Lol. Ik rij zovaak. Vaker met een drankje op dan zonder. Vind je dat ik ook nooit meer mag rijden?quote:Op donderdag 27 februari 2020 01:06 schreef Tailless het volgende:
Huilen dat je het geleerd heb.
Hoop echt dat je nooit meer mag rijden
Doel van dit topic, jullie op de hoogte houden en vooral oppassen ook dan want ik leerde me les nu al eigenlijk. Maar krijg de straf er nog voor.
In 2015 was naar schatting 12 tot 23% van de verkeersdoden in Nederland het gevolg van alcohol.quote:Op donderdag 27 februari 2020 01:11 schreef Chinless het volgende:
[..]
Lol. Ik rij zovaak. Vaker met een drankje op dan zonder. Vind je dat ik ook nooit meer mag rijden?
Vertel je verhaal. Je post op een openbaar forum dus mensen posten ook hun mening.quote:Op donderdag 27 februari 2020 01:11 schreef kree het volgende:
Stop eeens over hoe en wat zie daarvoor 6x300 posts gelinked in de OP alweer?
Daar gaat het mij niet om, wil het verhaal vertellen vanaf nu dan en hoe het gaat, kunnen jullie daar mee leven jah?
Yup geen probleem mee? Maar ok dan nu het wat meer diepgaande ipv in klb toen ik net opgepakt werd door de politie werd meegenomen en heeeel dreigende en kutte brieven kreeg. Ok we zijn net week 3 nu vanaf dus.quote:Op donderdag 27 februari 2020 01:15 schreef Tailless het volgende:
[..]
Vertel je verhaal. Je post op een openbaar forum dus mensen posten ook hun mening.
Waarom vind je dat je al voldoende gestraft bent?quote:Op donderdag 27 februari 2020 01:18 schreef kree het volgende:
[..]
Yup geen probleem mee? Maar ok dan nu het wat meer diepgaande ipv in klb toen ik net opgepakt werd door de politie werd meegenomen en heeeel dreigende en kutte brieven kreeg. Ok we zijn net week 3 nu vanaf dus.
Vraag maar raak?
Omdat met ipad weet niet hoe ze appart te quoten maar nr eraan even bij die van jouquote:Op donderdag 27 februari 2020 01:21 schreef Tailless het volgende:
[..]
1. Waarom vind je dat je al voldoende gestraft bent?
2. Hoe doe je het met je werk22. ?
3. Rijd je stiekem nog auto?
4. Zie je in hoe gevaarlijk je drank probleem is?
5. Vind je het zelf een probleem?
6. Zou je niet moeten afkicken?
Daarna begint je shit pas echt.quote:Op donderdag 27 februari 2020 01:33 schreef kree het volgende:
1. Ben nog niet gestraft officieel nu\
Owh zeker maar probeer het realtime even beetje te vertellen hier, dat ik hier bij lange nog na niet van af ben had ik al door nl. Maar ok die krijgen jullie als update. Rechtszaak is paar over paar maanden bij de politie rechter in Den Haagquote:Op donderdag 27 februari 2020 01:36 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Daarna begint je shit pas echt.
Het gaat niet om dat krasje. Je zat straalbezopen achter het stuur. Dat moet bestraft worden. Je blijft hameren op dat krasje en ziet dus nog steeds niet wat je fout was.quote:Op donderdag 27 februari 2020 01:43 schreef kree het volgende:
Maar wat me meer stoort zoveel gelijk mensen die me veroordelen, tja kan dat nooit verdedigen denk. Maar er was zo 0 risico en zelfs de politie kwam pas later. Tja praat ik het daar mee goed dan, nah ook niet echt, had gedronken wel. Gevaar veroorzaakt, nah 0 ook moet ik zo zware straf krijgen dan??
Rijbewijs 14 maanden weg. Eis officieeer dat. Baan kwijt huis kwijt. Boete 1000 cbr 3000. Is dat terecht voor wat ik deed?
Daar had ijk het onwijs moeilijk mee wel alleen al het met de politie mee moeten enzo, toen wist ik het al wel hoor... maarja ok ik ga de bijstand in straks hoor als ze dit eisen, Nog duurder of gevangenis, Dat alles door een stomme fout en een krasje wat niks voorsteld...
Ja was ik fout ja, moet dit zo zwaar gestraft worden neeeee
Gaat het topic niet om eigenlijk, laat dat stuk rijden maar een heel klein stukje zijn ipv als een malle over de snelweg te scheuren of mensen doodrijden waar ik lagere straffen voor zie staan.quote:Op donderdag 27 februari 2020 01:47 schreef marsan het volgende:
[..]
Het gaat niet om dat krasje. Je zat straalbezopen achter het stuur. Dat moet bestraft worden. Je blijft hameren op dat krasje en ziet dus nog steeds niet wat je fout was.
Je had vooraf maar beter moeten denken ipv nu te janken over je terechte straf.
Advocaat?quote:Op donderdag 27 februari 2020 01:52 schreef kree het volgende:
Tot nu toe is
= rijbewijs ingevorderd
= officier van justitie eist 14 mnd rij ontzegging
= zitting datum bekend in Den Haag in mei
Kan ik niet betalen... tis wat ik vooruit zie al veels te duur laat staan dat er nog bij.quote:
OM gaat ook nog flinke boete eisen, geen geld kan wel werken bij oordeel van de rechter wanneer je aantoonbaar werkt aan je probleem.quote:Op donderdag 27 februari 2020 01:57 schreef kree het volgende:
[..]
Kan ik niet betalen... tis wat ik vooruit zie al veels te duur laat staan dat er nog bij.
Moet voor de show wat opvoeren dan? Tsja drink gewoon in het weekend, dat ik een auto niet moet pakken dan.quote:Op donderdag 27 februari 2020 01:59 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
OM gaat ook nog flinke boete eisen, geen geld kan wel werken bij oordeel van de rechter wanneer je aantoonbaar werkt aan je probleem.
De rechter gaat strafmaat bepalen, het CBR gaat onafhankelijk daarvan met zo'n promillage een eigen traject opstartenquote:Op donderdag 27 februari 2020 02:05 schreef kree het volgende:
[..]
Moet voor de show wat opvoeren dan? Tsja drink gewoon in het weekend, dat ik een auto niet moet pakken dan.
Maar gaat het me niet om he, ik leg het maar even uit hoe dit gaat want mis een gebrek aan info topics over dit althans niet het complete verhaal, dus probeer het even aan te vullen ook met cbr enzo?
Ik heb geen weten nu of mijn melding is naar het cbr nu naar 2 weken of niet nl? En daar hangt een bezwaarschrift vanaf. Ok ik was vorige week een wrak en had serieus geen zin meer kun het leven, jullie zien het als een straf, maar bedenk dat dit ook allemaal iets meer uit maakt wel? Het is geen parkeerbon die je even afbetaald ofzo..
Yup na alles een week nagezocht te hebben was ik zover ook.quote:Op donderdag 27 februari 2020 02:08 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
De rechter gaat strafmaat bepalen, het CBR gaat onafhankelijk daarvan met zo'n promillage een eigen traject opstarten
Owh ik maak me niet direct zorgen dat ik nou op straat kom, maar die bijstand procedure sucks met allerklei gedoe waar ik echt niks aan heb,. Uit ervaring he... het is bezig houdt therapie. Zinloos verspilling van pverheidsgeld wel. Maar ok tja ik doe wel leuk mee hoor hi ha hoi als het nodig is. Maargoed zover ben ik nog niet.quote:Op donderdag 27 februari 2020 02:17 schreef PP_Sound het volgende:
De gemeente gaat je weer aan het werk sturen wanneer je daar voor bijstand komt.
Het zal iets in de buurt worden of je word opgepikt door collega die het busje rijdt.
Ja achteraf he maar verwachte geen nsb’er ook natuurlijk vanachter zn gordijntjes. Ben nog poised want weet dat hij het was. Ouwe lul met niks te doen. Denkt 100 Euro boete uit jaar 0 nog.. maar ok ben nou ook zo niet onredelijk dat ik hem wat aan zou doen heb niet eens gescholden hij wel btw ouwe dronken lap zelf wssquote:Op donderdag 27 februari 2020 02:20 schreef jangos het volgende:
Should have left the truck and bug out until you're sober. Now you have to face the judge and DUI is a lot worse than leaving the scene.
Best thing you can do is stop drinking, go to AA and talk to your doctor. Get a drug/alco test as soon as your hair is growing out clean. Might have to shave it all off so the old hair doesn't test positive.
Come to court with a clean drug test, letter from your doctor, journal of your AA meetings.
Dit is precies je probleem, en de reden dat je gestraft wordt.quote:Op donderdag 27 februari 2020 01:33 schreef kree het volgende:
4. Ja maaar in dit specifieke geval niet eigenlijk
Dan ken je de situatie niet, maar daar houdt recht geen rekening mee. Ik reed 3 km/h in een straatje in de dikke avond al waar gee n kind of niemand niks meer liep al.quote:Op donderdag 27 februari 2020 02:29 schreef dop het volgende:
[..]
Dit is precies je probleem, en de reden dat je gestraft wordt.
Je hebt nog maar weinig inzicht in wat je nu werkelijk hebt gedaan, en wat de gevolgen hadden kunnen zijn.
Had er een persoon gestaan ipv een auto had je die dan niet geraakt?
Je had zoveel gedronken dan je geen enkele twijfel hoeft te hebben of je nog wel een auto kon besturen. Als je dat besef niet hebt, dan zul je dat moeten leren. Blijkbaar is de zachte manier niet duidelijk genoeg geweest.
Weet je wel het verschil tussen een overtreding, en een misdrijf?
Dat je de melder als NSB'r ziet is ook veelzeggend.
Je bent gewoon een lul.
Netter kan ik het niet zeggen.
ik hoef de situatie niet te kennen om te weten dat je een misdrijf hebt gepleegd.quote:Op donderdag 27 februari 2020 02:47 schreef kree het volgende:
[..]
Dan ken je de situatie niet, maar daar houdt recht geen rekening mee. Ik reed 3 km/h in een straatje in de dikke avond al waar gee n kind of niemand niks meer liep al.
Maar krijg precies hetzelfde als iemand die met 20km/h teveel over een drukke weg in een politie fuik loopt. Is dat een zelfde situatie dan enzo? Nou mag hopen dat een rechter er niet zo over denkt... ik heb nooit gevaar veroorzaakt en laat staan sowieso eerste keer dat ik door de politie werd gepakt nu door een vermaarder ook nog Maargoed. Nog beetje pissed hoor want hij beseft mijn gevolgen niet nl jullie wel, Hij denkt dikke bon wss nog 150 in guldens ofzo gvd
Laat het gaan en concentreer je op jezelf.quote:Op donderdag 27 februari 2020 02:51 schreef kree het volgende:
Ga hem bellen denk niet alleen want helpt niks meer maar omdat die retard mss alleen de politie moet bellen als er echt wat aan de hand is. Ipv parkeren. Ouwe lul hij staat als getuige op het schade formulier nl
Met 2,7 promillequote:Op donderdag 27 februari 2020 02:47 schreef kree het volgende:
[..]
Dan ken je de situatie niet, maar daar houdt recht geen rekening mee. Ik reed 3 km/h in een straatje in de dikke avond al waar gee n kind of niemand niks meer liep al.
Vertel de rechter dan maar dat jij nooit gevaar veroorzaakt hebt en dat de regels niet voor jou te hoeven te gelden, omdat jij wel prima functioneert met 2,7 promille in je mikquote:Maar krijg precies hetzelfde als iemand die met 20km/h teveel over een drukke weg in een politie fuik loopt. Is dat een zelfde situatie dan enzo? Nou mag hopen dat een rechter er niet zo over denkt... ik heb nooit gevaar veroorzaakt en laat staan sowieso eerste keer dat ik door de politie werd gepakt nu door een vermaarder ook nog Maargoed. Nog beetje pissed hoor want hij beseft mijn gevolgen niet nl jullie wel, Hij denkt dikke bon wss nog 150 in guldens ofzo gvd
Juridisch wel maar je vergeet het cbr In deze met bloedproeven en psychs waar ik ook al weer bang voor ben dan?quote:Op donderdag 27 februari 2020 03:02 schreef jangos het volgende:
Ik heb een paar maal met een advocaat gesproken en ze zeggen altijd "write it down". Alles wat je doet om je situatie to verbeteren houdt het bij in een journaal.
Je krijgt maar een kans om voor die judge een goede impressie to maken.
Een paar maanden zonder drank is niet zo erg en toont aan dat je verantwoordelijkheid neemt voor je erreur. En een mooie brief van je sponsor dat helpt je misschien wel wat.
Appels met peren, jij mag het hele vorige 3x500 posts doorlezen. Het is een heel andere situatiequote:Op donderdag 27 februari 2020 03:07 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Met 2,7 promille
[..]
Vertel de rechter dan maar dat jij nooit gevaar veroorzaakt hebt en dat de regels niet voor jou te hoeven te gelden, omdat jij wel prima functioneert met 2,7 promille in je mik
Beschrijf de ernst er dan is? Van toen?quote:Op donderdag 27 februari 2020 03:11 schreef Vliegbaard het volgende:
Het is je nog steeds niet duidelijk, schijnbaar. En dan vragen om niet beschuldigend te reageren hier maar zelf schijn je de Ernst niet in te zien.
Volgens mij zit je nu ook straalbezopen op je tablet.
Als je de fles niet laat staan kost je dit grapje zo 10k kerel. Ik hoop dat je het dan leert. Maar waarschijnlijk blijf je de schuld bij een ander leggen.
In je vorige topic al gedaan maar vooruit.quote:Op donderdag 27 februari 2020 03:13 schreef kree het volgende:
[..]
Beschrijf de ernst er dan is? Van toen?
Ik heb het allemaal gelezen, maar geen degelijk verweer gezien dat je onterecht gepakt zou zijn vooralsnog.quote:Op donderdag 27 februari 2020 03:10 schreef kree het volgende:
[..]
Appels met peren, jij mag het hele vorige 3x500 posts doorlezen. Het is een heel andere situatie
Blijkbaar maar was dus een meting ofzo? Tja ik kan hier nooit meer tegen getuigen was niet zo of niet.quote:Op donderdag 27 februari 2020 03:17 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
In je vorige topic al gedaan maar vooruit.
Dat je het met 2,7 promille in je hoofd haalt 1 meter te rijden. De rechter zal heus wel inzien dat het niet voor het eerst was en dat als je niet gepakt was je het nog vaker zou doen.
Dit topic is niet om mij vrij te pleiten of te behalen he???quote:Op donderdag 27 februari 2020 03:19 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal gelezen, maar geen degelijk verweer gezien dat je onterecht gepakt zou zijn vooralsnog.
Nou voor alles denk ik al in uitgesloten hoor, Weet wel is het topic niet voor, wel om mijn. Regaal te borgen......tja mogenlijkheiden graag? Maar heb al gezocht ook, Ik ben gewoon fucked in deze juridisch...quote:Op donderdag 27 februari 2020 03:27 schreef Vliegbaard het volgende:
Je enige kans is een advocaat, die mag de gegevens bij de rechtbank opvragen en zodoende beoordelen.
Wat staat er in de brief van de zitting? Wordt je gehoord voor een strafeis van OvJ? Of moet je bij de rechter komen?
Er was echt wat aan de hand, iemand was ladder zat en stapte in de auto.quote:Op donderdag 27 februari 2020 02:51 schreef kree het volgende:
Ga hem bellen denk niet alleen want helpt niks meer maar omdat die retard mss alleen de politie moet bellen als er echt wat aan de hand is. Ipv parkeren. Ouwe lul hij staat als getuige op het schade formulier nl
Stomgelukkig dat je alleen een kras hebt veroorzaakt lijkt me.quote:Op donderdag 27 februari 2020 05:03 schreef kree het volgende:
Het is echt1 stomgelukkig ding en bij niet gevaarlijk ook
Twijfel hoor? Slim was het niet wel obj die zelfde vraagt ,maar varsity al stilstaand aangehouden? Ik ben er week kapot van geweest wie gaat mij helpen?quote:Op donderdag 27 februari 2020 05:06 schreef dop het volgende:
[..]
Er was echt wat aan de hand, iemand was ladder zat en stapte in de auto.
Terecht dat iemand dan de politie waarschuwt.
Bekijk het eens van de andere kant. Je gaat duidelijk over de schreef en bent dronken. Moeten er dan gewacht worden tot je wegrijdt en werkelijk iemand dood rijdt?
Jij kon de juiste inschatting in elk geval niet meer maken. Hoe kan een ander dan zorgen dat je niet meer fouten maakt?
Ik kan je helpen met het CBR. Stuur maar een DM als het zo ver is.quote:Op donderdag 27 februari 2020 05:09 schreef kree het volgende:
[..]
Twijfel hoor? Slim was het niet wel obj die zelfde vraagt ,maar varsity al stilstaand aangehouden? Ik ben er week kapot van geweest wie gaat mij helpen?
Jij zelf, ga naar een psycholoog.quote:Op donderdag 27 februari 2020 05:09 schreef kree het volgende:
[..]
Twijfel hoor? Slim was het niet wel obj die zelfde vraagt ,maar varsity al stilstaand aangehouden? Ik ben er week kapot van geweest wie gaat mij helpen?
Voor jou lees de 6x300. maar waarin ik al ruimtelijk toegaf fout te zijn. Ja danku. Verder bedankt.quote:Op donderdag 27 februari 2020 05:28 schreef dop het volgende:
[..]
Jij zelf, ga naar een psycholoog.
Vraag jezelf af waarom je eerst met je neus op de feiten moet worden gedrukt, en dan nog niet goed ziet wat je nu fout hebt gedaan.
Je hebt een probleem met alcohol, maar dat wil je zelf niet zien. Je denkt dat het normaal is, dat het allemaal best wel kon. Het is niet normaal, het wordt niet voor niets gezien als een misdrijf.
Je ladder zat drinken is 1 maar als je denkt dat je het allemaal wel kan inschatten is 2.
Je ziet jezelf vooral als slachtoffer, maar je bent een dader. Een die nu hopelijk zijn lesje gaat leren.
Wel eerlijk zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2020 05:35 schreef kree het volgende:
waarin ik al ruimtelijk toegaf fout te zijn.
Neee helemaal niet, maarja me voor de deur betrapt he als huij het trouwens al was???? Ik heb extra getuigen op schade fornukier. Politie was nooit nodig joh. Maargoed was blijkbaar heel belangrijk mij te pakkenquote:Op donderdag 27 februari 2020 05:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
Wel eerlijk zijn.
Je vind nog steeds dat de buurman de schuldige is en niet jij.
Maar je hebt er nog steeds moeite mee dat jij degene bent die fout zat. Rijden met een slok op is fout. Of dat nu 1 5 10 of 100 meter is.quote:Op donderdag 27 februari 2020 05:39 schreef kree het volgende:
[..]
Neee helemaal niet, maarja me voor de deur betrapt he als huij het trouwens al was???? Ik heb extra getuigen op schade fornukier. Politie was nooit nodig joh. Maargoed was blijkbaar heel belangrijk mij te pakken
Doe dat nou niet.quote:Op donderdag 27 februari 2020 05:44 schreef kree het volgende:
Ik heb zo het schade formulier ga nu bellen gewoon wie de politie belde en wie dit nu deed want ze dachten wss ff naar bureau ofzo maar loopt voor mij in een financieel dra ma ook wel. Nou heb ze beide. Update straks
Niet dat ik fout zat voor schade en tja ok stukje. Nou geef me 5000 euro boete nu en dik het gelijk. Dit langdurende geintje en met name cbr weer duurt te lang????? Ik verlies al twee weken hoor en om jullie info zit 3/4 minimum nu en moet ik nog heel hard voor werken. Dus ok next bijstand etc. Dat is de waarheid over 1 eerste dingetje. Met 0 gevaar, maarja trek ongeluk aan ofzoquote:Op donderdag 27 februari 2020 05:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
Maar je hebt er nog steeds moeite mee dat jij degene bent die fout zat. Rijden met een slok op is fout. Of dat nu 1 5 10 of 100 meter is.
En dat had je je moeten bedenken voor je je busje ging verplaatsen met alcohol in je lijf.quote:Op donderdag 27 februari 2020 05:48 schreef kree het volgende:
[..]
Niet dat ik fout zat voor schade en tja ok stukje. Nou geef me 5000 euro boete nu en dik het gelijk. Dit langdurende geintje en met name cbr weer duurt te lang????? Ik verlies al twee weken hoor en om jullie info zit 3/4 minimum nu en moet ik nog heel hard voor werken. Dus ok next bijstand etc. Dat is de waarheid over 1 eerste dingetje. Met 0 gevaar, maarja trek ongeluk aan ofzo
Met de rechter kan je wel een betalingsregeling treffen. Met CBR alleen niet volgens mij.quote:Op donderdag 27 februari 2020 05:48 schreef kree het volgende:
[..]
Niet dat ik fout zat voor schade en tja ok stukje. Nou geef me 5000 euro boete nu en dik het gelijk. Dit langdurende geintje en met name cbr weer duurt te lang????? Ik verlies al twee weken hoor en om jullie info zit 3/4 minimum nu en moet ik nog heel hard voor werken. Dus ok next bijstand etc. Dat is de waarheid over 1 eerste dingetje. Met 0 gevaar, maarja trek ongeluk aan ofzo
Euh ja dacht dat juist andersom he??quote:Op donderdag 27 februari 2020 05:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
En dat had je je moeten bedenken voor je je busje ging verplaatsen met alcohol in je lijf.
Iets met blaren.
En laat je buren met rust.
Ja kan wel alleen niet de eerste kosten, heb me er al even in verdieptquote:Op donderdag 27 februari 2020 05:56 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Met de rechter kan je wel een betalingsregeling treffen. Met CBR alleen niet volgens mij.
Nee je bent gaan rijden met drank.quote:Op donderdag 27 februari 2020 05:57 schreef kree het volgende:
[..]
Euh ja dacht dat juist andersom he??
Puny vooral want er was allemaal niks loos geweest hier hoor we hebben het echt over een schamp dat is btw allang al afgehandeld trouwens met die mensen,
Ok komt kree nog strafrecht etc proces sowieso rijbewijs kwijt laat staan cbr enzo. Mja laten we ff iemand makkelijk pakken ofzo etc. Tja ga daar maar eens tegen in. Gvd nog ooit een bekeuring in 20 jaar. Catchen. Jeuhhhh
Tja was ik een onwijs gevaar op de weg?quote:Op donderdag 27 februari 2020 05:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nee je bent gaan rijden met drank.
Boeit niet. Je hield je niet aan de wet.quote:Op donderdag 27 februari 2020 06:00 schreef kree het volgende:
[..]
Tja was ik een onwijs gevaar op de weg?
euhm je hebt toch schade gemaakt met je dronken domme kop?quote:Op donderdag 27 februari 2020 06:00 schreef kree het volgende:
[..]
Tja was ik een onwijs gevaar op de weg?
Tja die had ik sowieso al toegebracht. Had het niet eens gemerkt joh schampje ff op de lak. Gvd ik ga het hier posten nu ook poets het kenteken er wel uit. Wat denken jullie dan? Alsof ik er een deuk in reed ofzo. Stelde niks voor hun..... 600 schade, maar moet nog ie and bij schade expert komen. Neefje van enzo je kent t wel heeeeeeeee fuck itquote:Op donderdag 27 februari 2020 06:07 schreef bonke het volgende:
[..]
euhm je hebt toch schade gemaakt met je dronken domme kop?
Al had je niets geraakt. Je reed met drank op. Punt.quote:Op donderdag 27 februari 2020 06:09 schreef kree het volgende:
[..]
Tja die had ik sowieso al toegebracht. Had het niet eens gemerkt joh schampje ff op de lak. Gvd ik ga het hier posten nu ook poets het kenteken er wel uit. Wat denken jullie dan? Alsof ik er een deuk in reed ofzo. Stelde niks voor hun..... 600 schade, maar moet nog ie and bij schade expert komen. Neefje van enzo je kent t wel heeeeeeeee fuck it
Dit dus.quote:Op donderdag 27 februari 2020 06:13 schreef Sumppi het volgende:
Ben je nu de hele nacht op geweest? Ga lekker slapen kree. En lees de reacties nog eens als je wakker (en nuchter?) bent.
Ben gewoon vrij hoor? Nah het interesseert me eigenlijk ook niet? Gooi maar dicht anders mods?quote:Op donderdag 27 februari 2020 06:20 schreef Iceage het volgende:
[..]
Dit dus.
@:kree je maakt jezelf echt redelijk belachelijk de afgelopen uurtjes.
Komt je baas je zo halen ? zoja dan zou ik me maar heel snel ziek melden.
Je mag best zielig zijn en jezelf schuldig voelen tegelijk.quote:Op donderdag 27 februari 2020 06:18 schreef kree het volgende:
Doet me verdriet en ook onwijze zorgen hoe ik dit nu weer moet oplossen en dan wil ik niet zielig doen.
Maarja min of eer moet ik het toch alleen doen en ja,,,daarom is het best wel eens allemaal lastig hooor.
Dat is er al he?quote:Op donderdag 27 februari 2020 06:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
Je mag best zielig zijn en jezelf schuldig voelen tegelijk.
En dan zoeken naar opties. Baan waar je kumt komen met openbaar vervoer zonder dat je hoeft te rijden.
Andere woning zoeken als deze dan boven je budget komt.
Ik weet dat je nog werk hebt, maar na de tijd dat je werkgever je nu helpt? Of mag je onbeperkt zo blijven werken?quote:Op donderdag 27 februari 2020 06:25 schreef kree het volgende:
Zoveel opmerkingen alweer zonder dat iemand iets heeft gelezen.
Ik heb nog werk ja in mindere uren nu en moet met ov herkenbare heen. Maar het is nog te doen. Gewoon was al verteld hooor . Maar voor wie nu denken maak ff 1-score lees vorige 1500 reacties door. Vanaf hier beetje meer serieus Thx he. Updat weekend weer doeiiii
Ja weet ik veel? En bedoel dat niet lullig min of meer ja zol;ang hij denkt ik ben van nut, naar 0 uren contract ook dus,quote:Op donderdag 27 februari 2020 06:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik weet dat je nog werk hebt, maar na de tijd dat je werkgever je nu helpt? Of mag je onbeperkt zo blijven werken?
Je rijd godverdomme schade en ziet niet in dat het dus hartstikke fout is gegaan?quote:Op donderdag 27 februari 2020 01:52 schreef kree het volgende:
[..]
Gaat het topic niet om eigenlijk, laat dat stuk rijden maar een heel klein stukje zijn ipv als een malle over de snelweg te scheuren of mensen doodrijden waar ik lagere straffen voor zie staan.
Maar maakt niet uit die hebben geld voor goede advocaten, hier gaat het verhaal gewoon over mij verder nu vanaf ome kree.
Tot nu toe is
= rijbewijs ingevorderd
= officier van justitie eist 14 mnd rij ontzegging
= zitting datum bekend in Den Haag in mei
Zoeken naar oplossingen dan. Niet wachten tot je dieper in de stront zakt. Solliciteren! Wat ik zei, beschikbaarheid per ov en geen rijbewijs nodig. Productiewerk of callcenter. Ja klopt niet leuk werk maar wel meer inkomen dan bij 0uquote:Op donderdag 27 februari 2020 06:30 schreef kree het volgende:
[..]
Ja weet ik veel? En bedoel dat niet lullig min of meer ja zol;ang hij denkt ik ben van nut, naar 0 uren contract ook dus,
Ok als we het beetje serieus willen houden zo wil ik wel doorgaan
Yup je had de rest ook gelezen of kom je zo ff bij? Zie even 6 reeksen terug anders en ;lees die door doei kutvioolquote:Op donderdag 27 februari 2020 06:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je rijd godverdomme schade en ziet niet in dat het dus hartstikke fout is gegaan?
Ik besteed mijn tijd liever niet aan het gebrabbel van zo’n figuur als jij. Ik mag hopen dat je inziet wat voor eikel je bent en een flinke straf krijgt.quote:Op donderdag 27 februari 2020 06:35 schreef kree het volgende:
[..]
Yup je had de rest ook gelezen of kom je zo ff bij? Zie even 6 reeksen terug anders en ;lees die door doei kutviool
Nee jij wilt nog steeds niet zien dat zelfs als je geen schade had gemaakt je fout zat met drank op achter t stuur.quote:Op donderdag 27 februari 2020 06:35 schreef kree het volgende:
[..]
Yup je had de rest ook gelezen of kom je zo ff bij? Zie even 6 reeksen terug anders en ;lees die door doei kutviool
1,5 -3,0 promille (ongeveer 6-9 glazen voor een vrouw, 8-14 glazen voor een man): je bent dronken, je kan absoluut niet meer aan het verkeer deelnemen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 06:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je rijd godverdomme schade en ziet niet in dat het dus hartstikke fout is gegaan?
Nou er is een oplossing want kan nu natuurlijk nog bij mijn huidige werkgever blijven..... gelukkig maar vraag is lukt dat even, ik kan het nog niet echt berekenen nl. Maar ok voor nu gaat het paar weken iig,quote:Op donderdag 27 februari 2020 06:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
Zoeken naar oplossingen dan. Niet wachten tot je dieper in de stront zakt. Solliciteren! Wat ik zei, beschikbaarheid per ov en geen rijbewijs nodig. Productiewerk of callcenter. Ja klopt niet leuk werk maar wel meer inkomen dan bij 0u
Werk aan jezelf en blijf ook in je weekenden van de drank af.quote:Op donderdag 27 februari 2020 06:39 schreef kree het volgende:
[..]
Nou er is een oplossing want kan nu natuurlijk nog bij mijn huidige werkgever blijven..... gelukkig maar vraag is lukt dat even, ik kan het nog niet echt berekenen nl. Maar ok voor nu gaat het paar weken iig,
Ok staat me nog alles wat te wachten hoor, maar het is heel makkelijk om bij de opmaken neer te zitten en echt heb dar wel gedacht. Maarja er is sprankje hoop allemaal, nog de lul maar probeer er het beste van te maken. Natuurlijk zijn er hier weer zeikerds en ok die genieten van ellende van iedere. Maar ok weet mijn fout en wil het beter maken, of het financieel kan is ook weer een ding nu... Naja zie wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |