Gewoon even met z'n allen de waarheid vertellen.quote:Op donderdag 20 mei 2021 18:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ook gewoon nu al, in plaats van in ieder geval even te wachten op de finale.![]()
[ twitter ]
Iedereen haat ons! Zeggen ze terwijl ze haten op iedereen.
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk steeds meer een hele slechte versie van Rag 'N Bone Man.
Het was pijnlijk maar wel terecht hoor. Zo vals als een kraai.quote:Op zondag 23 mei 2021 08:37 schreef Dizer het volgende:
Heeft Engeland al aangekondigd zich terug te trekken van het ESF?![]()
![]()
Vond het wel erg hoor. Ze hadden best punten kunnen krijgen. Laag eindigen een ding maar dit verdienen ze ook niet!
Weer zo voorspelbaar. Echt álle comments van Britten op FB of YT weer janken dat Europa UK haat vanwege Brexit en ze zelfs met een winnend nummer nooit zouden winnen want political votes etc etc. Ik ben er nou al weer moe van, hoezo heb je fucking schijt in je oren dat je niet ziet dat dit gewoon compleet is ingestort on stage??quote:Op donderdag 20 mei 2021 10:43 schreef Momo het volgende:
En straks weer janken om plek 24-26 na zeer matige vocals en een akward staging.
Same. Ben er echt zat van. Flikker dan maar gewoon helemaal op en kom maar weer terug als je snapt hoe het wedstrijdje werkt.quote:Op donderdag 20 mei 2021 19:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zou er steeds minder rouwig om zijn als ze eens echt besluiten er mee te stoppen.
quote:Lorraine Kelly was among the first to offer her condolences, tweeting: "Poor poor James - wasn’t the best song but absolutely not the worst."
Jack Whitehall wrote: "If the Corona Virus entered an act they’d get more points than the UK."
Graham Norton, who commentated the coverage for the BBC said: "A disappointing show for the UK.
"Disappointing is putting it mildly. I'm trying to put a positive spin on it. I feel so sorry for James."
Dit.quote:Op zondag 23 mei 2021 12:22 schreef TheVulture het volgende:
Dubbel 0, dik verdiend ook nog. Hier bleef echt helemaal niets van over...
Maar afgaande op de reacties in de Britse pers hebben ze die publieke interesse vooral vanuit de freakshow/drinking game etcetera gedachte. En zolang de pers/het publiek het niet serieus nemen, is het heel lastig voor een serieuze artiest om te gaan. Als de associatie met het ESF al een doodsteek is voor een serieuze carriere, wie wil dat risico dan wagen?quote:Op zondag 23 mei 2021 16:54 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
Aan de publieke interesse ligt het toch niet.
Ik vond het live ook heel hol? blikkerig klinken.... hierdoor viel het nummer ook gewoon wel weg tussen de rest.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:57 schreef Guanabana het volgende:
Toen dit nummer bekend werd met de clip was ik er nog behoorlijk enthousiast over. Ik hoopte op oprecht op eens linkerrijtje voor de UK. Toen kon ik nog niet weten dat hier op het podium helaas niets van overbleef, heel jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |