Het is 'een' mogelijkheid. Want .-- is een 'w'. Wie of wat bepaald dat de eerste letter maar 2 karakters heeft? Waarom stoppen na .- en niet doorgaan naar .--?quote:Op zondag 1 maart 2020 11:10 schreef Piperidine het volgende:
Dit plaatje van wieisdemol.com geeft een duidelijk overzicht van de eventuele hint.
[ afbeelding ]
Nathan is een cultheld. Als voetballer altijd positief, zelfs na met 0-10 te hebben verlorenquote:Op zondag 1 maart 2020 16:29 schreef Breaker.Faker het volgende:
Snap niet waarom iedereen Nathan zo geweldig vindt.
Zal wel liggen dat het een voetballer is.
Voor mij is het een irritante mannetje die te veel aan het woord komt in wie is de mol
OPGEPAST HETE SOEP HETE SOEPquote:Op zondag 1 maart 2020 16:42 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nathan is een cultheld. Als voetballer altijd positief, zelfs na met 0-10 te hebben verloren
Ik vind Nathan een irritante actquote:Op zondag 1 maart 2020 16:29 schreef Breaker.Faker het volgende:
Voor mij is het een irritante mannetje die te veel aan het woord komt in wie is de mol
Rare opmerking als je op Nathan zitquote:Op zondag 1 maart 2020 17:12 schreef Poepz0r het volgende:
Zou mooi zijn als De Mol de politie heeft lopen bellen tijdens die fietsopdracht![]()
Hoezo? We zien nog niet de helft van de fietstocht. Kan prima afgestapt zijn etc.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:02 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Rare opmerking als je op Nathan zit![]()
Maar goed, ben benieuwd naar wie de kandidaten (en mol) zullen gaan wisselen nu Leonie eruit is.
Al denk ik dat we in 1 of 2 gevallen nu pas de werkelijke molverdachte in beeld gaan krijgen.
Zelf denk dat het als volgt is:
Mil verdenkt Rob
Nathan verdenkt Mil
Rob verdenkt Buddy
Buddy verdenkt Rob
Bij een afwijking ben ik benieuwd, want zou weleens kunnen betekenen dat ze in de testbiecht van de mol hebben lopen knippen.
Vooral interessant of iemand (eindelijk) de test op Nathan invult. Als dat niet zo is dan denk ik dat hij gaat afvallen. Op basis van de afleveringen is alleen Mil een optie (als ze niet voor Rob gaat).
Ga er voorlopig vanuit dat we volgende week gewoon een executie krijgen.
quote:Op zondag 1 maart 2020 01:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee hoor Nathan minste van allemaal:
[ afbeelding ]
Wat is de hint?quote:Op maandag 2 maart 2020 09:28 schreef thabit het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit geen hint is, weet ik het ook niet meer.
Ik word wel gek als Buddy gewoon een 2e Jan blijkt te zijnquote:Op maandag 2 maart 2020 09:28 schreef thabit het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit geen hint is, weet ik het ook niet meer.
Het zou ook gewoon niet leuk zijn ofzo. Niks ten nadele van Buddy, maar dat hebben we al gezien zeg maar.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:27 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik word wel gek als Buddy gewoon een 2e Jan blijkt te zijn
Ieder zijn mening natuurlijk, maar ik vind Nathan geweldig. Echt een teamspeler, altijd vrolijk. Ik lach me kapot om hem!quote:Op zondag 1 maart 2020 16:29 schreef Breaker.Faker het volgende:
Dit is al jaren het euvel van WIDM. Opdrachten zijn te lastig en hints moeten zo goed verborgen worden dat ze altijd op minstens 2 of 3 verschillende manieren geïnterpreteerd kunnen worden.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:58 schreef iBenny het volgende:
Ik vind de hints tot nu toe echt mager tot minimaal. Zelfs de morse-hint is zo vrij interpreteerbaar dat er als het ware "appelmoes" staat.
Daarnaast zijn de opdrachten zo chaotisch, onvolgbaar en niet voor tv bestemd dat je daar ook niks wijzer van wordt.
Waar zijn de echte hints en theorieën? Volgens mij lopen de grootste molloten hier zelfs tegenaan.
Eens. De opdrachten moeten wel vaker haalbaar zijn. Dan maar wat minder geld met een opdracht te verdienen, maar het maakt ‘t wel leuker. Er zitten zoveel opdrachten tussen die zonder mol ook bijna niet te doen zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit is al jaren het euvel van WIDM. Opdrachten zijn te lastig
Ik heb niet het gevoel dat het dit jaar aan de moeilijkheid van de opdrachten ligt. Leonie heeft veel lopen klooien, en volgens mij zijn kandidaten ook gewoon bezig met de mol spelen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. De opdrachten moeten wel vaker haalbaar zijn. Dan maar wat minder geld met een opdracht te verdienen, maar het maakt ‘t wel leuker. Er zitten zoveel opdrachten tussen die zonder mol ook bijna niet te doen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |