Jammer.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Topics over keepers zijn erg schaars.
Ik denk dat het financieel toch iets minder loopt dan we denken. Of Advocaat ziet Larsson echt niet zitten, maar ook dat idee heb ik niet.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:25 schreef Oldground het volgende:
Vreemde zet. 5 miljoen is nou ook geen 'niet te weigeren bod'. Of er moet transfervrij iemand in de startblokken staan, maar dat lijkt me erg sterk.
Geblesseerd al een tijdje toch?quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
De Azarkan hype is wel een beetje gaan liggen he.
Ik heb wel het idee dat Advocaat het niet zo op hem heeft hoor (en terecht).quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat het financieel toch iets minder loopt dan we denken. Of Advocaat ziet Larsson echt niet zitten, maar ook dat idee heb ik niet.
Dan is Haps nu dus de enige overgebleven speler van vGeels aanwinsten na het kampioenschap. Rip St Juste, Amrabat, Boëtius, Diks, Ayoub, vPersie, Clasie, Martina en nu dus Larsson.
Net terug van blessure dan? Laatste paar potjes van O19 zat hij niet eens bij de selectie dacht ik.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zat laatst op de bank bij een O19 of Jong wedstrijd.
Huh? Jij gaat een 19-jarig talent waar al flink wat clubs achteraan zitten nu vergelijken met een 26-jarige speler die al 3 jaar niets laat zienquote:Op woensdag 26 februari 2020 22:45 schreef onlogisch het volgende:
5 miljoen voor Larsson?
Mijn nederige excuus @:GurneyIsBestOke en @:fetx
Als er zo'n bedrag betaald wordt voor Larsson raken we Kökcü makkelijk voor 25 miljoen kwijt.
5 miljoen
Wut. Opmerkelijk.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Huh.twitter:Mkrabby twitterde op woensdag 26-02-2020 om 22:05:36Opmerkelijk: #Feyenoord staat op het punt Sam #Larsson te verkopen. Transfersom naar verluidt rond de 5 miljoen euro. Zie @:VI_nl reageer retweet
Dat kan, maar acute problemen zijn er niet. Blijkbaar toch bang dat hij anders gratis de deur uit zou lopen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat het financieel toch iets minder loopt dan we denken. Of Advocaat ziet Larsson echt niet zitten, maar ook dat idee heb ik niet.
Dan is Haps nu dus de enige overgebleven speler van vGeels aanwinsten na het kampioenschap. Rip St Juste, Amrabat, Boëtius, Diks, Ayoub, vPersie, Clasie, Martina en nu dus Larsson.
Iedereen behalve jij had dit verwacht. 5 miljoen is zo'n beetje het minimum transferbedrag tegenwoordig.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:45 schreef onlogisch het volgende:
5 miljoen voor Larsson?
Mijn nederige excuus @:GurneyIsBestOke en @:fetx
Als er zo'n bedrag betaald wordt voor Larsson raken we Kökcü makkelijk voor 25 miljoen kwijt.
5 miljoen
In het hoofd @onlogisch is het altijd de jaren 90quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Iedereen behalve jij had dit verwacht. 5 miljoen is zo'n beetje het minimum transferbedrag tegenwoordig.
Ik had eigenlijk het idee dat de post van @onlogisch sarcasme wasquote:Op woensdag 26 februari 2020 22:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Iedereen behalve jij had dit verwacht. 5 miljoen is zo'n beetje het minimum transferbedrag tegenwoordig.
Nee man. 2,5 miljoen had ik wel verwacht. 5 miljoen is echt een positieve meevaller.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tegenwoordig haal je daar niet eens de spits van MSK Zilina meer voor.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:58 schreef PIETR het volgende:
[..]
Nee man. 2,5 miljoen had ik wel verwacht. 5 miljoen is echt een positieve meevaller.
5 miljoen is gewoon veel geld voor een kwast als Larssonquote:Op woensdag 26 februari 2020 22:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit is duidelijk een paniekaankoop. Als Larsson echt gescout was dan zouden ze inzien dat Larsson zeker geen 5 miljoen waard is.quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:01 schreef Oldground het volgende:
[..]
Tegenwoordig haal je daar niet eens de spits van MSK Zilina meer voor.
Het is prima ja, maar niet enorm veel ofzoquote:Op woensdag 26 februari 2020 23:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
5 miljoen is gewoon veel geld voor een kwast als Larsson
Dit.quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is prima ja, maar niet enorm veel ofzo
Probeer maar een goede vervanger te halen voor dat geld.quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
5 miljoen is gewoon veel geld voor een kwast als Larsson
Een goede bankzitter is zo gevonden.quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Probeer maar een goede vervanger te halen voor dat geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |