Je hebt 1600 punten meer dan #2. Dat is geloof ik wel uniek in dit spel, dus waarom zou je harder moetje spelen?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 06:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat dus. Snap het niet. Het is het spel en je doet op een speelse manier of je mensen weg wilt hebben. En soms snappen ze dat ook niet. Ik had zoveel meer punten kunnen hebben. Ik ben niet hard genoeg. Als mensen veel hier zitten en willen puntjes dan heb ik dat wel eens laten gaan.
Ik ben denk niet hard genoeg.
Skyquote:Op zaterdag 29 februari 2020 06:04 schreef Dotteke het volgende:
Wie had de downtime vannacht Dev?
[..]
Thnx altijd een goed begin van de dag
Lekker geslapen???quote:
In het begin he, toen had ik niet zo grote voorsprong.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 06:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt 1600 punten meer dan #2. Dat is geloof ik wel uniek in dit spel, dus waarom zou je harder moetje spelen?
Graag gedaanquote:Op zaterdag 29 februari 2020 06:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker geslapen???
[..]
In het begin he, toen had ik niet zo grote voorsprong.
Slaap Lekker Dev. Leuk je weer een keer gesproken te hebbenquote:
Mooi zo, ik zie .... ik heb weer wat gemist of niet?quote:
niet dat ik weetquote:Op zaterdag 29 februari 2020 06:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo, ik zie .... ik heb weer wat gemist of niet?
Beterquote:
Niet genoegquote:Op zaterdag 29 februari 2020 06:16 schreef Dotteke het volgende:
Morguh Engine, nog veel punten kunnen pakken vannacht?
Ja klopt, had het net aan Dev gevraagd.quote:
Je bent toch weer een plaatsje gestegen?quote:
WIe?quote:
quote:
Wou eigenlijk @Jippie68 even voorbij maar had het druk vannachtquote:Op zaterdag 29 februari 2020 06:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent toch weer een plaatsje gestegen?
Wie had je in willen halen dan?
skyquote:[..]
WIe?
quote:[..]
Was ff koffie pakken en de rolgordijnen omhoog geroldquote:
Dat zou een stunt zijnquote:Op zaterdag 29 februari 2020 06:29 schreef aKboR het volgende:
gewoon monitor hacken
beginnen met 1000 punten
Dank, Ja, ben er bijna met.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 06:37 schreef aKboR het volgende:
weer een paar puntjes dichterbij 3500
grr. klok niet synchroon 2 sec verschil
Jij zit alweer in de kerstsferenquote:
Hoe doe je dat dan?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 06:42 schreef aKboR het volgende:
Heb gesynchroniseerd dus nu weer op tijd als het goed is..
test op ..30
nu dit weer
Vrede op aarde toch!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 06:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij zit alweer in de kerstsferen
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 06:43 schreef aKboR het volgende:
FOK loopt ook niet op tijd..
ah nu wel.
Windows instellingen voor tijd staat synchroniseren knopjequote:
Ach zo, ga straks wel ff kijken. Maar het kan zo maar zijn dat het straks wel weer gelijk looptquote:Op zaterdag 29 februari 2020 06:44 schreef aKboR het volgende:
[..]
Windows instellingen voor tijd staat synchroniseren knopje
(Datum en tijd wijzigen in systeeminstellingen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |