quote:Op maandag 2 maart 2020 22:25 schreef Regilio_ het volgende:
Die minister gaat weer veel "uhhh, uhhh" zeggen, ik geef het je op een briefje.
Me klote, daar ging me koffiequote:Op maandag 2 maart 2020 22:25 schreef Regilio_ het volgende:
Die minister gaat weer veel "uhhh, uhhh" zeggen, ik geef het je op een briefje.
Al het andere nieuws wordt ondergesneeuwd.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:42 schreef Regilio_ het volgende:
Elke avond in je late night show over corona, dat wil de kijker toch ook niet lijkt me?
Ik haak af iig
quote:Op maandag 2 maart 2020 22:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Al het andere nieuws wordt ondergeniest.
quote:Op maandag 2 maart 2020 22:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Al het andere nieuws wordt ondergesneeuwd.
CORRED.twitter:koryoinleiden twitterde op maandag 02-03-2020 om 07:29:24Noord-Korea lanceert twee nieuwe raketten terwijl Zuid-Korea de handen vol heeft aan het bestrijden van het coronavirus. reageer retweet
Ik wou net zeggen, als je een waterstofbom op een land wil gooien, dan moet je het nu doen. Komt hooguit een berichtje van op pagina 15 van de telegraaf als berichtgeving.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]CORRED.twitter:koryoinleiden twitterde op maandag 02-03-2020 om 07:29:24Noord-Korea lanceert twee nieuwe raketten terwijl Zuid-Korea de handen vol heeft aan het bestrijden van het coronavirus. reageer retweet
En te veel aan het tetteren. Houd je muil eens.quote:
Nog even Hart van Nederland meepakken?quote:
Helaas boeit het niemand buiten Nederlandquote:Op maandag 2 maart 2020 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Schandalig dat de ISU het allrounden de nek omdraait.
Ze zit stiekem te loensen naar Op1 terwijl ze gesprekjes voert over corona-angst.quote:Op maandag 2 maart 2020 23:00 schreef Ronald het volgende:
Ik zap nu naar Jinek, de grootste mr Speaker fan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |