Nee ben geen multimiljonairquote:Op zondag 8 maart 2020 10:43 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Nee, maar in jouw geval geldt dag blijkbaar wel gezien dat kleine foutje jou blijkbaar 50 euro oplevert.
Dat heeft dan andere redenen dat die specifieke rekenfout.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ben geen multimiljonair![]()
maar toch 50 euro gezakt. gun ze niks die aasgieren
nee toch?quote:Op zondag 8 maart 2020 10:45 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Dat heeft dan andere redenen dat die specifieke rekenfout.
Jawel.quote:
Dat heb ik niet :pquote:Op zondag 8 maart 2020 15:54 schreef MyTiredFeet het volgende:
[..]
Jawel.![]()
Schijf 1 = (1,935% - 1,931%) 0,004% van ¤ 71.650 = ¤ 3 x 30% belasting = ¤ 1
Schijf 2 = (4,451% - 4,443%) 0,008% van ¤ 912.086 = ¤ 72 x 30% belasting = ¤ 21
Schijf 3 = (5,600% - 5,590%) 0,010% van ¤ 930.000 = ¤ 93 x 30% belasting = ¤ 28
Dan zou je een vermogen moeten hebben van ¤ 1.913.736 boven het heffingsvrij vermogen.
Nee.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:36 schreef T_Killer het volgende:
Bij mij wordt er iedere maand ong. ¤32 op m'n salaris ingehouden voor arbeidsongeschiktheidsverzekering van Loyalis.
Kan ik deze kosten (12 x ¤ 32) opgeven bij de inkomstenbelasting? Die vraag wordt gesteld namelijk.
Een collega zei van wel maar ik lees dat tot nu toe overal dat dit niet kan.
Veelgestelde vragenquote:Krijg ik een jaaropgave van mijn arbeidsongeschiktheidsverzekering?
Wordt de premie op uw salaris ingehouden? Uw werkgever heeft een contract afgesloten met Loyalis. De premie wordt dan op uw brutosalaris ingehouden en hebt u direct maandelijks het belastingvoordeel. U krijgt géén jaaropgave.
Betaalt u de premie zelf via automatische incasso? Dan kunt u de premies aftrekken bij uw belastingaangifte onder Uitgaven voor inkomensvoorzieningen. U hebt inmiddels van ons een jaaropgave ontvangen van de betaalde premie.
Dit klinkt alsof hier een echte immigratie van toepassing is, klopt dat? Ben je halverwege 2019 pas weer in NL in de GBA ingeschreven? Zou ja, dan kun je je aangifte niet digitaal, maar alleen op een papieren biljet doen (m-biljet) Van belang hierbij is ook je precieze datum, want er is iets met de grens van 183 dagen.quote:Op maandag 6 april 2020 09:42 schreef JL... het volgende:
Korte vraag van mijn kant:
Ik ben in het midden van 2019 van Belgie terug naar Nederland verhuisd.
Mijn werk bevond zich het gehele jaar in Nederland.
Dien ik in mijn belasting aangifte voor 2019 hier rekening mee te houden (ergens aangeven dat ik verhuisd ben of het midden van de jaaropgave van 2019 gebruiken) ?
Of dien ik gewoon mijn volledige jaaropgave in te vullen voor geheel 2019?
Op het internet vond ik de volgende informatie op de website van de Belastingdienst:
Periode dat u buiten Nederland woont
Voor de periode dat u niet in Nederland woont, maar u wel inkomsten in of vanuit Nederland hebt, bent u buitenlands belastingplichtig. U betaalt dan belasting over het inkomen dat u in of vanuit Nederland hebt. U kunt niet altijd gebruikmaken van vrijstellingen of aftrekposten. Ook kunt u niet altijd gebruikmaken van de heffingskortingen, of ontvangt u maar een deel van een heffingskorting.
Hier ook hetzelfde.quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:05 schreef knny het volgende:
[..]
Net binnen gekregen
Dagtekening 25 april![]()
1 maart verzonden
Ja een definitievequote:Op dinsdag 21 april 2020 12:33 schreef Maraca het volgende:
Hier ook. Is het bij jullie ook gelijk een definitieve aanslag?
quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:05 schreef knny het volgende:
[..]
Net binnen gekregen
Dagtekening 25 april![]()
1 maart verzonden
Das snel!quote:
Ja definitiefquote:Op dinsdag 21 april 2020 12:33 schreef Maraca het volgende:
Hier ook. Is het bij jullie ook gelijk een definitieve aanslag?
Thuis werken ze harderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |