hij heeft nog tot 2021 dus misschien verlengt hij gewoon nog 2 jaar bij Liverpoolquote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:54 schreef Elan het volgende:
[..]
29 en aflopend contract hij zal de rijke clubs wel voor het uitkiezen hebben.
Zou kunnen maar de rest heeft allemaal al bijgetekend daar.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij heeft nog tot 2021 dus misschien verlengt hij gewoon nog 2 jaar bij Liverpool
Denk wel dat ie naar Feyenoord zou gaan, immers is Fer ook teruggekomen en die wordt nu prima geaccepteerd. Wijnaldum is ook een betere voetballer en heeft zijn vertrek bij Feyenoord gewoon een stuk beter aangepakt dan Fer (in principe geef ik Wijnaldum ook groot gelijk dat hij Feyenoord verliet, terwijl ik het onzinnig vond dat Fer zo'n gedoe maakte om naar Twente te gaan).quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:47 schreef Elan het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)m_campaign=feyenoord
Zal wel geen Feyenoord worden met hoe bizar die gozer is bejegend na zijn transfer naar PSV
Fer zat op een dood spoor door zijn blessure en het volledig ontbreken van ritme en heeft nooit echt potten gebroken in de Premier League. Dat is toch niet echt te vergelijken met de situatie van Gini die inmiddels met Liverpool tot de absolute wereldtop toebehoort en eigenlijk altijd fit is/speelt.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk wel dat ie naar Feyenoord zou gaan, immers is Fer ook teruggekomen en die wordt nu prima geaccepteerd. Wijnaldum is ook een betere voetballer en heeft zijn vertrek bij Feyenoord gewoon een stuk beter aangepakt dan Fer (in principe geef ik Wijnaldum ook groot gelijk dat hij Feyenoord verliet, terwijl ik het onzinnig vond dat Fer zo'n gedoe maakte om naar Twente te gaan).
Denk dat Wijnaldum dus ooit wel terugkomt. Maar dat zal nog wel even duren.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:37 schreef Elan het volgende:
Fer trouwens wel steeds nuttiger nu hij volledig fit begint te worden en wat ritme krijgt. Prima dat ze die er bij gehaald hebben.
Kan mij dus echt niet voorstellen dat ik als speler met van die mongolen zou gaan staan praten.quote:
Maar echt hé.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Kan mij dus echt niet voorstellen dat ik als speler met van die mongolen zou gaan staan praten.
Laat ze lekker de tering krijgen zeg.
Ja, of die debiel die schreeuwt "HET GAAT NIET OM JULLIE MAAR OM ONS!!!!!!!!"quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar echt hé.
GEWOON 10 RODE KAARTEN PAKKEN!!11!!!
Berghuis nog serieus proberen uit te leggen aan zo'n eencellige imbeciel dat het zo niet werkt, wat een GOD
Waanzinnig kansloos inderdaad.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik blijf het verbazingwekkend vinden dat volwassen mannen dit kunnen maken
Hoezo? Dit was toch best geestig? Fer heeft dat gewoon niet netjes aangepakt toen, van die achterlijke dingen als rouwbrieven is natuurlijk geen reactie maar op zich was het niet gek dat ie op zijn zachtst gezegd niet goed lag bij het publiek. Dan is dit relatief onschuldig en een prima ludieke reactie geweest.quote:
Wat was destijds nou precies het probleem dan?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoezo? Dit was toch best geestig? Fer heeft dat gewoon niet netjes aangepakt toen, van die achterlijke dingen als rouwbrieven is natuurlijk geen reactie maar op zich was het niet gek dat ie op zijn zachtst gezegd niet goed lag bij het publiek. Dan is dit relatief onschuldig en een prima ludieke reactie geweest.
Vond het ook best geestig dat Feyenoord toen tweede werd en Twente zesde, waar Fer dat seizoen niet eens een basisspeler was. Maar goed, het is nu ook wel weer vergeven en vergeten van beide kanten. Fer begint nu ook eindelijk wat beter te ballen en het is overduidelijk dat ie echt alles geeft voor Feyenoord.
Plaatsvervangende schaamte. Snel weer uitgezet.quote:
En dan? Ook als hij wel speelt is hij niet beter dan Bozenik.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:06 schreef De_Kraam het volgende:
Die klote Deen zal er wel weer twee maanden uitliggen of zo. Net nu Sinisterra er ook uitligt. Maggewoonniegebeureklaar.
Was gewoon een prima ludiek spandoekje inderdaad.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoezo? Dit was toch best geestig? Fer heeft dat gewoon niet netjes aangepakt toen, van die achterlijke dingen als rouwbrieven is natuurlijk geen reactie maar op zich was het niet gek dat ie op zijn zachtst gezegd niet goed lag bij het publiek. Dan is dit relatief onschuldig en een prima ludieke reactie geweest.
Vond het ook best geestig dat Feyenoord toen tweede werd en Twente zesde, waar Fer dat seizoen niet eens een basisspeler was. Maar goed, het is nu ook wel weer vergeven en vergeten van beide kanten. Fer begint nu ook eindelijk wat beter te ballen en het is overduidelijk dat ie echt alles geeft voor Feyenoord.
Niet eens een tuin toch?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:13 schreef Elan het volgende:
Weten jullie nog dat Fer een paard had gekocht, om vervolgens tot de ontdekking te komen dat zijn appartement geen stal had?
Steven: “We gaan niet het veld op om te verliezen “quote:
Bozenik is leuk voor Fortuna thuis maar bij PSV uit zie ik liever gewoon de Jørg dan iemand die na 80 minuten kramp krijgt. Nicolai kun je nog gebruiken als aanspeelpunt, Bozenik loopt alleen maar in de weg en schopt er per toeval een paar in.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:09 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
En dan? Ook als hij wel speelt is hij niet beter dan Bozenik.
Nou ja. Deze maand PSV, Ajax en waarschijnlijk AZ (als ze worden uitgeschakeld). Tussendoor even Willem II en Sparta. Na maart moeten we eigenlijk alles winnen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Even PSV uit overleven en we hebben toch een heerlijk programma voor de boeg die niet al te veel problemen zouden moeten opleveren. Pwooh.
Al blijft het Feyenoord natuurlijk.
Met de huidige vormen van die ploegen en thuis mag dat niet al teveel problemen hebben.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou ja. Deze maand PSV, Ajax en waarschijnlijk AZ (als ze worden uitgeschakeld). Tussendoor even Willem II en Sparta. Na maart moeten we eigenlijk alles winnen.
Deze maand (AZ meegerekend) 10-15 punten halen en je doet prima zaken.
Nooit meer Vermeerquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:22 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Steven: “We gaan niet het veld op om te verliezen “
Schreeuwhooligan: “Vermeer wel!”
Vraag me af op hij op z'n 34e nog wel de fysiek heeft om het verschil echt te maken. Voor een aanvaller die zonder te veel moeite wat goals maakt ligt dat wat makkelijker. En voor een van Persie die op krukken nog beter is dan de andere 10, ook.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk wel dat ie naar Feyenoord zou gaan, immers is Fer ook teruggekomen en die wordt nu prima geaccepteerd. Wijnaldum is ook een betere voetballer en heeft zijn vertrek bij Feyenoord gewoon een stuk beter aangepakt dan Fer (in principe geef ik Wijnaldum ook groot gelijk dat hij Feyenoord verliet, terwijl ik het onzinnig vond dat Fer zo'n gedoe maakte om naar Twente te gaan).
Denk dat Wijnaldum dus ooit wel terugkomt. Maar dat zal nog wel even duren.
gEeN wAaRDequote:Feyenoord doet er alles aan om Orkun Kökcü langer aan zich te binden. Eerder werd al bekend dat diverse clubs de middenvelder graag willen overnemen van de Rotterdammers. Voetbal International omschrijft de huidige situatie rondom Kökcü. Achter de schermen speelt momenteel een hoop.
Kökcü kan miljoenen gaan verdienen in het buitenland, maar zichzelf verder ontwikkelen bij Feyenoord is ook een optie. ''Als hij wil, kan hij die krijgen in Sevilla,'' schrijft Feyenoord-watcher Martijn Krabbendam. ''Monchi, de technische baas van die club, meldde zich onlangs om te praten over een mogelijke transfer van Kökcü naar Spanje. Betis, de grootste concurrent, heeft ook al laten weten zaken te willen doen, net zoals Valencia. Binnenkort volgen er meer gesprekken.''
''Ook vanuit Engeland is er belangstelling,'' vervolgt de journalist. ''Arsenal volgt de ontwikkeling van Kökcü al een tijd, Chelsea nu ook, en dan zijn er natuurlijk nog de Turkse clubs. Altijd met belangstelling voor talenten met de Turkse nationaliteit. Kortom, als hij zou willen, heeft Kökcü de clubs voor het uitkiezen.'' De 19-jarige middenvelder heeft nog een contract tot 2023 in De Kuip.
#fakenewsquote:Op woensdag 26 februari 2020 11:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
https://twitter.com/fr12nl/with_replies
Ik zie niks.
Wat zou die gozer realistisch gezien op dit moment moeten opleveren, 10-15 miljoen?quote:
Denk tussen de 8 en 10.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat zou die gozer realistisch gezien op dit moment moeten opleveren, 10-15 miljoen?
20-25.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat zou die gozer realistisch gezien op dit moment moeten opleveren, 10-15 miljoen?
Waarom ook niet.Voor Drenthe hebben we al 15 opgestreken, dat was 13 jaar geleden.quote:
Denk niet dat Feyenoord hem voor onder de 15 laat gaan.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Feyenoord heeft een eenzijdige optie om te verlengen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:10 schreef Elan het volgende:
Fer dus ook al aflopend, geen optie tot verlengen?
Zal vast wel verlengd worden.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:10 schreef Elan het volgende:
Fer dus ook al aflopend, geen optie tot verlengen?
Nicequote:Op woensdag 26 februari 2020 13:16 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Feyenoord heeft een eenzijdige optie om te verlengen.
Ja klopt. Het is ook niet alsof we gauw beter gaan vinden, en in de zomer moeten we ook voor andere plekken spelers halen op een klein budget. Hou dan Fer maar.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:34 schreef Elan het volgende:
[..]
NiceBegint na een uiterst moeizaam begin steeds beter te spelen en belangrijk te worden voor de ploeg.
Huh.twitter:Mkrabby twitterde op woensdag 26-02-2020 om 22:05:36Opmerkelijk: #Feyenoord staat op het punt Sam #Larsson te verkopen. Transfersom naar verluidt rond de 5 miljoen euro. Zie @VI_nl reageer retweet
Dat klinkt niet heel logischquote:Op woensdag 26 februari 2020 22:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Huh.twitter:Mkrabby twitterde op woensdag 26-02-2020 om 22:05:36Opmerkelijk: #Feyenoord staat op het punt Sam #Larsson te verkopen. Transfersom naar verluidt rond de 5 miljoen euro. Zie @:VI_nl reageer retweet
Kuiptalkgod weet ook iets:quote:
twitter:KuipTalk twitterde op woensdag 26-02-2020 om 22:10:06Sam Larsson is on his way out at Feyenoord. Swedish winger close to signing for what I'm hearing is a Chinese club. reageer retweet
dat zou heel raar zijnquote:Op woensdag 26 februari 2020 22:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Huh.twitter:Mkrabby twitterde op woensdag 26-02-2020 om 22:05:36Opmerkelijk: #Feyenoord staat op het punt Sam #Larsson te verkopen. Transfersom naar verluidt rond de 5 miljoen euro. Zie @:VI_nl reageer retweet
twitter:KuipTalk twitterde op woensdag 26-02-2020 om 22:12:27Chinese market closes in two days and Larsson repeatedly already waved goodbye to his team mates at Feyenoord. reageer retweet
Njah, Haps/Kokcu daar zodat Ozyakup gewoon naar het middenveld kan. Nog even 5 miljoen pakken voor een speler die het eigenlijk nooit heeft laten zienquote:
haps linksbuiten vind ik zo'n bullshitquote:Op woensdag 26 februari 2020 22:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, Haps/Kokcu daar zodat Ozyakup gewoon naar het middenveld kan. Nog even 5 miljoen pakken voor een speler die het eigenlijk nooit heeft laten zien
twitter:KuipTalk twitterde op woensdag 26-02-2020 om 22:16:32Larsson's farewell at the club was this morning, btw. Deal not dOnE yet, but very likely to be completed in the upcoming hours/day. Haps will start against PSV on Sunday. reageer retweet
https://www.vi.nl/nieuws/(...)on-op-weg-naar-chinaquote:De tweede seizoenshelft is in volle gang, maar toch raakt Feyenoord nog een speler kwijt. Sam Larsson is hard op weg naar de Chinese Super League.
Larsson begon afgelopen zaterdag nog in de basis tegen Fortuna Sittard, maar dat kan wel heel eens goed zijn laatste wedstrijd voor Feyenoord zijn geweest. De Zweed is al vertrokken uit Rotterdam en op weg naar zijn nieuwe werkgever.
Door de zware knieblessure van Luis Sinisterra komt het naderende vertrek van Larsson eigenlijk niet goed uit voor Feyenoord, maar het bod uit China was voor de club te goed om te weigeren. Naar verluidt ontvangen de Rotterdammers rond de vijf miljoen euro.
Naar welke club Larsson op het punt staat over te stappen is nog onduidelijk, maar zeker is dat het om een club uit China gaat. De transfermarkt is daar nog open. De start van de competitie is tot nader order uitgesteld wegens de uitbraak van het coronavirus. Veel clubs zijn momenteel op trainingskamp in het buitenland.
Je hebt al nauwelijks middenvelders en aanvallers op de bank ieder weekend. Totaal niet het moment om dan een speler te verkopen terwijl je geen vervanger kan halen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, Haps/Kokcu daar zodat Ozyakup gewoon naar het middenveld kan. Nog even 5 miljoen pakken voor een speler die het eigenlijk nooit heeft laten zien
Eens. Pas je systeem gewoon aan.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
haps linksbuiten vind ik zo'n bullshit
Weet je nog dat ik een Wouter Burger topic had gemaakt omdat jij zo vol lof over hem was?quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
De Azarkan hype is wel een beetje gaan liggen he.
Dat was volkomen terecht. En nog steeds.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je nog dat ik een Wouter Burger topic had gemaakt omdat jij zo vol lof over hem was?(lol)
Oh.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat was volkomen terecht. En nog steeds.
Wouter komt er wel.
Nee.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Is er eigenlijk wel een Bijlow topic?
Jammer.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Topics over keepers zijn erg schaars.
Ik denk dat het financieel toch iets minder loopt dan we denken. Of Advocaat ziet Larsson echt niet zitten, maar ook dat idee heb ik niet.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:25 schreef Oldground het volgende:
Vreemde zet. 5 miljoen is nou ook geen 'niet te weigeren bod'. Of er moet transfervrij iemand in de startblokken staan, maar dat lijkt me erg sterk.
Geblesseerd al een tijdje toch?quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
De Azarkan hype is wel een beetje gaan liggen he.
Ik heb wel het idee dat Advocaat het niet zo op hem heeft hoor (en terecht).quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat het financieel toch iets minder loopt dan we denken. Of Advocaat ziet Larsson echt niet zitten, maar ook dat idee heb ik niet.
Dan is Haps nu dus de enige overgebleven speler van vGeels aanwinsten na het kampioenschap. Rip St Juste, Amrabat, Boëtius, Diks, Ayoub, vPersie, Clasie, Martina en nu dus Larsson.
Net terug van blessure dan? Laatste paar potjes van O19 zat hij niet eens bij de selectie dacht ik.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zat laatst op de bank bij een O19 of Jong wedstrijd.
Huh? Jij gaat een 19-jarig talent waar al flink wat clubs achteraan zitten nu vergelijken met een 26-jarige speler die al 3 jaar niets laat zienquote:Op woensdag 26 februari 2020 22:45 schreef onlogisch het volgende:
5 miljoen voor Larsson?
Mijn nederige excuus @:GurneyIsBestOke en @:fetx
Als er zo'n bedrag betaald wordt voor Larsson raken we Kökcü makkelijk voor 25 miljoen kwijt.
5 miljoen
Wut. Opmerkelijk.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Dat kan, maar acute problemen zijn er niet. Blijkbaar toch bang dat hij anders gratis de deur uit zou lopen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat het financieel toch iets minder loopt dan we denken. Of Advocaat ziet Larsson echt niet zitten, maar ook dat idee heb ik niet.
Dan is Haps nu dus de enige overgebleven speler van vGeels aanwinsten na het kampioenschap. Rip St Juste, Amrabat, Boëtius, Diks, Ayoub, vPersie, Clasie, Martina en nu dus Larsson.
Iedereen behalve jij had dit verwacht. 5 miljoen is zo'n beetje het minimum transferbedrag tegenwoordig.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:45 schreef onlogisch het volgende:
5 miljoen voor Larsson?
Mijn nederige excuus @:GurneyIsBestOke en @:fetx
Als er zo'n bedrag betaald wordt voor Larsson raken we Kökcü makkelijk voor 25 miljoen kwijt.
5 miljoen
In het hoofd @onlogisch is het altijd de jaren 90quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Iedereen behalve jij had dit verwacht. 5 miljoen is zo'n beetje het minimum transferbedrag tegenwoordig.
Ik had eigenlijk het idee dat de post van @onlogisch sarcasme wasquote:Op woensdag 26 februari 2020 22:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Iedereen behalve jij had dit verwacht. 5 miljoen is zo'n beetje het minimum transferbedrag tegenwoordig.
Nee man. 2,5 miljoen had ik wel verwacht. 5 miljoen is echt een positieve meevaller.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tegenwoordig haal je daar niet eens de spits van MSK Zilina meer voor.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:58 schreef PIETR het volgende:
[..]
Nee man. 2,5 miljoen had ik wel verwacht. 5 miljoen is echt een positieve meevaller.
5 miljoen is gewoon veel geld voor een kwast als Larssonquote:Op woensdag 26 februari 2020 22:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit is duidelijk een paniekaankoop. Als Larsson echt gescout was dan zouden ze inzien dat Larsson zeker geen 5 miljoen waard is.quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:01 schreef Oldground het volgende:
[..]
Tegenwoordig haal je daar niet eens de spits van MSK Zilina meer voor.
Het is prima ja, maar niet enorm veel ofzoquote:Op woensdag 26 februari 2020 23:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
5 miljoen is gewoon veel geld voor een kwast als Larsson
Dit.quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is prima ja, maar niet enorm veel ofzo
Probeer maar een goede vervanger te halen voor dat geld.quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
5 miljoen is gewoon veel geld voor een kwast als Larsson
Een goede bankzitter is zo gevonden.quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Probeer maar een goede vervanger te halen voor dat geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |