abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191708939
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 09:18 schreef kree het volgende:

[..]

Mag toch? ,maargoed het hoeft niet te overdreven ook weer hoor alsof ik met 150 door voetgangers reed etc,. Gvd zeg 3 km ph max en een krasje. Ok ja waar onder invloed wel, maar het was nou ook allemaal niet weer zo drama als jullie ervan maken allemaal. Beetje relax naar mij ook hoor want wordt dr ook opgenaaid door dit. Niet nodig. Ok als we rustig het bespreken zonder gelijk alle verwijten weer te doen dan is het best. Daar maak ik het topic voor he. Maar het is nu al niet meer leesbaar weer door van alles wat al in klb 100 keer is gezegd.... MODS?
Ik ben heel erg aan het zoeken naar je klb topic waar je al mijn vragen beantwoord.
Echt kerel bel een AA. Je hoeft helemaal niet meer nooit te drinken. Maar als je nu er niet actief bezig mee bent zijn de gevolgen veel erger. Laat zien dat je wilt veranderen.
  donderdag 27 februari 2020 @ 09:28:25 #252
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191708945
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 09:26 schreef kree het volgende:

[..]

Serieus? Ik zeg het omdat het zo was, Ja dat er mensen onwijs zo liegen met 3kmh rijd je niet iemand dood of het moet wel heel ergens tussen zijn ofzo....
Dit is bagatelliseren. Dit gaat een rechter je zwaar aanrekenen.

Het is maar dat je het weet. Boeiuh wat die achterlijke FOK!kers wel of niet vinden, die rechter gaat beslissen over je toekomst.
The love you take is equal to the love you make.
pi_191708948
quote:

[..]

Serieus? Ik zeg het omdat het zo was, Ja dat er mensen onwijs zo liegen met 3kmh rijd je niet iemand dood of het moet wel heel ergens tussen zijn ofzo....
En dat laatste maakt dan niet uit?
Geef gewoon toe dat je iets oerstoms hebt gedaan.

En ga hulp zoeken.
pi_191708961
@kree vind je dat je hulp nodig hebt in relatie tot je drankgebruik?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_191708962
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2020 09:25 schreef Lienekien het volgende:

[..]

De rechter gaat dit niet beschouwen als een eenmalig incident, hè.
Is het ook niet de eerste keer?
Serieus......
pi_191708965
quote:
6s.gif Op donderdag 27 februari 2020 09:24 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wie zegt dat jij echt 3km per uur reed. De 10 heb je zo gehaald, evt zelfs 20 een keer.
Jij was dronken, jij kan dat niet goed beoordelen.
Nu was het een krasje tegen een auto, maar daar had ook een persoon kunnen staan.
Bullshit ik zeg dat en moet je maar geloven op me woord. Nogmaals ik ben hier niet om een escape te zoeken...? Maar ja als je deze straat zou kennen dan snap je wel dat je daar niet met meer max 5km doorheen kunt. Nagelaten was sowieso niemand op straat toen. Maargoed. Boeie jullie geloven me toch niet
Do what you love, love what you do!
pi_191708976
quote:

[..]

tussen jouw grote werkbus en een ander voorwerp bijvoorbeeld, maar goed, dat dringt toch niet door.
  donderdag 27 februari 2020 @ 09:31:23 #258
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_191708980
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 09:29 schreef kree het volgende:
Bullshit ik zeg dat en moet je maar geloven op me woord.
Je was dronken. Je beoordelingsvermogen is dan niet correct.
En ook al is het 100% waar, dan nog hoor je niet in de auto t stappen als je gedronken hebt.

Eerder typte je hier ook al dat je beschonken naar je werk was altijd, dat was ook niet waar.
Terwijl het wel zo overkwam.
Hoe moeten wij nu uitzoeken wat wel of niet waar is.
  donderdag 27 februari 2020 @ 09:31:40 #259
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191708985
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 09:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Is het ook niet de eerste keer?
Serieus......
Ik bedoel dat de rechter niet overtuigd gaat zijn dat dit eenmalig gaat zijn. De kans op herhaling lijkt me groot zolang kree er niet aan gaat werken om te stoppen met alcohol.
The love you take is equal to the love you make.
pi_191708989
quote:

[..]

Bullshit ik zeg dat en moet je maar geloven op me woord. Nogmaals ik ben hier niet om een escape te zoeken...? Maar ja als je deze straat zou kennen dan snap je wel dat je daar niet met meer max 5km doorheen kunt. Nagelaten was sowieso niemand op straat toen. Maargoed. Boeie jullie geloven me toch niet
Ik geloof best dat je geen escape zoekt voor je gereden snelheid.

Maar je zoekt wel een escape voor het feit dat je ging rijden. Dat blijkt uit al je reacties (nsb buurman, maar een deukje, te zware straf, veel te zware gevolgen voor mijn baan etc.) Dat is geen verantwoordelijkheid nemen voor wat je deed.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 27 februari 2020 @ 09:32:42 #261
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_191708992
quote:

[..]

Waarom ben je dan constant aan het hameren dat de situatie zit ertoe leende en het maar 3 meter was in plaats van gewoon erkennen dat je een probleem met alcohol hebt?
pi_191708998
@kree, vind je dat je hulp nodig hebt in relatie tot je alcoholgebruik?

(Ik blijf het vragen tot er een antwoord komt)
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 27 februari 2020 @ 09:33:53 #263
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_191709009
quote:

[..]

Rijden onder invloed. Weet je nog wat daar over is aangegeven in je rijles?

Dit mag helemaal niet. Of je nu een meter of 100 rijdt. Of je nu 100km p/u of 5km p/u rijdt.
Gewoon niet.
Als je dat niet in gaat zien heb je aan geen enkele rechter een goede.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_191709014
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2020 09:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:kree, vind je dat je hulp nodig hebt in relatie tot je alcoholgebruik?

Ben hier ook benieuwd naar
pi_191709029
Even als je überhaupt je auto gaat verzetten als je dronken bent is al tering dom.
Om dan nog schade te rijden :’)
Nee je had het echt onder controle. Met 5 km per uur had toch al wat botten kunnen breken.
  donderdag 27 februari 2020 @ 09:37:33 #266
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_191709059
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 09:25 schreef kree het volgende:

[..]

Hoevaak moet ik nog zeggen dat ik dat niet ontken en dat ik nu hier het verhaal wil vertellen hoe zoiets verder gaat? Wtf zeg?

Ja ik weet het verdomme 10000 keer nu al. Ok dan denk ik maak nieuw topic ook even dat het voor mij wel lastig is, maar niemand leest? Het gaat mij niet om er onderuit te komen maar om te vertrellen dat het aardig heftig is allemaal.

Ok dan.........?
Delen "hoe het verder gaat" heeft alleen zin als je niet liegt of vaag bent over de omstandigheden. Alleen dan is het leerzaam.
Zo is het handig te weten wat je hebt geblazen, want daar is de strafmaat van afhankelijk. En het schadebedrag van "dat krasje" kan zo een paar honderd euro zijn, hoorde laatst van iemand die "een krasje" had veroorzaakt 900 euro op kon hoesten om z'n no-claim niet kwijt te raken. Uiteraard telt ook je omgang met de agenten mee. En of je spijt hebt...
En waarom zou die nsb-buurman je aan willen geven? Misschien omdat je dit vaker doet? Of omdat je een doorrijder na schade bent?

Overigens erg coulant van je werkgever om je in dienst te houden zonder rijbewijs. Maar wat denk je daar zelf aan te gaan doen?
pi_191709066
Tot morgen ben het zat om steeds hetzelfde te zeggen weer keer op keer op keer. Doei....\\

Het diet en btw gied dat jullie allemaal de perfecte burgers zijn? Nooit eens perongeluk door rood gereden. (. Ja je had wel een kind om kunnen rijden). Nooit rechts ingehaald, met je mobiel aan het bellen onder rijden. \

Donder toch op perfecte moraal ridders jullie zijn allemaal schuldig en kan het kind er bij 9 van de 10 bij jullie ook bij halen.

Ik hoef me helemaal niet te verdedigen want heb mijn fout allang al toegegeven nu echt veel keer en toch blijven jullie ziekenboeg. Zie is de tt dan? Waar wilde ik het in dit topic nou over hebben? Iemand nog een idee of gaan we gewoon door met kreetje afzeiken enzo?
  donderdag 27 februari 2020 @ 09:38:17 #268
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191709075
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 09:23 schreef kree het volgende:

[..]

En die reed hoe hard? Totaal niet te vergelijken dit.. en dat snap je zelf ook wel. Dus kom bindt met die drama verhalen dat is echt totaal niet te vergelijken met dit.
Het maakt niet uit hoe hard hij reed, het maakt uit dat hij, net als jij, zo bezopen achter het stuur zat dat hij het niet eens door had, net zoals jij het niet doorhad.

Je bent er niks minder een alcomobilist om.
En hoezo 50 meter rijden? Waarom? Dat is nog minder te verdedigen dan wanneer je ergens tussen de weilanden van A naar B moet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 27 februari 2020 @ 09:38:48 #269
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_191709082
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2020 09:36 schreef Tailless het volgende:
Even als je überhaupt je auto gaat verzetten als je dronken bent is al tering dom.
Nee je had het echt onder controle. Met 5 km per uur had toch al wat botten kunnen breken.
Sowieso kan er met 5km/h ook iemand achter je bus lanslopen die je over het hoofd ziet. Maargoed maak dat maar eens wijs aan iemand die dik in de ontkenning zit.
pi_191709100
Kree het gaat niet om die stomme kras! En jij blijft maar zeggen dat je je fout inziet (beetje schade, krasje maar, maar 50 meter, 3 km/u), maar die kutkras is je fout niet! Je fout is het zuipen! En dat geef je geen enkele keer aan! Jij zuipt jezelf kapot en gaat daarnaast al zuipend in de maatschappij meedoen! Je laat andere mensen risico lopen door jouw gedrag! Die nsb-buur zal je ook wel kennen en je waarschijnlijk al genoeg bezopen hebben gezien dat hij echt heeft moeten ingrijpen.. Want wat als je wel doorgegaan was en wel iemand aan had gereden? Dan was hij ook nog medeschuldig omdat hij verzuimd had dit te verhinderen.
Er vallen doden he, door dit gedrag! En al die dronkaards zagen niet in dat ze echt niet meer in staat waren om te kunnen rijden.
DAAR gaat het om. Niet om je stom krasje. En DAT geef je niet toe want je ziet het niet in. En daarom blijft iedereen hier zeiken.
Verschillende mensen geven aan: ga naar de AA, zoek hulp, stop met drinken! Daar geef je nooit antwoord op! Waarom? Omdat je zo verslaafd als de pest bent! En je wil helemaal niet stoppen! Want dat idee maakt je doodsbang! Wel, dat is de verslaving die spreekt.

Als jij tegen de tijd van de zitting kan aantonen dat je inzicht hebt gekregen in je alcoholisme en er iets mee doet, dan zullen zij je tegenmoet komen. Als jij niets hebt gedaan met je alcoholprobleem , dan zien zij dat je het niet door hebt en weten zij dat je in no time weer bezopen achter het stuur gaat zitten. Dus zullen ze je keihard pakken. En terecht!!!! Zo iemand zou nooit meer mogen rijden! Je kan het risico niet nemen dat de volgende keer er wel een dode zal vallen..
DAT inzicht heb je niet...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_191709103
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2020 09:36 schreef Tailless het volgende:
Met 5 km/u kun je iemand plat drukken tegen een muur of ander obstakel. Het is gewoon hartstikke link.
pi_191709108
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 09:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het maakt niet uit hoe hard hij reed, het maakt uit dat hij, net als jij, zo bezopen achter het stuur zat dat hij het niet eens door had, net zoals jij het niet doorhad.

Je bent er niks minder een alcomobilist om.
En hoezo 50 meter rijden? Waarom? Dat is nog minder te verdedigen dan wanneer je ergens tussen de weilanden van A naar B moet.
Ik vraag niet om escapes ik vertel de feiten zoals ze er nu liggen... of althans dat was de bedoeling maar krijg er niet eens de kans voor. En heb er geen zin meer in ook nu. Mss morgen weer
  donderdag 27 februari 2020 @ 09:44:34 #273
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_191709160
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 09:40 schreef kree het volgende:

Ik vraag niet om escapes ik vertel de feiten zoals ze er nu liggen... of althans dat was de bedoeling maar krijg er niet eens de kans voor. En heb er geen zin meer in ook nu. Mss morgen weer
Je krijgt alle kans om te vertellen wat je wilt.

Maak anders eens een nieuwe OP , post waarin alles duidelijk naar voren komt. Kijken of er dan minder over gevallen wordt.
  donderdag 27 februari 2020 @ 09:45:37 #274
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191709173
@kree, vind je dat je hulp nodig hebt in relatie tot je alcoholgebruik?

Ik doe met Cat mee, want het antwoord op deze vraag is wel van belang.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_191709188
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2020 09:40 schreef Lenny77 het volgende:
Kree het gaat niet om die stomme kras! En jij blijft maar zeggen dat je je fout inziet (beetje schade, krasje maar, maar 50 meter, 3 km/u), maar die kutkras is je fout niet! Je fout is het zuipen! En dat geef je geen enkele keer aan! Jij zuipt jezelf kapot en gaat daarnaast al zuipend in de maatschappij meedoen! Je laat andere mensen risico lopen door jouw gedrag! Die nsb-buur zal je ook wel kennen en je waarschijnlijk al genoeg bezopen hebben gezien dat hij echt heeft moeten ingrijpen.. Want wat als je wel doorgegaan was en wel iemand aan had gereden? Dan was hij ook nog medeschuldig omdat hij verzuimd had dit te verhinderen.
Er vallen doden he, door dit gedrag! En al die dronkaards zagen niet in dat ze echt niet meer in staat waren om te kunnen rijden.
DAAR gaat het om. Niet om je stom krasje. En DAT geef je niet toe want je ziet het niet in. En daarom blijft iedereen hier zeiken.
Verschillende mensen geven aan: ga naar de AA, zoek hulp, stop met drinken! Daar geef je nooit antwoord op! Waarom? Omdat je zo verslaafd als de pest bent! En je wil helemaal niet stoppen! Want dat idee maakt je doodsbang! Wel, dat is de verslaving die spreekt.

Als jij tegen de tijd van de zitting kan aantonen dat je inzicht hebt gekregen in je alcoholisme en er iets mee doet, dan zullen zij je tegenmoet komen. Als jij niets hebt gedaan met je alcoholprobleem , dan zien zij dat je het niet door hebt en weten zij dat je in no time weer bezopen achter het stuur gaat zitten. Dus zullen ze je keihard pakken. En terecht!!!! Zo iemand zou nooit meer mogen rijden! Je kan het risico niet nemen dat de volgende keer er wel een dode zal vallen..
DAT inzicht heb je niet...
Euh heb ik niet allang al toegegeven dat ik daar fout in zat 1000x maar de gevaar setting als dat iets uitmaakt is wel iets anders als iemand die op een doorgaande weg in een fuik rijdt enzo he met 80 of meer en weet ik door wat voor gebied.

Ok dat zal het enige zijn wat me iets meer voorwaardelijk kan opleveren, Ok nog 1 keer dan nu en dan hoop ik dat iedereen dat leest want doe dit echt al voor de zoveelste keer

JA IK WAS FOUT

Gvd nu goed. Ok willen jullie het vervolg weten ja of nee? Anders vraag ik wel om dit te sluiten want ga er niet meer op in vanaf deze streep verder tenzij specifieke vraag.. danku

——————————————————————————————————————————————
  donderdag 27 februari 2020 @ 09:46:40 #276
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_191709191
Als ik je baas was had ik je zo hard de straat op geschopt dat je gestuiterd was. En ik zou er alles aan doen om te zorgen dat je nooit meer werk kunt vinden, zodat je in ieder geval geen auto meer kunt betalen.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_191709202
Ik ga het ook opnieuw vragen: Kree, ga je iets doen met je alcoholprobleem?
Dit is echt de enige belangrijke vraag hier.
pi_191709212
quote:

Ook benieuwd naar
  donderdag 27 februari 2020 @ 09:48:58 #279
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191709220
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 09:40 schreef kree het volgende:

[..]

De feiten zoals ze er nu liggen zijn vooral dat jij jezelf zielig vindt, de buurman een NSB'er vindt, het allemaal niet zo erg is en onnodig opgeblazen wordt.

Enige zelfreflectie of werkelijk schuldgevoel of stoppen met drinken is er niet bij, je blijft vooral in de slachtofferrol hangen en vindt de straf op voorhand al te hoog.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_191709222
quote:

pi_191709228
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 09:46 schreef kree het volgende:

[..]

Euh heb ik niet allang al toegegeven dat ik daar fout in zat 1000x maar de gevaar setting als dat iets uitmaakt is wel iets anders als iemand die op een doorgaande weg in een fuik rijdt enzo he met 80 of meer en weet ik door wat voor gebied.

Ok dat zal het enige zijn wat me iets meer voorwaardelijk kan opleveren, Ok nog 1 keer dan nu en dan hoop ik dat iedereen dat leest want doe dit echt al voor de zoveelste keer

JA IK WAS FOUT

Gvd nu goed. Ok willen jullie het vervolg weten ja of nee? Anders vraag ik wel om dit te sluiten want ga er niet meer op in vanaf deze streep verder tenzij specifieke vraag.. danku

——————————————————————————————————————————————
Nee! Je zegt ik was fout MAAR bla bla bla.
Geen maar!!! Geen omstandigheden, geen situatie die het toelaat, geen anderen die heilig zijn,..
En je gaat steeds voorbij de alcoholvraag!
pi_191709273
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2020 09:47 schreef Lenny77 het volgende:
Ik ga het ook opnieuw vragen: Kree, ga je iets doen met je alcoholprobleem?
Dit is echt de enige belangrijke vraag hier.
Allang al gedaan joh en lang. Drink alleen nog in weekenden naja incl die dan als je een eerlijk antwoord wil hebben.

En nu en daarom zorg ik dat ik iig wel aan her werk kan blijven, maar kom nooit dronken op werk ofzo als je dat soms denkt? Ik vindt echt en dat meen ik en jij niet zo. Maar hoe sommige reageren hier is echt wel overdreven...? Het kwetst me zelfs een beetje want het doet lijken of ze allemaal dan wel weer zo perfect zijn??? Nouja kan mss... maar er is een reden dat ik dit nu naar R&P heb gezet he. Ok tussen al de users ben ik de enige hier dan? Nou denk niet als ik zelfs dan in mijn hele kleine omgeving al mensen hoor van ja heb ook wel eens onder invloed gereden. Laat staan de rest dus of te snel rijden.... nee hoor iedereen hier doet dit niet.... tja geloof je het...? Ik niet.

Maargoed ik ga geen mensen gelijk veroordelen. Maar wil het verhaal procedure uitleggen en hoezeer dit nu op mij effect heeft en persoonlijk huis werk vrienden etc etc. Maar het boeit niemand wat. Maar dat is nu juist even de kant die ik wilde belichten in dit topic
pi_191709291
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2020 09:49 schreef Chia het volgende:

[..]

Als jullie nu zo begonnen waren in dit topic ipv shitload aan shit weer dan had ik allang al antwoord gegeven denk. Kwam er haast niet eens tussendoor man damn
pi_191709292
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 09:53 schreef kree het volgende:

[..]

Allang al gedaan joh en lang. Drink alleen nog in weekenden naja incl die dan als je een eerlijk antwoord wil hebben.
Je hebt dus ooit hulp gehad en nu drink je alleen nog maar in de weekenden, dus je gaat niet opnieuw hulp zoeken?
pi_191709307
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 01:33 schreef kree het volgende:

[..]

4. Ja maaar in dit specifieke geval niet eigenlijk

5. Neuh zolang ik maar niet meer zoiets doms doe

[..]

Ik hoop dat je nooit meer mag rijden. Hell, als ik wist wie je was had ik dit topic naar justitie / het CBS doorgestuurd.
"Pools are perfect for holding water"
pi_191709315
Was het gisteren en vandaag weekend?
Klinkt als een echte alcoholist, kan je ook niets aan doen maar zoek hulp.
  donderdag 27 februari 2020 @ 09:56:09 #287
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191709328
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 09:53 schreef kree het volgende:

[..]

En nu en daarom zorg ik dat ik iig wel aan her werk kan blijven, maar kom nooit dronken op werk ofzo als je dat soms denkt? Ik vindt echt en dat meen ik en jij niet zo. Maar hoe sommige reageren hier is echt wel overdreven...? Het kwetst me zelfs een beetje want het doet lijken of ze allemaal dan wel weer zo perfect zijn??? Nouja kan mss... maar er is een reden dat ik dit nu naar R&P heb gezet he. Ok tussen al de users ben ik de enige hier dan? Nou denk niet als ik zelfs dan in mijn hele kleine omgeving al mensen hoor van ja heb ook wel eens onder invloed gereden. Laat staan de rest dus of te snel rijden.... nee hoor iedereen hier doet dit niet.... tja geloof je het...? Ik niet.

Maargoed ik ga geen mensen gelijk veroordelen. Maar wil het verhaal procedure uitleggen en hoezeer dit nu op mij effect heeft en persoonlijk huis werk vrienden etc etc. Maar het boeit niemand wat. Maar dat is nu juist even de kant die ik wilde belichten in dit topic
Wou je zeggen dat je vannacht nuchter was?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_191709333
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2020 09:54 schreef Chia het volgende:

[..]

Je hebt dus ooit hulp gehad en nu drink je alleen nog maar in de weekenden, dus je gaat niet opnieuw hulp zoeken?
Ik heb hulp gehad paar keer ja. Ok gaan we dit serieus houden dan vanaf nu en niet me meer afzeiken dan wil ik er wel wat meer op in gaan
pi_191709336
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 09:37 schreef kree het volgende:
Nooit eens perongeluk door rood gereden. (. Ja je had wel een kind om kunnen rijden).
Jij viel per ongeluk met je mond op een traytje halve liters en rolde daarna per ongeluk door de bus in?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_191709346
quote:
13s.gif Op donderdag 27 februari 2020 09:55 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik hoop dat je nooit meer mag rijden. Hell, als ik wist wie je was had ik dit topic naar justitie / het CBS doorgestuurd.
Zie de KLB reeks. Politie heeft over hem getweet, dus als je aangeeft meer info over die man van ruim 1000 ug/l te hebben weten zij wel over wie het gaat.
pi_191709351
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 09:55 schreef Sarabi het volgende:
Was het gisteren en vandaag weekend?
Klinkt als een echte alcoholist, kan je ook niets aan doen maar zoek hulp.
Weekend is maar een naam voor dagen voor wie en wanneer dat is hangt er maar vanaf. Maar thx dit was echt constructief weer hoor.
pi_191709353
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 09:56 schreef kree het volgende:

[..]

Ik heb hulp gehad paar keer ja. Ok gaan we dit serieus houden dan vanaf nu en niet me meer afzeiken dan wil ik er wel wat meer op in gaan
Maar de vraag gaat over hulp in het heden en de toekomst..
  Vis een optie? donderdag 27 februari 2020 @ 09:58:08 #293
70532 loveli
N
pi_191709360
@kree
Hier een topicreeks van een ander. Hij had iets minder alcohol gedronken en minder problematiek in zijn verleden dan jij. Neem de tijd om het door te lezen en probeer er een plan mee te maken, zodat je bij zowel justitie als het CBR een goede indruk maakt. Voor de onderzoeken van het CBR is het aan te raden om vanaf nu nul te drinken. Andere loop je het risico dat ze je in de categorie probleemdrinker plaatsen (niet geheel onterecht, gezien je eerlijke pohi).

Lees je goed in wat het CBR gaat beoordelen en neem de tijd om je goed voor te bereiden zodat je je van je beste kant laat zien tijdens de onderzoeken. Psychologisch onderzoek hoort er ook bij en als je daar hetzelfde zegt als hier in het topic, scoor je niet zo goed.

Je bent er nu met persoonlijke financiële schade vanaf gekomen, gelukkig geen andere schade die je veel langer zou kunnen achtervolgen. Probeer van je af te zetten hoe kut het is en maak een plan om zo goed mogelijk voor de dag te komen als het nodig is. Zodat je als de financiële ellende achter de rug is, schoon verder kunt.

WGR / Rijbewijs ingevorderd - geen informatie bekend bij politie
WGR / Rijbewijs ingevorderd - geen informatie bekend bij politie #4
crap in = crap out
  donderdag 27 februari 2020 @ 09:58:18 #294
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191709363
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 09:57 schreef kree het volgende:

[..]

Weekend is maar een naam voor dagen voor wie en wanneer dat is hangt er maar vanaf. Maar thx dit was echt constructief weer hoor.
Ah, dat "alleen in de weekenden" is dus BS.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_191709365
quote:

[..]

'Ik drink alleen in het weekend, en tsja, dat mijn weekend van dinsdag tot zondag loopt kan gebeuren, het is maar een naampje he'.

De tandjes.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_191709404
quote:

[..]

je gooit wederom je eigen ramen in.
Eerst beweren dat je alleen nog drinkt in het weekend en vervolgens verklaren dat het weekend is wanneer het jou uitkomt..
pi_191709406
quote:

[..]

Oké, laten we het daar dan over hebben.
Je hebt een paar keer hulp gehad.

Wat wilde je met die hulp bereiken?

En hoe komt het dat je die hulp een paar keer nodig hebt gehad?

Ben je nu waar je wilde zijn toen je de eerste keer hulp zocht?
pi_191709417
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2020 09:57 schreef Chia het volgende:

[..]

Maar de vraag gaat over hulp in het heden en de toekomst..
Nou geen zin om er nog op in te gaan.. had ik wel gedaan maar krijg toch alleen maar kritiek en neem de helft van wie dit nu lezen al niet meer serieus enzo.

Waarom zou ik hulp moeten zoeken dan? Ja het was een fout ok. Maar ik drink normaal helemaal niet de hele week, althans niet meer sinds ik de vorige keer zonder werk zat... rara dat gaat het cbr nu voor me regelen. Top.... gvd gelukkig kan ik gewoon iig nog 3-4 dagen per week werken en heb er nog net niet op m’n knieën voor hoeven te gaan.

Ok antwoorden verder hangen nu echt af van de reacties want als het ditzelfde gezeik blijft dan laat ik het sluiten en horen jullie 0 niks meer en ook niet over justitie en cbr en strafrecht cel of weet ik wat me te wachten staat nog. Ok

Gedraag je beetje jah? Ik wil best antwoorden maar dat afgezien ben ik klaar mee nu wel,. Mods?
pi_191709420
quote:

[..]

Mensen willen je niet afzeiken, maar je waarschuwen. Dit gedrag dat je nu vertoont kan niet door de beugel en zo'n rechter prikt ook direct door je krokodillentranen heen. Je hebt hulp gehad, zeg je. Misschien is het tijd om weer terug te gaan, uit te leggen wat er is gebeurd, en dan verder gaan met die hulp. Is echt geen schande. Achter het stuur kruipen met drank in je mik, dat is wel een schande. Dat verschil lijk je nog niet echt te beseffen.
Tap tap tap
pi_191709447
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 10:01 schreef kree het volgende:

[..]

Nou geen zin om er nog op in te gaan.. had ik wel gedaan maar krijg toch alleen maar kritiek en neem de helft van wie dit nu lezen al niet meer serieus enzo.

Waarom zou ik hulp moeten zoeken dan? Ja het was een fout ok. Maar ik drink normaal helemaal niet de hele week, althans niet meer sinds ik de vorige keer zonder werk zat... rara dat gaat het cbr nu voor me regelen. Top.... gvd gelukkig kan ik gewoon iig nog 3-4 dagen per week werken en heb er nog net niet op m’n knieën voor hoeven te gaan.

Ok antwoorden verder hangen nu echt af van de reacties want als het ditzelfde gezeik blijft dan laat ik het sluiten en horen jullie 0 niks meer en ook niet over justitie en cbr en strafrecht cel of weet ik wat me te wachten staat nog. Ok

Gedraag je beetje jah? Ik wil best antwoorden maar dat afgezien ben ik klaar mee nu wel,. Mods?
Je post in R&P... dan kun je niet verwachten dat het alleen over de rechtsgang gaat.

En verder vind ik het jammer dat je alle users over één kam scheert. Ik zeik niet op je, maar probeer je verhaal wat duidelijker te krijgen door je vragen te stellen. Forum, dialoog, weet je nog?

Dus ik hoop dat je nog op post 297 reageert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')