Dat kwam uit onderzoek naar 40.000 patienten in China.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:17 schreef Momo het volgende:
Heeft iemand een bron voor dat 15% medische zorg nodig heeft?
Was hier nog niet gepost toch? Ofwel? zag het zelf wel overal op andere sites.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft iemand trouwens enig idee wat het virus doet met de luchtvervuiling in China? Vind het zo raar dat ik daar de afgelopen dagen niet niets over gelezen of gezien heb!
twitter:vrtnws twitterde op zondag 01-03-2020 om 10:22:24Liveblog: Tweede besmetting met coronavirus in België https://t.co/sKFWVOkL0F #vrtnws reageer retweet
Cigarettes smoked en money spent on drugsquote:Op zondag 1 maart 2020 10:11 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Bedoel je dit?
https://www.worldometers.info/
Wuhan is zelfs verdwenen op de rechterkaart.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
luchtvervuiling China (bron is NASA)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo erg dat nieuws uit china gewoon helemaal verdwenen isquote:Op zondag 1 maart 2020 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft iemand trouwens enig idee wat het virus doet met de luchtvervuiling in China? Vind het zo raar dat ik daar de afgelopen dagen niet niets over gelezen of gezien heb!
quote:Op zondag 1 maart 2020 10:23 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Wuhan is zelfs verdwenen op de rechterkaart.
Ergens boven je is het telegraaf artikel gelinktquote:Op zondag 1 maart 2020 10:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Was hier nog niet gepost toch? Ofwel? zag het zelf wel overal op andere sites.
Passief agressief gedrag gespot.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Good riddancequote:Op zondag 1 maart 2020 10:23 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Wuhan is zelfs verdwenen op de rechterkaart.
Ik vroeg me al af waarom de openbare omroep dagen geen liveblog had over COVID-19 en er nu op een luie zondag mee begint. Dat zal wel de reden zijn.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:23 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:vrtnws twitterde op zondag 01-03-2020 om 10:22:24Liveblog: Tweede besmetting met coronavirus in België https://t.co/sKFWVOkL0F #vrtnws reageer retweet
Kan goed zijn, maar geen reden om personeel af te staan blaffen.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:04 schreef matthijst het volgende:
[..]
Omdat die tangen ook gewoon kut zijn.
Pak je zo'n klein pistoletje, flikkert ie op de grond. 't is net een kermisattractie.
Bij Lidl doen ze het beter
Ah oke telegraaf linkjes negeer ik directquote:Op zondag 1 maart 2020 10:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ergens boven je is het telegraaf artikel gelinkt.
quote:Op zondag 1 maart 2020 10:23 schreef Houtenbeen het volgende:
quote:Tweede besmetting in België
Er is opnieuw een Belg besmet geraakt met het nieuwe coronavirus. Dat heeft minister van Volksgezondheid Maggie De Block (Open VLD) bekendgemaakt. "De patiënt in kwestie vertoont milde klachten maar verkeert voor het overige in goede gezondheid", staat in het persbericht van de minister te lezen. Om 11.30 uur geeft De Block een persconferentie. U kunt die hier rechtstreeks volgen
Tijd dat we zo’n BSL-4 opzetten ergens.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:25 schreef KingRadler het volgende:
China haalt dit jaar wel de klimaatdoel.
Hier kan Nederland veel van leren.
Dat is nu het spontaan ontstane Lanzhou.quote:
Ik weet niet of je programma's terug kunt kijken op tv. Nu is WNL bezig op NPO1. Daar beantwoorde een Microbioloog wat antwoorden. Ik vond dat hij een duidelijke uitleg gaf over wat ons te wachten kan staan.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:17 schreef Momo het volgende:
Heeft iemand een bron voor dat 15% medische zorg nodig heeft?
Ik denk zomaar dat iemands hoofd niet bepaald naar seks staat indien hij besmet is met dit virus.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:27 schreef KingRadler het volgende:
Je kan toch met handschoenen en mondkapje iemand neuken die Corona heeft.
Dan zou je toch niet besmet kunnen raken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |