quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
Bedoel je Sonja? Was een toffe presentatrice. Fijne tv was het, ben blij dat ik mee mocht maken😊.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:53 schreef svann het volgende:
Ze had leuke tegendraadse programma's, niet saai.
quote:Te gast bij Op1
Tramschutter Gokmen T. zou ‘iene miene mutte’ hebben gedaan om te bepalen wie hij doodschoot. En heeft daar geen spijt van, hij is er zelfs blij om. Onder grote belangstelling is vandaag de rechtszaak begonnen tegen T. Het Openbaar Ministerie verdenkt de Utrechtse man van een viervoudige moord, meermalen poging tot moord en bedreiging met een terroristisch oogmerk op 18 maart 2019 in een tram op het 24 oktoberplein in Utrecht. Bij de regiezitting van 16 december vorig jaar was T. niet aanwezig, nadat hij zich verzet zou hebben tegen het vervoer. De rechtbank verplichtte hem vandaag aanwezig te zijn, desnoods onder dwang. Rechtbankverslaggever voor de Telegraaf Saskia Belleman is aanwezig in de rechtbank, bij Op1 schuift ze vanavond aan.
Zijn jullie wel eens bespuugd?twitter:SaskiaBelleman twitterde op maandag 02-03-2020 om 14:15:23Gökmen T. houdt zijn middelvinger en wijsvinger afwisselend tegen de tafelrand. Advocaat Seebregts zegt het belangrijk te vinden dat T. het rapport goed begrijpt. Gökmen T. spuugt naar hem. #tramschutter reageer retweet
Hij verschijnt in allerlei programma's deze dagen. En moet dan telkens 5 minuten Order Order compilatie ondergaan. Hij kan wel steeds blijven lachenquote:
Hij is zijn zakken even vullen?quote:Op maandag 2 maart 2020 20:41 schreef zipcon het volgende:
[..]
Hij verschijnt in allerlei programma's deze dagen. En moet dan telkens 5 minuten Order Order compilatie ondergaan. Hij kan wel steeds blijven lachen
Nee hequote:
Pijnlijk voor JIMEK!quote:
Dat weet iedereen toch allang?quote:
Dat gebeurt toch juist bij TBS?quote:Op maandag 2 maart 2020 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zal wel TBS worden...deze gast kun je niet meer op de samenleving los laten.
Levenslang is beterquote:Op maandag 2 maart 2020 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zal wel TBS worden...deze gast kun je niet meer op de samenleving los laten.
hij verstaat het niet eensquote:Op maandag 2 maart 2020 22:30 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Voor de kijkcijfers. Voegt verder sws niks toe.
''Doel van tbsquote:Op maandag 2 maart 2020 22:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als hij zich zo blijft gedragen dan krijgt hij echt geen verlof ofzo.
quote:Op maandag 2 maart 2020 22:25 schreef Regilio_ het volgende:
Die minister gaat weer veel "uhhh, uhhh" zeggen, ik geef het je op een briefje.
Me klote, daar ging me koffiequote:Op maandag 2 maart 2020 22:25 schreef Regilio_ het volgende:
Die minister gaat weer veel "uhhh, uhhh" zeggen, ik geef het je op een briefje.
Al het andere nieuws wordt ondergesneeuwd.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:42 schreef Regilio_ het volgende:
Elke avond in je late night show over corona, dat wil de kijker toch ook niet lijkt me?
Ik haak af iig
quote:Op maandag 2 maart 2020 22:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Al het andere nieuws wordt ondergeniest.
quote:Op maandag 2 maart 2020 22:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Al het andere nieuws wordt ondergesneeuwd.
CORRED.twitter:koryoinleiden twitterde op maandag 02-03-2020 om 07:29:24Noord-Korea lanceert twee nieuwe raketten terwijl Zuid-Korea de handen vol heeft aan het bestrijden van het coronavirus. reageer retweet
Ik wou net zeggen, als je een waterstofbom op een land wil gooien, dan moet je het nu doen. Komt hooguit een berichtje van op pagina 15 van de telegraaf als berichtgeving.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]CORRED.twitter:koryoinleiden twitterde op maandag 02-03-2020 om 07:29:24Noord-Korea lanceert twee nieuwe raketten terwijl Zuid-Korea de handen vol heeft aan het bestrijden van het coronavirus. reageer retweet
En te veel aan het tetteren. Houd je muil eens.quote:
Nog even Hart van Nederland meepakken?quote:
Helaas boeit het niemand buiten Nederlandquote:Op maandag 2 maart 2020 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Schandalig dat de ISU het allrounden de nek omdraait.
Ze zit stiekem te loensen naar Op1 terwijl ze gesprekjes voert over corona-angst.quote:Op maandag 2 maart 2020 23:00 schreef Ronald het volgende:
Ik zap nu naar Jinek, de grootste mr Speaker fan
ordah my bookquote:
BOORRRDAAAAHHHquote:
Harry Mens zou dit het beste kunnen.quote:Op maandag 2 maart 2020 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit is vrij behoorlijk Engels. Jeroen en Matthijs durfden dit niet aan.
Cheeky chappy!quote:
Dan mis ik straks mijn landgoedquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:28 schreef monkyyy het volgende:
Krijg ik een ¤2,5 miljard belasting verhoging?!
Gelukkig budgetteer is vrij ruim, deze tegenvaller kan ik wel opvangen, maar ik moet wel een dagje extra gaan werken als Jesse zijn zin krijgt!quote:
oktnxbaiquote:
Ik zou het echt niet erg vinden om zoveel belasting te betalen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:28 schreef monkyyy het volgende:
Krijg ik een ¤2,5 miljard belasting verhoging?!
In 2017 had hij een gouden kans om deel te nemen, maar hij liet de onderhandelingen om een flutreden floppen. Denk dat hij gewoon niet wil; aan de zijlijn gillen is veel makkelijker.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:32 schreef BlackNero het volgende:
Klaver in het torentje. Hij kan helemaal niks.
Ja, dat denk ik ook. Die valt zo door de mand op een zware positie.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In 2017 had hij een gouden kans om deel te nemen, maar hij liet de onderhandelingen om een flutreden floppen. Denk dat hij gewoon niet wil; aan de zijlijn gillen is veel makkelijker.
thanks Wildersquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In 2017 had hij een gouden kans om deel te nemen, maar hij liet de onderhandelingen om een flutreden floppen. Denk dat hij gewoon niet wil; aan de zijlijn gillen is veel makkelijker.
Ja, Rutte was not amused.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken dat hij in het kabinet zou zitten...quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Denk dat hij gewoon niet wil; aan de zijlijn gillen is veel makkelijker.
Voor Wilders geldt precies hetzelfde.quote:
Maar de PVV heeft inmiddels genoeg mensen die minister kunnen worden!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:36 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Voor Wilders geldt precies hetzelfde.
Wie dan? Dion Graus?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:37 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Maar de PVV heeft inmiddels genoeg mensen die minister kunnen worden!
Lichtgewichten.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:37 schreef Bocaj het volgende:
Nee echt niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:37 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Noem er eens drie op.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:37 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Bosma, Agema, van Aalst, Kops, Maeijer enz.quote:
Echt wel! Je moet maar eens wat debatten volgen die niet in de 2e kamer plaatsvinden!quote:
Niet waar!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:39 schreef svann het volgende:
[..]
Lichtgewichten.
Anders blijf je niet met gesnoerde mond bij Wilders.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:42 schreef monkyyy het volgende:
Als ze de uitkeringen nou wat hoger maakten
Debatteren is niet hetzelfde als leidinggeven aan ''bedrijf'' als een ministerie.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:42 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Echt wel! Je moet maar eens wat debatten volgen die niet in de 2e kamer plaatsvinden!
niet gekliktquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:45 schreef Bocaj het volgende:
Kijk hier maar eens wat debatten terug....
https://www.youtube.com/channel/UC7Gz_RR-dy87Tovp1LbCatg/videos
Eens, maar Hugo heeft meer charisma. Het is vooral te hopen dat ze elkaar niet de tent uit gaan vechten.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:45 schreef monkyyy het volgende:
Wopke straalt wat meer autoriteit uit, betere partijleider.
Hou op hoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:45 schreef monkyyy het volgende:
Wopke straalt wat meer autoriteit uit, betere partijleider.
Ministeries worden meer bestuurd door ambtenaren dan ministers!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:44 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Debatteren is niet hetzelfde als leidinggeven aan ''bedrijf'' als een ministerie.
Zou het maar wel doen! Je leert er van!quote:
Wie vind jij dan een betere CDA partijleider?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:47 schreef Oostblokkert het volgende:
Charisma en autoriteit, dat moet de nieuwe leider worden
Andries Knevel.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wie vind jij dan een betere CDA partijleider?
Baudet!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wie vind jij dan een betere CDA partijleider?
Die is niet lid van het CDA dus dat kan niet.quote:
Hugo?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Die is niet lid van het CDA dus dat kan niet.
en dikke nekspierenquote:
Engeltjes vergeleken bij het tuig waar ze tegenover kwamen te staan.quote:
Ze mogen van mij ook hard ingrijpen hoor. Maar feit blijft dat ME vaak escalatie in de hand werktquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:53 schreef svann het volgende:
[..]
Engeltjes vergeleken bij het tuig waar ze tegenover kwamen te staan.
Ze hadden niet eens beschermende kleding aan, want het zou geen risico-event zijn.
Zwakke schakel was dat zeg.quote:
Die gevallen ken ik ook meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:56 schreef RensAjacied het volgende:
Ze mogen van mij ook hard ingrijpen hoor. Maar feit blijft dat ME vaak escalatie in de hand werkt
Die zit in Armeniequote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:58 schreef superniger het volgende:
Ze hadden Ellie Lust moeten uitnodigen.
Dus toch Bloomberg...quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:04 schreef superniger het volgende:
Creepy Biden
Pocahontas Warren
Hartaanval Bernie
Je hebt gelijk!quote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Erik_Akerboomquote:Op 24 januari 2020 werd bekend dat Akerboom Dick Schoof zal opvolgen als hoofd van de AIVD.Zijn benoeming als directeur-generaal van de AIVD gaat in op 1 mei 2020.
Juist. Districten, kiesmannen, weg met die shit.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:05 schreef monkyyy het volgende:
Meeste stemmen gelden, alle andere systemen zijn kut, KUT en anders niets. Gewoon kut.
Eens. Hopeloos systeem in UK en USA.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:05 schreef monkyyy het volgende:
Meeste stemmen gelden, alle andere systemen zijn kut, KUT en anders niets. Gewoon kut.
True...maar wel dieptriest dat ze geen fatsoenlijke kandidaat hebben. Krijgen we straks nog 4 jaar die clown in het Witte Huis.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:07 schreef Bocaj het volgende:
De Democraten hebben niet echt iemand die Trumpie aankan!
FTFYquote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Krijgen we straks nog 4 jaar die goeie vent in het Witte Huis.
Zo noem jij waarschijnlijk iedereen die niet pro PVV of FVD is.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:10 schreef Martinello het volgende:
[..]
Zo noem jij waarschijnlijk iedereen die niet pro PVV of FVD is.
Kan zo maar voorbij zijn met hem!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
True...maar wel dieptriest dat ze geen fatsoenlijke kandidaat hebben. Krijgen we straks nog 4 jaar die clown in het Witte Huis.
Krijgen we reli-gek Pence.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:11 schreef monkyyy het volgende:
Kan zo maar voorbij zijn met hem!
[ afbeelding ]
Zou wel jammer zijn!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Kan zo maar voorbij zijn met hem!
[ afbeelding ]
Mugabe heeft het nog iets langer volgehouden.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:12 schreef Martinello het volgende:
Shimon Peres was op zijn 90ste nog president van Israël.
Dat hoopten we nog even, dat Ivanka hem wat bij zou sturen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:13 schreef Bocaj het volgende:
Zou wel jammer zijn!
Hij moet nog minimaal 5 jaar mee!
Maar gelukkig hebben we nog de familie Trump!
Ivanka!!!
Valt niets te zien daar!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:27 schreef monkyyy het volgende:
Gaan ze ook naar Groningen, kijken hoe het gas wordt geboord?
Moest ook al twee keer kijken.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:16 schreef monkyyy het volgende:
Ik herkende Angela Schijf niet zonder haar haar in een staart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |