https://www.verzekeraars.(...)-risicos/coronavirusquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik denk (grotendeels) van niet.. de meeste sportclubs hebben het niet zo breed.
Veel lijkt dus niet gedekt te zijn.quote:Word ik gerepatrieerd door mijn reisverzekeraar?
Nee, repatriėring zit niet in de basisdekking van een reisverzekering. Repatriėring door medische redenen valt wel onder de dekking. Dat wil zeggen dat je terug naar Nederland wordt gehaald bij een medisch ongeval omdat de hulpdiensten in het buitenland je onvoldoende kunnen verzorgen/helpen.
Het reisadvies is veranderd naar oranje/rood. Ben ik nu niet meer verzekerd?
Je bent nog steeds verzekerd. Het reisadvies is namelijk veranderd terwijl je al in het gebied aanwezig was.
Ik word in quarantaine geplaatst en moet langer in het gebied blijven. Kan ik een beroep doen op mijn reisverzekering?
Extra reis-, verblijf- en telefoonkosten vallen in zo’n geval bij veel reisverzekeraars doorgaans niet onder de dekking. Als het wel onder de dekking valt, dan zijn de kosten gemaximeerd.
Ik word in quarantaine geplaatst en dreig daardoor mijn volgende reis te missen. Kan ik een beroep doen op mijn annuleringsverzekering?
Nee. Als je niet ziek bent, kan je geen beroep doen op je annuleringsverzekering. Als je wel ziek bent, dan valt het onder de dekking.
Hoe dan als er niet getest wordt?quote:Ik heb het virus opgelopen en kan daardoor niet meer op reis. Kan ik een beroep doen op mijn annuleringsverzekering?
Ja, als je een doktersverklaring kan overhandigen.
Denk dan eerder aan een schadeverzekering dan zoiets als een pandemie.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Overigens hebben wij als club wel een verzekering maar geen idee wat dat dekt.
Geen idee naar de financiėle belangen van die competitie, maar dat zal met bijvoorbeeld nationaal en Europees voetbal toch nog wel even uitgesteld worden..quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:26 schreef heywoodu het volgende:
Met drie speelronden in het reguliere seizoen is de gehele ijshockeycompetitie in Slowakije afgelast. Spelen zonder publiek was in theorie een optie, maar daar stemde iedereen tegen want dat is toch nutteloos.
Nou, als Slowakije de ijshockeycompetitie afgelast kunnen we wel opdoeken, dan is het voorbij.
https://www.telegraaf.nl/(...)abesmetting-italiaanquote:Op zondag 1 maart 2020 08:17 schreef Lafoy het volgende:
[..]
Vanaf volgende week de Tefaf in Maastricht: 70 000 bezoekers van over de hele wereld
Dat denk ik ook, maar in Slowakije staat ijshockey toch wel honderdduizend keer hoger dan alle andere sporten bij elkaar. In Europa als geheel uiteraard niet, maar in Slowakije wel en als ijshockey daar afgelast wordt is de shit aan.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Geen idee naar de financiėle belangen van die competitie, maar dat zal met bijvoorbeeld nationaal en Europees voetbal toch nog wel even uitgesteld worden..
Correct. Erg jammerquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:05 schreef Wereldgozer het volgende:
De tenniswedstrijd van @:Lenny_leonard
quote:E3 2020 CANCELLED DUE TO GROWING CONCERNS OVER COVID-19 VIRUS
After careful consultation with our member companies regarding the health and safety of everyone in our industry – our fans, our employees, our exhibitors, and our longtime E3 partners – we have made the difficult decision to cancel E3 2020, scheduled for June 9-11 in Los Angeles.
Following increased and overwhelming concerns about the COVID-19 virus, we felt this was the best way to proceed during such an unprecedented global situation. We are very disappointed that we are unable to hold this event for our fans and supporters. But we know it’s the right decision based on the information we have today.
Our team will be reaching out directly to exhibitors and attendees with information about providing full refunds.
We are also exploring options with our members to coordinate an online experience to showcase industry announcements and news in June 2020. Updates will be shared on E3Expo.com.
Dat is gewoon een sportevenement, uiteraardquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Indoor Brabant waar ik vrijdag heen zou gaan (wat natuurlijk geen sportevenement is, want met paarden), gaat wel door maar helemaal zonder publiek.
Normaal zijn het er 70.000 over vier dagen verspreid.
En Rotterdam Houdt nog even vol.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:15 schreef Lariekoek het volgende:
Marathon van Wenen en de Marathon van Hamburg beide geschrapt.
Vind ik ook hoor, maar daar wordt hier anders over gedacht.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is gewoon een sportevenement, uiteraard
niks?quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:58 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:
wat een paniek om niks zeg.
Raar dat het ek en de Olympische spelen dan wel door zouden gaan.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:55 schreef zipcon het volgende:
We wisten het al van deze morgen maar een officieel bericht is ook uitgestuurd:
https://www.e3expo.com/
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |