Zat nog rechtop. Wou eigenlijk nog iets afkijken maar niet geluktquote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO dan, langslaper![]()
Das niet gezond als je maar zo kort slaapt
Powernap werkt wel echt goedquote:
Ligt eraan. een keer doorhalen met n powernap tussendoor moet kunnen..quote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:47 schreef Dotteke het volgende:
Werk of geen werk 20 minuten is wel heel kort.
Had je dat gisteren ook al nietquote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:48 schreef engine het volgende:
[..]
Zat nog rechtop. Wou eigenlijk nog iets afkijken maar niet geluktzo tweede poging
[..]
Powernap werkt wel echt goed
Slaap sowieso niet meer dan 4 uur na nachtdienst. Verder inderdaad tussendoor een keer de ogen dicht.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:49 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ligt eraan. een keer doorhalen met n powernap tussendoor moet kunnen..
Jupquote:
Slaap lekkerquote:
Trusten.quote:
Dat deed ik vroeger regelmatig.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:49 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ligt eraan. een keer doorhalen met n powernap tussendoor moet kunnen..
Eerst code bruin nu, koffieeeequote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:55 schreef Dotteke het volgende:
Weer code geel voor het weer bah bah
Lekker.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 08:00 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Eerst code bruin nu, koffieeee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb echt zin om te gaan.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 08:03 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vind dit zo leuk.Gewoon lekker doen man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb echt zin om te gaan.![]()
![]()
Ik wil geen koffie, ik wil punktennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 08:03 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vind dit zo leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb echt zin om te gaan.![]()
Ben te oud om weer een leer stringetje aan te trekkenquote:![]()
![]()
Dat hoeft voor mij ook niet hahaquote:Op zaterdag 29 februari 2020 08:06 schreef aKboR het volgende:
[..]
[..]
Ben te oud om weer een leer stringetje aan te trekken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |