Veel storm gehad hier en nog de hele week. Leuk dat je weer mee doet ook.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 04:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Veel regen en koud weer gehad ja. Mag ook wel weer eens een keertje
Wordt lekker druk deze week op werk met training, dus van fokken zal niet veel terecht komenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 04:09 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Veel storm gehad hier en nog de hele week. Leuk dat je weer mee doet ook.
Ach, zo nu en dan.is toch ook leuk.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 04:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Wordt lekker druk deze week op werk met training, dus van fokken zal niet veel terecht komen
Ligt er nogal aan wat voor training toch?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 04:11 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ach, zo nu en dan.is toch ook leuk.
leadership trainingquote:Op dinsdag 25 februari 2020 04:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ligt er nogal aan wat voor training toch?
Echt koud was het niet, vooral stormachtig en dubbel zoveel neerslag als normaalquote:Op dinsdag 25 februari 2020 04:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Veel regen en koud weer gehad ja. Mag ook wel weer eens een keertje
Oh heb dat vorig jaar ook gehad. Vond het best interessantquote:
Klopt, echt koud was het niet, maar de wind deed het soms koud aanvoelen. En zo te zien zat ik ook precies op de verkeerde plaats qua regenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 04:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Echt koud was het niet, vooral stormachtig en dubbel zoveel neerslag als normaal
[ afbeelding ]
3 dagen lang met iets van 30 mensen of zo (van 5 verschillende universiteiten). Ik zie het ook wel.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 04:18 schreef engine het volgende:
[..]
Oh heb dat vorig jaar ook gehad. Vond het best interessant
Niet dat ik geloof dat het veel verschil maakt zo'n cursus.
Op die kaart is op een dag gevallen hequote:Op dinsdag 25 februari 2020 04:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt, echt koud was het niet, maar de wind deed het soms koud aanvoelen. En zo te zien zat ik ook precies op de verkeerde plaats qua regen
Mag het hopen ja, 21,1 mm regen is ook niet overdreven veelquote:Op dinsdag 25 februari 2020 04:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Op die kaart is op een dag gevallen he
Nee paar daagjes geleden 30+mmquote:Op dinsdag 25 februari 2020 04:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Mag het hopen ja, 21,1 mm regen is ook niet overdreven veel
Mijn zusje was ook niet zo te spreken over jouw 30mmquote:Op dinsdag 25 februari 2020 04:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee paar daagjes geleden 30+mm
Kan ik begrijpenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 04:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn zusje was ook niet zo te spreken over jouw 30mm
Het waaide vorige week zondag wel een beetje toen ik lande op Schiphol, maar ik heb ook wel erger mee gemaakt ; dat ze maar 1 landingsbaan open hebbenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 04:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee paar daagjes geleden 30+mm
Zolang je nog voor @engine staat, is het toch nog goedquote:Op dinsdag 25 februari 2020 04:39 schreef mario390 het volgende:
en halfe dag had dat nu geduurd dat ik en punt maken kunnt om dat de rare vent altijd hier was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |