Ik dacht dat je zou stoppen?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dus als je hoger staat mag je niet meer meedoen,
Dat heb jij ook gedaan? Het is nog niet afgelopen deze ronde dus ik blijf verzamelen
En volgende maand ga ik voor ronde twee
Ja, tot dat gisteren iemand zei blij te zijn dat ik stopte en mijn geneuzel niet meer hoefde te lezenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zou stoppen?
Doe eens niet zo gek. Je ziet dingen die er niet zijn.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, tot dat gisteren iemand zei blij te zijn dat ik stopte en mijn geneuzel niet meer hoefde te lezen
Toen dacht ik ga voor nog een maand
Maar wat is jou probleem nu? Mag ik niet meer spelen, niet om toch die 29oo punten te halen die ik altijd gezegd heb, en ook niet voor een tweede ronde
Echt haag had jou zo anders ingeschat dan dit
geen problem,maar dat iik bijna geen punten makquote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:02 schreef Dotteke het volgende:
Mario vorige maand heb jij toch ook veel punten gepakt?
Wat is het probleem als een ander dat ook doet
Nou je zegt mij dat ik rustig aan mag doen, maar degene die hier constant loopt te zuigen en ook nog eens aan het schelden is zeg je niets.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe eens niet zo gek. Je ziet dingen die er niet zijn.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou je zegt mij dat ik rustig aan mag doen, maar degene die hier constant loopt te zuigen en ook nog eens aan het schelden is zeg je niets.
Waarom moet ik rustig aan gaan doen? Het spel duurt tot het einde van de maand
Haagsgodquote:
quote:
Alles goed kerelquote:
Jij bent er veel in de nacht, dan ben ik er niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
geen problem,maar dat iik bijna geen punten mak
druk is niet maar de andere was tot 3 00 daarquote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij bent er veel in de nacht, dan ben ik er niet.
Is het dan ook zo druk?
O, maar vanaf 3 uur heb je punten kunnen pakkenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
druk is niet maar de andere was tot 3 00 daar
vanaf 4:15quote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, maar vanaf 3 uur heb je punten kunnen pakken
Okequote:
Vraag jij je bij hoofdpijn ook altijd af of het dit keer komt door dehydratering, overmatig koffiegebruik, een kater, te lang zonder brilkijken of een casual geval van hersenstamkanker is?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jawel, beetje hoofdpijn. Daar?
plymobil,hemawurst,arsbor,quote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke
Wie zijn er in de nacht altijd?
Ik was er vannacht heel ff om 00.30 uur, maar even hoi gezegd en gelijk weer weg
Vladimariootjeeequote:
Ja, maar in dit geval te diep geslapen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:30 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Vraag jij je bij hoofdpijn ook altijd af of het dit keer komt door dehydratering, overmatig koffiegebruik, een kater, te lang zonder brilkijken of een casual geval van hersenstamkanker is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |