Ja. Dubbel paspoort gedoe enzoquote:Op woensdag 26 februari 2020 22:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Strani wil van twee walletjes eten
Nivootjequote:Op woensdag 26 februari 2020 22:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Meke begon eerder vandaag over slappe komkommers uit de vriezer, dus we zijn aardig full circle nu
Die vind ik ook zo stomquote:Op woensdag 26 februari 2020 23:12 schreef Strani het volgende:
Die reclame met dat tienermeisje die boos naar haar kamer stormt en dan haar vriendinnetje belt: Wat is ze irritant. Maar die moeder ook, met haar 'Lievarrrrrd'. Dan zou ik ook boos worden hoor.
Nee is neequote:Op woensdag 26 februari 2020 23:12 schreef Strani het volgende:
Die reclame met dat tienermeisje die boos naar haar kamer stormt en dan haar vriendinnetje belt: Wat is ze irritant. Maar die moeder ook, met haar 'Lievarrrrrd'. Dan zou ik ook boos worden hoor.
Joehoequote:Op woensdag 26 februari 2020 23:14 schreef Meke het volgende:
Ik ben eindelijk weer bij jongens, hoezee![]()
Geen idee van, heb nog niet het (on)genoegen gehad die reclame te zien.quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:12 schreef Strani het volgende:
Het duurde even want moest tussendoor ook nog tv kijkenquote:
Dat je zelf zo doorzichtig bent, daar kunnen wij niks aan doenquote:Op woensdag 26 februari 2020 22:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk, hier komt die totaal onterechte reputatie van mij nou door!
Dat ‘alle ouders zijn irritant’. Ik voel me aangesprokenquote:Op woensdag 26 februari 2020 23:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen idee van, heb nog niet het (on)genoegen gehad die reclame te zien.
Altijd Straniquote:Op woensdag 26 februari 2020 23:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wist dat ik op je steun kon rekenen
En daar moet je dan ook achter staan als ouder. Niet met je 'lievard' gaan lopen smeken dat die koter terugkomt.quote:
Wij fok’ers zijn multi-taskersquote:Op woensdag 26 februari 2020 23:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Het duurde even want moest tussendoor ook nog tv kijken
Nee. Ga dan maar weggggquote:Op woensdag 26 februari 2020 23:18 schreef Strani het volgende:
[..]
En daar moet je dan ook achter staan als ouder. Niet met je 'lievard' gaan lopen smeken dat die koter terugkomt.
En dat is natuurlijk wederzijds!quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wist dat ik op je steun kon rekenen
Jij weetquote:
Nou ik vanavond niet echt dus, begon om half zes met teruglezen en had om 15u nog gelezenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |