Gezellig.quote:
Ik ook, maar dat heeft me niet tegengehoudenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:04 schreef Guanabana het volgende:
Nu heb ik door @:Aoibhin ook zin in pizza, maar gisteren al gehad.
Jaaaaaaquote:
Zou dat het zijnquote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die zag haar kans schoon om je een keer aan te raken!
Hahaquote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:16 schreef Guanabana het volgende:
Toen mijn zusje net was geboren, ik was bijna 3, kwam ik bij haar kijken voor het eerst. Mijn moeder zei: voorzichtig, niet aan haar hoofdje.
Ik: 'maar ik heb toch geen zandhandjes?'
Hoe cute![]()
waarschijnlijk zei mijn moeder dat tegen me als ik uit de zandbak kwam ofzo
quote:
Ik kan hier bijna gefascineerd naar blijven kijkenquote:
HANDJES HANDJES BLOEMETJESGORDIJNquote:
Ik klik het gewoon niet aanquote:
Verstandig.quote:
WE GAAN NAAR LINKS EN DOOR DE KNIEËN EN NAAR LINKS EN DOOR DE KNIEËN EN NAAR LINKS EN DOOR DE KNIEËN EN NAAR VOREN EN WEER TERUGquote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:45 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
HANDJES HANDJES BLOEMETJESGORDIJN
HANDJES HANDJES IN DE BOEMELTREIN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DIT LIJKT WEL HAPPY HOEMPAPA!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
WE GAAN NAAR LINKS EN DOOR DE KNIEËN EN NAAR LINKS EN DOOR DE KNIEËN EN NAAR LINKS EN DOOR DE KNIEËN EN NAAR VOREN EN WEER TERUG
IN DE POLONAISE MET DIE HANDJES IN DE LUCHT
Ja, maar dat maakt mijn post niet minder waar.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je weet dat Jeangu normaliter ook naar EIC komt?
Billquote:
Heeft ze ook ff extra lopen pushen om het vandaag door te drukken?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
Kreeg net een foto van één van m'n beste vriendinnen met... een baby![]()
Vandaag bevallen, dus gelukkig (?) geen 29 februari kindje
Oh god, nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |