haags_kwartiertje telt niet mee!
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Sta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, vraag het in het topic of aan de TS.
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I.
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390SPOILER: Rijm winnaar januari mario390Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindstand januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey skyEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Bijna klaar met werkenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 03:03 schreef skysherrif het volgende:
hoe is het makkers
ben een beetje OSRS aan het spelen
Wat is OSRS?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Hoeveel uuur is het bij jou vroeger?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 03:12 schreef engine het volgende:
[..]
Bijna klaar met werken
Wat is OSRS?
Oldschool Runescape![]()
3 uur later.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 03:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoeveel uuur is het bij jou vroeger?
Oldschool Runescape
Runescape ken ik qua naam nog wel van vroeger maar geen idee verder. Online?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Nooit gespeeld? wuuuuutquote:Op dinsdag 25 februari 2020 03:16 schreef engine het volgende:
[..]
3 uur later.
Runescape ken ik qua naam nog wel van vroeger maar geen idee verder. Online?
Ja is een online spel, soort world of warcraft eigenlijk, maar dan in je browser met veel minder grafische instellingen.
Gaat veel meer om questen en skills te levelen.![]()
vrijwillege of ban?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 03:30 schreef PlymouthFury het volgende:
Nee, weinig bijzonders op een paar korte vakanties na van een paar users.![]()
Baasquote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oh wacht ff, ik zou nog iets voor @:devzero posten vandaag.![]()
Mc Moo en Lil' TJILP! hebben met de nodige vertraging nog een rap uitgebracht voor de winnaar van juli @:devzero Het is geheel in lijn met het korte seizoen ook een wat kortere rap![]()
:"Ook voor een seizoen van elluf dagen!"
:"Komen de Bolkes opdagen!"
:"Daarvoor zijn we niet te goed, gedragen ons niet als een diva!"
:"Dit is fok!, niet het forum van de Viva!"
:"We zijn die koe, en die vogel van de straat!"
:"Jeweetog, we zijn geliefd en gehaat!"
:"Vanwege interne geschillen!"
:"Kon DTS de hele zomer chillen!"
:"Juli schreef geschiedenis!"
:"Kortste seizoen ooit, wil je weten wie de winnaar is?"
:"Wie stond er 500 punten los?"
:"Wie bracht de bolk als een os?"
:"Wie bolkte iedereen klem?"
:"Wie trapte nimmer op de rem?"
:"Wie is de kuiken (
) en de kalluf (
) kampioen?"
:"DEVZERO DE HALLUFKAMPIOEN!!!!
![]()
![]()
"
+
:"GEFELICITEERD MET DE HALLUFTITEL DEVZERO! MOOOOOO! MOOOOOOOOOOOOO! MOOOOOOHOOOOOOOOO! TJILP! TJILP! TJILP! TJILP! TJILP!"
Dank je en veel plezier met carnaval.
![]()
Voor dit topic zou er eigenlijk een 8 uur ga-je-roes-maar-uitslapen ban moeten komen. Eentje die door een mod ipv een FA direct kan worden gezetquote:Op dinsdag 25 februari 2020 03:32 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Paar een ban, maar korte bans![]()
Topper
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 03:59 schreef mario390 het volgende:
dat gevt het toch echt niet bij 38:16![]()
* devzero wacht op de inkoppertjes over mijn moeder en het zusje van dud0r.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 04:03 schreef hemarookworst het volgende:
Ja echt leuk. M'n enige hoogtepunt van de dag![]()
houdt het wel spannend.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 03:59 schreef mario390 het volgende:
dat gevt het toch echt niet bij 38:16![]()
Spanning en sensatieEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Lekker binnen bij de open haardquote:Op dinsdag 25 februari 2020 04:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Veel regen en koud weer gehad ja. Mag ook wel weer eens een keertje
Veel storm gehad hier en nog de hele week. Leuk dat je weer mee doet ook.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 04:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Veel regen en koud weer gehad ja. Mag ook wel weer eens een keertje![]()
Wordt lekker druk deze week op werk met training, dus van fokken zal niet veel terecht komenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 04:09 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Veel storm gehad hier en nog de hele week. Leuk dat je weer mee doet ook.![]()
![]()
Ach, zo nu en dan.is toch ook leuk.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 04:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Wordt lekker druk deze week op werk met training, dus van fokken zal niet veel terecht komen![]()
Ligt er nogal aan wat voor training toch?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 04:11 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ach, zo nu en dan.is toch ook leuk.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
leadership trainingquote:Op dinsdag 25 februari 2020 04:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ligt er nogal aan wat voor training toch?![]()
![]()
Echt koud was het niet, vooral stormachtig en dubbel zoveel neerslag als normaalquote:Op dinsdag 25 februari 2020 04:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Veel regen en koud weer gehad ja. Mag ook wel weer eens een keertje
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Oh heb dat vorig jaar ook gehad. Vond het best interessantquote:
Niet dat ik geloof dat het veel verschil maakt zo'n cursus.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Klopt, echt koud was het niet, maar de wind deed het soms koud aanvoelen. En zo te zien zat ik ook precies op de verkeerde plaats qua regenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 04:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Echt koud was het niet, vooral stormachtig en dubbel zoveel neerslag als normaal
[ afbeelding ]![]()
![]()
3 dagen lang met iets van 30 mensen of zo (van 5 verschillende universiteiten). Ik zie het ook wel.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 04:18 schreef engine het volgende:
[..]
Oh heb dat vorig jaar ook gehad. Vond het best interessant
Niet dat ik geloof dat het veel verschil maakt zo'n cursus.![]()
Op die kaart is op een dag gevallen hequote:Op dinsdag 25 februari 2020 04:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt, echt koud was het niet, maar de wind deed het soms koud aanvoelen. En zo te zien zat ik ook precies op de verkeerde plaats qua regenUw ADH vitamine Worst
Mag het hopen ja, 21,1 mm regen is ook niet overdreven veelquote:Op dinsdag 25 februari 2020 04:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Op die kaart is op een dag gevallen he![]()
Nee paar daagjes geleden 30+mmquote:Op dinsdag 25 februari 2020 04:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Mag het hopen ja, 21,1 mm regen is ook niet overdreven veelUw ADH vitamine Worst
Mijn zusje was ook niet zo te spreken over jouw 30mmquote:Op dinsdag 25 februari 2020 04:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee paar daagjes geleden 30+mm![]()
Kan ik begrijpenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 04:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn zusje was ook niet zo te spreken over jouw 30mmUw ADH vitamine Worst
Het waaide vorige week zondag wel een beetje toen ik lande op Schiphol, maar ik heb ook wel erger mee gemaakt ; dat ze maar 1 landingsbaan open hebbenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 04:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee paar daagjes geleden 30+mm![]()
Zolang je nog voor @engine staat, is het toch nog goedquote:Op dinsdag 25 februari 2020 04:39 schreef mario390 het volgende:
en halfe dag had dat nu geduurd dat ik en punt maken kunnt om dat de rare vent altijd hier was![]()
ik heb obwohl platz 12 nur 4 punten van platz 14 weg was geen punt mmaken kunnen om dat akbor will dat ik geen punt mak en het duurde nu meer dann en dag dat ik op 12 gekomen benquote:![]()
Staat hij alleen niet hoorquote:Op dinsdag 25 februari 2020 04:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Zolang je nog voor @:engine staat, is het toch nog goed
Goedemorgen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
5 punten ,2 plätze beter dat mak je normal in en halfe uur of nog sneller maar bij me heeft dat en dag geduurd en schuld is akbor![]()
![]()
Eensquote:Op dinsdag 25 februari 2020 04:56 schreef mario390 het volgende:
5 punten ,2 plätze beter dat mak je normal in en halfe uur of nog sneller maar bij me heeft dat en dag geduurd en schuld is akborEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
En dotje nooit genoegEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Win sowieso iedere maandquote:
Ik kan helemaal niemand dwarszitten
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.![]()
Lekker vroeg.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Welke Mario ben jij?quote:Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.![]()
Welke.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat mag jij vinden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ben al weer weg.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan. Dat ik niet meer heb dan jij....quote:Op dinsdag 25 februari 2020 05:10 schreef mario390 het volgende:
dat ik niet meer heb als jou is akbior schuld![]()
Nicequote:
wat? zeker hoor je bent op 5quote:Op dinsdag 25 februari 2020 05:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan. Dat ik niet meer heb dan jij....![]()
Dev snapt het spelletje niet helemaal.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
NopeEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Precies laat ze lekker pitten
Doe mij er ook ff 12
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
dat het serieus in italie is met corona , dat hebben vanavond ook de deelnehmers van grande fratello vip vertelt bekomen van en arts en de moderator![]()
Ja is eng die coronaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zitten wel al in een soort quarantaine, dat scheelt.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 05:35 schreef mario390 het volgende:
dat het serieus in italie is met corona , dat hebben vanavond ook de deelnehmers van grande fratello vip vertelt bekomen van en arts en de moderatorEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Hoeveel heb je gehaald vannachtquote:Op dinsdag 25 februari 2020 05:29 schreef mario390 het volgende:
heb nu in en uur meer punten gemakt als de laatste 3 dagen samenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie had downtimeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was afgelastEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
O leuk. Hij is ook weer terug.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet leukEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
daar moet ik en halfe dag wachten vor 5 punten dat ik van platz 14 op 12 kom,dat mak je normal in 15 minuttquote:![]()
ik makte nu 25, meer werd het niet om dat de andere weer komt nu![]()
Ja,, maar wat ik lees is dat het drukker is dan ooit.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 05:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar moet ik en halfe dag wachten vor 5 punten dat ik van platz 14 op 12 kom,dat mak je normal in 15 minutt![]()
ik makte nu 25, meer werd het niet om dat de andere weer komt nu
Dan krijg je ook minder puntenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
achzo en waarom makte jou gisteren 150 punten?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 05:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja,, maar wat ik lees is dat het drukker is dan ooit.
Dan krijg je ook minder punten![]()
Ik heb geen idee, en ik was er in de morgen ook niet eens, ik had vergadering.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 05:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
achzo en waarom makte jou gisteren 150 punten?
Maar geloof me er zijn hier ook mensen die mij blokken hoor.
Maar ik ben er dan ook de hele dag als ik niet weg moet
Jij komt af en toe 5 minuten binnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Omdat 150 van de 301 posts in een topic van haar zijnquote:Op dinsdag 25 februari 2020 05:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
achzo en waarom makte jou gisteren 150 punten?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
en waarom denk je kom ik niet? ik kom er nie om me van de vent dom anpraten laten moet en zo geen punt kregquote:Op dinsdag 25 februari 2020 05:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, en ik was er in de morgen ook niet eens, ik had vergadering.
Maar geloof me er zijn hier mensen die mij blokken hoor.
Maar ik ben er dan ook de hele dag als ik niet weg moet
Jij komt af en toe 5 minuten binnen![]()
En jij bent boos dat mensen je bolken, maar je bolkt zelf ook iedereen toch.
En dat mag zo is het spelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
maar ik blok niet precies vor en minutt en helemal niet altijdquote:Op dinsdag 25 februari 2020 05:49 schreef Dotteke het volgende:
En jij bent boos dat mensen je bolken, maar je bolkt zelf ook iedereen toch.
En dat mag zo is het spel![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 05:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar ik blok niet precies vor en minutt en helemal niet altijdVolgende maand gaan we samen strijden Mario okequote:Op dinsdag 25 februari 2020 05:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
en waarom denk je kom ik niet? ik kom er nie om me van de vent dom anpraten laten moet en zo geen punt kreg
Ik ga voo rnog een maand, met dank aan je vriend EngineWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb geen idee ik ben van 9.30 uur tot 12.00 hier niet geweest.
Ver zit ik hier en let eigenlijk niet hoeveel punten ik haal
Kijk ernaj als monitor een update doet en anders voor ik de pc uit zetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gisteren middag was heel rustig hier, heb gewoon me verslag kunnen schrijven. Gisteren avond was ook heel rustig hier, zaten op het laatst maar drie man hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 05:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Volgende maand gaan we samen strijden Mario oke
Ik ga voo rnog een maand, met dank aan je vriend Engine![]()
![]()
Ja en die maand daarna verzin je weer een ander kut smoesjeEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Hou toch eens op jaloers ventje ga spelen in het zand.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
maar 150 punten mak je niet om ddat hier kort henn komtquote:Op dinsdag 25 februari 2020 05:59 schreef Dotteke het volgende:
Hou toch eens op jaloers ventje ga spelen in het zand.![]()
Ja dat doe je al de hele maand... Oeh iemand heeft nog maar 800 punten achterstand, ik heb de punten heel hard nodig
Wat een gelul.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Mario vorige maand heb jij toch ook veel punten gepakt?
Wat is het probleem als een ander dat ook doetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
weer wat bijgeslapen?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:02 schreef Dotteke het volgende:
Wat is het probleem als een ander dat ook doet![]()
![]()
Hoi eens op met dat gezuig de hele tijd. Man je lijkt wel een verwend kleinkind die geen puntjes kan krijgen en nu gaat zitten janken, ben dat gezuig van jou meer dan zat.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:02 schreef engine het volgende:
Ja dat doe je al de hele maand... Oeh iemand heeft nog maar 800 punten achterstand, ik heb de punten heel hard nodig
Wat een gelul.Ikquote:Op dinsdag 25 februari 2020 05:49 schreef engine het volgende:
[..]
Omdat 150 van de 301 posts in een topic van haar zijnga vanaf nu trs zettenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 05:58 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja en die maand daarna verzin je weer een ander kut smoesjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Sky, nee niet echt lekker.quote:
En jij?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey HaagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga je toch lekker TR zettenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi eens op met dat gezuig de hele tijd. Man je lijkt wel een verwend kleinkind die geen puntjes kan krijgen en nu gaat zitten janken, ben dat gezuig van jou meer dan zat.
[..]
Ik
[..]
ga vanaf nu trs zetten
Irritant kut wijf...En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Das 1quote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ga je toch lekker TR zetten
Irritant kut wijf...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dus als je hoger staat mag je niet meer meedoen,quote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dot je hebt wel gewonnen hoor. Je kan rustig aan doen.
Dat heb jij ook gedaan? Het is nog niet afgelopen deze ronde dus ik blijf verzamelen
En volgende maand ga ik voor ronde twee
OMgekeerde wereld hier, ik word uitgescholden voor irritant kutwijf en ik moet rustig aan doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik dacht dat je zou stoppen?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dus als je hoger staat mag je niet meer meedoen,
Dat heb jij ook gedaan? Het is nog niet afgelopen deze ronde dus ik blijf verzamelen
En volgende maand ga ik voor ronde tweeZonder wrijving geen glans![]()
Ja, tot dat gisteren iemand zei blij te zijn dat ik stopte en mijn geneuzel niet meer hoefde te lezenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zou stoppen?
Toen dacht ik ga voor nog een maand
Maar wat is jou probleem nu? Mag ik niet meer spelen, niet om toch die 29oo punten te halen die ik altijd gezegd heb, en ook niet voor een tweede ronde
Echt haag had jou zo anders ingeschat dan ditWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doe eens niet zo gek. Je ziet dingen die er niet zijn.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, tot dat gisteren iemand zei blij te zijn dat ik stopte en mijn geneuzel niet meer hoefde te lezen
Toen dacht ik ga voor nog een maand
Maar wat is jou probleem nu? Mag ik niet meer spelen, niet om toch die 29oo punten te halen die ik altijd gezegd heb, en ook niet voor een tweede ronde
Echt haag had jou zo anders ingeschat dan ditZonder wrijving geen glans![]()
geen problem,maar dat iik bijna geen punten makquote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:02 schreef Dotteke het volgende:
Wat is het probleem als een ander dat ook doet![]()
Nou je zegt mij dat ik rustig aan mag doen, maar degene die hier constant loopt te zuigen en ook nog eens aan het schelden is zeg je niets.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe eens niet zo gek. Je ziet dingen die er niet zijn.
Waarom moet ik rustig aan gaan doen? Het spel duurt tot het einde van de maandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou je zegt mij dat ik rustig aan mag doen, maar degene die hier constant loopt te zuigen en ook nog eens aan het schelden is zeg je niets.
Waarom moet ik rustig aan gaan doen? Het spel duurt tot het einde van de maand
Zonder wrijving geen glans![]()
Haagsgodquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alles goed kerelquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Jij bent er veel in de nacht, dan ben ik er niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
geen problem,maar dat iik bijna geen punten mak
Is het dan ook zo druk?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
druk is niet maar de andere was tot 3 00 daarquote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij bent er veel in de nacht, dan ben ik er niet.
Is het dan ook zo druk?![]()
O, maar vanaf 3 uur heb je punten kunnen pakkenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
druk is niet maar de andere was tot 3 00 daarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
vanaf 4:15quote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, maar vanaf 3 uur heb je punten kunnen pakken![]()
Okequote:
Wie zijn er in de nacht altijd?
Ik was er vannacht heel ff om 00.30 uur, maar even hoi gezegd en gelijk weer wegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vraag jij je bij hoofdpijn ook altijd af of het dit keer komt door dehydratering, overmatig koffiegebruik, een kater, te lang zonder brilkijken of een casual geval van hersenstamkanker is?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jawel, beetje hoofdpijn. Daar?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
plymobil,hemawurst,arsbor,quote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke
Wie zijn er in de nacht altijd?
Ik was er vannacht heel ff om 00.30 uur, maar even hoi gezegd en gelijk weer weg![]()
Vladimariootjeeequote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ja, maar in dit geval te diep geslapen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:30 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Vraag jij je bij hoofdpijn ook altijd af of het dit keer komt door dehydratering, overmatig koffiegebruik, een kater, te lang zonder brilkijken of een casual geval van hersenstamkanker is?
En Dev want die had downtime zei jequote:
Dat zijn er niet veel dus snachts.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan gebeuren makker. Hier prima ochtend verder. Koffietje op het dakterras. Niets mis mee.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, maar in dit geval te diep geslapen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
maar als me 2 van de blokken heeft ik geen zinnquote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En Dev want die had downtime zei je
Dat zijn er niet veel dus snachts.![]()
Lekker man. Genotquote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:33 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Kan gebeuren makker. Hier prima ochtend verder. Koffietje op het dakterras. Niets mis mee.Zonder wrijving geen glans![]()
Kom op mariootje, je weet was Bassie zegt he : "Altijd blijven lagge!"quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Iedebidemiemiede🤡quote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:35 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Kom op mariootje, je weet was Bassie zegt he : "Altijd blijven lagge!"Zonder wrijving geen glans![]()
Nee, dat is waar.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar als me 2 van de blokken heeft ik geen zinnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Man bijt hond vraagt zich af; wanneer kreeg jij voor het laatst een PIEMOL in je mond?Zonder wrijving geen glans![]()
Was man bijt hond zeker bij Haags aan de deurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Noodgangquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben je druk nood, zie je niet meer zo vaakWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
fixedquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Kan je wel doen, als je maar geen punten pakt,quote:
#teamnoodgangEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Blijft rustig vanmorgenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gek heEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Kan het me wel voorstellen als er zo zuiger zit
Zuignapje, doet me denken een andere user op FOK, dat was ttrouwens wel een leuk mensWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Raar voor zo'n hooggeleide G als jijquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
![]()
KON HET MAAR EEUWIG KERSTFEEST ZIJNquote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAAAAARRR![]()
Nou ben al blij als die twee dagen voorbij zijn
Echt hoor.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
KON HET MAAR EEUWIG KERSTFEEST ZIJNZonder wrijving geen glans![]()
Whyquote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:15 schreef Dotteke het volgende:
Nou ben al blij als die twee dagen voorbij zijn
Mooiste dagen van het jaar![]()
![]()
Was het ooit eens.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-02-2020 07:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Dotteke / 2701 / 6937
2. aKboR / 1525 / 5952
3. PlymouthFury / 1126 / 3218
4. dud0r / 819 / 3236
5. devzero / 786 / 2282
6. Dr.Mikey / 770 / 3770
7. InverHouse / 705 / 4375
8. Jippie68 / 669 / 3873
9. skysherrif / 637 / 2285
10. hemarookworst / 557 / 2096
11. engine / 552 / 2333
12. mario390 / 447 / 2759
13. FreshFruit / 426 / 2615
14. Filosoofert / 421 / 1889
15. noodgang / 359 / 1832
16. madam-april / 294 / 1511
17. Grrrrrrrr / 284 / 1180
18. Mrsloveable / 218 / 1067
19. Pumpalov / 129 / 541
20. PP_Sound / 105 / 268SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
O Leuk,quote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:28 schreef skysherrif het volgende:
Volgend jaar ga ik het met Haags vieren, en de dag daarna gaan we lekker boxing day kijken.
Dank je MonitorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:28 schreef skysherrif het volgende:
Volgend jaar ga ik het met Haags vieren, en de dag daarna gaan we lekker boxing day kijken.
Keek ff naar het profiel van Monitor, maar die doet echt alleen de standen van hier.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Cinquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En dagcijfersquote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:42 schreef Dotteke het volgende:
Keek ff naar het profiel van Monitor, maar die doet echt alleen de standen van hier.Zonder wrijving geen glans![]()
O dat is iemand die dus eigenlijk alleen 'werk' verricht voor FOK, maar zelf nergens post op de standen en dagcijfers naquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, een automatisch gegenereerd botjequote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is iemand die dus eigenlijk alleen 'werk' verricht voor FOK, maar zelf nergens post op de standen en dagcijfers naZonder wrijving geen glans![]()
Hij heeft eindelijk wat punten gescoord dus het zal welquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Bijna op 1 !!!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij heeft eindelijk wat punten gescoord dus het zal welZonder wrijving geen glans![]()
Morguh Dud, nog leuke plannen voor vandaag?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij heeft eindelijk wat punten gescoord dus het zal welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik denk niet dat jij goed weet wat vrolijk zijn isquote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij heeft eindelijk wat punten gescoord dus het zal wel![]()
Nog geen plannen gemaaktquote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Dud, nog leuke plannen voor vandaag?Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Wij wel hequote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij goed weet wat vrolijk zijn is![]()
Ik ben altijd boosquote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij goed weet wat vrolijk zijn is
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Ja die gaat hij nu niet makenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wij wel! Maar ik wacht even op dud0rs 'hoezo niet' zodat ik de grap mooi kan inkoppenZonder wrijving geen glans![]()
De clou van de grap was iig dat hij dik isquote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja die gaat hij nu niet maken![]()
![]()
Dat is geen grap, dat is de keiharde waarheidquote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De clou van de grap was iig dat hij dik isZonder wrijving geen glans![]()
Waarheid als een koe.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is geen grap, dat is de keiharde waarheid![]()
Weet niet war je woont Dud, maar dit is heel leuk voor kinderen van verschillende leeftijden
En je kan er lekker eten![]()
https://binky.nl/homeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Benoem je ook nog eens zijn moeder. Je bent wel lekker op dreef vandaag zeg.quote:Zonder wrijving geen glans![]()
Marion van utoquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Anders jij wel maatje!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Benoem je ook nog eens zijn moeder. Je bent wel lekker op dreef vandaag zeg.![]()
Dikke mensen zijn altijd vrolijkquote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De clou van de grap was iig dat hij dik isDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Volg je die nog steedsquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb het idee dat sky en ik in 1 bed belanden als ik niet oppas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat vind jij heul niet erg..quote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb het idee dat sky en ik in 1 bed belanden als ik niet oppas.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]Misschien laat die je wel achter met veel schuldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een cirkel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
He FF lang niet gezien. Alles goed?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
GM Dot,alles goed,en met jou?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
He FF lang niet gezien. Alles goed?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooi zo, fijn te horenquote:
Met mij ook alles goed.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: