haags_kwartiertje telt niet mee!!
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Sta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, vraag het in het topic of aan de TS.
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I.
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390SPOILER: Rijm winnaar januari mario390Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindstand januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TR gezet in het vorige topic voor spammenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Goed, het is toch al weer een maand geleden dat ik een note had.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 04:37 schreef engine het volgende:
TR gezet in het vorige topic voor spammen![]()
Grapjeeeeequote:Op zaterdag 29 februari 2020 04:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed, het is toch al weer een maand geleden dat ik een note had.haha je trapte erin hé
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
TR gezet over niet geplaatste TRquote:Op zaterdag 29 februari 2020 04:45 schreef engine het volgende:
[..]
Grapjeeeeehaha je trapte erin hé
![]()
Waarop?quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
PotverdorieEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Zo moest ff flink pissen zeg na half in slaap te zijnUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
en alles zeker gemistquote:Op zaterdag 29 februari 2020 05:00 schreef hemarookworst het volgende:
Zo moest ff flink pissen zeg na half in slaap te zijn![]()
Nog iets geraakt?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 05:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee hoor geen last van over de balustradeEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Je moederquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.![]()
Mogguh
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Nicequote:Op zaterdag 29 februari 2020 05:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Hema oefent al een maandje voor het wereldkampioenschap postzegel poepen.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Mariootjeeeequote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Tsjemigquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Dev. Hoe was hetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker gehooptOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ja hoorde van limoentju al dat het heel gezellig was. Wat gaat zo week dan snel voor bij hè.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jammer van alle regen, maar dat mocht de pret niet drukkenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 05:42 schreef Dotteke het volgende:
Ja hoorde van limoentju al dat het heel gezellig was. Wat gaat zo week dan snel voor bij hè.![]()
En nog gefeliciteerd met winnen van deze maand. Valt me nog mee dat ik maar een week of zo heb kunnen mee doen, maar nog steeds in de top 10 eindigde![]()
Ja dat zei limoen ook al je man dan zo weinig doen hè.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 05:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Jammer van alle regen, maar dat mocht de pret niet drukkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat hoort erbij iddOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Dank je wel was ook maar eenmalig doe dat nooit meer.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 05:45 schreef devzero het volgende:
En nog gefeliciteerd met winnen van deze maand. Valt me nog mee dat ik maar een week of zo heb kunnen mee doen, maar nog steeds in de top 10 eindigde
Ja en toch was het druk steeds. Doe je de volgende ronde weer mee. Begreelp dat limoen er ook weer voor gaat
volgende maandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, dat is waar. Belangrijkste dat jullie weer bij elkaar waren.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 05:47 schreef devzero het volgende:
Was toch vakantie, dus weinig doen is niet erg..Morguh Filo, ook vroeg er bij. Heb je de koeien gedaan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maybe. Maar ik wil limoen niet in de weg zitten als ze er voor wil gaanquote:Op zaterdag 29 februari 2020 05:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je wel was ook maar eenmalig doe dat nooit meer.
Ja en toch was het druk steeds. Doe je de volgende ronde weer mee. Begreelp dat limoen er ook weer voor gaat
volgende maand![]()
Als herstellend workaholic is een beetje rustig aan doen niet zo heel makkelijk hoor. Maar komt wel goedquote:Op zaterdag 29 februari 2020 05:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Belangrijkste dat jullie weer bij elkaar waren.
[..]![]()
Oke, samen strijden is toch ook leuk?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 05:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Maybe. Maar ik wil limoen niet in de weg zitten als ze er voor wil gaan
Ik ben blij dat het afgelopen is. Vooral ook omdat mensen het je kwalijk nemen dat je punten hebt gepakt. En dat sommige mensen je verkeerd begrepen, .
Je bent met een spel bezig maar ik heb het idee dat er wat zijn die dat niet begrepen.
MR goed het is vandaag klaar en dan ben ik hier alleen voor de gezelligheidWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O, dat wist ik niet. Ja dan kan ik me voorstellen dat niets doen niet makkelijk is.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 05:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Als herstellend workaholic is een beetje rustig aan doen niet zo heel makkelijk hoor. Maar komt wel goed
Mar gelukkig had je een lieve vrouw bij je. Lijkt me een leuke spontane vrouw.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tsja, sommige mensen worden boos als je vlak na ze post, maar doen omgekeerd wel het zelfde en als daar iets van wordt gezegd, dan noemen ze je eng.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 05:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, samen strijden is toch ook leuk?
Ik ben blij dat het afgelopen is. Vooral ook omdat mensen het je kwalijk nemen dat je punten hebt gepakt. En dat sommige mensen je verkeerd begrepen, .
Je bent met een spel bezig maar ik heb het idee dat er wat zijn die dat niet begrepen.
MR goed het is vandaag klaar en dan ben ik hier alleen voor de gezelligheid![]()
Ja dat dus. Snap het niet. Het is het spel en je doet op een speelse manier of je mensen weg wilt hebben. En soms snappen ze dat ook niet. Ik had zoveel meer punten kunnen hebben. Ik ben niet hard genoeg. Als mensen veel hier zitten en willen puntjes dan heb ik dat wel eens laten gaan.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 05:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Tsja, sommige mensen worden boos als je vlak na ze post, maar doen omgekeerd wel het zelfde en als daar iets van wordt gezegd, dan noemen ze je eng.
Ik ben denk niet hard genoeg.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh aKboRquote:![]()
Wie had de downtime vannacht Dev?Thnx altijd een goed begin van de dagquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je hebt 1600 punten meer dan #2. Dat is geloof ik wel uniek in dit spel, dus waarom zou je harder moetje spelen?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 06:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat dus. Snap het niet. Het is het spel en je doet op een speelse manier of je mensen weg wilt hebben. En soms snappen ze dat ook niet. Ik had zoveel meer punten kunnen hebben. Ik ben niet hard genoeg. Als mensen veel hier zitten en willen puntjes dan heb ik dat wel eens laten gaan.
Ik ben denk niet hard genoeg.![]()
Skyquote:Op zaterdag 29 februari 2020 06:04 schreef Dotteke het volgende:
Wie had de downtime vannacht Dev?
[..]
Thnx altijd een goed begin van de dag![]()
Lekker geslapen???quote:In het begin he, toen had ik niet zo grote voorsprong.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 06:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt 1600 punten meer dan #2. Dat is geloof ik wel uniek in dit spel, dus waarom zou je harder moetje spelen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Graag gedaanquote:Op zaterdag 29 februari 2020 06:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker geslapen???
[..]
In het begin he, toen had ik niet zo grote voorsprong.![]()
![]()
Slaap Lekker Dev. Leuk je weer een keer gesproken te hebbenquote:
Mooi zo, ik zie .... ik heb weer wat gemist of niet?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
niet dat ik weetquote:Op zaterdag 29 februari 2020 06:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo, ik zie .... ik heb weer wat gemist of niet?
ik sliep
toch![]()
![]()
Klokken lopen weer niet gelijk,Beterquote:
![]()
Morguh Engine, nog veel punten kunnen pakken vannacht?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet genoegquote:Op zaterdag 29 februari 2020 06:16 schreef Dotteke het volgende:
Morguh Engine, nog veel punten kunnen pakken vannacht?
Ja klopt, had het net aan Dev gevraagd.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Smerige dief
Ohja en goedemorgen dot![]()
Je bent toch weer een plaatsje gestegen?quote:
Wie had je in willen halen dan?WIe?quote:quote:
Wou eigenlijk @Jippie68 even voorbij maar had het druk vannachtquote:Op zaterdag 29 februari 2020 06:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent toch weer een plaatsje gestegen?
Wie had je in willen halen dan?skyquote:[..]
WIe?
quote:[..]En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Helemaal nietEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Was ff koffie pakken en de rolgordijnen omhoog geroldquote:
Morgen zal het wel drukker zijn, nieuwe rondeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Dat zou een stunt zijnquote:Op zaterdag 29 februari 2020 06:29 schreef aKboR het volgende:
gewoon monitor hacken
beginnen met 1000 punten
Ben benieuwd naar de volgende rondeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Dank, Ja, ben er bijna met.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 06:37 schreef aKboR het volgende:
weer een paar puntjes dichterbij 3500
grr. klok niet synchroon 2 sec verschil
Ja zei ik net al, de klok loopt niet gelijk. Is wel vaker. En dan hou je rekening met die paar sec loopt hij weer op tijd
Net als nu dus
![]()
Jij zit alweer in de kerstsferenquote:
Hoe doe je dat dan?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 06:42 schreef aKboR het volgende:
Heb gesynchroniseerd dus nu weer op tijd als het goed is..
test op ..30
nu dit weer
Vrede op aarde toch!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 06:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij zit alweer in de kerstsferenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
TopEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 06:43 schreef aKboR het volgende:
FOK loopt ook niet op tijd..
ah nu wel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Windows instellingen voor tijd staat synchroniseren knopjequote:
(Datum en tijd wijzigen in systeeminstellingen)![]()
![]()
Ach zo, ga straks wel ff kijken. Maar het kan zo maar zijn dat het straks wel weer gelijk looptquote:Op zaterdag 29 februari 2020 06:44 schreef aKboR het volgende:
[..]
Windows instellingen voor tijd staat synchroniseren knopje
(Datum en tijd wijzigen in systeeminstellingen)
Ergens loopt de klok van FOK steeds iets voor of achterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Precies wat ik nodig heb in m'n leven
Gelijklopende klokkenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ben op zoek naar de tijd
Dat wil ik niet. Ik wil twee puntjes. Daarna ben ik weg....mogen jullie ze alllemaal hebben.
Dankje lieve akbortschusssss
Nou gevonden maar staat geen synchroniseren bijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja heul vreemdquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zie dit..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er staat dat hij hem automatisch synchroniseert Dat verklaard dus waarom dan in een keer weer goed is.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 06:55 schreef aKboR het volgende:
vreemd
Heb je tijd automatisch instellen aan staan>??
Ik heb dat heel anders dan jou?quote:
Ik ga naar configratie scherm, kies datum en tijd en krijgen dan een ander scherm dan jij nu laat zienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik druk op toetsenbord op windows knop en type tijd en krijg na enter dit scherm.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er staat dat hij hem automatisch synchroniseert Dat verklaard dus waarom dan in een keer weer goed is.
[..]
Ik heb dat heel anders dan jou?
Ik ga naar configratie scherm, kies datum en tijd en krijgen dan een ander scherm dan jij nu laat zien![]()
O dat ga ik ff proberen dan, en anders is het ook nog niet zo belangrijk hij doet het automatisch. staat erquote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:02 schreef aKboR het volgende:
[..]
ik druk op toetsenbord op windows knop en type tijd en krijg na enter dit scherm.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukt, ik ging via een andere weggebruik die windowsknop nooit
Hier nu weer goed zo te zien, geen sec verschilquote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:06 schreef aKboR het volgende:
en nu redelijk synchroon?
Fok loopt een secondevoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zijn we weer bij de tijd
Morguh Plymquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een stilte nog. Heb ff teruggekeken moest lachen. Sky 1 sec online geweest, zei alleen hoi en had gelijk de downtime![]()
![]()
Ja lachenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:15 schreef PlymouthFury het volgende:
Wat een stilte nog. Heb ff teruggekeken moest lachen. Sky 1 sec online geweest, zei alleen hoi en had gelijk de downtimedie reactie van mario hehehehe
![]()
O, ik heb niet terug gelezen, doe ik eigenlijk nooitquote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:15 schreef PlymouthFury het volgende:
Wat een stilte nog. Heb ff teruggekeken moest lachen. Sky 1 sec online geweest, zei alleen hoi en had gelijk de downtimeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja die heerlijkquote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:16 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja lachendie reactie van mario hehehehe
![]()
Terug gelezen, wat een toeval inderdaad van Sky en die reactie van Mario
Kan me voorstellen dat je dan baalt als je de hele tijd zit en iemand komt binnen en pakt gelijk de downtimeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je doel was een 5de plaats te verdedigen. Toen werd het de derde plaats verdedigen, toen werden het 1300 punten, wat is je volgende doelquote:
Echt een man he, nooit genoeg
Jullie moeten allemaal leren lezen
quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Nah ben er nu mee bezigquote:Op zaterdag 29 februari 2020 05:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Belangrijkste dat jullie weer bij elkaar waren.
[..]
Morguh Filo, ook vroeg er bij. Heb je de koeien gedaan?Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 29-02-2020 07:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Dotteke / 3477 / 8256
2. aKboR / 1616 / 6406
3. PlymouthFury / 1302 / 3734
4. Dr.Mikey / 973 / 4085
5. dud0r / 909 / 3688
6. devzero / 836 / 2325
7. skysherrif / 748 / 2551
8. engine / 739 / 2749
9. Jippie68 / 738 / 4210
10. InverHouse / 705 / 4375
11. hemarookworst / 690 / 2311
12. mario390 / 587 / 3041
13. Filosoofert / 540 / 2351
14. FreshFruit / 460 / 2820
15. noodgang / 386 / 1931
16. madam-april / 352 / 1758
17. Grrrrrrrr / 310 / 1324
18. Mrsloveable / 266 / 1270
19. Pumpalov / 215 / 714
20. 00wildchild / 165 / 593SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
?? was dit danquote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:28 schreef engine het volgende:
Jullie moeten allemaal leren lezen
[..]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je kan toch lezen?quote:
Goedemorgen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oke melkse, dat je dat kan in die stallen met die geur, ik werd er altijd beroerd vanquote:
Dank je @MonitorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, maar snap niet zo goed waar het vandaan komt?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je kan toch lezen?
Goedemorgen.
Morguh FFWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat went heel snel.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke melkse, dat je dat kan in die stallen met die geur, ik werd er altijd beroerd van
Dank je @:Monitor“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Omdat die downtime iedere keer maar later en later komt. Was eerst altijd 3.37....laatste tijd is er geen pijl op te trekken. Is niet aan sky gericht. Alhoewel het wel een vuile dief isquote:
O dat, ja dat is raarquote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:36 schreef engine het volgende:
[..]
Omdat die downtime iedere keer maar later en later komt. Was eerst altijd 3.37....laatste tijd is er geen pijl op te trekken. Is niet aan sky gericht. Alhoewel het wel een vuile dief is
Maar wel mooi dat je dus moet afwachten op welke tijd hij komt, maakt het voor het spel wel spannerde.
Niet te min was de reactie mooi van MarioWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Classic Marioquote:
Dacht dat jij ging slapenquote:
Heb al 20 minuten geslapen hoorquote:
ZO dan, langslaperquote:![]()
Das niet gezond als je maar zo kort slaaptWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dikke Tranen Spelquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja. veel te weinigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Werk of geen werk 20 minuten is wel heel kort.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
HilarischWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zat nog rechtop. Wou eigenlijk nog iets afkijken maar niet geluktquote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO dan, langslaper![]()
Das niet gezond als je maar zo kort slaaptzo tweede poging
Powernap werkt wel echt goedquote:
Ligt eraan. een keer doorhalen met n powernap tussendoor moet kunnen..quote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:47 schreef Dotteke het volgende:
Werk of geen werk 20 minuten is wel heel kort.![]()
Had je dat gisteren ook al nietquote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:48 schreef engine het volgende:
[..]
Zat nog rechtop. Wou eigenlijk nog iets afkijken maar niet geluktzo tweede poging
[..]
Powernap werkt wel echt goed
Slaap sowieso niet meer dan 4 uur na nachtdienst. Verder inderdaad tussendoor een keer de ogen dicht.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:49 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ligt eraan. een keer doorhalen met n powernap tussendoor moet kunnen..En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Jupquote:
Tot over 3 tot 4 uurtjes![]()
Slaap lekkerquote:
![]()
Trusten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat deed ik vroeger regelmatig.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:49 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ligt eraan. een keer doorhalen met n powernap tussendoor moet kunnen..“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Weer code geel voor het weer bah bahWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eerst code bruin nu, koffieeeequote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:55 schreef Dotteke het volgende:
Weer code geel voor het weer bah bah![]()
Lekker.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 08:00 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Eerst code bruin nu, koffieeee
Koffie koffie lekker bakkie koffieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind dit zo leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb echt zin om te gaan.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 08:03 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vind dit zo leuk.Gewoon lekker doen man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb echt zin om te gaan.![]()
![]()
![]()
Ik wil geen koffie, ik wil punktennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:![]()
Nee lekker hoor, dank je wel aKboR voor de koffie iedere dag.
Je verzorgd ons goed.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 08:03 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vind dit zo leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb echt zin om te gaan.![]()
Ben te oud om weer een leer stringetje aan te trekkenquote:![]()
![]()
![]()
Dat hoeft voor mij ook niet hahaquote:Op zaterdag 29 februari 2020 08:06 schreef aKboR het volgende:
[..]
[..]
Ben te oud om weer een leer stringetje aan te trekken![]()
![]()
Dat moet te doen zijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Dat lukt je niet eensquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 08:09 schreef aKboR het volgende:
[..]
Dat gaat ze vandaag niet meer redden.. ik bolk 'r helemaal gek vandaag![]()
![]()
Ja lach maarquote:
Doe je ook aan Hyves en/of Facebook met je plaatjesquote:
Je moet niksquote:
.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moeten is dwang en janken is kindergezangWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 08:09 schreef aKboR het volgende:
[..]
Dat gaat ze vandaag niet meer redden.. ik bolk 'r helemaal gek vandaag
Ik vind fbook geen zak meer aan. Altijd hetzelfde.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe je ook aan Hyves en/of Facebook met je plaatjes![]()
Morguhh Sky, dat deed je goed vannacht.quote:
Je kwam zag en overwon
Goedemorgen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Doe maar als een ..............dit heb je verkeerd gelezennquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe maar als een ..............dit heb je verkeerd gelezenn![]()
Lang geleden dat nummer .. toch wel lekker.. Fly like an eagle![]()
quote:
Oooohhhhhquote:Op zaterdag 29 februari 2020 08:29 schreef aKboR het volgende:
Ik pis in mijn broek als je op 3499 blijft steken vandaag![]()
Doe alvast een tena lady aan danquote:Op zaterdag 29 februari 2020 08:29 schreef aKboR het volgende:
Ik pis in mijn broek als je op 3499 blijft steken vandaag
Ja, ik vroeg me ook al af of ze van die grote luiers hebbenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je 3500 vroegtijdig heb, alvast screenshotje maken. Als monitor er wel uit ligt vlak voor tijd?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe alvast een tena lady aan dan
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-02-2020 08:36:27 ]![]()
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 08:33 schreef aKboR het volgende:
Jammer dat ik er vanmiddag/vanavond niet ben om je op die 99 te houden
Doe ik dank voor de tipquote:Op zaterdag 29 februari 2020 08:35 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Als je 3500 vroegtijdig heb, als screenshotje maken. Als monitor er wel uit liegt vlak voor tijd?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolke de beerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lieverds zijn jullieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Dat geloof ik.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 08:41 schreef aKboR het volgende:
@:Dotteke zolang ik er ben kom je er niet![]()
Neu iquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lege flessen genoegquote:Op zaterdag 29 februari 2020 08:45 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Hij gaat vast wel een x plassen of koffie pakken![]()
![]()
![]()
haha had je die teruggelezen?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguhh Sky, dat deed je goed vannacht.
Je kwam zag en overwon![]()
![]()
Luier verwisselen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 08:45 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Hij gaat vast wel een x plassen of koffie pakken
Ik werd toevallig om 3:37 wakker, besloot op maar ff wat te posten en dan maar te zien of ik hem hadquote:Op zaterdag 29 februari 2020 08:25 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Mogge. Gelachen om jou. Hoi en de downtime, en weg was sky![]()
![]()
De hele downtime is een kwestie van geluk..quote:Op zaterdag 29 februari 2020 08:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik werd toevallig om 3:37 wakker, besloot op maar ff wat te posten en dan maar te zien of ik hem had![]()
Was echt komischquote:Op zaterdag 29 februari 2020 08:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik werd toevallig om 3:37 wakker, besloot op maar ff wat te posten en dan maar te zien of ik hem had![]()
Dotjuuuuuuhh hij is wegquote:Op zaterdag 29 februari 2020 08:50 schreef aKboR het volgende:
- N OG - E E N - B A K K I E - K O F F I E - D A N - M A A R - ? - ? - ?
![]()
Eigenlijk een "om in te lijsten"quote:Op zaterdag 29 februari 2020 08:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 08:47 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik zal zo een buurjongen/meisje vragen om voor ¤ 50,00 de wacht te houden hier..
Meisjes plagen is.............quote:Op zaterdag 29 februari 2020 08:58 schreef aKboR het volgende:
hee Dotteke waar ben je gebleven![]()
Het is niet leuk zonder jou..
Dan kan ik je niet pesten![]()
Dat stadium ben ik voorbij..quote:Op zaterdag 29 februari 2020 09:00 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Meisjes plagen is.............![]()
![]()
![]()
Goedemorgen Mrs L.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Hoiquote:Hoiquote:Ga eens werkenquote:Doeiquote:Robquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Ik ga ook zo werken.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 09:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Hoi
[..]
Ga eens werken
[..]
Doei
[..]
Rob![]()
* Dotteke is er niet maar wil je toch ffquote:zeggen
Goed zoquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Aah Dot is wegquote:Op zaterdag 29 februari 2020 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
* Dotteke is er niet maar wil je toch ffzeggen
![]()
Have a nice day.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel erg onvriendelijk van @Dotteke om weg te gaan zonder te groetenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
* Dotteke is er niet maar wil je toch ffzeggen
![]()
![]()
Akkiequote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
* Dotteke is er nietquote:Op zaterdag 29 februari 2020 08:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
haha had je die teruggelezen?
Ja, was echt mooi. Wat een toeval dat je net op dat moment binnen kwamWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Kan nietquote:Op zaterdag 29 februari 2020 09:21 schreef aKboR het volgende:
Verdomme let je effe niet op zit ze toch op de 3500
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Jouw schuldquote:Op zaterdag 29 februari 2020 09:23 schreef aKboR het volgende:
[..]
Wat niet?
Dotteke staat nu op 3500 punten..
Keiharde porno!![]()
Gelukkig is de maand voorbijDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Wat had je voor lekkersquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Cracker met hagelslag en kokos rijst drinken van alproquote:Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Dat is toch geen ontbijtquote:Op zaterdag 29 februari 2020 09:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Cracker met hagelslag en kokos rijst drinken van alpro![]()
![]()
En dan mis ik zelf dat moment, was ff afwassenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 09:23 schreef aKboR het volgende:
[..]
Wat niet?
Dotteke staat nu op 3500 punten..
Miste de bolk op een seconde na..![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is een snackquote:Op zaterdag 29 februari 2020 09:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Cracker met hagelslag en kokos rijst drinken van alproDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Feli.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan mis ik zelf dat moment, was ff afwassen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja wees er maar blij meequote:Op zaterdag 29 februari 2020 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Had me echt voorgenomen je de hele dag gek te bolken op de 3499![]()
Scrambled eggs and toast vandaag. Normaal gesproken twee of drie boterhammen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 09:31 schreef Mrsloveable het volgende:
Wat eten jullie dan voor ontbijt?Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Maaaarquote:Op zaterdag 29 februari 2020 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
![]()
![]()
TochGefeliciteerd
met je doel..
![]()
![]()
Ik eet ook crackers of griekse yogurt als ontbijtquote:
ALleen doe ik er dan geen hagelslag opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh nou dat krijg ik niet weg ' s morgensquote:Op zaterdag 29 februari 2020 09:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Scrambled eggs and toast vandaag. Normaal gesproken twee of drie boterhammen.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Dank je welquote:Op zaterdag 29 februari 2020 09:32 schreef aKboR het volgende:
[..]
Maaaar
TochGefeliciteerd
met je doel..
,
O lekker, maar dat gaat me stofwisseling niet goed vinden, heb ik er gelijk 1 kilo bijquote:Op zaterdag 29 februari 2020 09:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Scrambled eggs and toast vandaag. Normaal gesproken twee of drie boterhammen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En dan twee uurtjes daarna is het tijd voor tweede ontbijt.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 09:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh nou dat krijg ik niet weg ' s morgens
Keiharde porno!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: