SPOILER: Sigme-kampeermeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Er hangt verdorie een poster boven 't topique!quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er hangt verdorie een poster boven 't topique!
Welles, maar je had het druk (voor onsquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Welles, maar je had het druk (voor ons![]()
)
Nu wel weer tijd? En was het wel leuk druk?
quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:21 schreef Sarabi het volgende:
Maandag naar een crematie, al de 2e deze maand....
Dankjewelquote:
Dat zekerquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dankjewelmet beiden was ik niet close en ik ga meer on andere te steunen.
Maar toch, er zijn leukere dingen.
Ik was maandag op een heel kille uitvaart waar bijna niemand keek alsof ze verdriet hadden en het was heel druk. Alleen haar man en bonus dochter lagen in stukjes gebroken hart.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:27 schreef Aure het volgende:
Nou, zeker Sarabi. Ik word er toch altijd wel emo van.
Daar zou ik dan ook wel wat droef van worden....quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was maandag op een heel kille uitvaart waar bijna niemand keek alsof ze verdriet hadden en het was heel druk. Alleen haar man en bonus dochter lagen in stukjes gebroken hart.
Ja, dat werd ik ook, want het was en heel plots en een ontzettend lieve vrouwquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:32 schreef Candaasje het volgende:
Daar zou ik dan ook wel wat droef van worden....
Wat verdrietigquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was maandag op een heel kille uitvaart waar bijna niemand keek alsof ze verdriet hadden en het was heel druk. Alleen haar man en bonus dochter lagen in stukjes gebroken hart.
De ergste periode in mijn leven.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zeker
Ik heb van half 2015 tot half 2016 echt een rottijd gehad. De ene na de andere ging. Van mijn vader tot directe familie, tot kennissen tot huisdieren. Was echt heel naar...
Dat is verdrietig. Ook al had ik nauwelijks een band met iemand, ik huil zo mee.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ook om verdrietig van te worden....quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je schouder eigenlijk?quote:
Die wil nog niet zo best helaas.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je schouder eigenlijk?
Wat naar toch dat t zo lang duurt Whisquote:Op woensdag 26 februari 2020 21:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Die wil nog niet zo best helaas.
Problemen met slapen (nog steeds). En overdag ook pijnscheuten.
Wat vervelend! Ik was er al bang voor, laatste keer klonk het al niet zo geweldig met de revalidatie. Ben je er ook door beperkt in wat je kan doen?quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wanneer moet je weer naar de dokter? Want dit duurt toch veel te lang?quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heel knap en wat een wereldrecord.quote:
Dat is wel heel dapperquote:Op woensdag 26 februari 2020 21:38 schreef Tele6 het volgende:
@:Whiskers2009voor je schouder. Niet leuk is een understatement maar ik weet zo geen woord
Wat dat betreft, ik ga m'n bed in. Ik heb me (ambitieus!) ingeschreven voor een lesje op de sportschool morgen 7:30. Zo veel mogelijk verschillende lesjes uitproberen staat op mijn bucket list. Vorige week heb ik ook een lesje gedaan
Ik vertoon hier uitstelgedrag.....quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:11 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Wat een gedoe is 'pakken voor vakantie' toch altijd. Tegen de tijd dat we weg gaan ben ik hárd aan vakantie toe.
herkenbaar, maar ik doe het dan meestal nog precies op tijd.....quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:17 schreef Uhmmpie het volgende:
Punt dat ik er niet meer aan ontkom.. is bijna daar :/
Ik ben er idd nog. Maar iets te druk om veel te reageren. De kleine van G is nog in Slowakije dus we hebben iets meer tijd voor onszelfquote:Op donderdag 27 februari 2020 07:36 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ey u bent er nog!
Of heb ik niet goed opgelet afgelopen paar ochtenden?
Geen van beiden.... vind het gewoon vervelend.quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:40 schreef liedetector het volgende:
[..]
herkenbaar, maar ik doe het dan meestal nog precies op tijd.....
ergens hulp bij nodig of een schop onder je reet?
Lalala lalalaquote:Op donderdag 27 februari 2020 07:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben er idd nog. Maar iets te druk om veel te reageren. De kleine van G is nog in Slowakije dus we hebben iets meer tijd voor onszelfEn op kantoor is het inmiddels ook weer lekker druk
Er moet nog een streepje tussenquote:Op donderdag 27 februari 2020 08:01 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Lalala lalala
Wil ik dit wel weten? O)
Edit: gedoe met die smileys... ik geef het op als dit ook de verkeerde is..
Grote emmer koud water, chloor erdoor , van een afstandje gooien, op de bank klimmen en Netflix aan.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:35 schreef Barreltje het volgende:
Morguh! Gister heerlijk dagje in de sauna geweestvandaag moeite met uit bed komen
![]()
Ik moet de badkamer doen vandaag.. iemand nog tips&trics?
Voor je met je sopje en poetslap de badkamer in gaat, het huis door om de deurklinken, lichtknopjes en trapleuning te doen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:35 schreef Barreltje het volgende:
Morguh! Gister heerlijk dagje in de sauna geweestvandaag moeite met uit bed komen
![]()
hoezo natuurlijk? gebruikik rustig chloor en azijn voor....quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:54 schreef Tele6 het volgende:
en natuurlijk wc-reiniger voor de wc.
Dat is waar. Ik vind wc-reiniger handig spul omdat je het makkelijk onder de rand van de pot kunt spuiten.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:55 schreef liedetector het volgende:
[..]
hoezo natuurlijk? gebruikik rustig chloor en azijn voor....
Saunaquote:Op donderdag 27 februari 2020 09:35 schreef Barreltje het volgende:
![]()
Groene zeep helpt wel goed tegen kalkstrepen in de pot. Als je een pot groene zeep ipv een fles koopt, is het niet zo vloeibaar en kan je het goed in laten trekken.quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:02 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik vind wc-reiniger handig spul omdat je het makkelijk onder de rand van de pot kunt spuiten.
Ik heb geen chloor in huis.
We hebben wel azijn geprobeerd in de wc toen ik hier net woonde (het was nogal goor met veel kalk) maar dat deed amper wat.
Chloor zou ik niet doen. Is nergens goed voor ook. Maar azijn en chloor zit ook gewoon in badkamerreinigers.quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:30 schreef Barreltje het volgende:
Ik ga de badkamer doen.. niet het toilet. Die zitten niet in de badkamer..![]()
En we hebben van die natuurstenen tegels.. Ik weet niet of ik daar chloor of azijn tegen aan durf te gooien eigenlijk
azijn zeker niet!!!!! vlekken die nooit meer weg gaan!quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:30 schreef Barreltje het volgende:
Ik ga de badkamer doen.. niet het toilet. Die zitten niet in de badkamer..![]()
En we hebben van die natuurstenen tegels.. Ik weet niet of ik daar chloor of azijn tegen aan durf te gooien eigenlijk
Wij hebben alleen een natuurstenen drempel in de douche. Ooit met kalkreiniger van HG aan de slag geweest, vooral voor de rest van de douche. Maar dus ook op die drempel gekomen en idd grote witte plekken die nooit meer weg te krijgen warenquote:Op donderdag 27 februari 2020 11:01 schreef liedetector het volgende:
azijn zeker niet!!!!! vlekken die nooit meer weg gaan!
veel natuursteen hier en is eigenlijk een soort groene zeep oplossing die ik gebruik, anders ben je echt fucked
Als ik de reacties van de anderen zo lees ben ik ook wel blij met al m'n simpele witte/grijze tegels in m'n overduidelijk huurhuis-badkamerquote:Op donderdag 27 februari 2020 11:40 schreef Blues het volgende:
Ik heb kalkreiniger. Daar spuit ik die randjes, die de schoonmakers altijd links lieten liggen en dat zie jeen binnenkant deuren mee in van de douchecabine, even verdelen met een sponsje en in de tussentijd met sopdoekje rest van bad en tegels - ouderwets witte, niks natuursteen in ons 70'er jaren huis
![]()
Wastafel ook met beetje cif of alleen sopdoekje, ligt eraan hoe lang het geleden is.
Nu is het zelf weer bijhou doe ik alles veel regelmatiger om niet zo te hoeven boenen.. scheelt een hoop
Oh en soms met 'voegenreiniger' omdat het nogal ouwe voegen zijn in de douchecabine. Daar zit chloor in merkte ik aan mijn 'huis' broekdat spuit ik van boven naar beneden op de voegen en laat ook inwerken. Dat inwerken is echt de bom met veel dingen, scheelt echt boenen.
Ik gebruik borstel en schuursponsje.
We hebben 2 wc's in huis die doe ik altijd na elkaar, los van badkamer schoonmaken. Spuit wceendgloordinges onder de rand, inwerken, rest van de plays met weggooischoonmaakdoekje. Wastafeltje tegeltjes kastjes die erin staat met sopdoekje en dweilen met mop. mob. ?
/schoonmaakpuntnl
Gewoon als je tegels gaat kopen rekening houden met de schoonmaak. 90% Van de tegels zijn met alles wat je maar wilt schoon te maken gelukkig.quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:20 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Als ik de reacties van de anderen zo lees ben ik ook wel blij met al m'n simpele witte/grijze tegels in m'n overduidelijk huurhuis-badkamer
Je kan er duizend azijn tegenaan gooien, niemand last
Fanatiek...fanatiek... 2 keer per week.quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:39 schreef Tele6 het volgende:
@:Candaasje jij deed eerder fanatiek bodypump toch?
Ik heb vanochtend "Power workout" gedaan bij het sportcentrum, dat bleek dingen doen op muziek met een stang met gewichten. We hebben squats, deadlifts, allerlei nare schouderdingesen, triceps en biceps dingesen, en nog wat liggende buikspieroefeningen gedaan. Is dat wat in andere sportscholen bodypump heet?
Ze liet ons eerst alle schouder- en armoefeningen doen en daarna planken met gestrekte armen en mountainclimbers. Maar dat gaat voor geenene meter als je armen al soep zijn. Ik ging haast op m'n gezicht![]()
Volgende week weer een ander lesje proberen
Stukken fanatieker dan ik ooit zou doenquote:Op donderdag 27 februari 2020 12:43 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Fanatiek...fanatiek... 2 keer per week.![]()
Klinkt wel als soortgelijkaardig ja.:D
Oh en die volgorde is wel een beetje jammer dan, dat maakt het extra lastig.
Ik ging altijd vooral heeul errrrrg dood bij de 738 lunges(direct na de 1,5 muzieknummer-durende ronde squats...)
Ja dat omvallen is wel herkenbaar. Squatten kan (kon?) ik heel erg goed, ik had echt heel sterke beenspieren. (Ik moest later bij de fysio ook op van die blokken springen vanuit stilstand. Hij wilde eens kijken hoe hoog ik zou komen. Hoogste blok lukte zelfs nog zonder problemenquote:Op donderdag 27 februari 2020 12:46 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Stukken fanatieker dan ik ooit zou doenfanatiek zat dus.
We hoefden vandaag geen lunges, behalve een beetje tijdens de warming-up.![]()
![]()
Van alle oefeningen die je kunt doen heb ik de meeste hekel aan lunges. Ik doe nog liever burpees dan lunges.Tenzij 738 stuks, dan denk ik dat lunges beter vol te houden zijn
bij de survival is de mantra altijd "je hebt meer beenspieren dan armspieren, dus doe iets met die benen"
Ik vind het altijd heel lastig om stabiel te blijven in de voorste knie, zeker als het een beetje op tempo moet. Ik val gewoon om.
Zou het dat doen dan? Hier miezert het. Gelukkig vanochtend droog.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:44 schreef Blues het volgende:
Is er al een pak sneeuw gevallen bij jullie![]()
Ja, zeker 15 cm, en hartstikke koud met gierende wind. Woei vanochtend bijna van de hoogste top. Dus nu maar even opwarmen in het zwembadquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:44 schreef Blues het volgende:
Is er al een pak sneeuw gevallen bij jullie![]()
Helaasch...je kunt ook gratissz 4 x consult met diëtist om te overleggen over bewegen en intake cal. Just saying.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:12 schreef golfer het volgende:
15 minuten crosstrainer op stand 3 (5 vooruit, 5 achteruit, 5 vooruit) 30 minuten roeien op stand 4 gedaan. Spieren worden sterker en sterker, conditie gaat steeds meer vooruit, maar die dikke pens blijft nog steeds aanwezig.
Zorgt die diëtist er dan ook voor dat ik die 9 verschillende medicijnen die ik elke dag slik en waarvan ik de afgelopen jaren enorm ben aangekomen niet meer hoef te slikken?quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:35 schreef AnneX het volgende:
Helaasch...je kunt ook gratissz 4 x consult met diëtist om te overleggen over bewegen en intake cal. Just saying.
In ieder geval gaat de conditie van jullie beiden vooruit.👍🏼![]()
Tja...hullie hebben ervoor doorgeleerd.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Zorgt die diëtist er dan ook voor dat ik die 9 verschillende medicijnen die ik elke dag slik en waarvan ik de afgelopen jaren enorm ben aangekomen niet meer hoef te slikken?![]()
Calorieën en koolhydraten worden al in de gaten gehouden.
Zijn de oefeningen die je nu doet dan gericht op het verminderen van die pens?quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:12 schreef golfer het volgende:
15 minuten crosstrainer op stand 3 (5 vooruit, 5 achteruit, 5 vooruit) 30 minuten roeien op stand 4 gedaan. Spieren worden sterker en sterker, conditie gaat steeds meer vooruit, maar die dikke pens blijft nog steeds aanwezig.
Met roeien doet de buik en de rug wel degelijk mee.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zijn de oefeningen die je nu doet dan gericht op het verminderen van die pens?
Want zo klinken ze nietPrima voor de conditie en spierkracht van armen en benen, maar je buik doet een stuk minder mee. Maar misschien wist je dat al en was dit meer een algemene mopper die niet vroeg om advies
Je kan niet plaatselijk vet verbranden.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Met roeien doet de buik en de rug wel degelijk mee.
Hier ook alleen maar nattigheidquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hier alleen maar regenhet zou gaan sneeuwen.
Ja erg jammer. Had al zo’n zin om in de sneeuw te gaan spelen met onze Loebes.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:58 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hier ook alleen maar nattigheid
Was er al bang voor vanochtend gezien de aangename temperatuur.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja erg jammer. Had al zo’n zin om in de sneeuw te gaan spelen met onze Loebes.
Hetzelfde als gisteren. Had teveel gemaakt.quote:
Ik heb 1 kater die het ook grappig vind...quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja erg jammer. Had al zo’n zin om in de sneeuw te gaan spelen met onze Loebes.
Pasta met tomatensaus, hetzelfde als gisteren.quote:
Er stond op het diepvriesdoosje "zuurkool". Ben benieuwdquote:
Rijst met spruitjes en kip of kalkoen.quote:
Gisteren geen sneeuw gehad?quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]Ik wilde Dora kennis laten maken met sneeuw
Ohh die van mijn ouders moet er niks van wetenquote:Op donderdag 27 februari 2020 15:07 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik heb 1 kater die het ook grappig vind...
vorige keer dat het sneeuwde ook mee naar buiten genomen.
De andere ook niet hoor.. maar die komt sowieso al niet zo graag voor op de stoep... dus die doe ik het maar niet aan.quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ohh die van mijn ouders moet er niks van weten
Da's toch geen kippensoep. Da's noedelsoep met kipfilet.quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:41 schreef AnneX het volgende:
[..]
Kippensoep - 20 min![]()
https://www.hellofresh.nl(...)edaa51bc1f624d03a9ec
Neequote:Op donderdag 27 februari 2020 15:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Gisteren geen sneeuw gehad?
[ afbeelding ]
Choy sumquote:Op donderdag 27 februari 2020 15:29 schreef Uhmmpie het volgende:
Maar als er nog meer amazing oriental tips zijn ... het is bijna zaterdag
Misschien krijgen jullie er meteen kookzin van
Misschien Powerpoint viewer laten installeren?quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
Huuuu, al die sportschool oefeningen
Respect voor de mensen die dat volhouden![]()
Hier een mopper: maand of wat geleden is een nieuwe gezamenlijke laptop geleverd. We hebben werkplekken zat maar dit is uiteraard handig als je een keer extern gaat.
Zoals ik, volgende week. Ik geef een presentatie en gebruik daarbij Powerpoint. En nu blijkt Office er niet als stand alone erop te zitten![]()
![]()
Mijn locatie heeft geen WiFi dus op kantoornetwerk inloggen kan dan N iet en voor zulke dingen vertrouw ik sowieso liever niet op mogelijk instabiele en onbekende netwerken.
Helpdesk gebeld, die gaan de vraag doorzetten. Want als nederige user kan ik uiteraard ook niks erop zetten.
Komen ze er niet uit dan moet ik mijn privé laptop gaan meenemen
Ah ja ik heb de wekker extra vroeg gezet om In de sneeuw te kunnen wandelenquote:Op donderdag 27 februari 2020 16:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
NeeAlleen heel vroeg. Om 8 uur lag er alleen nog wat drap op de autoruiten
Neemt zij haar kleinzoon ook mee😉?quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:37 schreef PdeHoog het volgende:
Zondag komt G’s moeder uit Slowakije met een voorraadje buikspek, ribbetjes en kapusta (zuurkool met varkensvlees). Dat wordt weer lekker de komende tijdEn ik begreep dat een nieuwe voorraad wordt gekweekt op het moment
![]()
Ja he? Ik zou best de hele winter willen overwinteren hierquote:Op donderdag 27 februari 2020 16:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh, kaasfondue met ski-roes
quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Da's toch geen kippensoep. Da's noedelsoep met kipfilet.
Kippensoep is water waarin kip heeft gekookt tot het water vet en smaakvol is.
Yup en gekoeld. Er zijn taxidiensten tussen Nederland en Slowakije dus ze komen met de auto. Van deur tot deur transport. En redelijk betaalbaar begreep ik.quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Neemt zij haar kleinzoon ook mee😉?
Alles in de koffer? in het ruim. Lekker koel daar.
Wat heb jij het ontzettend getroffen.
En G. Ook. Natuurlijk.![]()
Ohja.. sesamolie was ook opquote:Op donderdag 27 februari 2020 16:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Choy sumRotiplaten uit de vriezer
Peking eend pannenkoekjes
Dat is wat ik gisteren in de toko kocht. Plus mirin en sesamolie.
Taxidiensten? Half Europa doorquote:Op donderdag 27 februari 2020 16:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yup en gekoeld. Er zijn taxidiensten tussen Nederland en Slowakije dus ze komen met de auto. Van deur tot deur transport. En redelijk betaalbaar begreep ik.
Het zijn een soort flensjes die in de vriezer liggen. Een pakje van 10 stuks is handig. Er zijn ook grotere hoeveelheden daar kan je er niet makkelijk een paar van gebruiken. Wij eten ze volgende week met zalm teriyaki, choy sum, lenteui en komkommer. Heb er nu al trek inquote:Op donderdag 27 februari 2020 17:03 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ohja.. sesamolie was ook op
Peking eend pannenkoekjes? Dat klinkt wel spannend.
Arme kleinzoon.quote:
Dat is nu precies waar ICT me een uurtje later voor terugbeldequote:Op donderdag 27 februari 2020 16:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Misschien Powerpoint viewer laten installeren?
Daar ben je zelf niet van overtuigd zo te lezen?quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:30 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb het eerste gesprek voor evaluatie van therapie gehad.
Kennelijk ben ik klaar met therapie![]()
![]()
powerpoint player er op een optie als de licentie een probleem is. Wat namelijk het geval is.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
Huuuu, al die sportschool oefeningen
Respect voor de mensen die dat volhouden![]()
Hier een mopper: maand of wat geleden is een nieuwe gezamenlijke laptop geleverd. We hebben werkplekken zat maar dit is uiteraard handig als je een keer extern gaat.
Zoals ik, volgende week. Ik geef een presentatie en gebruik daarbij Powerpoint. En nu blijkt Office er niet als stand alone erop te zitten![]()
![]()
Mijn locatie heeft geen WiFi dus op kantoornetwerk inloggen kan dan N iet en voor zulke dingen vertrouw ik sowieso liever niet op mogelijk instabiele en onbekende netwerken.
Helpdesk gebeld, die gaan de vraag doorzetten. Want als nederige user kan ik uiteraard ook niks erop zetten.
Komen ze er niet uit dan moet ik mijn privé laptop gaan meenemen
Ik snap er weinig van. Kennelijk moet ik aan de rest van mijn doelen werken met mijn ambulante begeleiders. Die zijn daar eigenlijk niet voor (die zijn om je in het dagelijks leven overeind te houden, bv helpen met een boodschappenlijstje maken of helpen met een afspraak met de huisarts maken of helpen met een dagplanning maken), maar dat moet dan maar. Er zat een ambulant begeleider bij de evaluatie van therapie vanmiddag en die vond het oké, dus kennelijk is het oké.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Daar ben je zelf niet van overtuigd zo te lezen?
Mag ik niet lezen. Moer er voor inloggen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:15 schreef Blues het volgende:
Ik had hier nog nooit van gehoord, bloeddonatie en transfusies bij honden/katten.
Interessant stuk voor mij omdat wij op de poli bijna dagelijks transfusies regelen, afspreken en toelichten. Dat is altijd een heel complex gebeuren want alles moet op de druppel bloed kloppenBoeiend stuk.
https://krant.volkskrant.(...)cations/884/pages/42
Kan er dan niet een andere therapie gezocht worden? Als je hoofdpijn hebt en paracetamol werkt niet, zoek je toch ook wat anders? Vind het maar vreemdquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:09 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik snap er weinig van. Kennelijk moet ik aan de rest van mijn doelen werken met mijn ambulante begeleiders. Die zijn daar eigenlijk niet voor (die zijn om je in het dagelijks leven overeind te houden, bv helpen met een boodschappenlijstje maken of helpen met een afspraak met de huisarts maken of helpen met een dagplanning maken), maar dat moet dan maar. Er zat een ambulant begeleider bij de evaluatie van therapie vanmiddag en die vond het oké, dus kennelijk is het oké.
Maar over het feit dat ik nu dus stop met therapie - Ja, ik snap dat therapie het afgelopen halfjaar niet werkte, maar om nou te concluderen dat therapie dus niet werkt voor mij lijkt me wat drastisch.
Zijn ambulant begeleiders psychologen?quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:09 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik snap er weinig van. Kennelijk moet ik aan de rest van mijn doelen werken met mijn ambulante begeleiders. Die zijn daar eigenlijk niet voor (die zijn om je in het dagelijks leven overeind te houden, bv helpen met een boodschappenlijstje maken of helpen met een afspraak met de huisarts maken of helpen met een dagplanning maken), maar dat moet dan maar. Er zat een ambulant begeleider bij de evaluatie van therapie vanmiddag en die vond het oké, dus kennelijk is het oké.
Maar over het feit dat ik nu dus stop met therapie - Ja, ik snap dat therapie het afgelopen halfjaar niet werkte, maar om nou te concluderen dat therapie dus niet werkt voor mij lijkt me wat drastisch.
Ik weet niet precies hoe het systeem werkt met Gz-psychologen en klinisch psychologen en psychiaters en psychotherapeuten en zo... (ik geloof dat Lot en Clubsoda daar wel dingen over weten)quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:45 schreef Blues het volgende:
[..]
Zijn ambulant begeleiders psychologen?
Moet therapie levenslang zijn dan? Je kunt ook een keer klaar zijn. Mijn chronische spanningshoofdpijn was op een gegeven moment genezen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Kan er dan niet een andere therapie gezocht worden? Als je hoofdpijn hebt en paracetamol werkt niet, zoek je toch ook wat anders? Vind het maar vreemd
Ik denk (zonder enige kennis van zaken) therapie niet levenslang hoeft te zijn, maar een half jaar is wel erg weinig om iets te behandelen wat in jaren is opgebouwd. In mijn omgeving is iemand die ook een behandeling heeft ondergaan (na zelfmoordpoging) en die heeft eerst een jaar hele intensieve therapie gehad (3 dagen per week) en daarna nog een paar jaar 1 keer per week.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Moet therapie levenslang zijn dan? Je kunt ook een keer klaar zijn. Mijn chronische spanningshoofdpijn was op een gegeven moment genezen.
Ik snap het hele verhaal niet zo goed, daarom reageer ik er maar zelden op. Ik lees veel geklaag over alle instanties en wat er allemaal niet goed geregeld is. Maar je bent zelf ook partij natuurlijk.
Ellendig zeg. Vooral als je nog regelmatig zo suicidaal bent.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:09 schreef Tele6 het volgende:
[..]
In Tilburg dus. Was iemand die in Lombardia was geweest.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
Eerste Corona besmetting in Nederland is een feit, hoor ik net.
Vanmiddag zei ik nog, er is al Corona in NL, het is alleen nog niet vastgesteld.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
Eerste Corona besmetting in Nederland is een feit, hoor ik net.
Zal bij jou, met die uitwisselingen, ook best lastig worden als het doorzetquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Vanmiddag zei ik nog, er is al Corona in NL, het is alleen nog niet vastgesteld.
Er liep al flink wat te snotteren vorige weekquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zal bij jou, met die uitwisselingen, ook best lastig worden als het doorzet
Je hebt gelijk dat therapie niet levenslang hoeft te zijn. Er komt sowieso gauw genoeg een moment dat ik er ook wel klaar mee ben, omdat op een gegeven moment de balans tussen de energie die het kost en het welzijn dat je ervan krijgt scheef gaat zitten - het moment dat je je psyche aan het micromanagen bentquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Moet therapie levenslang zijn dan? Je kunt ook een keer klaar zijn. Mijn chronische spanningshoofdpijn was op een gegeven moment genezen.
Ik snap het hele verhaal niet zo goed, daarom reageer ik er maar zelden op. Ik lees veel geklaag over alle instanties en wat er allemaal niet goed geregeld is. Maar je bent zelf ook partij natuurlijk.
Oh, maar dat is ook zeker niet wat ik lees in jouw posts. Het is ook maar welke boodschap een lezertje wil uitlichten hè? Ik vind je vaak toe to point, en wel vertellen over worstelingen, maar ik vind jou nooit klagelijk. Bovendien vertel je ook veel over heel andere zaken.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:40 schreef Tele6 het volgende:
Misschien klaag ik hier erg veel over de instanties die me helpen, dat was niet mijn bedoeling
Dit.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, maar dat is ook zeker niet wat ik lees in jouw posts. Het is ook maar welke boodschap een lezertje wil uitlichten hè? Ik vind je vaak toe to point, en wel vertellen over worstelingen, maar ik vind jou nooit klagelijk. Bovendien vertel je ook veel over heel andere zaken.
Dat.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, maar dat is ook zeker niet wat ik lees in jouw posts. Het is ook maar welke boodschap een lezertje wil uitlichten hè? Ik vind je vaak toe to point, en wel vertellen over worstelingen, maar ik vind jou nooit klagelijk. Bovendien vertel je ook veel over heel andere zaken.
Je bent zelf een lezertje.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Zo helemaal mee eens met jouw woorden.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat klinkt vermoeiend en pijnlijk, fietsiequote:Op donderdag 27 februari 2020 21:59 schreef fietsie het volgende:
Mooi.
Die k*t dag is bijna voorbij.
Gezeik op 't werk, tandarts gevolgd door mondhygienist werd 2x een bloedbad, doet nu nog pijn, en er was hier in huis een verkoop party vanavond dus ik ben gezellig bij mijn vriend de 3d printer gaan zitten.
Straks een taxi-ritje doen en dan slapen.
Oow en tele: fijn dat je je verhaal kwijt kunt en wilt hier.
Van dat soort dagen moet je er ook niet teveel in een week hebben.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:59 schreef fietsie het volgende:
Mooi.
Die k*t dag is bijna voorbij.
Gezeik op 't werk, tandarts gevolgd door mondhygienist werd 2x een bloedbad, doet nu nog pijn, en er was hier in huis een verkoop party vanavond dus ik ben gezellig bij mijn vriend de 3d printer gaan zitten.
Straks een taxi-ritje doen en dan slapen.
Oow en tele: fijn dat je je verhaal kwijt kunt en wilt hier.
Hij heeft een zelfgemaakt naam-logo jaquote:Op donderdag 27 februari 2020 22:01 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat klinkt vermoeiend en pijnlijk, fietsie![]()
Hoe is het met meneer de 3D printer? (Heeft hij een naam eigenlijk?)
Fijn dat dat zo overkomt, ik bedoel het niet om te klagen, vaak deels om de stomheid van dingen te delen en deels in de hoop dat hier iemand is met advies.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zo helemaal mee eens met jouw woorden.
Het is echt geen klagen, meer opmerken. En ik vind het ook best verhelderend hoe zo'n traject werkt (voor mezelf, want ik ken het niet).
"Voor altijd!" riep ie er bij toch?quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:06 schreef borisz het volgende:
Vergeet Corona. Nu echt Breaking News.
Hazes jr en Monique zijn weer bij elkaar. https://t.co/qaZiQHyFC4
Nou kan ik weer slapenquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:06 schreef borisz het volgende:
Hazes was jou aan het stalken?quote:
Blije mensen nu, makes me happyquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hazes was jou aan het stalken?
Wie?quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:06 schreef borisz het volgende:
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:04 schreef Isabeau het volgende:
ok, 8 uur precies....maar toen ik zei wat ik dacht dat het was zei hij dat het dan vandaag niet kon woprden opgelost, want dan moet een aannemer worden gebeld en ingepland![]()
wtf Ziggo.
Hij is nu aan het kijken of hij een noodoplossing kan maken. Ik heb er inmiddels een hard hoofd in en nog 1,5 Gb data over op mijn telefoonabonnement wat pas 16 maart wordt vernieuwd.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:11 schreef Barreltje het volgende:
voor de 8 uur precies..
voor de aannemer..
Heeft hij inmiddels een andere reden kunnen vinden waar geen aannemer voor nodig is?
Echtquote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:17 schreef Isabeau het volgende:
Het meest idiote vind ik nog dat ik wederom (4e persoon) zeg wat er gebeurd is en hij nu denkt dat dat klopt en er dus steeds maar weer niemand is gestuurd die dát kan oplossen en hij de eerste is die het ook kon constateren. Hij zei nog dat hij het idioot vond dat het ook nergens stond vermeld.
Klant is altijd gek blijkbaar
Sjezusquote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:38 schreef Isabeau het volgende:
Monteur: hmm, ik kan alleen een P3 of P4 afspraak maken en dan kom ik uit op...24 dagen
Ik: Oh, maar dan zijn we vandaag nog weg bij Ziggo.
weggaan bij sicko was de beste beslissing die ik ooit genomen heb...dan maar geen GB lijntje....quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:38 schreef Isabeau het volgende:
Monteur: hmm, ik kan alleen een P3 of P4 afspraak maken en dan kom ik uit op...24 dagen
Jezus.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:38 schreef Isabeau het volgende:
Yup, hier hetzelfde gehad. Monteur 2 zei dat het in de wijkkast zat. Dan verwacht je dat monteur 3 (nope) of 4 (nope) die ze daarna sturen dat kunnen oplossen. Op de heetste dag van de zomer heeft nr 5 het opgelost. Daarna wel wekenlang Ziggobusjes in de wijk die alle kastjes buiten nakeken.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:17 schreef Isabeau het volgende:
Het meest idiote vind ik nog dat ik wederom (4e persoon) zeg wat er gebeurd is en hij nu denkt dat dat klopt en er dus steeds maar weer niemand is gestuurd die dát kan oplossen en hij de eerste is die het ook kon constateren. Hij zei nog dat hij het idioot vond dat het ook nergens stond vermeld.
Klant is altijd gek blijkbaar
Je hebt geen telefoonlijn?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:47 schreef Isabeau het volgende:
ok, andere provider heeft geen nut, want kabel is nog steeds kapot
kabel is maar 1 provider....dus blijft over glas alss dat bij jullie is of via de telefoonlijnquote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:47 schreef Isabeau het volgende:
ok, andere provider heeft geen nut, want kabel is nog steeds kapot
Eh ja? Kan het dan via KPN?quote:
Ja, bijvoorbeeld.quote:
hoe jij bedoel....quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:52 schreef Isabeau het volgende:
Kut, het is dezelfde kabel hoor ik net.
"het signaal wordt omgezet in het modem"quote:
Zegt die Ziggo monteur dat? Want dat jokt hij behoorlijk. ADSL is echt een andere kabel.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
"het signaal wordt omgezet in het modem"
Er is maar 1 kabel.
nee coax en koper zijn echt 2 verschillende kabels hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
"het signaal wordt omgezet in het modem"
Er is maar 1 kabel.
hier ooit een WOZ van 179 ofzo en nu dikke 350...komt gewoon omdat huizen voor die pwis zijn verkocht de afgelopen 5 jaar, dus nutteloos om daar bezwaar tegen te maken ookquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:03 schreef AnneX het volgende:
Wat een theater als internet niet werkt.en dat de gebruiker beter doorheeft dan de provider wat er aan de hand is.
Vanmorgen verbaasde ik mij wéer over de idiote verschillen in woz waarde in de rij huizen.
Verschillen van 30 - 45.000 euro in vergelijkbare huizen!
Vorig jaar ook al en toen was de buurvrouw pissend dat ik dat had rondgemaild.![]()
# openbare kadastergegevens.
Geloof dat de beste tiquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:12 schreef Myraela het volgende:
Wij gaan misschien wel bezwaar maken. Wij zitten 20k hoger dan de buurvrouw die hetzelfde huis heeft, en maar 10k lager dan de buurman met een hoekhuis en 3x zo grote tuin.
HAd ik al gezegd, moest ik even een 2 jaar abonnement bij Vodafone nemen en dán krijg ik 50 Gb.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!!
@:Isabeau "Hij is nu aan het kijken of hij een noodoplossing kan maken. Ik heb er inmiddels een hard hoofd in en nog 1,5 Gb data over op mijn telefoonabonnement wat pas 16 maart wordt vernieuwd."
Djeezzz...Geef dit even door aan Ziggo! KPN gaf mij toen "ter overbrugging van de stroing een gratis 50GB internetbundel op het mobiele abonnement van KPN Deze weekbundel is direct actief en wordt wekelijks aangevuld totdat de storing is opgelost
hahah nog meer redenen over te stappen, wat een sigaar uit eigen doos zegquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
HAd ik al gezegd, moest ik even een 2 jaar abonnement bij Vodafone nemen en dán krijg ik 50 Gb.
Oh, ze kotst dus nog steeds?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:14 schreef Lonaa het volgende:
Abby is niet lekker in ordeAl een dag of 2 heeft ze moeite met eten binnen houden. (er blijft wel iedere dag iets binnen. Ik hou het in de gaten) en kotst best wel vaak gedurende de dag. Meestal gewoon vocht.
Sneu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:15 schreef Barreltje het volgende:
Wij lieten door dr bank naar onze renteopslag kijken.. en gaan nu 0.5% rente minder betalen per maand.. daar haal ik die hogere gemeentelijke lasten wel uit
huis afbetaald hier, beste beslissing ooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:
Ik snap wel dat ze je niet even een soort van abonnement kunne geven.. maar een prepaid kaart moet toch lukken?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:14 schreef Isabeau het volgende:
Een maandje Vodafone voor nood is prima, maar dan wel gratis. Of een dongel oid. Iets!
Waarom?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:16 schreef liedetector het volgende:
[..]
huis afbetaald hier, beste beslissing ooit
omdat veel minder stress in maandlasten en elke verbetering die je dan doet niet meer van de bank isquote:
Lijkt me heerlijk. Nog 25 jaar te gaanquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:21 schreef liedetector het volgende:
[..]
omdat veel minder stress in maandlasten en elke verbetering die je dan doet niet meer van de bank is
Wat bedoel je hier mee?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:21 schreef liedetector het volgende:
[..]
omdat veel minder stress in maandlasten en elke verbetering die je dan doet niet meer van de bank is
Dat ookquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:31 schreef Myraela het volgende:
Waarschijnlijk koop ik dan gewoon een duurder huis.
Als de woningmarkt niet weer gigantisch instort. . Wij hebben dit huis las anderhalf jaar en wonen er nog geen jaar in. Dus voorlopig blijven we hier nog wel even zitten. Al heeft het huis nog genoeg mogelijkheden on zelf te groeien.. maarja dan staat het nog steeds in dit durpquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:38 schreef liedetector het volgende:
[..]
ik denk dat je tegen die tijd voor een veel hoger bedrag een kleiner huis terug koopt
Wij zijn echt al tig jaar tevreden klant. Dit probleem is natuurlijk ook niet veroorzaakt door Ziggo, maar tot nu toe vind ik het oplossen niet heel prettig.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
Abby
Hier al jaren tevreden Zi.ggo klant
En T-mobile voor telefoon bevalt ook prima.
Nee, dat gaat ook gewoon heel stom!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wij zijn echt al tig jaar tevreden klant. Dit probleem is natuurlijk ook niet veroorzaakt door Ziggo, maar tot nu toe vind ik het oplossen niet heel prettig.
Kan ze een haarbal hebben die niet loskomt? Dit is wel sneuquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:14 schreef Lonaa het volgende:
Abby is niet lekker in ordeAl een dag of 2 heeft ze moeite met eten binnen houden. (er blijft wel iedere dag iets binnen. Ik hou het in de gaten) en kotst best wel vaak gedurende de dag. Meestal gewoon vocht.
Sneu.
Is er iets met de bekabeling -in- het gebouw?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wij zijn echt al tig jaar tevreden klant. Dit probleem is natuurlijk ook niet veroorzaakt door Ziggo, maar tot nu toe vind ik het oplossen niet heel prettig.
6,5 meter vanaf mijn kastje in de muur. Dat is dus onder de weg. Waar ze bezig zijn geweest met herbestrating. Daar. Wat ik maandag zei tegen de eerste persoon die ik sprak.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:57 schreef fietsie het volgende:
Is er iets met de bekabeling -in- het gebouw?
Dit is ook echt niet iets van Ziggo. Dit kan je overkomen bij alle providers voor particulieren. Ze hebben allemaal soortgelijke protocollen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als er dan in kader van aansprakelijkheid e.d. eerst via de opdrachtgever van die herbestrating gegaan moet worden...quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
6,5 meter vanaf mijn kastje in de muur. Dat is dus onder de weg. Waar ze bezig zijn geweest met herbestrating. Daar. Wat ik maandag zei tegen de eerste persoon die ik sprak.
Juh; enige keer dat ik met Ziggo issues had was toen de buren bij wie de wijkkast in de tuin stonden de tuin opnieuw hadden ingericht, die toen afwaterde -in- de kast...quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dit is ook echt niet iets van Ziggo. Dit kan je overkomen bij alle providers voor particulieren. Ze hebben allemaal soortgelijke protocollen.
Oh echt? Ik heb laatst een energielabel aangevraagd, 5 minuten werk, 10 euro en drie dagen later was ie definitief.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:13 schreef liedetector het volgende:
[..]
Geloof dat de beste ti
p is probeer dat niet zelf te doen, ooit ook een energielabel moeten aan maken, net zo'n ramp
10 euro....dat bedoel ik dan vraag je m niet helemaal zelf aan dusquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:08 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Oh echt? Ik heb laatst een energielabel aangevraagd, 5 minuten werk, 10 euro en drie dagen later was ie definitief.
Dat is wel een HEEL creatieve regentonquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Juh; enige keer dat ik met Ziggo issues had was toen de buren bij wie de wijkkast in de tuin stonden de tuin opnieuw hadden ingericht, die toen afwaterde -in- de kast...
Er wordne hier eigenlijk geen haarballen gekotst. Ooit. Abby heeft best wel wat vacht en die heeft af en toe een plukje dat ze dan uitkotst, that it. En die heb ik al gezien gisteren.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Kan ze een haarbal hebben die niet loskomt? Dit is wel sneu
quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:44 schreef Lonaa het volgende:
Oh win Isa
Ik ging even naar de bieb maar die heeft enorme waterschade geleden nav het knappen van een waterleiding om de hoek. Ze waren net aan het dichtgaan voor vandaag omdat de vloer er helemaal uit moet en stof en narigheid.
Kwam alleen maar boek inleveren en reservering ophalen, dus ik heb lief gekeken, geknipperd met m'n groene ogen en gevraagd of ik alsjeblieft alleen even die reservering mocht pakken.
Mocht.
Oldskool he?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hopelijk met een oplossing
[..]![]()
![]()
![]()
En jij gaat gewoon nog naar de bieb
Ebook fashionista hier, ik heb nooit gehangen aan ‘echte’ boeken. Vind ik meer nadelen dan voordelen aan zitten. En ik lees te weinig voor een abonnement.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oldskool he?![]()
Ik lees dagelijks en heb eigenlijk mijn hele leven een bieb abbo gehad.![]()
Op scherm lezen wil ik eigenlijk niet want ik wil boekvasthouden. Ik lees veel dus iedere keer nieuw boek kopen = dure hobby en luisterboeken vind ik wel prettig, maar is anders.
Dus ja.
Kost ook maar paar tientjes per jaar.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ebook fashionista hier, ik heb nooit gehangen aan ‘echte’ boeken. Vind ik meer nadelen dan voordelen aan zitten. En ik lees te weinig voor een abonnement.
Als je wel van papieren boek houdt en veel leest is bieb ideaal
Ik moet nog binnen blijvenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:52 schreef Lonaa het volgende:
Nu eerst even lekker wandelen terwijl de zon nog schijnt
Dóen toch wel.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:12 schreef Myraela het volgende:
Wij gaan misschien wel bezwaar maken. Wij zitten 20k hoger dan de buurvrouw die hetzelfde huis heeft, en maar 10k lager dan de buurman met een hoekhuis en 3x zo grote tuin.
dat doet serieus iets voor je WOZ?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
en nu zijn er opeens dieren verblijven enzo meegerekend
Jep de kennels worden zelfs voor ¤2500 aangeslagen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:03 schreef liedetector het volgende:
[..]
dat doet serieus iets voor je WOZ?
Kolere... mijn hele uitbouw en grote schuur niet gelukkig..... bezwaar aantekenen zou wel eens in mijn nadeel kunnen werken bedenk ik me nuquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Jep de kennels worden zelfs voor ¤2500 aangeslagen.
Ja hier zit wel aan dat ik niet hoop dat ze komen kijken. De star van het huis is namelijk ook ingeschaald in de staat waarop het op funda stond. Maar het is helemaal verbouwd en opgeknapt. Als ze komen kijken door de garage heen en gordijnen dichtquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:17 schreef liedetector het volgende:
[..]
Kolere... mijn hele uitbouw en grote schuur niet gelukkig..... bezwaar aantekenen zou wel eens in mijn nadeel kunnen werken bedenk ik me nu
Maar er is toch gewoon bewijs dat die dieren worden mishandeld? Wat is dan de mening van zo iemand? Dat die dieren het niet voelen ofzo?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:47 schreef Candaasje het volgende:
Even bijlezen hoor![]()
Ik heb me net laten verleiden tot een 'discussie' met een of ander figuur dat de misstanden in Westfort niet erkent. Waarom doe ik mezelf dat toch aan?De enige troost; van mijn 'gesprekspartner' was de bloeddruk geloof ik nog 50x hoger dan die van mij.
('Gesprek' afgekapt hoor)
Handig....quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:55 schreef Isabeau het volgende:
Ooooh, ze kunnen niet helpen op dit moment, want de kapotte kabel loopt door de garagebox van iemand beneden en die kunnen we niet openen en nu gaan ze de woningbouwvereniging bellen om te vragen van wie die box is en als die persoon niet thuis is dan eh....geen idee
Als dat zo is zou je zeggen: spit m buiten die garagebox op?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:57 schreef Isabeau het volgende:
Ze denken, jaja, dat er een connectie tussen twee kabels (beneden namelijk groen, bij mij boven grijs) los is gegaan door het trillen van de bestratingstrilmachine. Dat riep ik maandag ook al
Ach, je maakt wel weer eens iets meequote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:55 schreef Isabeau het volgende:
Ooooh, ze kunnen niet helpen op dit moment, want de kapotte kabel loopt door de garagebox van iemand beneden en die kunnen we niet openen en nu gaan ze de woningbouwvereniging bellen om te vragen van wie die box is en als die persoon niet thuis is dan eh....geen idee
En dan? Er moet nog steeds een verbinding hersteld worden en die zit in die garagebox.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:58 schreef fietsie het volgende:
Als dat zo is zou je zeggen: spit m buiten die garagebox op?
Nee dat de man met de camera in de weg stond en dat de varkens daarom niet wilde lopen, en dat ze in de dierenwelzijnswet enkel iets over het trekken aan staarten ziet staan, maar de peddels goed gebruikt werden.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Maar er is toch gewoon bewijs dat die dieren worden mishandeld? Wat is dan de mening van zo iemand? Dat die dieren het niet voelen ofzo?
Ik voel me dan heel erg gefrustreerd als ik een gesprek heb met iemand die zo denkt. Dan moet ik het ook afbreken of ik ga schreeuwenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:01 schreef Candaasje het volgende:
Nee dat de man met de camera in de weg stond en dat de varkens daarom niet wilde lopen, en dat ze in de dierenwelzijnswet enkel iets over het trekken aan staarten ziet staan, maar de peddels goed gebruikt werden.
Het moet haast wel een trol zijn. Hoop ik![]()
Jeetje Isa, lekker geregeld
Ja echt hè, ik bedoel... het ging me niet eens over voor/tegen de slacht. Het ging me gewoon om o.a. de dierenartsen die hun beroep niet waard zijnquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik voel me dan heel erg gefrustreerd als ik een gesprek heb met iemand die zo denkt. Dan moet ik het ook afbreken of ik ga schreeuwen
O, online... dat verklaart veel.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:12 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja echt hè, ik bedoel... het ging me niet eens over voor/tegen de slacht. Het ging me gewoon om o.a. de dierenartsen die hun beroep niet waard zijn. Maar dat werd gevolgd door een enorme linkdup-sessie van waarom vegans de wereld verwoesten.
Maar goed, ik had het kunnen weten, want profielfoto was met het logo van de Farmers Defense Force.
Als je een nieuwe carrière zoekt....quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:57 schreef Isabeau het volgende:
Ze denken, jaja, dat er een connectie tussen twee kabels (beneden namelijk groen, bij mij boven grijs) los is gegaan door het trillen van de bestratingstrilmachine. Dat riep ik maandag ook al
Ja, dit geloof ik welquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:20 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het trouwens wel opvallend hoeveel mensen zelf de discussie over vlees beginnen, zodra ik een vegetarisch gerecht bestel of iets afsla. Terwijl het me helemaal niet kan boeien wat een ander doet, ik ben dit gewoon voor mezelf aan het proberen.
En waarschijnlijk zijn dat dezelfde mensen die op een ander moment roepen dat vegetariërs altijd zo zeuren en altijd maar moeten vertellen dat ze geen vlees eten.
Maar daar zul jij als vegan wel nog veel meer last van hebben.
Ja ik maakte de fout dat wel te doen. Ik zou inmiddels beter moeten wetenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:15 schreef Myraela het volgende:
Oh, ik dacht een discussie met iemand in het echt.Online zou ik er echt niet aan beginnen.
Het gebeurt vrij vaak ja. Lang niet altijd op een vervelende toon gelukkig, vaak juist wel geïnteresseerd, en dan vind ik het prima om erover te spreken. Afhankelijk van het moment wel, want soms wordt het toch wel een beetje ongemakkelijk als de gastvrouw/heer zich voor de andere gasten heeft uitgesloofd op een gerecht met vlees/vis/kaas/etc. en iemand je dan vraagt wat je nu van de <insert houderij> vindt. Ik wil ook niet de sfeerverziekende vegan zijnquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:20 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het trouwens wel opvallend hoeveel mensen zelf de discussie over vlees beginnen, zodra ik een vegetarisch gerecht bestel of iets afsla. Terwijl het me helemaal niet kan boeien wat een ander doet, ik ben dit gewoon voor mezelf aan het proberen.
En waarschijnlijk zijn dat dezelfde mensen die op een ander moment roepen dat vegetariërs altijd zo zeuren en altijd maar moeten vertellen dat ze geen vlees eten.
Maar daar zul jij als vegan wel nog veel meer last van hebben.
Jeetje, wat jong. Sterkte ermee.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:34 schreef PdeHoog het volgende:
Die vriend waar ik het vorige week overhad? Die is overleden gisterJe weet dat het komt, maar het hakt er toch ff in
54 jaar.
Jemig, wat snel. Nog gelegenheid gehad om langs te gaan?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:34 schreef PdeHoog het volgende:
Die vriend waar ik het vorige week overhad? Die is overleden gisterJe weet dat het komt, maar het hakt er toch ff in
54 jaar.
ach wat afschuwelijk. En zo jong nog.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:34 schreef PdeHoog het volgende:
54 jaar.
Sterkte Pquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:34 schreef PdeHoog het volgende:
54 jaar.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:34 schreef PdeHoog het volgende:
54 jaar.
En met z'n hoevelen? Ik stond er laatst (en afgelopen woensdag) van te kijken hoeveel mensen er nodig zijn om een gat te graven (vooral veel mensen die kijken)quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:54 schreef Isabeau het volgende:
Jross zegt net dat ze op hun 5e rookpauze zitten en nu lunchpauze. Ze zijn er een uur of zo.
Veiligheid he,veiligheid.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En met z'n hoevelen? Ik stond er laatst (en afgelopen woensdag) van te kijken hoeveel mensen er nodig zijn om een gat te graven (vooral veel mensen die kijken)
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Veiligheid he,veiligheid.
Schep-hanteer protocol toezicht.
Schep-rustpositie protocol toezicht.
Bestrating-stapel protocol toezicht.
Losse grond verschuif risico protocol toezicht.
Verdiept werken protocol toezicht.
Algeheel verkeerskundig toezicht.
Heb je het dan best druk mee.
Jeetje, sterkte!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:34 schreef PdeHoog het volgende:
54 jaar.
3 man, 2 busjes. En ze kunnen de eigenaar van de garagebox niet bereiken, alleen maar voicemailquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:00 schreef Kaatje1 het volgende:
En met z'n hoevelen? Ik stond er laatst (en afgelopen woensdag) van te kijken hoeveel mensen er nodig zijn om een gat te graven (vooral veel mensen die kijken)
Mijn neefje heeft ooit ergens gewerkt en zijn enige taak was 'opletten'. Hij moest steeds aangeven of er een trein aan kwamquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:02 schreef fietsie het volgende:
Ik kan me zo voorstellen dat dat niet 8 uur lang geconcentreerd lukt..quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn neefje heeft ooit ergens gewerkt en zijn enige taak was 'opletten'. Hij moest steeds aangeven of er een trein aan kwamEn dat 8 uur lang.
Nee joh, je gaat je hopeloos vervelenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:07 schreef fietsie het volgende:
Ik kan me zo voorstellen dat dat niet 8 uur lang geconcentreerd lukt..
Nee. Maar ik heb hem in de periode ervoor nog gezien dus dat was goedquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jemig, wat snel. Nog gelegenheid gehad om langs te gaan?
Veel sterkte
Ik leerde vorige week een goede vegan-hackquote:
Maandagochtend!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:10 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg @:Isabeau: heb het even gemist. Hoe lang lag je internet er al uit?
Veeeeel te jong...quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:34 schreef PdeHoog het volgende:
54 jaar.
Welke mobiele provider heb je op dit moment?quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik leerde vorige week een goede vegan-hack
Er werd me gevraagd of de veganistische gerechten ook 100% vegan waren, waar de enige vegan uit de groep bij was.
Toen biechtte ik op dat de Honig lasagne bladen waarop stond "kan sporen van melk en ei bevatten" maar voor het gemak als vegan heb beschouwd.
De persoon in kwestie zei dat dat juist is waarop ze let. Dan hoef je niet alles te lezen. Kan sporen van ei bevatten: dan zit er geen ei in
Begint JRoss al ontwenningsverschijnselen te vertonen?quote:
Simpel, onbeperkt bellen en 5 Gb per maand voor 10 euro.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:14 schreef fietsie het volgende:
Welke mobiele provider heb je op dit moment?
Neuh, we hebben er nog niet enorm veel last van gehad, maar het moet niet heel veel langer duren. En hij kon niet raiden, dus elke avond Mr. Robotquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:16 schreef PdeHoog het volgende:
Begint JRoss al ontwenningsverschijnselen te vertonen?
Zo ging dat hier ook meermaals bij gedoe met gas en elektra. Communistische werkverschaffing.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een gig koop je er bij voor 7 euro, da's wel te doen toch?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Simpel, onbeperkt bellen en 5 Gb per maand voor 10 euro.
Zeker als er 2 of 3 partijen moeten komen. Want die moeten het ieder voor zich regelen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zo ging dat hier ook meermaals bij gedoe met gas en elektra. Communistische werkverschaffing.
Ja, ik denk dat ik dat ook nog doe deze maand, want ik gebruik mijn bundel ook voor mijn laptop op het werk.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:20 schreef fietsie het volgende:
Een gig koop je er bij voor 7 euro, da's wel te doen toch?
Het hele circus heeft dan ook 5 maanden geduurd.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zeker als er 2 of 3 partijen moeten komen. Want die moeten het ieder voor zich regelen.
Een gig brand je er zo doorheen met streaming of een avond internet gebruik.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een gig koop je er bij voor 7 euro, da's wel te doen toch?
Ja, je moet ook niets gaan streamen hèquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:23 schreef Anthraxx het volgende:
Een gig brand je er zo doorheen met streaming of een avond internet gebruik.
Ja maar Isa doet toch alleen een beetje Whatsapp enzo. Die heeft geen spelletjes en multimedidingesquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Een gig brand je er zo doorheen met streaming of een avond internet gebruik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |