Nee, Ruining.quote:
Klopt even nagezocht ze was inderdaad 2e. Bijzondere carrière wel op dat bizarre toernooi na heeft ze niet bijzonder veel gewonnen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Toen was Friesinger, Klassen en Wüst de top 3 toch? Bijzonder sprinttoernooi
Olympische Spelen 5 medailles toch?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:28 schreef Remco het volgende:
[..]
Klopt even nagezocht ze was inderdaad 2e. Bijzondere carrière wel op dat bizarre toernooi na heeft ze niet bijzonder veel gewonnen.
Toen werd Klassen derde, dat was 2007.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Toen was Friesinger, Klassen en Wüst de top 3 toch? Bijzonder sprinttoernooi
Kon wel heerlijk doodgaan op de lange afstandenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Klassen was vooral vaak nét niet.
Precies. Klassen had minder natuurlijk talent als Friesinger. Moest meer knokken, in die ijshockeystijl van haar.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kon wel heerlijk doodgaan op de lange afstanden
Zou het wat uitmaken?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:35 schreef Slobeend het volgende:
Bowe gaat volgende week de 1000 winnen.
Eentje maar, de andere probeerde er overheen te lullen alsof die domme fout niet werd gemaakt.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:38 schreef hhh38 het volgende:
Commentators die focusten op het verschil van Golikova
Daar zijn de mensen in dit topic het vast mee eensquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Weer eens gekeken. Blijft toch een verdomd saaie sport he.
Gaan ze dat hetzelfde doen als bij de EK'squote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:53 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
En geen WK Allround, heel bijzonder
Flop.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gaan ze dat hetzelfde doen als bij de EK's
Ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gaan ze dat hetzelfde doen als bij de EK's
Er zijn niet veel andere sporten waarbij het land dat er echt goed in is en de sport serieus neemt, door de bond gestraft dient te worden. Maar bij het schaatsen doen ze daar niet zo moeilijk over.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:59 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Maar we weten wel een beetje welke richting de ISU op wil: vooral sprint en teamonderdelen. Niet mijn ding.
2011?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe lang is het geleden dat er geen enkele Nederlander op het podium stond bij een WK sprint?
2010, zie ik.quote:
Ja, wat een topschaatsers waren dat alle drie.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:58 schreef Toby56 het volgende:
Commentatoren bij Heiden: Ard Schenk, Fred Racké, Leen Pfrommer.
Allemaal legendes.
Pfrommer was een nette sprinter in zijn tijd. Maar het fenomeen sprinttoernooien bestond toen nog niet.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, wat een topschaatsers waren dat alle drie.
Voorlopig niet meer.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:24 schreef hhh38 het volgende:
Hoe vaak gaat Herbert nog zeggen dat Dubreuil nooit 4 goede afstanden rijdt?
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:24 schreef AgnesGru het volgende:
Het is maar goed dat ik geen shotjes hoef te drinken bij het woord ‘podium’
Na de dweil neem ik aan?quote:
Kan ze niet naar het team van Letitia?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:58 schreef AgnesGru het volgende:
Zou toch zonde zijn als Ireen moet stoppen omdat er geen ploeg is.
Jumbo is wel uitgesloten.
Pechstein haalde zelfs al goud op de Olumpische spelen voordat het bloedpaspoort er was!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:18 schreef BasEnAad het volgende:
Pechstein haalde al goud op de Olumpische spelen voordat Wijfje geboren was.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Pechstein haalde zelfs al goud op de Olumpische spelen voordat het bloedpaspoort er was!
Jammer van de matige slotronde van Wijfje.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:27 schreef pietkanarie het volgende:
Prima van Wust, veel meer zat er niet in lijkt me
Lol.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Pechstein haalde zelfs al goud op de Olumpische spelen voordat het bloedpaspoort er was!
quote:Bouwman, sinds twee jaar bondscoach van de Duitse nationale selectie, heeft geen goed woord over voor de houding van de 48-jarige schaatsster. 'Iedereen rond het nationale team moet kotsen van haar overdreven vriendelijkheid richting de buitenwereld. Maar wij weten dat er een kwaadaardige dubbele agenda achter dat masker zit.'
Is tegenwoordig de vrouw met de hamer.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:39 schreef BasEnAad het volgende:
De Man Met De Hamer, dat hoor je ook nooit meer.
Het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:43 schreef Felagund het volgende:
Verlies van 7 tienden is een winst van 7 seconden.
Herbert 'Aad300' Dijkstra.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:43 schreef Felagund het volgende:
Verlies van 7 tienden is een winst van 7 seconden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |