Andries Knevel.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wie vind jij dan een betere CDA partijleider?
Baudet!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wie vind jij dan een betere CDA partijleider?
Die is niet lid van het CDA dus dat kan niet.quote:
Hugo?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Die is niet lid van het CDA dus dat kan niet.
en dikke nekspierenquote:
Engeltjes vergeleken bij het tuig waar ze tegenover kwamen te staan.quote:
Ze mogen van mij ook hard ingrijpen hoor. Maar feit blijft dat ME vaak escalatie in de hand werktquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:53 schreef svann het volgende:
[..]
Engeltjes vergeleken bij het tuig waar ze tegenover kwamen te staan.
Ze hadden niet eens beschermende kleding aan, want het zou geen risico-event zijn.
Zwakke schakel was dat zeg.quote:
Die gevallen ken ik ook meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:56 schreef RensAjacied het volgende:
Ze mogen van mij ook hard ingrijpen hoor. Maar feit blijft dat ME vaak escalatie in de hand werkt
Die zit in Armeniequote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:58 schreef superniger het volgende:
Ze hadden Ellie Lust moeten uitnodigen.
Dus toch Bloomberg...quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:04 schreef superniger het volgende:
Creepy Biden
Pocahontas Warren
Hartaanval Bernie
Je hebt gelijk!quote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Erik_Akerboomquote:Op 24 januari 2020 werd bekend dat Akerboom Dick Schoof zal opvolgen als hoofd van de AIVD.Zijn benoeming als directeur-generaal van de AIVD gaat in op 1 mei 2020.
Juist. Districten, kiesmannen, weg met die shit.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:05 schreef monkyyy het volgende:
Meeste stemmen gelden, alle andere systemen zijn kut, KUT en anders niets. Gewoon kut.
Eens. Hopeloos systeem in UK en USA.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:05 schreef monkyyy het volgende:
Meeste stemmen gelden, alle andere systemen zijn kut, KUT en anders niets. Gewoon kut.
True...maar wel dieptriest dat ze geen fatsoenlijke kandidaat hebben. Krijgen we straks nog 4 jaar die clown in het Witte Huis.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:07 schreef Bocaj het volgende:
De Democraten hebben niet echt iemand die Trumpie aankan!
FTFYquote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Krijgen we straks nog 4 jaar die goeie vent in het Witte Huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |