en waarom denk je kom ik niet? ik kom er nie om me van de vent dom anpraten laten moet en zo geen punt kregquote:Op dinsdag 25 februari 2020 05:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, en ik was er in de morgen ook niet eens, ik had vergadering.
Maar geloof me er zijn hier mensen die mij blokken hoor.
Maar ik ben er dan ook de hele dag als ik niet weg moet
Jij komt af en toe 5 minuten binnen
maar ik blok niet precies vor en minutt en helemal niet altijdquote:Op dinsdag 25 februari 2020 05:49 schreef Dotteke het volgende:
En jij bent boos dat mensen je bolken, maar je bolkt zelf ook iedereen toch.
En dat mag zo is het spel
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 05:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar ik blok niet precies vor en minutt en helemal niet altijd
Volgende maand gaan we samen strijden Mario okequote:Op dinsdag 25 februari 2020 05:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
en waarom denk je kom ik niet? ik kom er nie om me van de vent dom anpraten laten moet en zo geen punt kreg
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 05:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Volgende maand gaan we samen strijden Mario oke
Ik ga voo rnog een maand, met dank aan je vriend Engine
maar 150 punten mak je niet om ddat hier kort henn komtquote:Op dinsdag 25 februari 2020 05:59 schreef Dotteke het volgende:
Hou toch eens op jaloers ventje ga spelen in het zand.
weer wat bijgeslapen?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:02 schreef Dotteke het volgende:
Mario vorige maand heb jij toch ook veel punten gepakt?
Wat is het probleem als een ander dat ook doet
Hoi eens op met dat gezuig de hele tijd. Man je lijkt wel een verwend kleinkind die geen puntjes kan krijgen en nu gaat zitten janken, ben dat gezuig van jou meer dan zat.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:02 schreef engine het volgende:
Ja dat doe je al de hele maand... Oeh iemand heeft nog maar 800 punten achterstand, ik heb de punten heel hard nodig
Wat een gelul.
Ikquote:Op dinsdag 25 februari 2020 05:49 schreef engine het volgende:
[..]
Omdat 150 van de 301 posts in een topic van haar zijn
ga vanaf nu trs zettenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 05:58 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja en die maand daarna verzin je weer een ander kut smoesje
Morguh Sky, nee niet echt lekker.quote:
Ga je toch lekker TR zettenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi eens op met dat gezuig de hele tijd. Man je lijkt wel een verwend kleinkind die geen puntjes kan krijgen en nu gaat zitten janken, ben dat gezuig van jou meer dan zat.
[..]
Ik
[..]
ga vanaf nu trs zetten
Das 1quote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ga je toch lekker TR zetten
Irritant kut wijf...
O dus als je hoger staat mag je niet meer meedoen,quote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dot je hebt wel gewonnen hoor. Je kan rustig aan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |