Morguh Cinquote:
En dagcijfersquote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:42 schreef Dotteke het volgende:
Keek ff naar het profiel van Monitor, maar die doet echt alleen de standen van hier.
O dat is iemand die dus eigenlijk alleen 'werk' verricht voor FOK, maar zelf nergens post op de standen en dagcijfers naquote:
Ja, een automatisch gegenereerd botjequote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is iemand die dus eigenlijk alleen 'werk' verricht voor FOK, maar zelf nergens post op de standen en dagcijfers na
Hij heeft eindelijk wat punten gescoord dus het zal welquote:
Bijna op 1 !!!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij heeft eindelijk wat punten gescoord dus het zal wel
Morguh Dud, nog leuke plannen voor vandaag?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij goed weet wat vrolijk zijn isquote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nog geen plannen gemaaktquote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Dud, nog leuke plannen voor vandaag?
Wij wel hequote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij goed weet wat vrolijk zijn is
Ik ben altijd boosquote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij goed weet wat vrolijk zijn is
Ja die gaat hij nu niet makenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wij wel! Maar ik wacht even op dud0rs 'hoezo niet' zodat ik de grap mooi kan inkoppen
De clou van de grap was iig dat hij dik isquote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja die gaat hij nu niet maken
Dat is geen grap, dat is de keiharde waarheidquote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De clou van de grap was iig dat hij dik is
Waarheid als een koe.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is geen grap, dat is de keiharde waarheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |