Ja heul vreemdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat dat hij hem automatisch synchroniseert Dat verklaard dus waarom dan in een keer weer goed is.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 06:55 schreef aKboR het volgende:
vreemd
Heb je tijd automatisch instellen aan staan>??
Ik heb dat heel anders dan jou?quote:
ik druk op toetsenbord op windows knop en type tijd en krijg na enter dit scherm.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er staat dat hij hem automatisch synchroniseert Dat verklaard dus waarom dan in een keer weer goed is.
[..]
Ik heb dat heel anders dan jou?
Ik ga naar configratie scherm, kies datum en tijd en krijgen dan een ander scherm dan jij nu laat zien
O dat ga ik ff proberen dan, en anders is het ook nog niet zo belangrijk hij doet het automatisch. staat erquote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:02 schreef aKboR het volgende:
[..]
ik druk op toetsenbord op windows knop en type tijd en krijg na enter dit scherm.
Hier nu weer goed zo te zien, geen sec verschilquote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:06 schreef aKboR het volgende:
en nu redelijk synchroon?
Fok loopt een secondevoor
Morguh Plymquote:
Ja lachenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:15 schreef PlymouthFury het volgende:
Wat een stilte nog. Heb ff teruggekeken moest lachen. Sky 1 sec online geweest, zei alleen hoi en had gelijk de downtime
O, ik heb niet terug gelezen, doe ik eigenlijk nooitquote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:15 schreef PlymouthFury het volgende:
Wat een stilte nog. Heb ff teruggekeken moest lachen. Sky 1 sec online geweest, zei alleen hoi en had gelijk de downtime
Ja die heerlijkquote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:16 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja lachendie reactie van mario hehehehe
Je doel was een 5de plaats te verdedigen. Toen werd het de derde plaats verdedigen, toen werden het 1300 punten, wat is je volgende doelquote:
quote:
Nah ben er nu mee bezigquote:Op zaterdag 29 februari 2020 05:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Belangrijkste dat jullie weer bij elkaar waren.
[..]
Morguh Filo, ook vroeg er bij. Heb je de koeien gedaan?
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 29-02-2020 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
?? was dit danquote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:28 schreef engine het volgende:
Jullie moeten allemaal leren lezen
[..]
Je kan toch lezen?quote:
Oke melkse, dat je dat kan in die stallen met die geur, ik werd er altijd beroerd vanquote:
Ja, maar snap niet zo goed waar het vandaan komt?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je kan toch lezen?
Goedemorgen.
Dat went heel snel.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke melkse, dat je dat kan in die stallen met die geur, ik werd er altijd beroerd van
Dank je @:Monitor
Omdat die downtime iedere keer maar later en later komt. Was eerst altijd 3.37....laatste tijd is er geen pijl op te trekken. Is niet aan sky gericht. Alhoewel het wel een vuile dief isquote:
O dat, ja dat is raarquote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:36 schreef engine het volgende:
[..]
Omdat die downtime iedere keer maar later en later komt. Was eerst altijd 3.37....laatste tijd is er geen pijl op te trekken. Is niet aan sky gericht. Alhoewel het wel een vuile dief is
Classic Marioquote:
Dacht dat jij ging slapenquote:
Heb al 20 minuten geslapen hoorquote:
ZO dan, langslaperquote:
Dikke Tranen Spelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |