Nee, Ruining.quote:
Klopt even nagezocht ze was inderdaad 2e. Bijzondere carrière wel op dat bizarre toernooi na heeft ze niet bijzonder veel gewonnen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Toen was Friesinger, Klassen en Wüst de top 3 toch? Bijzonder sprinttoernooi
Olympische Spelen 5 medailles toch?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:28 schreef Remco het volgende:
[..]
Klopt even nagezocht ze was inderdaad 2e. Bijzondere carrière wel op dat bizarre toernooi na heeft ze niet bijzonder veel gewonnen.
Toen werd Klassen derde, dat was 2007.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Toen was Friesinger, Klassen en Wüst de top 3 toch? Bijzonder sprinttoernooi
Kon wel heerlijk doodgaan op de lange afstandenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Klassen was vooral vaak nét niet.
Precies. Klassen had minder natuurlijk talent als Friesinger. Moest meer knokken, in die ijshockeystijl van haar.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kon wel heerlijk doodgaan op de lange afstanden
Zou het wat uitmaken?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:35 schreef Slobeend het volgende:
Bowe gaat volgende week de 1000 winnen.
Eentje maar, de andere probeerde er overheen te lullen alsof die domme fout niet werd gemaakt.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:38 schreef hhh38 het volgende:
Commentators die focusten op het verschil van Golikova
Daar zijn de mensen in dit topic het vast mee eensquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Weer eens gekeken. Blijft toch een verdomd saaie sport he.
Gaan ze dat hetzelfde doen als bij de EK'squote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:53 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
En geen WK Allround, heel bijzonder
Flop.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gaan ze dat hetzelfde doen als bij de EK's
Ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gaan ze dat hetzelfde doen als bij de EK's
Er zijn niet veel andere sporten waarbij het land dat er echt goed in is en de sport serieus neemt, door de bond gestraft dient te worden. Maar bij het schaatsen doen ze daar niet zo moeilijk over.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:59 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Maar we weten wel een beetje welke richting de ISU op wil: vooral sprint en teamonderdelen. Niet mijn ding.
2011?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe lang is het geleden dat er geen enkele Nederlander op het podium stond bij een WK sprint?
2010, zie ik.quote:
Ja, wat een topschaatsers waren dat alle drie.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:58 schreef Toby56 het volgende:
Commentatoren bij Heiden: Ard Schenk, Fred Racké, Leen Pfrommer.
Allemaal legendes.
Pfrommer was een nette sprinter in zijn tijd. Maar het fenomeen sprinttoernooien bestond toen nog niet.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, wat een topschaatsers waren dat alle drie.
Voorlopig niet meer.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:24 schreef hhh38 het volgende:
Hoe vaak gaat Herbert nog zeggen dat Dubreuil nooit 4 goede afstanden rijdt?
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:24 schreef AgnesGru het volgende:
Het is maar goed dat ik geen shotjes hoef te drinken bij het woord ‘podium’
Na de dweil neem ik aan?quote:
Kan ze niet naar het team van Letitia?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:58 schreef AgnesGru het volgende:
Zou toch zonde zijn als Ireen moet stoppen omdat er geen ploeg is.
Jumbo is wel uitgesloten.
Pechstein haalde zelfs al goud op de Olumpische spelen voordat het bloedpaspoort er was!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:18 schreef BasEnAad het volgende:
Pechstein haalde al goud op de Olumpische spelen voordat Wijfje geboren was.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Pechstein haalde zelfs al goud op de Olumpische spelen voordat het bloedpaspoort er was!
Jammer van de matige slotronde van Wijfje.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:27 schreef pietkanarie het volgende:
Prima van Wust, veel meer zat er niet in lijkt me
Lol.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Pechstein haalde zelfs al goud op de Olumpische spelen voordat het bloedpaspoort er was!
quote:Bouwman, sinds twee jaar bondscoach van de Duitse nationale selectie, heeft geen goed woord over voor de houding van de 48-jarige schaatsster. 'Iedereen rond het nationale team moet kotsen van haar overdreven vriendelijkheid richting de buitenwereld. Maar wij weten dat er een kwaadaardige dubbele agenda achter dat masker zit.'
Is tegenwoordig de vrouw met de hamer.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:39 schreef BasEnAad het volgende:
De Man Met De Hamer, dat hoor je ook nooit meer.
Het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:43 schreef Felagund het volgende:
Verlies van 7 tienden is een winst van 7 seconden.
Herbert 'Aad300' Dijkstra.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:43 schreef Felagund het volgende:
Verlies van 7 tienden is een winst van 7 seconden.
Concentratie speelt op de 500 meter een grotere rol, ik denk dat hij wel een redelijke tijd gaat rijden.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:13 schreef pietkanarie het volgende:
Ja, vind ik ook. Dat Melissa leuk is, lekker spontaan.
Ben ook heel benieuwd wat Kramer gaat doen. Kan voor mijn idee echt beide kanten op
Dit dus. Een Kramer in vorm rijdt geen 37.5.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:15 schreef Montov het volgende:
Ik verwacht heel weinig van Kramer. Hij is niet meer in topvorm, want anders rijdt hij nog wel een 36'er.
Zou wel enorm baas zijn als ze de titel pakt.quote:
En ook voor het feestje in het stadion daarquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:24 schreef pietkanarie het volgende:
Go Bokko, hoop dat hij zijn carrière mooi gaat afsluiten
Ja, dat ook inderdaad! En die 10 in smoking zou ik ook wel willen zienquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:25 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
En ook voor het feestje in het stadion daar
helaas.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Blokhuijsen moet toch wel <6:20 rijden om een kans te maken.
Eens...WK Sprint en WK Allround horen gewoon weer in twee losse weekenden te worden georganiseerd.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:58 schreef hhh38 het volgende:
Zo'n volle dag is wel echt te lang. En dan ben ik nog na de eerste twee 500 meters ingeschakeld.
Ook eens.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eens...WK Sprint en WK Allround horen gewoon weer in twee losse weekenden te worden georganiseerd.
Yesquote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eens...WK Sprint en WK Allround horen gewoon weer in twee losse weekenden te worden georganiseerd.
Ik denk dat hij zelf de beslissing al heeft genomen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Wordt op deze manier nog lastig om de 10km te halen voor Kramer.
Denk ook dat hij morgen niet meer start.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:30 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zelf de beslissing al heeft genomen.
Precies. Hij probeerde het 1 keer, maar het hoofd is met andere zaken bezig.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk ook dat hij morgen niet meer start.
Ongetwijfeld.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:33 schreef pietkanarie het volgende:
Was vast moeilijk in te schatten voor Kramer... ik denk echt dat hij wel wil, maar dat het gewoon niet lukte om zijn focus op de wedstrijd te krijgen en om te vechten voor iets wat bijzaak is geworden.
Zal een moeilijke keuze zijn geweest, wel/niet meedoen
Oh ja, dat zei Orie... misschien kon Orie ook niet goed inschatten in hoeverre Kramer de focus en motivatie kon krijgen. Of hij wilde niet aangeven er zelf niet in te geloven. Hoeven concurrenten niet te weten, laat die nog maar even denken dat Kramer er wel weer zou staanquote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:35 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Maar velen zullen toch hoop gekregen hebben na Orie's woorden: hij zou wel eens kunnen verrassen. Dat was dan vermoedelijk toch iets als: de wens is de vader van de gedachte.
Kramer lijkt mij kansloos voor het podium.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:39 schreef Toby56 het volgende:
Van Dijk over Kramer: hij gaat zelfs moeite krijgen om op het podium te komen.
Dat kun je bijna bij ieder interview ook wel zien/horen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vreemde grilligheid heeft ie eigenlijk.
Mag hij uberhaupt starten op de 10km?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kramer lijkt mij kansloos voor het podium.
Als het zo doorgaat, mag hij de 10 niet eens rijden.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kramer lijkt mij kansloos voor het podium.
Dan moet hij top 8 5km en klassement rijden...dat gaat lastig worden.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:40 schreef Coppi het volgende:
[..]
Mag hij uberhaupt starten op de 10km?
Ik denk dat hij zometeen afzegt en morgen ook de 1500 niet rijdt.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:40 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat, mag hij de 10 niet eens rijden.
Uit departement 87.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:42 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom staat er (87) achter zijn naam?
Waarschijnlijk zijn er twee Zakharov's.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:42 schreef pietkanarie het volgende:
Wat is die 87 achter Zakharov? Zijn geboortejaar??
Of 87.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn er twee Zakharov's.
Daar is al over gefilosofeerd.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:42 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom staat er (87) achter zijn naam?
Jaa, dat dacht ik ook inderdaad. Het staat dus - volgens de post van slobeend - voor het departement waar hij vandaan komtquote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn er twee Zakharov's.
Dit is een German Tank Problem. het kunnen er ook 154 zijn.quote:
6:14 is netjes.quote:
Tegenwoordig ligt de standaard op laaglandbanen op 6:10. Blijkbaar zijn de omstandigheden hier niet top.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:49 schreef Toby56 het volgende:
[..]
6:14 is netjes.
De rest is... matig.
De ISU gaat zijn zin krijgen: het allrounden moet dood.
Dat laatste klopt sowieso. Het Vikingskipet is vergane glorie, helaas.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tegenwoordig ligt de standaard op laaglandbanen op 6:10. Blijkbaar zijn de omstandigheden hier niet top.
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zometeen afzegt en morgen ook de 1500 niet rijdt.
Zit er dik in ja.quote:
Ja een reserve gewoon de kans geven is dan toch netjes.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:55 schreef BasEnAad het volgende:
Het is achteraf praten: maar ik had liever Bosker zien rijden dan.
Eigenlijk moet je niet speculeren, maar waarschijnlijk is nabije familie ernstig ziek.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maarre, privé-problemen? Bekend wat?
Na verloren olympische races stond hij wel voor de camera's, maar kwam daarbij toch altijd nog best krachtig over inderdaad. Dat hij nu niet voor de camera wil reageren is wel veelzeggend, want volgens mij is dat nog nooit eerder gebeurd. Wel heel begrijpelijk, sporter mogen soms ook wel even met rust gelaten worden vind ikquote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:00 schreef Toby56 het volgende:
Dat is dan het enige waarin Kramer zich onderscheidt van menig ander: hij wil eigenlijk NOOIT voor de camera zijn zwakte(s) laten zien. Hij vindt dat hij altijd sterk moet overkomen, zodat-ie lekker kan dollen met Bert. Een Alpha-mannetje. EN een Groot Kampioen.
Geprepareerd voor sprinters. Die reden namelijk wel goede tijden. Logisch ook, met 6 sprintafstanden op een dag.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tegenwoordig ligt de standaard op laaglandbanen op 6:10. Blijkbaar zijn de omstandigheden hier niet top.
Zou erben hier iets van vinden?quote:
Natuurlijk niet, Sven is een Nederlander dus die mag dat.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou erben hier iets van vinden?
Het is vooral ook iemand die negen keer wereldkampioen geweest is. Dan heb je wel bepaalde privileges.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:52 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, Sven is een Nederlander dus die mag dat.
De wereldrecordhouder 500 meter en drievoudig wereldkampioen heeft die privileges niet?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is vooral ook iemand die negen keer wereldkampioen geweest is. Dan heb je wel bepaalde privileges.
Wat mij betreft wel. Ik ben niet de spreekbuis van Erben Erben hè.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De wereldrecordhouder 500 meter en drievoudig wereldkampioen heeft die privileges niet?
Elk jaar wel een toernooi waar hij het laat lopen ondertussen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is vooral ook iemand die negen keer wereldkampioen geweest is. Dan heb je wel bepaalde privileges.
Ja, ik ben er ook niet 'pissig' over ofzo.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:17 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Na verloren olympische races stond hij wel voor de camera's, maar kwam daarbij toch altijd nog best krachtig over inderdaad. Dat hij nu niet voor de camera wil reageren is wel veelzeggend, want volgens mij is dat nog nooit eerder gebeurd. Wel heel begrijpelijk, sporter mogen soms ook wel even met rust gelaten worden vind ik
Het voelt voor mij toch een beetje alsof het überhaupt geen zin had om nog te starten vandaag en dat hij dat ook voor de start al wel wist.quote:
Ik heb alleen zijn 5 gezien.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het voelt voor mij toch een beetje alsof het überhaupt geen zin had om nog te starten vandaag en dat hij dat ook voor de start al wel wist.
Zo zagen z'n 500m en 5km er ook uit.
Ah, zo... dat klopt denk ik wel inderdaad!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:27 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ook niet 'pissig' over ofzo.
Maar de NOS had vast graag eens een hele emotionele Kramer voor de camera willen zien. En zover laat hij het gewoon niet komen.
Wat is daar precies sympathiek en grappig aan dan?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:01 schreef Idisrom het volgende:
Ik vond Rintje Ritsma in zijn nadagen sympathieker en grappiger. Die trainde de hele zomer, en dacht dat dat hij beter weer zou presteren dan het vorige seizoen, en dat hij weer kans zou maken op de internationale allroundtoernooien.
Om daarna als één na laatste te eindigen op de 1500 meter van de NK , en daar verbaasd over te zijn in de zin van: "Heh, hoe kan dat nou?".
Denk dat Kramer ook wel voluit ging, maar gewoon niet harder kon op dit moment.. dan was het verstandiger geweest om Bosker de kans te geven inderdaad, waarschijnlijk had Kramer zichzelf nog wel iets beter ingeschat dan hij was.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:55 schreef BasEnAad het volgende:
Het is achteraf praten: maar ik had liever Bosker zien rijden dan, die zou er wel voor gaan.
Ja, had het net gelezen op de AD-website. Verstandig.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:38 schreef AgnesGru het volgende:
Sven is inmiddels voor de camera’s van de NOS verschenen, de ploeg heeft voor hem de keuze gemaakt dat hij morgen niet meer gaat starten:
https://nos.nl/l/2325185
Sterk interview ook weer. Heb 'm niet eerder zo aangeslagen gezien in een interview maar toch nog steeds rustig reageren.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:38 schreef AgnesGru het volgende:
Sven is inmiddels voor de camera’s van de NOS verschenen, de ploeg heeft voor hem de keuze gemaakt dat hij morgen niet meer gaat starten:
https://nos.nl/l/2325185
Kjeld je bovenkamer is een vuilnisbjelt.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kjeld was behoorlijk mad, vrij hypocriet ook.
Zelfs als Kramer een heel seizoen geen meter schaatst levert hij meer publiciteit dan de rest van het team bij elkaar. De sponsor maakt zich denk ik niet druk.quote:Op zondag 1 maart 2020 09:22 schreef danos het volgende:
Ik moest wel even proesten toen Kramer zei 'ik ben geen quitter', man rijdt geen weekend meer uit als die er al is.
Als sponsor zou ik toch wel eens achter de oren krabben, leuk zo'n legende maar als ie nauwelijks rijdt en firma 'altijd wat' constant meereist.
Je moet bij Tintje ook zeggen dat het gezeur over stoppen er al was toen hij nog gewoon in de prijzen reed. Dat zelfs seizoenen lang.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:01 schreef Idisrom het volgende:
Ik vond Rintje Ritsma in zijn nadagen sympathieker en grappiger. Die trainde de hele zomer, en dacht dat dat hij beter weer zou presteren dan het vorige seizoen, en dat hij weer kans zou maken op de internationale allroundtoernooien.
Om daarna als één na laatste te eindigen op de 1500 meter van de NK , en daar verbaasd over te zijn in de zin van: "Heh, hoe kan dat nou?".
Eens hoor. Heb er dan ook totaal geen moeite mee dat hij gestart is, het pakt nu niet goed uit maar voor hetzelfde geld had hij super goed gereden.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:52 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Sterk interview ook weer. Heb 'm niet eerder zo aangeslagen gezien in een interview maar toch nog steeds rustig reageren.
En ja, verstandige beslissing denk ik. Het was nu ook wel duidelijk dat het niet ging. Had hij al bij voorbaat afgezegd dan zou er misschien toch een soort 'had ik het maar geprobeerd' gevoel overgebleven...
Doneer jij je rug even aan hem?quote:Op zondag 1 maart 2020 09:22 schreef danos het volgende:
Ik moest wel even proesten toen Kramer zei 'ik ben geen quitter', man rijdt geen weekend meer uit als die er al is.
Als sponsor zou ik toch wel eens achter de oren krabben, leuk zo'n legende maar als ie nauwelijks rijdt en firma 'altijd wat' constant meereist.
En elk jaar.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar verhaalt Conconi nu nog over tegen z'n kleinkinderen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Koss reed hier 26 jaar geleden zelfs sneller.
We blijven praten.quote:
Ja, stel je voor dat je iets over Koning Svenquote:Op zondag 1 maart 2020 13:07 schreef franklop het volgende:
Ho, Kritische noot van Ritsma wordt door Henry gelijk de kop ingedrukt
Dadelijk: U bent mooi op tijd voor rit 5.quote:
Commentaar geven bij onduidelijke graphicsquote:
9 seconden?quote:Op zondag 1 maart 2020 12:11 schreef VoMy het volgende:
Hoeveel voorsprong heeft Wüst nodig tov Blondin voor de afsluitende 5km?
2 seconden pakken lijkt me niet realistisch.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:13 schreef Montov het volgende:
[..]
9 seconden?
Dan moet Wust nu 2 seconden pakken.
Met 1 seconde winst heeft Wust iets meer dan 5 seconden.
Het is ook een wisselwerking. Schaatst ze Blondin op 2s, dan is ze zo goed in vorm en Blondin zo matig dat dat niet goed komt. Andersom, pakt ze weinig tijd op de 1500, dan is ze sowieso niet goed genoeg op de 5km. Kantelpunt ligt denk ik net boven de 1 seconde.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:13 schreef Montov het volgende:
[..]
9 seconden?
Dan moet Wust nu 2 seconden pakken.
Met 1 seconde winst heeft Wust iets meer dan 5 seconden.
Flopshow.quote:
Telt het resultaat van de 3 (of 5 bij de mannen) dan niet meer mee? Wel toch?quote:Op zondag 1 maart 2020 13:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Flopshow.
Al is het tegenwoordig sowieso maar de top 8 toch?
Ja. ISU he.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Flopshow.
Al is het tegenwoordig sowieso maar de top 8 toch?
Dat wel, maar weet even niet meer hoe het precies zit, maar dat horen we zo welquote:Op zondag 1 maart 2020 13:21 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Telt het resultaat van de 3 (of 5 bij de mannen) dan niet meer mee? Wel toch?
Yep, rijders die zowel top8 in het klassement als de 3km/5km staan, zijn zeker van de slotafstand. De rest wordt aangevuld met rijders die hoog in het klassement staan of een goede 3/5km hebben gereden.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:21 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Telt het resultaat van de 3 (of 5 bij de mannen) dan niet meer mee? Wel toch?
Ik zou niet durven neequote:Op zondag 1 maart 2020 13:23 schreef franklop het volgende:
Ik zou Sablikova sowieso nooit afschrijven tijdens een toernooi.
Ja met haar broer langs de baan in Collalbo dacht ik, had ze iets van 12 seconden voorsprong dacht ik.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:28 schreef AgnesGru het volgende:
Ik zie nog een huilende Wüst voor me, toen Sablikova alsnog won. Dat kon ook niet meer misgaan weet ik nog
Zijn ze daar geweest?quote:
Ze hadden nog gelijk ookquote:
Blondin wereldkampioene dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |