Nee dat zeg ik niet... of bedoel ik er iig niet mee. Maar de eerste die nou niet met eigen probleempjes zit ofzo die moet ik nog tegen komen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan?
Dus als je iemand anders wijst op fouten, betekent dat diegene zelf nooit fouten maakt?
Dat topic kent hij al, heeft er zelfs in gepost. Aangegeven dat boetes juist hoger moesten en dat hij weet wat voor reacties je op fok kan krijgen en dat ze niet kwaad bedoelt zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:38 schreef Treinhoer het volgende:
@:kree lees deze reeks vanmiddag eens nuchter door
Topicreeks: Rijbewijs ingevorderd - geen informatie bekend bij politie
TS toendertijd kreeg ook een bak stront/hoon over zich heen. En terecht. Maar lees in de daaropvolgende delen eens hoe hij er mee om ging.
Dat mag best hoor ook naar mij maar heb mijn fout ruimtelijk al toegegeven toch?quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan?
Dus als je iemand anders wijst op fouten, betekent dat diegene zelf nooit fouten maakt?
Ja, dat is terecht.quote:Op donderdag 27 februari 2020 01:43 schreef kree het volgende:
Maar wat me meer stoort zoveel gelijk mensen die me veroordelen, tja kan dat nooit verdedigen denk. Maar er was zo 0 risico en zelfs de politie kwam pas later. Tja praat ik het daar mee goed dan, nah ook niet echt, had gedronken wel. Gevaar veroorzaakt, nah 0 ook moet ik zo zware straf krijgen dan??
Rijbewijs 14 maanden weg. Eis officieeer dat. Baan kwijt huis kwijt. Boete 1000 cbr 3000. Is dat terecht voor wat ik deed?
Daar had ijk het onwijs moeilijk mee wel alleen al het met de politie mee moeten enzo, toen wist ik het al wel hoor... maarja ok ik ga de bijstand in straks hoor als ze dit eisen, Nog duurder of gevangenis, Dat alles door een stomme fout en een krasje wat niks voorsteld...
Ja was ik fout ja, moet dit zo zwaar gestraft worden neeeee
Al de AA gebeld?quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:47 schreef kree het volgende:
[..]
Dat mag best hoor ook naar mij maar heb mijn fout ruimtelijk al toegegeven toch?
Ok als iemand dat al zegt zelf... is het nou zo nodig dan om het verder de grond in te stampen?
Nouja toegegeven, je geeft vooral last te hebben van de gevolgen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:47 schreef kree het volgende:
[..]
Dat mag best hoor ook naar mij maar heb mijn fout ruimtelijk al toegegeven toch?
Ok als iemand dat al zegt zelf... is het nou zo nodig dan om het verder de grond in te stampen?
Heb je nu gedronken?quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:54 schreef kree het volgende:
Ga niet meer in op al die vragen die al 10x gesteld zijn he ?
Gaat meer over het vervolg nu voor mij dus dus ok leest het maar of ga lekker naar klaagbaak en maak er daar maar een topic over me aan. Kunnen julllie gezellig samen spelen daar.
Zoek maar eens terug op forum.fok.nl. Elk topic over dit strand in alleen maar verwijten en waar ts ermee kapt en snap het maar al te goed waarom. Ok ik geef het nog een kans om een vervolg te bespreken. Wmb kan 90% sowieso al weg hier, maar die laat ik maar aan de mods,\
Moet ik serieus nog hier mee verder gaan of niet?
Kree, hoeveel drank heb je de afgelopen nacht gedronken?quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:54 schreef kree het volgende:
Gaat meer over het vervolg nu voor mij dus dus ok leest het maar of ga lekker naar klaagbaak en maak er daar maar een topic over me aan. Kunnen julllie gezellig samen spelen daar.
Zoek maar eens terug op forum.fok.nl. Elk topic over dit strand in alleen maar verwijten en waar ts ermee kapt en snap het maar al te goed waarom. Ok ik geef het nog een kans om een vervolg te bespreken. Wmb kan 90% sowieso al weg hier, maar die laat ik maar aan de mods,\
Bij de vorige 10x gaf je ook al geen antwoord he..quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:54 schreef kree het volgende:
Nee, hier heeft werkelijk niemand iets aan, ook jij zelf niet.quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:54 schreef kree het volgende:
Als je zo door blijft schelden weet ik niet hoe lang JIJ nog kunt blijven reageren....quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:23 schreef kree het volgende:
[..]
Owh dat dat synisch bedoelt was was niet begrepen....? Tuurlijk niet sukkeltjes. Maargoed. Tja er zijn twee richtingen nu voor dit topic namelijk dicht of wacht het eens af en alle jullie domme reacties die ik al 1000+ keer heb gehoord (tip lees die door eerst, als het daar al genoemd is hoeft het hier niet meer)
En dan gaan we nog door met wat het vervolg is dan ook in dit soort gevallen, was al mijn doel,. Maarja makkelijk inkoppen he stelletje fucking kleuters. Nou goed j8llie beslissen of de mods, ik zie wel of ik reageer.
Neuh ik ben helemaal niet beschonken onder me werk... mss verkeerde woordkeuze van mij dan weer. Maar had ik al gezegd toch?quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja toegegeven, je geeft vooral last te hebben van de gevolgen.
Het komt niet over alsof je de ernst in ziet van je probleem. Zeker niet als je in je OP en daarop volgend die buurman een NSBer noemt en het maar om kleine stukjes rijden gaat. Je geeft aan de straf veels te zwaar te vinden, etc.
En als je dan ook nog eens (blijbaar cynisch) aangeeft altijd beschonken te zijn onder je werk.. Tja, wat moeten we dan nog serieus nemen..
Het is nu ook weer niet dat elke post van jou heel goed leesbaar is en er vermoedens zijn dat je die ook beschonken typt.
Je hebt ze niet toegegeven, want je vindt de straf nog steeds veel te hoog voor wat je hebt gedaan, en wat je hebt gedaan is ook nog steeds discutabel. Eerst heb je de bus alleen geparkeerd en net las ik dat je er 50 meter mee hebt gereden? Dus we geloven je ook niet meer echt op je mooie blauwe ogen. Je vindt het vooral jammer dat je bent betrapt en dat je ervoor gestraft wordt, daarom heb je spijt. Ik heb je nergens horen zeggen 'het was zo stom van me, ik had het nooit moeten doen, ik schaam me kapot, dit doe ik anders nooit'.quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:47 schreef kree het volgende:
[..]
Ik durf het te betwijfelen wat je nu zegt, want ik zou er namelijk wel wat aan gehad hebben van iemand die iig de procedure kent ofzo ipv maar wachten. Dus alleen daarom zou zoiets nut hebben wel.quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bij de vorige 10x gaf je ook al geen antwoord he..
[..]
Nee, hier heeft werkelijk niemand iets aan, ook jij zelf niet.
ga naar een huisarts of AA of whatever.
Oke, je hebt je punt gemaakt.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:00 schreef kree het volgende:
[..]
Neuh ik ben helemaal niet beschonken onder me werk... mss verkeerde woordkeuze van mij dan weer. Maar had ik al gezegd toch?
En ja ik moet reageren op 100 posts terwijl ik het eigenlijk al zat ben en het dan nog weer moet uitleggen wat in de 1000 ervoor ik ook al had gedaan, mag ik dan pissed zijn beetje? Want bedoelde dit vervolg serieus maar iedereen grijpt het weer aan om hetzelfde te zeggen weer?
Vooroordelen wel he, Wie kent het verhaal nu? Paar maar die het wel hebben gevolgd denk.
En ok weet allang al dat ik fout zat enzo en allang ook al gezegd.
Dit topic was wat os er nu het gevolg van, maar boeit niemand iets denk... dus tsja...
En dit geeft nogmaals aan dat je in die categorie valt; midden in de nacht getuigen bellen om ze te bedreigen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 05:44 schreef kree het volgende:
Ik heb zo het schade formulier ga nu bellen gewoon wie de politie belde en wie dit nu deed want ze dachten wss ff naar bureau ofzo maar loopt voor mij in een financieel dra ma ook wel. Nou heb ze beide. Update straks
Goede post, scheelt mij typenquote:Op donderdag 27 februari 2020 09:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt ze niet toegegeven, want je vindt de straf nog steeds veel te hoog voor wat je hebt gedaan, en wat je hebt gedaan is ook nog steeds discutabel. Eerst heb je de bus alleen geparkeerd en net las ik dat je er 50 meter mee hebt gereden? Dus we geloven je ook niet meer echt op je mooie blauwe ogen. Je vindt het vooral jammer dat je bent betrapt en dat je ervoor gestraft wordt, daarom heb je spijt. Ik heb je nergens horen zeggen 'het was zo stom van me, ik had het nooit moeten doen, ik schaam me kapot, dit doe ik anders nooit'.
Verder zijn de topics vooral een klaagzang over hoe moeilijk het allemaal is, maar je lijkt er niet bij stil te staan dat je het zelf hebt veroorzaakt. Het is de schuld van anderen, van die NSBuurman en van de instanties dat je nu in de financiële shit zit. Is ook onwijs klote, maar als ik een boete krijg omdat ik vijf km te hard heb gereden, dan zit de fout toch bij mij en had ik maar eerder van huis moeten gaan of beter op moeten letten. Ik denk dan ook 'pffft, 5 km te hard, waar hebben we het over', maar ze moeten ergens een hele duidelijke grens trekken natuurlijk.
Oké, lap verhaal.
Ik denk toch serieus dat je ergens hulp moet halen om je hele manier van denken te veranderen en de manier waarop je in het leven staan ten opzichte van andere mensen. En als je echt zoveel drinkt dat het jouw eigen leven en dat van anderen ontwricht, is het echt niet erg of gênant om daar ook hulp bij te vragen. Er zijn zoveel mensen met vergelijkbare problemen waar je niet zo makkelijk afkomt. Om hulp durven vragen en erkennen dat het niet zo goed gaat, is juist een dappere eerste stap.
Niemand gaat volledig lezen wat je in KLB hebt gezet, daarvoor zit er teveel onzin ook tussen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:00 schreef kree het volgende:
[..]
Neuh ik ben helemaal niet beschonken onder me werk... mss verkeerde woordkeuze van mij dan weer. Maar had ik al gezegd toch?
En ja ik moet reageren op 100 posts terwijl ik het eigenlijk al zat ben en het dan nog weer moet uitleggen wat in de 1000 ervoor ik ook al had gedaan, mag ik dan pissed zijn beetje? Want bedoelde dit vervolg serieus maar iedereen grijpt het weer aan om hetzelfde te zeggen weer?
Vooroordelen wel he, Wie kent het verhaal nu? Paar maar die het wel hebben gevolgd denk.
En ok weet allang al dat ik fout zat enzo en allang ook al gezegd.
Dit topic was wat os er nu het gevolg van, maar boeit niemand iets denk... dus tsja...
Ja denk je...quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als je zo door blijft schelden weet ik niet hoe lang JIJ nog kunt blijven reageren....
Ik zie hier niemand anders respectloos reageren, alleen jij.
Het is een openbaar forum. De bedoeling is juist dat erop wordt gereageerd en dat er wordt gediscussieerd. Anders moet je maar op Facebook posten en de reacties uitzetten.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:06 schreef kree het volgende:
[..]
Ja denk je...![]()
Is eerder andersom he beetje? Ik vroeg niemand te reageren, lees dit hele topic nog maar eens terug dan.......
Weet niet?
Snap je wel waar een forum voor bedoeld is joh :’) als je geen reacties wil hou dan lekker een dagboek in word bij.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:06 schreef kree het volgende:
[..]
Ja denk je...![]()
Is eerder andersom he beetje? Ik vroeg niemand te reageren, lees dit hele topic nog maar eens terug dan.......
Weet niet?
En dit is dus WGR, geen R&P.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:03 schreef kree het volgende:
[..]
Ik durf het te betwijfelen wat je nu zegt, want ik zou er namelijk wel wat aan gehad hebben van iemand die iig de procedure kent ofzo ipv maar wachten. Dus alleen daarom zou zoiets nut hebben wel.
Ik kon het nl niet vinden toen ook zocht dus ga het zelf wel uitvinden en ga het typen hier wat en hoe zoiets gaat. Jammer dat het alweer onleesbaar is door alles van iedereen etc maargoed dat was niet mijn bedoeling
www.creedthoughts.gov.www\creedthoughtsquote:Op donderdag 27 februari 2020 09:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Snap je wel waar een forum voor bedoeld is joh :’) als je geen reacties wil hou dan lekker een dagboek in word bij.
Eeh, van wie moet je?quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:00 schreef kree het volgende:
[..]
En ja ik moet reageren op 100 posts terwijl ik het eigenlijk al zat ben en het dan nog weer moet uitleggen wat in de 1000 ervoor ik ook al had gedaan, mag ik dan pissed zijn beetje?
Je weet hoe een forum werkt? Dialoog?quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:06 schreef kree het volgende:
[..]
Ja denk je...![]()
Weet niet?
Je opent wéér een topic hierover, dan vraag je toch indirect om reacties? Het is geen dagboek waar alleen jij kunt reageren.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:06 schreef kree het volgende:
[..]
Ja denk je...![]()
Weet niet?
Nou iig dit is wel iets constructiefs voor de afwisseling weer. Euhm heb wel gezegd dat het stom eb fout was hoor.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt ze niet toegegeven, want je vindt de straf nog steeds veel te hoog voor wat je hebt gedaan, en wat je hebt gedaan is ook nog steeds discutabel. Eerst heb je de bus alleen geparkeerd en net las ik dat je er 50 meter mee hebt gereden? Dus we geloven je ook niet meer echt op je mooie blauwe ogen. Je vindt het vooral jammer dat je bent betrapt en dat je ervoor gestraft wordt, daarom heb je spijt. Ik heb je nergens horen zeggen 'het was zo stom van me, ik had het nooit moeten doen, ik schaam me kapot, dit doe ik anders nooit'.
Verder zijn de topics vooral een klaagzang over hoe moeilijk het allemaal is, maar je lijkt er niet bij stil te staan dat je het zelf hebt veroorzaakt. Het is de schuld van anderen, van die NSBuurman en van de instanties dat je nu in de financiële shit zit. Is ook onwijs klote, maar als ik een boete krijg omdat ik vijf km te hard heb gereden, dan zit de fout toch bij mij en had ik maar eerder van huis moeten gaan of beter op moeten letten. Ik denk dan ook 'pffft, 5 km te hard, waar hebben we het over', maar ze moeten ergens een hele duidelijke grens trekken natuurlijk.
Oké, lap verhaal.
Ik denk toch serieus dat je ergens hulp moet halen om je hele manier van denken te veranderen en de manier waarop je in het leven staan ten opzichte van andere mensen. En als je echt zoveel drinkt dat het jouw eigen leven en dat van anderen ontwricht, is het echt niet erg of gênant om daar ook hulp bij te vragen. Er zijn zoveel mensen met vergelijkbare problemen waar je niet zo makkelijk afkomt. Om hulp durven vragen en erkennen dat het niet zo goed gaat, is juist een dappere eerste stap.
Owh dat mag je gewoon nu al weten hoor incl alle “schade”. Moet de kentekens er ff uitschrappen dan alleen. Daar. Hoef je geen maanden op te wachten... gvd zeg alsof ik deuken heb gereden er was niet eens een krasje op mijn wagen. Ja pruts dingetje op een plastic bumper.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:07 schreef Tinos85 het volgende:
Ik hoop dat het tv programma ‘Bij de rechter’ aanwezig is bij TS z’n zitting. Ik ben wel benieuwd naar het echte verhaal, hoeveel TS daadwerkelijk gereden had/schade/of hij nog achter het stuur zat.
Maar als je verhalen wil vertellen, doe je dat op Facebook of op je eigen blogquote:Op donderdag 27 februari 2020 09:12 schreef kree het volgende:
[..]
Nou iig dit is wel iets constructiefs voor de afwisseling weer. Euhm heb wel gezegd dat het stom eb fout was hoor.
Maar maakt niet uit snap wel je punt. Maar het gaat e hier dus niet om dat ik erover wil klagen, helemaal niet want heb me al bij me straf (ja hoewel vindt t heel erg hoog). Neergelegd al.
Ik wil het verhaal vertellen hoe zoiets gaat. Staat notabene al in de OP. En krijg het weer opnieuw weer gewoon??
Maar ok na ach laat ik het nog beetje kans geven.
Mag toch? ,maargoed het hoeft niet te overdreven ook weer hoor alsof ik met 150 door voetgangers reed etc,. Gvd zeg 3 km ph max en een krasje. Ok ja waar onder invloed wel, maar het was nou ook allemaal niet weer zo drama als jullie ervan maken allemaal. Beetje relax naar mij ook hoor want wordt dr ook opgenaaid door dit. Niet nodig. Ok als we rustig het bespreken zonder gelijk alle verwijten weer te doen dan is het best. Daar maak ik het topic voor he. Maar het is nu al niet meer leesbaar weer door van alles wat al in klb 100 keer is gezegd.... MODS?quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is een openbaar forum. De bedoeling is juist dat erop wordt gereageerd en dat er wordt gediscussieerd. Anders moet je maar op Facebook posten en de reacties uitzetten.
Jij wilt jouw ervaring uitleggen?quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:56 schreef kree het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niks horen, ik wil mijn ervaring uitleggen, lees je wel eigenlijk?
Als er iemand met een goed idee komt nog altijd welkom, maar ben er alweer klaar mee beetje zo.
We zitten nog steeds op stap 1 van het verhaal maargoed zal wel de enige zijn die zoiets krijgt.. lol. Ja dacht ik ook.. ok dan
Kijk, nu doe je het weerquote:Op donderdag 27 februari 2020 09:18 schreef kree het volgende:
[..]
Mag toch? ,maargoed het hoeft niet te overdreven ook weer hoor alsof ik met 150 door voetgangers reed etc,. Gvd zeg 3 km ph max en een krasje. Ok ja waar onder invloed wel, maar het was nou ook allemaal niet weer zo drama als jullie ervan maken allemaal. Beetje relax naar mij ook hoor want wordt dr ook opgenaaid door dit. Niet nodig. Ok als we rustig het bespreken zonder gelijk alle verwijten weer te doen dan is het best. Daar maak ik het topic voor he. Maar het is nu al niet meer leesbaar weer door van alles wat al in klb 100 keer is gezegd.... MODS?
Het gaat niet om die kras en die parkeerplaats. Het gaat erom dat je met een gigantisch stuk in je kraag achter het stuur kroop.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:18 schreef kree het volgende:
[..]
Mag toch? ,maargoed het hoeft niet te overdreven ook weer hoor alsof ik met 150 door voetgangers reed etc,. Gvd zeg 3 km ph max en een krasje. Ok ja waar onder invloed wel, maar het was nou ook allemaal niet weer zo drama als jullie ervan maken allemaal. Beetje relax naar mij ook hoor want wordt dr ook opgenaaid door dit. Niet nodig. Ok als we rustig het bespreken zonder gelijk alle verwijten weer te doen dan is het best. Daar maak ik het topic voor he. Maar het is nu al niet meer leesbaar weer door van alles wat al in klb 100 keer is gezegd.... MODS?
Na helemaal niet waar? Ik kom hier vaak ook lezen om de verhalen en dingen?quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar als je verhalen wil vertellen, doe je dat op Facebook of op je eigen blogHier kun je op je klompen aanvoelen dat er reacties komen, vooral gezien je eerdere topics.
Ja dat zei diegene die mijn familielid dood reed ookquote:Op donderdag 27 februari 2020 09:18 schreef kree het volgende:
[..]
Gvd zeg 3 km ph max en een krasje.
En die reed hoe hard? Totaal niet te vergelijken dit.. en dat snap je zelf ook wel. Dus kom bindt met die drama verhalen dat is echt totaal niet te vergelijken met dit.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij wilr jouw ervaring uitleggen?
Zal ik dan ook een ervaring uitleggen?
Wat dacht je van een 14-jarig meisje dat geschept werd door een alcomobilist die niet eens geremd heeft omdat hij het niet doorhad. Hij hoefde ook maar een klein stukje, wat kan er nou gebeuren?
En dan haar vriendinnetje nog dat naast haar fietste en haar in haar armen heeft zien sterven...
Maar doe maar net alsof het wel meevalt, dat rijden met drank op.
Wie zegt dat jij echt 3km per uur reed. De 10 heb je zo gehaald, evt zelfs 20 een keer.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:23 schreef kree het volgende:
[..]
En die reed hoe hard? Totaal niet te vergelijken dit.. en dat snap je zelf ook wel. Dus kom bindt met die drama verhalen dat is echt totaal niet te vergelijken met dit.
Drinken is drinken.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:18 schreef kree het volgende:
[..]
Hoevaak moet ik nog zeggen dat ik dat niet ontken en dat ik nu hier het verhaal wil vertellen hoe zoiets verder gaat? Wtf zeg?quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het gaat niet om die kras en die parkeerplaats. Het gaat erom dat je met een gigantisch stuk in je kraag achter het stuur kroop.
Hoe ga je die rechter ervan overtuigen dat je de volgende keer dat je dat doet niet wél de weg op gaat en daar wél daadwerkelijk levens in gevaar gaat brengen?
Als je dan wil dat dit topic gaat over het vervolg, heb het dan daar over!
De rechter gaat dit niet beschouwen als een eenmalig incident, hè.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:23 schreef kree het volgende:
[..]
En die reed hoe hard? Totaal niet te vergelijken dit.. en dat snap je zelf ook wel. Dus kom bindt met die drama verhalen dat is echt totaal niet te vergelijken met dit.
Serieus? Ik zeg het omdat het zo was, Ja dat er mensen onwijs zo liegen met 3kmh rijd je niet iemand dood of het moet wel heel ergens tussen zijn ofzo....quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja dat zei diegene die mijn familielid dood reed ook
Gewoon lekker doorzuipen jongenmag hopen dat je je rijbewijs nooit meer terug krijgt
Blijf het dan niet steeds zo bagatelliseren!quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:25 schreef kree het volgende:
[..]
Hoevaak moet ik nog zeggen dat ik dat niet ontken en dat ik nu hier het verhaal wil vertellen hoe zoiets verder gaat? Wtf zeg?
Ja ik weet het verdomme 10000 keer nu al. Ok dan denk ik maak nieuw topic ook even dat het voor mij wel lastig is, maar niemand leest? Het gaat mij niet om er onderuit te komen maar om te vertrellen dat het aardig heftig is allemaal.
Ok dan.........?
Er zijn gewoon duidelijke regels over alcohol in het verkeer. Het mag niet. Klaar.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:26 schreef kree het volgende:
[..]
Serieus? Ik zeg het omdat het zo was, Ja dat er mensen onwijs zo liegen met 3kmh rijd je niet iemand dood of het moet wel heel ergens tussen zijn ofzo....
Je loopt het al te bagatalliseren vanaf je eerste topic, hoeveel geduld denk je dat mensen met zo iemand hebben?quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:22 schreef kree het volgende:
[..]
Na helemaal niet waar? Ik kom hier vaak ook lezen om de verhalen en dingen?
En natuurlijk weet ik dat er wel kritiek op kan komen. Maar ok het kan opbouwend zijn of iet he... hier word ik gewoon door een put getrapt gelijk al. Laat staan dat de helft niet eens het eerste hebben gelezen enzo. Maar ok ja dat weet ik. Maar daarom zie tt enzo he en op
Ik ben heel erg aan het zoeken naar je klb topic waar je al mijn vragen beantwoord.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:18 schreef kree het volgende:
[..]
Dit is bagatelliseren. Dit gaat een rechter je zwaar aanrekenen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:26 schreef kree het volgende:
[..]
Serieus? Ik zeg het omdat het zo was, Ja dat er mensen onwijs zo liegen met 3kmh rijd je niet iemand dood of het moet wel heel ergens tussen zijn ofzo....
En dat laatste maakt dan niet uit?quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:26 schreef kree het volgende:
[..]
Is het ook niet de eerste keer?quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De rechter gaat dit niet beschouwen als een eenmalig incident, hè.
Bullshit ik zeg dat en moet je maar geloven op me woord. Nogmaals ik ben hier niet om een escape te zoeken...? Maar ja als je deze straat zou kennen dan snap je wel dat je daar niet met meer max 5km doorheen kunt. Nagelaten was sowieso niemand op straat toen. Maargoed. Boeie jullie geloven me toch nietquote:Op donderdag 27 februari 2020 09:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij echt 3km per uur reed. De 10 heb je zo gehaald, evt zelfs 20 een keer.
Jij was dronken, jij kan dat niet goed beoordelen.
Nu was het een krasje tegen een auto, maar daar had ook een persoon kunnen staan.
tussen jouw grote werkbus en een ander voorwerp bijvoorbeeld, maar goed, dat dringt toch niet door.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:26 schreef kree het volgende:
[..]
Je was dronken. Je beoordelingsvermogen is dan niet correct.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:29 schreef kree het volgende:
Bullshit ik zeg dat en moet je maar geloven op me woord.
Ik bedoel dat de rechter niet overtuigd gaat zijn dat dit eenmalig gaat zijn. De kans op herhaling lijkt me groot zolang kree er niet aan gaat werken om te stoppen met alcohol.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Is het ook niet de eerste keer?
Serieus......
Ik geloof best dat je geen escape zoekt voor je gereden snelheid.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:29 schreef kree het volgende:
[..]
Bullshit ik zeg dat en moet je maar geloven op me woord. Nogmaals ik ben hier niet om een escape te zoeken...? Maar ja als je deze straat zou kennen dan snap je wel dat je daar niet met meer max 5km doorheen kunt. Nagelaten was sowieso niemand op straat toen. Maargoed. Boeie jullie geloven me toch niet
Waarom ben je dan constant aan het hameren dat de situatie zit ertoe leende en het maar 3 meter was in plaats van gewoon erkennen dat je een probleem met alcohol hebt?quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:29 schreef kree het volgende:
[..]
Bullshit ik zeg dat en moet je maar geloven op me woord. Nogmaals ik ben hier niet om een escape te zoeken...? Maar ja als je deze straat zou kennen dan snap je wel dat je daar niet met meer max 5km doorheen kunt. Nagelaten was sowieso niemand op straat toen. Maargoed. Boeie jullie geloven me toch niet
Rijden onder invloed. Weet je nog wat daar over is aangegeven in je rijles?quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:29 schreef kree het volgende:
[..]
Ben hier ook benieuwd naarquote:Op donderdag 27 februari 2020 09:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:kree, vind je dat je hulp nodig hebt in relatie tot je alcoholgebruik?
(Ik blijf het vragen tot er een antwoord komt)
Delen "hoe het verder gaat" heeft alleen zin als je niet liegt of vaag bent over de omstandigheden. Alleen dan is het leerzaam.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:25 schreef kree het volgende:
[..]
Hoevaak moet ik nog zeggen dat ik dat niet ontken en dat ik nu hier het verhaal wil vertellen hoe zoiets verder gaat? Wtf zeg?
Ja ik weet het verdomme 10000 keer nu al. Ok dan denk ik maak nieuw topic ook even dat het voor mij wel lastig is, maar niemand leest? Het gaat mij niet om er onderuit te komen maar om te vertrellen dat het aardig heftig is allemaal.
Ok dan.........?
Het maakt niet uit hoe hard hij reed, het maakt uit dat hij, net als jij, zo bezopen achter het stuur zat dat hij het niet eens door had, net zoals jij het niet doorhad.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:23 schreef kree het volgende:
[..]
Sowieso kan er met 5km/h ook iemand achter je bus lanslopen die je over het hoofd ziet. Maargoed maak dat maar eens wijs aan iemand die dik in de ontkenning zit.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:36 schreef Tailless het volgende:
Even als je überhaupt je auto gaat verzetten als je dronken bent is al tering dom.
Om dan nog schade te rijden :’)
Nee je had het echt onder controle. Met 5 km per uur had toch al wat botten kunnen breken.
Met 5 km/u kun je iemand plat drukken tegen een muur of ander obstakel. Het is gewoon hartstikke link.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:36 schreef Tailless het volgende:
Even als je überhaupt je auto gaat verzetten als je dronken bent is al tering dom.
Om dan nog schade te rijden :’)
Nee je had het echt onder controle. Met 5 km per uur had toch al wat botten kunnen breken.
Ik vraag niet om escapes ik vertel de feiten zoals ze er nu liggen... of althans dat was de bedoeling maar krijg er niet eens de kans voor. En heb er geen zin meer in ook nu. Mss morgen weerquote:Op donderdag 27 februari 2020 09:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het maakt niet uit hoe hard hij reed, het maakt uit dat hij, net als jij, zo bezopen achter het stuur zat dat hij het niet eens door had, net zoals jij het niet doorhad.
Je bent er niks minder een alcomobilist om.
En hoezo 50 meter rijden? Waarom? Dat is nog minder te verdedigen dan wanneer je ergens tussen de weilanden van A naar B moet.
Je krijgt alle kans om te vertellen wat je wilt.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:40 schreef kree het volgende:
Ik vraag niet om escapes ik vertel de feiten zoals ze er nu liggen... of althans dat was de bedoeling maar krijg er niet eens de kans voor. En heb er geen zin meer in ook nu. Mss morgen weer
Euh heb ik niet allang al toegegeven dat ik daar fout in zat 1000x maar de gevaar setting als dat iets uitmaakt is wel iets anders als iemand die op een doorgaande weg in een fuik rijdt enzo he met 80 of meer en weet ik door wat voor gebied.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:40 schreef Lenny77 het volgende:
Kree het gaat niet om die stomme kras! En jij blijft maar zeggen dat je je fout inziet (beetje schade, krasje maar, maar 50 meter, 3 km/u), maar die kutkras is je fout niet! Je fout is het zuipen! En dat geef je geen enkele keer aan! Jij zuipt jezelf kapot en gaat daarnaast al zuipend in de maatschappij meedoen! Je laat andere mensen risico lopen door jouw gedrag! Die nsb-buur zal je ook wel kennen en je waarschijnlijk al genoeg bezopen hebben gezien dat hij echt heeft moeten ingrijpen.. Want wat als je wel doorgegaan was en wel iemand aan had gereden? Dan was hij ook nog medeschuldig omdat hij verzuimd had dit te verhinderen.
Er vallen doden he, door dit gedrag! En al die dronkaards zagen niet in dat ze echt niet meer in staat waren om te kunnen rijden.
DAAR gaat het om. Niet om je stom krasje. En DAT geef je niet toe want je ziet het niet in. En daarom blijft iedereen hier zeiken.
Verschillende mensen geven aan: ga naar de AA, zoek hulp, stop met drinken! Daar geef je nooit antwoord op! Waarom? Omdat je zo verslaafd als de pest bent! En je wil helemaal niet stoppen! Want dat idee maakt je doodsbang! Wel, dat is de verslaving die spreekt.
Als jij tegen de tijd van de zitting kan aantonen dat je inzicht hebt gekregen in je alcoholisme en er iets mee doet, dan zullen zij je tegenmoet komen. Als jij niets hebt gedaan met je alcoholprobleem , dan zien zij dat je het niet door hebt en weten zij dat je in no time weer bezopen achter het stuur gaat zitten. Dus zullen ze je keihard pakken. En terecht!!!! Zo iemand zou nooit meer mogen rijden! Je kan het risico niet nemen dat de volgende keer er wel een dode zal vallen..
DAT inzicht heb je niet...
Ook benieuwd naarquote:Op donderdag 27 februari 2020 09:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
De feiten zoals ze er nu liggen zijn vooral dat jij jezelf zielig vindt, de buurman een NSB'er vindt, het allemaal niet zo erg is en onnodig opgeblazen wordt.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:40 schreef kree het volgende:
[..]
Ik vraag niet om escapes ik vertel de feiten zoals ze er nu liggen... of althans dat was de bedoeling maar krijg er niet eens de kans voor. En heb er geen zin meer in ook nu. Mss morgen weer
quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nee! Je zegt ik was fout MAAR bla bla bla.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:46 schreef kree het volgende:
[..]
Euh heb ik niet allang al toegegeven dat ik daar fout in zat 1000x maar de gevaar setting als dat iets uitmaakt is wel iets anders als iemand die op een doorgaande weg in een fuik rijdt enzo he met 80 of meer en weet ik door wat voor gebied.
Ok dat zal het enige zijn wat me iets meer voorwaardelijk kan opleveren, Ok nog 1 keer dan nu en dan hoop ik dat iedereen dat leest want doe dit echt al voor de zoveelste keer
JA IK WAS FOUT
Gvd nu goed. Ok willen jullie het vervolg weten ja of nee? Anders vraag ik wel om dit te sluiten want ga er niet meer op in vanaf deze streep verder tenzij specifieke vraag.. danku
——————————————————————————————————————————————
Allang al gedaan joh en lang. Drink alleen nog in weekenden naja incl die dan als je een eerlijk antwoord wil hebben.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:47 schreef Lenny77 het volgende:
Ik ga het ook opnieuw vragen: Kree, ga je iets doen met je alcoholprobleem?
Dit is echt de enige belangrijke vraag hier.
Als jullie nu zo begonnen waren in dit topic ipv shitload aan shit weer dan had ik allang al antwoord gegeven denk. Kwam er haast niet eens tussendoor man damnquote:
Je hebt dus ooit hulp gehad en nu drink je alleen nog maar in de weekenden, dus je gaat niet opnieuw hulp zoeken?quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:53 schreef kree het volgende:
[..]
Allang al gedaan joh en lang. Drink alleen nog in weekenden naja incl die dan als je een eerlijk antwoord wil hebben.
Ik hoop dat je nooit meer mag rijden. Hell, als ik wist wie je was had ik dit topic naar justitie / het CBS doorgestuurd.quote:Op donderdag 27 februari 2020 01:33 schreef kree het volgende:
[..]
4. Ja maaar in dit specifieke geval niet eigenlijk
5. Neuh zolang ik maar niet meer zoiets doms doe
[..]
Wou je zeggen dat je vannacht nuchter was?quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:53 schreef kree het volgende:
[..]
Allang al gedaan joh en lang. Drink alleen nog in weekenden naja incl die dan als je een eerlijk antwoord wil hebben.
En nu en daarom zorg ik dat ik iig wel aan her werk kan blijven, maar kom nooit dronken op werk ofzo als je dat soms denkt? Ik vindt echt en dat meen ik en jij niet zo. Maar hoe sommige reageren hier is echt wel overdreven...? Het kwetst me zelfs een beetje want het doet lijken of ze allemaal dan wel weer zo perfect zijn??? Nouja kan mss... maar er is een reden dat ik dit nu naar R&P heb gezet he. Ok tussen al de users ben ik de enige hier dan? Nou denk niet als ik zelfs dan in mijn hele kleine omgeving al mensen hoor van ja heb ook wel eens onder invloed gereden. Laat staan de rest dus of te snel rijden.... nee hoor iedereen hier doet dit niet.... tja geloof je het...? Ik niet.
Maargoed ik ga geen mensen gelijk veroordelen. Maar wil het verhaal procedure uitleggen en hoezeer dit nu op mij effect heeft en persoonlijk huis werk vrienden etc etc. Maar het boeit niemand wat. Maar dat is nu juist even de kant die ik wilde belichten in dit topic
Ik heb hulp gehad paar keer ja. Ok gaan we dit serieus houden dan vanaf nu en niet me meer afzeiken dan wil ik er wel wat meer op in gaanquote:Op donderdag 27 februari 2020 09:54 schreef Chia het volgende:
[..]
Je hebt dus ooit hulp gehad en nu drink je alleen nog maar in de weekenden, dus je gaat niet opnieuw hulp zoeken?
Jij viel per ongeluk met je mond op een traytje halve liters en rolde daarna per ongeluk door de bus in?quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:37 schreef kree het volgende:
Nooit eens perongeluk door rood gereden. (. Ja je had wel een kind om kunnen rijden).
Zie de KLB reeks. Politie heeft over hem getweet, dus als je aangeeft meer info over die man van ruim 1000 ug/l te hebben weten zij wel over wie het gaat.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:55 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nooit meer mag rijden. Hell, als ik wist wie je was had ik dit topic naar justitie / het CBS doorgestuurd.
Weekend is maar een naam voor dagen voor wie en wanneer dat is hangt er maar vanaf. Maar thx dit was echt constructief weer hoor.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:55 schreef Sarabi het volgende:
Was het gisteren en vandaag weekend?
Klinkt als een echte alcoholist, kan je ook niets aan doen maar zoek hulp.
Maar de vraag gaat over hulp in het heden en de toekomst..quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:56 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb hulp gehad paar keer ja. Ok gaan we dit serieus houden dan vanaf nu en niet me meer afzeiken dan wil ik er wel wat meer op in gaan
Ah, dat "alleen in de weekenden" is dus BS.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:57 schreef kree het volgende:
[..]
Weekend is maar een naam voor dagen voor wie en wanneer dat is hangt er maar vanaf. Maar thx dit was echt constructief weer hoor.
'Ik drink alleen in het weekend, en tsja, dat mijn weekend van dinsdag tot zondag loopt kan gebeuren, het is maar een naampje he'.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:57 schreef kree het volgende:
[..]
Weekend is maar een naam voor dagen voor wie en wanneer dat is hangt er maar vanaf. Maar thx dit was echt constructief weer hoor.
je gooit wederom je eigen ramen in.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:57 schreef kree het volgende:
[..]
Oké, laten we het daar dan over hebben.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:56 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb hulp gehad paar keer ja. Ok gaan we dit serieus houden dan vanaf nu en niet me meer afzeiken dan wil ik er wel wat meer op in gaan
Nou geen zin om er nog op in te gaan.. had ik wel gedaan maar krijg toch alleen maar kritiek en neem de helft van wie dit nu lezen al niet meer serieus enzo.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:57 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar de vraag gaat over hulp in het heden en de toekomst..
Mensen willen je niet afzeiken, maar je waarschuwen. Dit gedrag dat je nu vertoont kan niet door de beugel en zo'n rechter prikt ook direct door je krokodillentranen heen. Je hebt hulp gehad, zeg je. Misschien is het tijd om weer terug te gaan, uit te leggen wat er is gebeurd, en dan verder gaan met die hulp. Is echt geen schande. Achter het stuur kruipen met drank in je mik, dat is wel een schande. Dat verschil lijk je nog niet echt te beseffen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:56 schreef kree het volgende:
[..]
Je post in R&P... dan kun je niet verwachten dat het alleen over de rechtsgang gaat.quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:01 schreef kree het volgende:
[..]
Nou geen zin om er nog op in te gaan.. had ik wel gedaan maar krijg toch alleen maar kritiek en neem de helft van wie dit nu lezen al niet meer serieus enzo.
Waarom zou ik hulp moeten zoeken dan? Ja het was een fout ok. Maar ik drink normaal helemaal niet de hele week, althans niet meer sinds ik de vorige keer zonder werk zat... rara dat gaat het cbr nu voor me regelen. Top.... gvd gelukkig kan ik gewoon iig nog 3-4 dagen per week werken en heb er nog net niet op m’n knieën voor hoeven te gaan.
Ok antwoorden verder hangen nu echt af van de reacties want als het ditzelfde gezeik blijft dan laat ik het sluiten en horen jullie 0 niks meer en ook niet over justitie en cbr en strafrecht cel of weet ik wat me te wachten staat nog. Ok
Gedraag je beetje jah? Ik wil best antwoorden maar dat afgezien ben ik klaar mee nu wel,. Mods?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |