fypquote:Op zondag 23 februari 2020 19:09 schreef halfway het volgende:
Tegen een Chinees meisje durven ze we wel.
Mishandeling is geen klachtdelict, dus de politie zou de zaak ook zonder aangifte gewoon kunnen oppakken. Maar zonder getuigen of camerabeelden wordt het natuurlijk lastig.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:14 schreef opgebaarde het volgende:
Klasse dat ze nog geen aangifte heeft gedaan, je moet een zaak niet onnodig escaleren
Nu ben ik nog benieuwder naar de foto’s die de politie van haar verwondingen gemaakt zou hebben!quote:Op zondag 23 februari 2020 19:38 schreef Kanaroe het volgende:
Volgens Omroep Brabant is ze 'slechts' met een mes bedreigd, en niet mishandeld. Hopelijk klopt dat ook.
Lekker dan, in een studentenflat, je zou toch enige beschaving verwachten van universitaire types
Onnodig escaleren? Ze is godverdomme in haar pens gesneden.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:14 schreef opgebaarde het volgende:
Klasse dat ze nog geen aangifte heeft gedaan, je moet een zaak niet onnodig escaleren
Aziaten zijn ook erg leukquote:Op zondag 23 februari 2020 19:45 schreef Oostwoud het volgende:
Chinezen hebben recent ontdekt dat er geld te verdienen valt met de slachtofferrol. Ik wil daarom eerst bewijzen zien van een zware mishandeling.
weebquote:Op zondag 23 februari 2020 19:44 schreef KingRoland het volgende:
Als trouwe lid van de Chinese gemeenschap op FOK! betreur ik dit. Jammer, erg jammer. Hopelijk dat deze jongens snel worden gevonden.
Ik gun je ze van harte. Ieder zijn smaak.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Aziaten zijn ook erg leuklekkere dames
Blijkbaar vind zij het niet zo'n probleemquote:Op zondag 23 februari 2020 19:44 schreef Stance het volgende:
[..]
Onnodig escaleren? Ze is godverdomme in haar pens gesneden.
Lolquote:Ze duwden me en het volgende moment dat ik me nog kan herinneren is dat ik wakker werd op de grond in de hal.”
En dan vervolgens het alom aanwezige ingrediënt voor een hoax, geen beelden of getuigen:quote:,,We zijn vandaag opnieuw naar haar toegegaan, omdat ze gisteren te overstuur was en wij geen aangifte konden opnemen”, laat de politiewoordvoerder Willem-Jan Uijtdehage weten. ,,Ze was nauwelijks aanspreekbaar.”
Volgens RTLNieuws zei ze dit ook nog:quote:Agenten hebben nog gekeken of er nog camera’s in de hal van de lift hingen, maar die werden niet aangetroffen. De politie hoopt dat de vier of vijf jongens om zich melden.
.quote:"Ik heb er een hersenschudding aan overgehouden, een bult op mijn hoofd en met een mes hebben ze me waarschijnlijk gesneden op mijn borst en op mijn buik. Ze zeiden nog dat ze het coronavirus wilden uitroeien
Dit.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:56 schreef Hamzoef het volgende:
Klinkt niet erg geloofwaardig als je het mij vraagt.
Als ze er geen aangifte van wilt doen boeit het haar blijkbaar niet zoveel.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:44 schreef Stance het volgende:
[..]
Onnodig escaleren? Ze is godverdomme in haar pens gesneden.
Vind het ook vaag dat ze wel met de krant kan praten maar geen aangifte kan doen. Dat lijkt me toch prioriteit nummer een als je zoiets overkomt, het tuig van de straat.quote:Op zondag 23 februari 2020 20:01 schreef FlippingCoin het volgende:
Hm ja vreselijk indien waar, moet zeggen dat het wel wat raar klinkt. Hoe weet ze waarom er in haar buik is gesneden als ze zich dat niet herinnert?
Dus jij ziet een scenario dat ze in elkaar geramd wordt vanwege haar opmerking, maar ze wordt voor een heel andere reden in haar buik gesneden?quote:Op zondag 23 februari 2020 20:01 schreef FlippingCoin het volgende:
Hm ja vreselijk indien waar, moet zeggen dat het wel wat raar klinkt. Hoe weet ze waarom er in haar buik is gesneden als ze zich dat niet herinnert?
Is ze ook niet naar een dokter geweest ofzo?quote:Op zondag 23 februari 2020 19:05 schreef Oceanier het volgende:
Buik bewerkt met mes ‘om virus uit te roeien’
Toen ze bijkwam heeft ze de politie gewaarschuwd. Ze had een hersenschudding, een bult op haar hoofd en snijwonden in haar buik. ,,Waarschijnlijk hebben ze mijn buik bewerkt met een mes. Ze zeiden dat ze het virus wilden uitroeien.”
Uhuh.quote:,,Waarschijnlijk hebben ze mijn buik bewerkt met een mes. Ze zeiden dat ze het virus wilden uitroeien.”
Een heel redenen?quote:Op zondag 23 februari 2020 20:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus jij ziet een scenario dat ze in elkaar geramd wordt vanwege haar opmerking, maar ze wordt voor een heel redenen in haar buik gesneden?
Ik denk dat die lui wel makkelijk te achterhalen zijn!quote:Nederlandse met Chinese roots werd in de lift in haar studentenflat toegezongen met het omstreden coronalied.
Oh nee dat niet maar wel raar dat ze kan verkondigen wat ze vertelden waarom. Maar goed straks is het wel waar... De politie moet dit gewoon uitzoeken.quote:
Iemand die knock-out geslagen is en daarna bewerkt met een mes, doet normaal gesproken aangifte. En als ze dat niet doet is het vaak angst en het zo snel mogelijk willen vergeten.quote:Op zondag 23 februari 2020 20:36 schreef ikbenrond het volgende:
*Een chinees meisje is mishandeld nadat ze vroeg om te stoppen met een vervelend lied*
Jullie: ze verzint het
Wie zegt dat ze bewusteloos was toen die jongens dat zeiden?quote:Op zondag 23 februari 2020 20:48 schreef AchJa het volgende:
Dus bewusteloos maar wel gehoord dat ze het virus uit wilden roeien...
Sounds legit...
Waarschijnlijk heeft ze de chinese zelfhaat, je weet waar chinezd meisjes elkaar en jongens haten en supertrots zijn dat ze een witte vriend kunnen krijgenquote:Op zondag 23 februari 2020 19:14 schreef opgebaarde het volgende:
Ja dat bedoel ik dus maarja.quote:Op zondag 23 februari 2020 20:48 schreef AchJa het volgende:
Dus bewusteloos maar wel gehoord dat ze het virus uit wilden roeien...
Sounds legit...
Dat gevoel had ik dus ook.quote:
Hoorde het vanmiddag op de radio al, NPO 1quote:Op zondag 23 februari 2020 21:32 schreef Tyr80 het volgende:
Waar of niet, het artikel roept vooral vragen of, hoe komt zoiets langs de eindredactie.
#ikbenblankquote:Op zondag 23 februari 2020 21:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik dus ook.
Wie gaat er nu als vrouw alleen een groep waarschijnlijk zwaar dronken mannen aanspreken? Kies eieren voor je geld of gebeurt je zwarte band.
Daarnaast mogen die mannen niet discrimineren dus een "witte man" had in dezelfde situatie ook klappen kunnen krijgen.
Niemand vraagt het.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:56 schreef Hamzoef het volgende:
Klinkt niet erg geloofwaardig als je het mij vraagt.
Het is niet een heel geloofwaardig verhaal idd..quote:Op zondag 23 februari 2020 19:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dus we hebben een chinees. Ze voelt zich gepikeerd door een liedje en merkt dat er niks aan de #ophef wordt gedaan. Ze besluit een hoax te verzinnen die bol zit van doorzichtige momenten zoals:
[..]
Lol
Vervolgens kan ze gewoon aangifte doen maar:
[..]
En dan vervolgens het alom aanwezige ingrediënt voor een hoax, geen beelden of getuigen:
[..]
Volgens RTLNieuws zei ze dit ook nog:
[..]
.
Ze hebben haar dus gesneden omdat ze het coronavirus wilden uitroeien. Het waren dus psychopatische zwakbegaafden in een groep van 4. Lol
En dan als klap op de vuurpijl begint het verhaal nu al te veranderen. Cindy krijgt natte voetjes.
Het enige wat ik mis is dat de daders een Geert Wilders tattoo lieten zien lol
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |