat ook bij het verplegend personeel, en bij de dienstverlenende sector, naast mensen die in de economische sector werkzaam zijn, kan dat behoorlijk maatschappij- en economie ontwrichtend worden.
Bij een nieuw virus wat ongebreideld gaat woekeren kan het om een aanzienlijk percentage van de wereldbevolking gaan die een besmetting en het ziekteproces zal doormaken.

Het is een virus waar bij de meesten (82%) de ziekte mild verloopt. En bij een kleiner deel (18%) het ernstig verloopt (Intensieve verpleging nodig) en bij de meest kwetsbare groep (3%) het ziekteverloop dodelijk is.
Als het om heel veel besmettingen gaat, gaat het ook bij de kleine percentages om heel grote aantallen. (Wet van de grote getallen.) 3% van vele miljoenen is een behoorlijk aantal. En 18% ernstig zieken (van die vele miljoenen) die intensieve zorg nodig hebben is ook een enorme belasting van de medische capaciteit.
Goede post!
Go hard or go home
  zondag 1 maart 2020 @ 07:11:25 #70
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_191767053
De US Surgeon General:
Surgeon_General twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 13:08:43 Seriously people- STOP BUYING MASKS! They are NOT effective in preventing general public from catching #Coronavirus, but if healthcare providers can’t get them to care for sick patients, it puts them and our communities at risk! https://t.co/UxZRwxxKL9 reageer retweet
pi_191767058
Erger mij ontzettend aan de nuchterheid van het rivm. Alle kinderen morgen naar school, geen idee of klasgenoten naar italie zijn geweest en dan later in de week opa en oma besmetten en even later de dokter. We hebben ook geen zeven besmettingen in nl maar 1000 besmettingen in europa, er zijn geen.landgrenzen. Ik zou iedereen adviseren om thuis te werken als dat mogelijk is, je kinderen thuis te houden en het openbaar vervoer en grote evenementen te vermijden. Op die manier kunnen we de versprijding verminderen en is het hopelijk beheersbaar. Daarnaast zou ik speciale huisarts praktijken reserveren voor griep klachten en zou ik ook een ziekenhuis reserveren ivm de besmetting van zorgverleners. Beter dan straks gehele steden in lockdown.
pi_191767060
BNODesk twitterde op zondag 01-03-2020 om 04:00:17 NEW: Illinois reports 1 new case of coronavirus https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Het was een rustige nacht qua updates.
  zondag 1 maart 2020 @ 07:24:52 #73
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_191767075
Mike Pence's coronavirus bestrijdingsteam in actie...

pi_191767079
trvrb twitterde op zondag 01-03-2020 om 05:20:13 The team at the @seattleflustudy have sequenced the genome the #COVID19 community case reported yesterday from Snohomish County, WA, and have posted the sequence publicly to https://t.co/tbVb4MAGpy. There are some enormous implications here. 1/9 reageer retweet
trvrb twitterde op zondag 01-03-2020 om 05:20:54 @seattleflustudy This case, WA2, is on a branch in the evolutionary tree that descends directly from WA1, the first reported case in the USA sampled Jan 19, also from Snohomish County, viewable here: https://t.co/gxyo0PsJ7x 2/9 https://t.co/LBH26A0AFC reageer retweet
trvrb twitterde op zondag 01-03-2020 om 05:21:22 @seattleflustudy This strongly suggests that there has been cryptic transmission in Washington State for the past 6 weeks. 3/9 reageer retweet
Draadje loopt nog door, maar in t kort; het virus dat gevonden is in de patient gisteren lijkt op een afstammeling van de patient van 6 weken geleden.
Wat zou betekenen dat het virus al minimaal 6 weken welig tiert en minimaal honderen mensen besmet kan hebben.

Wat dus weer een gevolg is van; we testen alleen als je uit een risicogebied komt, want het virus is hier nog niet. Lalalalaalala O-)

trvrb twitterde op zondag 01-03-2020 om 05:23:08 @seattleflustudy I believe we're facing an already substantial outbreak in Washington State that was not detected until now due to narrow case definition requiring direct travel to China. 6/9 reageer retweet
trvrb twitterde op zondag 01-03-2020 om 05:41:19 @seattleflustudy @KCPubHealth @WADeptHealth @lea_starita An update, because I see people overly speculating on total outbreak size. Our best current expectation is a few hundred current infections. Expect more analyses tomorrow. reageer retweet
pi_191767086
Als al 3 Nederlanders afzonderlijk van elkaar dat virus uit Lombardije hebben meegenomen moet er daar toch veel meer aan de hand zijn? Dan lijkt 650 wel erg weinig.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 1 maart 2020 @ 07:32:07 #76
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191767099
quote:
12s.gif Op zondag 1 maart 2020 07:24 schreef crystal_meth het volgende:

[ afbeelding ]
Of deze is ziek, of hij staat op een vrij ongelukkig moment - en met het idee dat toch iedereen de ogen dicht heeft - zijn neus in zijn blote hand te snuiten.

Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 1 maart 2020 @ 07:35:26 #77
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_191767118
quote:
12s.gif Op zondag 1 maart 2020 07:24 schreef crystal_meth het volgende:

[ afbeelding ]
Politici die bidden...wat een land.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  zondag 1 maart 2020 @ 07:37:27 #78
22565 asco
Los in deze tent
pi_191767129
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 07:29 schreef Nielsch het volgende:
Als al 3 Nederlanders afzonderlijk van elkaar dat virus uit Lombardije hebben meegenomen moet er daar toch veel meer aan de hand zijn? Dan lijkt 650 wel erg weinig.
Geduld.
  zondag 1 maart 2020 @ 07:41:36 #79
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_191767140
quote:
4s.gif Op zondag 1 maart 2020 07:26 schreef _I het volgende:
<snip>
Eén van de reacties:
HalWolkowski twitterde op zondag 01-03-2020 om 06:30:23 @trvrb @seattleflustudy I started to see highly atypical test results at least a month ago, but it has only been in the last couple of days that any real consideration of possible COVID-19 infection has been apparent. I am saying since Wednesday, at the hospital I work at. reageer retweet
Het zou wel eens heel snel kunnen gaan...
  Redactie Frontpage / Sport zondag 1 maart 2020 @ 07:48:24 #80
426493 crew  PippenScottie
pi_191767171
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 07:41 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Eén van de reacties:
HalWolkowski twitterde op zondag 01-03-2020 om 06:30:23 @:trvrb @:seattleflustudy I started to see highly atypical test results at least a month ago, but it has only been in the last couple of days that any real consideration of possible COVID-19 infection has been apparent. I am saying since Wednesday, at the hospital I work at. reageer retweet
Een account van februari 2020 zonder profielfoto.

Social media zit vol bots en desinformatie. Graag een beetje kritischer zijn op wat je deelt.
My friends all drive horses
  zondag 1 maart 2020 @ 07:52:40 #81
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_191767180
Ik was gister op een trouwerij op een boot in Amsterdam. 1 van de gasten had afgezegd vanwege coronagevaar. We hebben hier hartelijk om gelachen met z’n allen, maar was die actie wel zo belachelijk? Een aantal gasten kwam uit Frankrijk en uit de VS.

Morgen weer naar het werk, ik ga er altijd naartoe met de Schipholtrein en dan een stukje met de metro. Ik werk met een team van 80 man met allerlei nationaliteiten. Italianen, Fransen, Amerikanen, Indiërs. Paar Duitsers, Russen.

Ik heb niet het idee dat ik onder mijn verplichtingen heen kan, dat ik een keus heb. Tegelijk heb ik het idee dat ik misschien meer dan gemiddeld word blootgesteld aan mogelijk besmette personen. Ik merk dat ik er wel steeds meer mee bezig ben.
  zondag 1 maart 2020 @ 07:52:55 #82
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_191767183
https://www.telegraaf.nl/(...)-ondanks-coronavirus

zo is dat , leg je lot in de handen van de Here
Stoere gelovige mensen van Loon op Zand
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_191767189
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 07:41 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Eén van de reacties:
HalWolkowski twitterde op zondag 01-03-2020 om 06:30:23 @:trvrb @:seattleflustudy I started to see highly atypical test results at least a month ago, but it has only been in the last couple of days that any real consideration of possible COVID-19 infection has been apparent. I am saying since Wednesday, at the hospital I work at. reageer retweet
Er zijn al weken berichten op twitter van gezinnen die 1-voor-1 ziek worden.

Plus dat de eerste meldingen van diverse uitbraken van 31 december zijn, zou echt niet weten waarom het niet al sindsdien hier is.

Met een incubatietijd van ongeveer 6 dagen, zitten we minimaal in week 7/8. Afhankelijk van een R0 van 2 of 7, afhankelijk van welke berichten je gelooft, lopen de ziekenhuizen in de komende twee weken vol. Ziek!
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 1 maart 2020 @ 07:55:09 #84
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191767190
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 07:52 schreef Aventura het volgende:
Ik was gister op een trouwerij op een boot in Amsterdam. 1 van de gasten had afgezegd vanwege coronagevaar. We hebben hier hartelijk om gelachen met z’n allen, maar was die actie wel zo belachelijk? Een aantal gasten kwam uit Frankrijk en uit de VS.

Morgen weer naar het werk, ik ga er altijd naartoe met de Schipholtrein en dan een stukje met de metro. Ik werk met een team van 80 man met allerlei nationaliteiten. Italianen, Fransen, Amerikanen, Indiërs. Paar Duitsers, Russen.

Ik heb niet het idee dat ik onder mijn verplichtingen heen kan, dat ik een keus heb. Tegelijk heb ik het idee dat ik misschien meer dan gemiddeld word blootgesteld aan mogelijk besmette personen. Ik merk dat ik er wel steeds meer mee bezig ben.
Maar dat een aantal gasten uit de VS kwam heeft er weinig mee te maken toch? Ik neem aan dat ook een aanzienlijk aantal uit Nederland kwam.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_191767192
Dus als je het virus hebt ben je ineens eigendom van de staat?
Gaat de staat dan ook alle onkosten betalen.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_191767200
Overigens zou het alleen maar in ons voordeel zijn als we hier de milde variant al welig hebben tieren in het geval van immuniteit...

Als het wel herinfecties heeft, dan zijn we redelijk de sjaak als we hier eerst de milde versie krijgen en het duikt weer op later dit jaar/volgend jaar.

Data...
  zondag 1 maart 2020 @ 08:01:01 #87
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_191767208
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 07:55 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Maar dat een aantal gasten uit de VS kwam heeft er weinig mee te maken toch? Ik neem aan dat ook een aanzienlijk aantal uit Nederland kwam.
op zich niet maar ze hebben natuurlijk wel gereisd en zijn op luchthavens geweest. Maar goed, het leek mij ook overdreven om een bruiloft af te zeggen.
pi_191767221
quote:
10s.gif Op zondag 1 maart 2020 02:26 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Die is toch niet dood joh?
Wel toch? Als dit dezelfde is
https://www.independent.c(...)k#Echobox=1582970773
pi_191767235
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 08:01 schreef Aventura het volgende:

[..]

op zich niet maar ze hebben natuurlijk wel gereisd en zijn op luchthavens geweest. Maar goed, het leek mij ook overdreven om een bruiloft af te zeggen.
De tijd zal het leren :Y
pi_191767242
In de VS bidden ze het virus weg, volgens sommige is Nederland te laks in zijn aanpak. Kim Jong Un pakt het virus naar verluid voortvarend aan. Daar hadden ze 1 corona geval die hebben ze nu niet meer.

https://www.ibtimes.sg/no(...)ot-dead-report-40042
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_191767246
quote:
2s.gif Op zondag 1 maart 2020 08:03 schreef _I het volgende:
Kijken jullie ook Dr. John?
Die raadde aan om het volgende te kopen;

Zo’n zuurstofmeter voor op je vinger

https://www.bol.com/nl/p/(...)=socialshare_pdp_www

Je hebt ze ook goedkoper (en duurder), dacht deel het even. *)

(Zit overigens ook op sommige nieuwere telefoons)
Cross-post uit het boodschappentopic voor de “voorbereiders” :+
  zondag 1 maart 2020 @ 08:13:02 #92
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_191767264
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 08:08 schreef vipergts het volgende:
In de VS bidden ze het virus weg, volgens sommige is Nederland te laks in zijn aanpak. Kim Jong Un pakt het virus naar verluid voortvarend aan. Daar hadden ze 1 corona geval die hebben ze nu niet meer.

denk dat ze in China alles hebben verbrand met die mobiele verbranders
pi_191767267
quote:
2s.gif Op zondag 1 maart 2020 08:08 schreef _I het volgende:

[..]

Cross-post uit het boodschappentopic voor de “voorbereiders” :+
Vandaag nog ff een paar bouwmarkten afstruinen inmiddels ben ik in het bezit van een dieselgenerator. Eens kijken of we vandaag nog een zooitje batterijen kunnen scoren bij de Aldi en Lidl.

En niet te vergeten wat afbak croissantjes :9
  zondag 1 maart 2020 @ 08:18:32 #94
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_191767284
dit zou echt wel crimineel zijn.

.
pi_191767304
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 08:18 schreef THEFXR het volgende:
dit zou echt wel crimineel zijn.

.
[ afbeelding ]
Het gekke is, ik moest ook steeds aan dat beeld denken, ook de reactie van de paus, alsof hij de duivel zag
  zondag 1 maart 2020 @ 08:22:45 #96
22565 asco
Los in deze tent
pi_191767305
Op de Telegraaf staan alle berichten die ze geplaatst hebben omtrent dit virus.

"19 januari
- Aantal besmettingen in China naar 62.

- China zegt: het virus is beheersbaar."

🙄

https://www.telegraaf.nl/c/754144683/
pi_191767306
Nog niet peer-reviewed, maar schattingen dat Iran 18.000 geinfecteerden heeft.

https://www.medrxiv.org/c(...)_app&utm_name=iossmf
pi_191767307
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 08:08 schreef vipergts het volgende:

Je kan beter bij de eerste 100 besmettingsgevallen horen dan nummer 15.000 te zijn hier in Nederland.

Grotere kans dat je het dan overleeft gezien het feit dat je dan nog fatsoenlijk medische zorg krijgt.
pi_191767313
quote:
14s.gif Op zondag 1 maart 2020 08:13 schreef vuurbrood het volgende:

[..]

Vandaag nog ff een paar bouwmarkten afstruinen inmiddels ben ik in het bezit van een dieselgenerator. Eens kijken of we vandaag nog een zooitje batterijen kunnen scoren bij de Aldi en Lidl.

En niet te vergeten wat afbak croissantjes :9
Die laatste heb ik ook liggen, kaas vergeten. Gelukkig hebben we nog kansen vandaag! :P
pi_191767315
quote:
10s.gif Op zondag 1 maart 2020 08:23 schreef _I het volgende:

[..]

Die laatste heb ik ook liggen, kaas vergeten. Gelukkig hebben we nog kansen vandaag! :P
Wel snel wezen hier staan de mensen al voor de supermarkt en die gaat pas open om 10:00 :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')