Jammer van alle regen, maar dat mocht de pret niet drukkenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 05:42 schreef Dotteke het volgende:
Ja hoorde van limoentju al dat het heel gezellig was. Wat gaat zo week dan snel voor bij hè.
Ja dat zei limoen ook al je man dan zo weinig doen hè.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 05:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Jammer van alle regen, maar dat mocht de pret niet drukken
Dank je wel was ook maar eenmalig doe dat nooit meer.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 05:45 schreef devzero het volgende:
En nog gefeliciteerd met winnen van deze maand. Valt me nog mee dat ik maar een week of zo heb kunnen mee doen, maar nog steeds in de top 10 eindigde
Ja, dat is waar. Belangrijkste dat jullie weer bij elkaar waren.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 05:47 schreef devzero het volgende:
Was toch vakantie, dus weinig doen is niet erg..
Morguh Filo, ook vroeg er bij. Heb je de koeien gedaan?quote:
Maybe. Maar ik wil limoen niet in de weg zitten als ze er voor wil gaanquote:Op zaterdag 29 februari 2020 05:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je wel was ook maar eenmalig doe dat nooit meer.
Ja en toch was het druk steeds. Doe je de volgende ronde weer mee. Begreelp dat limoen er ook weer voor gaat
volgende maand
Als herstellend workaholic is een beetje rustig aan doen niet zo heel makkelijk hoor. Maar komt wel goedquote:Op zaterdag 29 februari 2020 05:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Belangrijkste dat jullie weer bij elkaar waren.
[..]
Oke, samen strijden is toch ook leuk?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 05:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Maybe. Maar ik wil limoen niet in de weg zitten als ze er voor wil gaan
O, dat wist ik niet. Ja dan kan ik me voorstellen dat niets doen niet makkelijk is.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 05:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Als herstellend workaholic is een beetje rustig aan doen niet zo heel makkelijk hoor. Maar komt wel goed
Tsja, sommige mensen worden boos als je vlak na ze post, maar doen omgekeerd wel het zelfde en als daar iets van wordt gezegd, dan noemen ze je eng.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 05:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, samen strijden is toch ook leuk?
Ik ben blij dat het afgelopen is. Vooral ook omdat mensen het je kwalijk nemen dat je punten hebt gepakt. En dat sommige mensen je verkeerd begrepen, .
Je bent met een spel bezig maar ik heb het idee dat er wat zijn die dat niet begrepen.
MR goed het is vandaag klaar en dan ben ik hier alleen voor de gezelligheid
Ja dat dus. Snap het niet. Het is het spel en je doet op een speelse manier of je mensen weg wilt hebben. En soms snappen ze dat ook niet. Ik had zoveel meer punten kunnen hebben. Ik ben niet hard genoeg. Als mensen veel hier zitten en willen puntjes dan heb ik dat wel eens laten gaan.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 05:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Tsja, sommige mensen worden boos als je vlak na ze post, maar doen omgekeerd wel het zelfde en als daar iets van wordt gezegd, dan noemen ze je eng.
Morguh aKboRquote:
Thnx altijd een goed begin van de dagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |