Dan moeten Vettel en Leclerc maar zelf hun auto opbouwen en bandjes wisselen tijdens de racequote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:03 schreef Nattekat het volgende:
Godverdomme, Vietnam lijkt nu ook einde verhaal
Reisbeperkingen voor mensen uit Italië.
het zou kunnen dat ze voor de F1 entourage een uitzondering maken maar hiermee wel toeschouwers en eventueel journalisten weren die in die landen geweest zijnquote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:03 schreef Nattekat het volgende:
Godverdomme, Vietnam lijkt nu ook einde verhaal
Reisbeperkingen voor mensen uit Italië.
Dat vraag ik me ook al af..quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:44 schreef Cryothic het volgende:
Misschien heb ik iets gemist hoor, maar is de F1 Manager hier ook afgelast vanwegen corona?
twitter:andrewbensonf1 twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 13:19:55Unchanged FIA position on Coronavirus in statement issued today: “The FIA will evaluate the calendar of its forthcoming races and, if necessary, take any action required to help protect the global motor sport community and the wider public.” https://t.co/Jw4rfjlW2X reageer retweet
Tja, voorlopig ziet het er naar uit dat de helft van de paddock Vietnam niet binnen gaat komen. Dus dan kan de FIA van alles willen door laten gaan... maar zo werkt het niet altijdquote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:21 schreef Tarado het volgende:
twitter:andrewbensonf1 twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 13:19:55Unchanged FIA position on Coronavirus in statement issued today: “The FIA will evaluate the calendar of its forthcoming races and, if necessary, take any action required to help protect the global motor sport community and the wider public.” https://t.co/Jw4rfjlW2X reageer retweet
Bahrein gaat ook lastig worden.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:51 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tja, voorlopig ziet het er naar uit dat de helft van de paddock Vietnam niet binnen gaat komen. Dus dan kan de FIA van alles willen door laten gaan... maar zo werkt het niet altijd
Dan zouden ze van Bahrein tot aan de GP in Vietnam in quarantaine moeten.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:51 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tja, voorlopig ziet het er naar uit dat de helft van de paddock Vietnam niet binnen gaat komen. Dus dan kan de FIA van alles willen door laten gaan... maar zo werkt het niet altijd
Zou dit laatste niet ook de meest logische constructie zijn? Dat kleine beetje hotelkosten voor die 2 weken moet dat mega-circus wel op kunnen hoesten.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:56 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dan zouden ze van Bahrein tot aan de GP in Vietnam in quarantaine moeten.
Maar ook Bahrein laat geen mensen meer toe die recentelijk in Italië zijn geweest, dus Italiaans personeel zou nu al naar Australië moeten (en in quarantaine gaan) om überhaupt in die landen bij de GP te kunnen zijn.
ik denk dat ze daar wel een mouw aan passen, pre tests of zoiets en zo'n organisator moet ook wel aardige banden hebben met de regering dus we gaan het zienquote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:51 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Als je op zondag (of maandag) klaar bent met inpakken en opruimen, kun je niet 14 dagen in quarantaine als je 11 dagen later al weer aan het weekend begint.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:56 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dan zouden ze van Bahrein tot aan de GP in Vietnam in quarantaine moeten.
Maar ook Bahrein laat geen mensen meer toe die recentelijk in Italië zijn geweest, dus Italiaans personeel zou nu al naar Australië moeten (en in quarantaine gaan) om überhaupt in die landen bij de GP te kunnen zijn.
Ik denk dat er deze 1,5 week nog hard gesleuteld wordt aan onderdelen en voorraden enzo. Als je iedereen die je op de baan nodig hebt nu al in australie zet, heb je meer dan alleen wat hotelkosten vrees ik.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zou dit laatste niet ook de meest logische constructie zijn? Dat kleine beetje hotelkosten voor die 2 weken moet dat mega-circus wel op kunnen hoesten.
Hebben ze gelijk goed uitgerust start van het seizoen, gezien de werkdruk van veel van deze crews.
Even ter informatie, planetf1 is een fake news site. Een site die zonder blikken of blozen artikels jat van andere websites, ze wellicht een klein beetje herschrijft en er een clickbait titel tegenaan gooit, zonder enige vorm van bronvermelding.quote:Op maandag 2 maart 2020 10:52 schreef Rossdale het volgende:
https://www.planetf1.com/news/ferrari-engine-2/
Mooi, gewoon Ferrari ontmaskeren en geen dealtjes sluiten met Todt.
Het zal nooit gebeuren, maar ze zouden gewoon uit alle uitslagen geschrapt moeten worden.
Die tijd dat je niet in een besmet gebied bent telt natuurlijk ook mee. Anders mogen ze iedereen die in het paddock rondloopt wel in quarantaine plaatsen, niet alleen diegenen die uit Italië komenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Als je op zondag (of maandag) klaar bent met inpakken en opruimen, kun je niet 14 dagen in quarantaine als je 11 dagen later al weer aan het weekend begint.
Dat zijn dan wel de consequenties die aan "wel doorgaan" hangen, lijkt me dat daar een businesscase van te maken is tegenover "niet doorgaan"quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:14 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik denk dat er deze 1,5 week nog hard gesleuteld wordt aan onderdelen en voorraden enzo. Als je iedereen die je op de baan nodig hebt nu al in australie zet, heb je meer dan alleen wat hotelkosten vrees ik.
Melbourne gaat door en dan kleine 2 maanden geen F1 is waar ik geld op inzet en in Zandvoort pas weer racen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:38 schreef Sinister-D- het volgende:
Bahrein ook al restricties voor Italiaanse reizigersgaat lekker zo
nog eventjes en de seizoensopener is in Mexico
Gaan de teams nooit accepteren, waarom zou je die moeite doen en geld erin pompen als het niets oplevert. Ook zal dan een Mercedes zijn pace moeten laten zien terwijl een Ferrari nog lekker kan ontwikkelenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:41 schreef Lionheaad het volgende:
Er wordt inmiddels gekeken naar non-championship races.
Championship race wordt alleen gehouden als alle teams zonder problemen bij de GP aanwezig kunnen zijn.
Oude tijden herleven.
Bron?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:41 schreef Lionheaad het volgende:
Er wordt inmiddels gekeken naar non-championship races.
Championship race wordt alleen gehouden als alle teams zonder problemen bij de GP aanwezig kunnen zijn.
Oude tijden herleven.
En wat te denken van de huidige regels mbt het maximum aantal componenten wat gebruikt mag worden in een seizoen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:58 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Gaan de teams nooit accepteren, waarom zou je die moeite doen en geld erin pompen als het niets oplevert. Ook zal dan een Mercedes zijn pace moeten laten zien terwijl een Ferrari nog lekker kan ontwikkelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |