Of deze is ziek, of hij staat op een vrij ongelukkig moment - en met het idee dat toch iedereen de ogen dicht heeft - zijn neus in zijn blote hand te snuiten.quote:Op zondag 1 maart 2020 07:24 schreef crystal_meth het volgende:
Mike Pence's coronavirus bestrijdingsteam in actie...
[ afbeelding ]
Politici die bidden...wat een land.quote:Op zondag 1 maart 2020 07:24 schreef crystal_meth het volgende:
Mike Pence's coronavirus bestrijdingsteam in actie...
[ afbeelding ]
Geduld.quote:Op zondag 1 maart 2020 07:29 schreef Nielsch het volgende:
Als al 3 Nederlanders afzonderlijk van elkaar dat virus uit Lombardije hebben meegenomen moet er daar toch veel meer aan de hand zijn? Dan lijkt 650 wel erg weinig.
Eén van de reacties:quote:
Het zou wel eens heel snel kunnen gaan...twitter:HalWolkowski twitterde op zondag 01-03-2020 om 06:30:23@trvrb @seattleflustudy I started to see highly atypical test results at least a month ago, but it has only been in the last couple of days that any real consideration of possible COVID-19 infection has been apparent. I am saying since Wednesday, at the hospital I work at. reageer retweet
Een account van februari 2020 zonder profielfoto.quote:Op zondag 1 maart 2020 07:41 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Eén van de reacties:Het zou wel eens heel snel kunnen gaan...twitter:HalWolkowski twitterde op zondag 01-03-2020 om 06:30:23@:trvrb @:seattleflustudy I started to see highly atypical test results at least a month ago, but it has only been in the last couple of days that any real consideration of possible COVID-19 infection has been apparent. I am saying since Wednesday, at the hospital I work at. reageer retweet
Er zijn al weken berichten op twitter van gezinnen die 1-voor-1 ziek worden.quote:Op zondag 1 maart 2020 07:41 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Eén van de reacties:Het zou wel eens heel snel kunnen gaan...twitter:HalWolkowski twitterde op zondag 01-03-2020 om 06:30:23@:trvrb @:seattleflustudy I started to see highly atypical test results at least a month ago, but it has only been in the last couple of days that any real consideration of possible COVID-19 infection has been apparent. I am saying since Wednesday, at the hospital I work at. reageer retweet
Maar dat een aantal gasten uit de VS kwam heeft er weinig mee te maken toch? Ik neem aan dat ook een aanzienlijk aantal uit Nederland kwam.quote:Op zondag 1 maart 2020 07:52 schreef Aventura het volgende:
Ik was gister op een trouwerij op een boot in Amsterdam. 1 van de gasten had afgezegd vanwege coronagevaar. We hebben hier hartelijk om gelachen met z’n allen, maar was die actie wel zo belachelijk? Een aantal gasten kwam uit Frankrijk en uit de VS.
Morgen weer naar het werk, ik ga er altijd naartoe met de Schipholtrein en dan een stukje met de metro. Ik werk met een team van 80 man met allerlei nationaliteiten. Italianen, Fransen, Amerikanen, Indiërs. Paar Duitsers, Russen.
Ik heb niet het idee dat ik onder mijn verplichtingen heen kan, dat ik een keus heb. Tegelijk heb ik het idee dat ik misschien meer dan gemiddeld word blootgesteld aan mogelijk besmette personen. Ik merk dat ik er wel steeds meer mee bezig ben.
op zich niet maar ze hebben natuurlijk wel gereisd en zijn op luchthavens geweest. Maar goed, het leek mij ook overdreven om een bruiloft af te zeggen.quote:Op zondag 1 maart 2020 07:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dat een aantal gasten uit de VS kwam heeft er weinig mee te maken toch? Ik neem aan dat ook een aanzienlijk aantal uit Nederland kwam.
De tijd zal het lerenquote:Op zondag 1 maart 2020 08:01 schreef Aventura het volgende:
[..]
op zich niet maar ze hebben natuurlijk wel gereisd en zijn op luchthavens geweest. Maar goed, het leek mij ook overdreven om een bruiloft af te zeggen.
Cross-post uit het boodschappentopic voor de “voorbereiders”quote:Op zondag 1 maart 2020 08:03 schreef _I het volgende:
Kijken jullie ook Dr. John?
Die raadde aan om het volgende te kopen;
Zo’n zuurstofmeter voor op je vinger
https://www.bol.com/nl/p/(...)=socialshare_pdp_www
Je hebt ze ook goedkoper (en duurder), dacht deel het even.
(Zit overigens ook op sommige nieuwere telefoons)
denk dat ze in China alles hebben verbrand met die mobiele verbrandersquote:Op zondag 1 maart 2020 08:08 schreef vipergts het volgende:
In de VS bidden ze het virus weg, volgens sommige is Nederland te laks in zijn aanpak. Kim Jong Un pakt het virus naar verluid voortvarend aan. Daar hadden ze 1 corona geval die hebben ze nu niet meer.
https://www.ibtimes.sg/no(...)ot-dead-report-40042
Vandaag nog ff een paar bouwmarkten afstruinen inmiddels ben ik in het bezit van een dieselgenerator. Eens kijken of we vandaag nog een zooitje batterijen kunnen scoren bij de Aldi en Lidl.quote:Op zondag 1 maart 2020 08:08 schreef _I het volgende:
[..]
Cross-post uit het boodschappentopic voor de “voorbereiders”
Het gekke is, ik moest ook steeds aan dat beeld denken, ook de reactie van de paus, alsof hij de duivel zagquote:Op zondag 1 maart 2020 08:18 schreef THEFXR het volgende:
dit zou echt wel crimineel zijn.
.
[ afbeelding ]
Je kan beter bij de eerste 100 besmettingsgevallen horen dan nummer 15.000 te zijn hier in Nederland.quote:Op zondag 1 maart 2020 08:08 schreef vipergts het volgende:
In de VS bidden ze het virus weg, volgens sommige is Nederland te laks in zijn aanpak. Kim Jong Un pakt het virus naar verluid voortvarend aan. Daar hadden ze 1 corona geval die hebben ze nu niet meer.
https://www.ibtimes.sg/no(...)ot-dead-report-40042
Die laatste heb ik ook liggen, kaas vergeten. Gelukkig hebben we nog kansen vandaag!quote:Op zondag 1 maart 2020 08:13 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Vandaag nog ff een paar bouwmarkten afstruinen inmiddels ben ik in het bezit van een dieselgenerator. Eens kijken of we vandaag nog een zooitje batterijen kunnen scoren bij de Aldi en Lidl.
En niet te vergeten wat afbak croissantjes
Wel snel wezen hier staan de mensen al voor de supermarkt en die gaat pas open om 10:00quote:Op zondag 1 maart 2020 08:23 schreef _I het volgende:
[..]
Die laatste heb ik ook liggen, kaas vergeten. Gelukkig hebben we nog kansen vandaag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |