quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
Ik hoop het ook maar lees net dat het voor Ferrari lastig wordt aangezien het team uit noord Italië komt.quote:Op maandag 2 maart 2020 12:35 schreef gukde het volgende:
Ik heb er weer zo'n zin in, zeker als ik hier met jullie mee lees. Maar laat alles wel alsjeblieft doorgaan. Dus geen stress/paniek en Corona angsten, maar gewoon racen.
Er is nooit een officieel protest geweest en de stewards van de races hebben officieel nooit iets gevonden, dus diskwalificeren is dan wat lastiger.quote:Op maandag 2 maart 2020 10:52 schreef Rossdale het volgende:
https://www.planetf1.com/news/ferrari-engine-2/
Mooi, gewoon Ferrari ontmaskeren en geen dealtjes sluiten met Todt.
Het zal nooit gebeuren, maar ze zouden gewoon uit alle uitslagen geschrapt moeten worden.
Er is wel iets gevonden en daardoor is het hele seizoen voor Ferrari ongeldig. Dag punten, dag prijzengeld <- dat zou de juiste manier moeten zijn.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er is nooit een officieel protest geweest en de stewards van de races hebben officieel nooit iets gevonden, dus diskwalificeren is dan wat lastiger.
De FIA heeft pas deze winter iets kunnen vinden, terwijl het seizoen al officieel afgesloten is.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:16 schreef daNpy het volgende:
[..]
Er is wel iets gevonden en daardoor is het hele seizoen voor Ferrari ongeldig. Dag punten, dag prijzengeld <- dat zou de juiste manier moeten zijn.
Als McLaren/Renault/Williams vals spelen laten ze daar ook geen spaan van heel hoor.
Nee het onderzoek is nu pas afgesloten. Dat is gestart voor de laatste race.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De FIA heeft pas deze winter iets kunnen vinden, terwijl het seizoen al officieel afgesloten is.
Ik ook.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:59 schreef Mothzor het volgende:
Ik ga er inmiddels vanuit dat het seizoen pas start in Zandvoort of mogelijk zelfs later.
Boh die nieuwe graphics in de achtergrond zijn een partij irritant!quote:
Welnee joh, Zandvoort wordt ook afgelast vanwege de dreiging voor de groene strandkikker of dat er een tiental geitenwollensokken idioten op het rechte stuk gaan liggen, samen met Jesse Klaver...quote:Op maandag 2 maart 2020 18:59 schreef Mothzor het volgende:
Ik ga er inmiddels vanuit dat het seizoen pas start in Zandvoort of mogelijk zelfs later.
Oops...twitter:JMCorrea__ twitterde op zondag 01-03-2020 om 19:38:51Thanks for the five seconds of fame @netflix, but that’s actually not me 🤷🏻♂️😅. Great season 2, tho 👏 #DriveToSurvive2 https://t.co/Tou0TlDFIi reageer retweet
Indd, dat is ook wat ik er van verwacht..quote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:22 schreef flipsen het volgende:
7 dagen tot "Vanwege het Corona virus moeten we helaas meedelen dat..."
Vanwege overdreven paniek rondom hrt virus moeten we...quote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:22 schreef flipsen het volgende:
7 dagen tot "Vanwege het Corona virus moeten we helaas meedelen dat..."
Dat zou vet zijn, dan doe je gewoon zo lang over je onderzoek totdat je kunt zeggen: ja, het mocht niet, maar nu zijn we te laatquote:Op maandag 2 maart 2020 19:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De FIA heeft pas deze winter iets kunnen vinden, terwijl het seizoen al officieel afgesloten is.
Sounds legit.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:54 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat zou vet zijn, dan doe je gewoon zo lang over je onderzoek totdat je kunt zeggen: ja, het mocht niet, maar nu zijn we te laat
Neuh. Vanaf volgend jaar is het prima mogelijk dat teams pas het seizoen erna gestraft worden voor het eventuele overschrijden van de budgetcap.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:54 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat zou vet zijn, dan doe je gewoon zo lang over je onderzoek totdat je kunt zeggen: ja, het mocht niet, maar nu zijn we te laat
Dan moeten Vettel en Leclerc maar zelf hun auto opbouwen en bandjes wisselen tijdens de racequote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:03 schreef Nattekat het volgende:
Godverdomme, Vietnam lijkt nu ook einde verhaal
Reisbeperkingen voor mensen uit Italië.
het zou kunnen dat ze voor de F1 entourage een uitzondering maken maar hiermee wel toeschouwers en eventueel journalisten weren die in die landen geweest zijnquote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:03 schreef Nattekat het volgende:
Godverdomme, Vietnam lijkt nu ook einde verhaal
Reisbeperkingen voor mensen uit Italië.
Dat vraag ik me ook al af..quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:44 schreef Cryothic het volgende:
Misschien heb ik iets gemist hoor, maar is de F1 Manager hier ook afgelast vanwegen corona?
twitter:andrewbensonf1 twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 13:19:55Unchanged FIA position on Coronavirus in statement issued today: “The FIA will evaluate the calendar of its forthcoming races and, if necessary, take any action required to help protect the global motor sport community and the wider public.” https://t.co/Jw4rfjlW2X reageer retweet
Tja, voorlopig ziet het er naar uit dat de helft van de paddock Vietnam niet binnen gaat komen. Dus dan kan de FIA van alles willen door laten gaan... maar zo werkt het niet altijdquote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:21 schreef Tarado het volgende:
twitter:andrewbensonf1 twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 13:19:55Unchanged FIA position on Coronavirus in statement issued today: “The FIA will evaluate the calendar of its forthcoming races and, if necessary, take any action required to help protect the global motor sport community and the wider public.” https://t.co/Jw4rfjlW2X reageer retweet
Bahrein gaat ook lastig worden.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:51 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tja, voorlopig ziet het er naar uit dat de helft van de paddock Vietnam niet binnen gaat komen. Dus dan kan de FIA van alles willen door laten gaan... maar zo werkt het niet altijd
Dan zouden ze van Bahrein tot aan de GP in Vietnam in quarantaine moeten.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:51 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tja, voorlopig ziet het er naar uit dat de helft van de paddock Vietnam niet binnen gaat komen. Dus dan kan de FIA van alles willen door laten gaan... maar zo werkt het niet altijd
Zou dit laatste niet ook de meest logische constructie zijn? Dat kleine beetje hotelkosten voor die 2 weken moet dat mega-circus wel op kunnen hoesten.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:56 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dan zouden ze van Bahrein tot aan de GP in Vietnam in quarantaine moeten.
Maar ook Bahrein laat geen mensen meer toe die recentelijk in Italië zijn geweest, dus Italiaans personeel zou nu al naar Australië moeten (en in quarantaine gaan) om überhaupt in die landen bij de GP te kunnen zijn.
ik denk dat ze daar wel een mouw aan passen, pre tests of zoiets en zo'n organisator moet ook wel aardige banden hebben met de regering dus we gaan het zienquote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:51 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Als je op zondag (of maandag) klaar bent met inpakken en opruimen, kun je niet 14 dagen in quarantaine als je 11 dagen later al weer aan het weekend begint.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:56 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dan zouden ze van Bahrein tot aan de GP in Vietnam in quarantaine moeten.
Maar ook Bahrein laat geen mensen meer toe die recentelijk in Italië zijn geweest, dus Italiaans personeel zou nu al naar Australië moeten (en in quarantaine gaan) om überhaupt in die landen bij de GP te kunnen zijn.
Ik denk dat er deze 1,5 week nog hard gesleuteld wordt aan onderdelen en voorraden enzo. Als je iedereen die je op de baan nodig hebt nu al in australie zet, heb je meer dan alleen wat hotelkosten vrees ik.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zou dit laatste niet ook de meest logische constructie zijn? Dat kleine beetje hotelkosten voor die 2 weken moet dat mega-circus wel op kunnen hoesten.
Hebben ze gelijk goed uitgerust start van het seizoen, gezien de werkdruk van veel van deze crews.
Even ter informatie, planetf1 is een fake news site. Een site die zonder blikken of blozen artikels jat van andere websites, ze wellicht een klein beetje herschrijft en er een clickbait titel tegenaan gooit, zonder enige vorm van bronvermelding.quote:Op maandag 2 maart 2020 10:52 schreef Rossdale het volgende:
https://www.planetf1.com/news/ferrari-engine-2/
Mooi, gewoon Ferrari ontmaskeren en geen dealtjes sluiten met Todt.
Het zal nooit gebeuren, maar ze zouden gewoon uit alle uitslagen geschrapt moeten worden.
Die tijd dat je niet in een besmet gebied bent telt natuurlijk ook mee. Anders mogen ze iedereen die in het paddock rondloopt wel in quarantaine plaatsen, niet alleen diegenen die uit Italië komenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Als je op zondag (of maandag) klaar bent met inpakken en opruimen, kun je niet 14 dagen in quarantaine als je 11 dagen later al weer aan het weekend begint.
Dat zijn dan wel de consequenties die aan "wel doorgaan" hangen, lijkt me dat daar een businesscase van te maken is tegenover "niet doorgaan"quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:14 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik denk dat er deze 1,5 week nog hard gesleuteld wordt aan onderdelen en voorraden enzo. Als je iedereen die je op de baan nodig hebt nu al in australie zet, heb je meer dan alleen wat hotelkosten vrees ik.
Melbourne gaat door en dan kleine 2 maanden geen F1 is waar ik geld op inzet en in Zandvoort pas weer racen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:38 schreef Sinister-D- het volgende:
Bahrein ook al restricties voor Italiaanse reizigersgaat lekker zo
nog eventjes en de seizoensopener is in Mexico
Gaan de teams nooit accepteren, waarom zou je die moeite doen en geld erin pompen als het niets oplevert. Ook zal dan een Mercedes zijn pace moeten laten zien terwijl een Ferrari nog lekker kan ontwikkelenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:41 schreef Lionheaad het volgende:
Er wordt inmiddels gekeken naar non-championship races.
Championship race wordt alleen gehouden als alle teams zonder problemen bij de GP aanwezig kunnen zijn.
Oude tijden herleven.
Bron?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:41 schreef Lionheaad het volgende:
Championship race wordt alleen gehouden als alle teams zonder problemen bij de GP aanwezig kunnen zijn.
Oude tijden herleven.
En wat te denken van de huidige regels mbt het maximum aantal componenten wat gebruikt mag worden in een seizoen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:58 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Gaan de teams nooit accepteren, waarom zou je die moeite doen en geld erin pompen als het niets oplevert. Ook zal dan een Mercedes zijn pace moeten laten zien terwijl een Ferrari nog lekker kan ontwikkelen
Ik zie uitspraken van Ross Brawn dat ze niet gaan racen als niet alle teams kunnen deelnemen. Lijkt me sterk dat ze dan toch non-championship races zouden gaan houden.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:41 schreef Lionheaad het volgende:
Oude tijden herleven.
Dat gerucht gaat al bijna een jaar.quote:
Hoezo een dikke vinger? Renault was soberso tweede keus. Hij wilde toen al naar Ferrari.quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:03 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Het zou mooi zijn, alleen al om Renault een dikke middelvinger te geven.
quote:
Als je dat doortrekt, wat motorsport.com ook doet, krijg je eventueel non-championship racesquote:motorsport.com:
Speaking exclusively to news agency Reuters, Brawn said: "If a team is prevented from entering a country, we can't have a race. Not a Formula 1 world championship race, anyway, because that would be unfair.
Heel simpel, onderdelen in non-championship races tellen niet mee.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En wat te denken van de huidige regels mbt het maximum aantal componenten wat gebruikt mag worden in een seizoen.
Drie non-championship races missen betekent dat er in de overgebleven wedstrijden meer van bijvoorbeeld de 3 toegestane MGU-K's gevraagd kan worden.
Dit proefballonnetje zou echt om grondige regelwijzigingen vragen.
Liever top 15 rijden en de stoere boi uithangen inderdaadquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:19 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Dat gerucht gaat al bijna een jaar.
Zelf denk ik niet, Ricciardo gaat niet snel een nummer 2 positie innemen, dus dat word herrie in het team
Dat is niet te betalen, en weer een open schuurdeur voor vals spelenquote:Op woensdag 4 maart 2020 08:10 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Heel simpel, onderdelen in non-championship races tellen niet mee.
Wat logisch is, gezien het geen officiële race is. Dus dat hoeft niet heel moeilijk te zijn.
Dan is dat een verkapte test. De teams die wel toegang hebben kunnen dan mooi nieuwe onderdelen in een race testen om te zien wat het oplevert, dat lijkt me niet echt fair tegenover andere teams.quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:10 schreef Lionheaad het volgende:
Wat logisch is, gezien het geen officiële race is. Dus dat hoeft niet heel moeilijk te zijn.
Ze hebben Karel nog wat jaartjes vastliggen. Die is na 2020 gewoon 1e keus.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Waarom zou Ricciardo niet naar Ferrari durven? Leclerc is echt niet de onbetwiste nummer 1. Hij heeft vorig seizoen genoeg steken laten vallen en moet eigenlijk alles nog bewijzen. Ricciardo lijkt me de beste optie voor Ferrari. Hij is minimaal gelijkwaardig aan Vettel en maakt sowieso minder fouten. Vettel behouden met zijn salaris van plusminus 50 miljoen gaat echt niet gebeuren tenzij hij opeens de vloer aanveegt met Leclerc.
Ik wou net zeggen, behalve Schumacher heeft Ferrari nooit een onbetwiste nr 1 gehad.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Viervoudig wereldkampioen Sebastian Vettel heeft nooit de onbetwiste nr.1 status gehad binnen Ferrari ten opzichte van Raikkonen en Leclerc. Op basis waarvan zouden ze Leclerc dan die Schumacher status geven? Dat gaat echt niet gebeuren. Ze willen een sterke rijder naast hem zetten en een betere dan Ricciardo is er niet beschikbaar.
We gaan vanzelf wel zien wat er gaat gebeuren maar ik zou wel geld durven zetten op Ricciardo naar Ferrari.
Vanwaar de haat voor Dan Ric? Hij brengt tenminste nog wat humor in het paddock, beter dan de lopende PR-machines...quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:42 schreef fathank het volgende:
Het is Ricciardo
Zou hij het überhaupt aandurven? Bij een jongkie in het team die het Seb knap lastig heeft gemaakt?
Enge wezel met z'n neplach. De Rico Verhoeven van de formule 1. Net zon grote acteur.
Omdat die lach nep en geforceerd is.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:18 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Vanwaar de haat voor Dan Ric? Hij brengt tenminste nog wat humor in het paddock, beter dan de lopende PR-machines...
Gaat niet gebeuren. Regels staan dat niet toe.quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:10 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
[..]
Als je dat doortrekt, wat motorsport.com ook doet, krijg je eventueel non-championship races
[..]
Tenzij iedereen in australie blijft, en vanuit australie naar bahrein gaat. Dan komen ze niet uit italie natuurlijkquote:Op woensdag 4 maart 2020 10:33 schreef Nattekat het volgende:
Bahrein lijkt einde verhaal met de nieuwe reisbeperkingen. Daarmee is de kans dat Zandvoort de tweede race van het seizoen wordt behoorlijk toegenomen, gezien Australië er te vlak voor zit.
maar toch is het jammer dat hij weg is bij RBR, had toch het idee dat hij Max en de auto naar hoger niveau bracht, nu moet alles van Max komen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Omdat die lach nep en geforceerd is.
Volgens mij is Rico een stuk groter dan Ricciardoquote:Op woensdag 4 maart 2020 07:42 schreef fathank het volgende:
De Rico Verhoeven van de formule 1. Net zon grote acteur.
Bahrein schijnt voor de teams wel een uitzondering te willen maken, het gaat vooral om de bezoekersquote:Op woensdag 4 maart 2020 10:34 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tenzij iedereen in australie blijft, en vanuit australie naar bahrein gaat. Dan komen ze niet uit italie natuurlijk
Er zit maar een week tussen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:34 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tenzij iedereen in australie blijft, en vanuit australie naar bahrein gaat. Dan komen ze niet uit italie natuurlijk
Dus als ze deze week naar australie kunnen gaan, zijn ze 2 weken lang niet in italie.quote:
Irvine tov Salo, 1999quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, behalve Schumacher heeft Ferrari nooit een onbetwiste nr 1 gehad.
En terechtquote:Op woensdag 4 maart 2020 11:08 schreef trein2000 het volgende:
Mercedes dreigt de FIA met een rechtszaak in het kader van de illegale Ferrari. Statement medeondertekend door onder meer red bull. https://mobile.twitter.co(...)291833401344/photo/1
kan toch ook niet dit, weer duidelijk waar de F in FIA voor staatquote:Op woensdag 4 maart 2020 11:11 schreef trein2000 het volgende:
Alle ondertekenaars met hetzelfde statement.
Dat zal de laatste stap zijn natuurlijk. Eerst gewoon via de FIA op zien te lossen. Scheelt een hoop geld en tijd als dat lukt. Lukt dat niet, kunnen ze altijd nog hogerop.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:37 schreef raptorix het volgende:
Als de teams slim zijn gaan ze in beroep bij CAS, dan zullen ze wel gedwongen worden alles openbaar te maken.
bescherming van Ferrari uiteraardquote:Op woensdag 4 maart 2020 11:41 schreef raptorix het volgende:
En ik zie ook niet in waarom dit geheim zou moeten worden gehouden.
Dat gaat niet meer. De uitslag van een seizoen kan niet meer gewijzigd worden na 31 december van desbetreffend jaar....quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:35 schreef Lionheaad het volgende:
Dit gaat ook om serieus geld.
Als alleen al Ferrari geschrapt zou worden uit de uitslag, kunnen alle teams (muv Mercedes) aanspraak maken op prijzengeld dat staat voor de positie hoger in het klassement.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |