je bent van hun grote bek en vinger in de pap af en je zou nog wat geld op kunnen halen op de koop toe.quote:Op maandag 24 februari 2020 11:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk niet diep genoeg in dit soort materie om te zeggen waarom naar de beurs beter zou zijn (voordelen/nadelen).Maar ik hoop in ieder geval dat Feyenoord op niet al te lange termijn van ze af raakt.
Iets met 'the road to hell' en 'good intentions'.quote:Op maandag 24 februari 2020 12:04 schreef PIETR het volgende:
Wat is er eigenlijk mis de Vrienden van Feyenoord? Net ofdat zij niet allemaal Feyenoorders zijn die het beste voorhebben met de club.
het beste voor hebben betekent niet automatisch het beste, ik volg het uiteraard niet zo als jij als Feyenoorder doet maar wat ik begrijp vinden ze de macht die met het aandeleneigendom gepaard gaat wel prettig.quote:Op maandag 24 februari 2020 12:04 schreef PIETR het volgende:
Wat is er eigenlijk mis met de Vrienden van Feyenoord? Net ofdat zij niet allemaal Feyenoorders zijn die het beste voorhebben met de club.
macht en de privileges hequote:Op maandag 24 februari 2020 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
het beste voor hebben betekent niet automatisch het beste, ik volg het uiteraard niet zo als jij als Feyenoorder doet maar wat ik begrijp vinden ze de macht die met het aandeleneigendom gepaard gaat wel prettig.
Zij willen/hebben te veel inspraak en meepraten over beleid. Dat je zakelijk sterk bepaalde kwaliteiten hebt en financieel onafhankelijk bent wil nog niet zeggen dat je verstand hebt van voetbal en het besturen van een club. Als je echt het beste met de club voor hebt dan laat je het besturen van de club over aan mensen als Arnesen.quote:Op maandag 24 februari 2020 12:04 schreef PIETR het volgende:
Wat is er eigenlijk mis met de Vrienden van Feyenoord? Net ofdat zij niet allemaal Feyenoorders zijn die het beste voorhebben met de club.
Feyenoord zat toen in cat. 1 en raakte bijna de licentie kwijt. Die Skybox hebben ze wat mij betreft wel verdiend dus.quote:Op maandag 24 februari 2020 12:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
macht en de privileges he
lekker skyboxje e.d.
het was toen nodig, maar het is het wat mij betreft wel waard om ze er zo snel mogelijk uit te krijgen
maar dat kost je wel 5 Senesi's
Ik heb niet het idee dat Arnesen zich iets aan zal trekken van de VvF. Jij wel?quote:Op maandag 24 februari 2020 12:51 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Zij willen/hebben te veel inspraak en meepraten over beleid. Dat je zakelijk sterk bepaalde kwaliteiten hebt en financieel onafhankelijk bent wil nog niet zeggen dat je verstand hebt van voetbal en het besturen van een club. Als je echt het beste met de club voor hebt dan laat je het besturen van de club over aan mensen als Arnesen.
Daarnaast vraag ik me af wat voor belang zij hebben bij een nieuw stadion. En als je echt van de club houdt hoef je er geen cent aan te verdienen toch?
Aangezien ze zetels hebben in de RvC hebben ze invloed op de aanstelling van een trainer of inkomende en uitgaande transfers.quote:Op maandag 24 februari 2020 12:59 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat Arnesen zich iets aan zal trekken van de VvF. Jij wel?
Dikgedrukte gaat over VvF.quote:We zijn dan ook blij dat Róbert heel bewust voor Feyenoord heeft gekozen en we hem nu, met medewerking en de steun van alle geledingen binnen de club, voor een lange tijd aan ons hebben weten te binden.'
Van Bodegom bemoeide zich met de transfer van Senesi omdat Troost de Engelse taal niet beheerst, maar dat is niet gebruikelijk.quote:Op maandag 24 februari 2020 13:02 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Aangezien ze zetels hebben in de RvC hebben ze invloed op de aanstelling van een trainer of inkomende en uitgaande transfers.
Eens. Aan de andere kant is Arnesen gekomen dankzij de VvF. Blokland heeft Arnesen voorgesteld aan vBodegom.quote:Op maandag 24 februari 2020 12:51 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Zij willen/hebben te veel inspraak en meepraten over beleid. Dat je zakelijk sterk bepaalde kwaliteiten hebt en financieel onafhankelijk bent wil nog niet zeggen dat je verstand hebt van voetbal en het besturen van een club. Als je echt het beste met de club voor hebt dan laat je het besturen van de club over aan mensen als Arnesen.
Daarnaast vraag ik me af wat voor belang zij hebben bij een nieuw stadion. En als je echt van de club houdt hoef je er geen cent aan te verdienen toch?
Arnesen was de enige die ze nog niet hadden benaderd geloof ik. Ze zullen vast wel goede dingen doen maar het is geen gezonde situatie voor de club.quote:Op maandag 24 februari 2020 13:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Aan de andere kant is Arnesen gekomen dankzij de VvF. Blokland heeft Arnesen voorgesteld aan vBodegom.
Als de VvF niet akkoord gaan met een transfer gaat het echt niet door hoor.quote:Op maandag 24 februari 2020 13:07 schreef PIETR het volgende:
[..]
Van Bodegom bemoeide zich met de transfer van Senesi omdat Troost de Engelse taal niet beheerst, maar dat is niet gebruikelijk.
De RvC moet toestemming geven over het te spenderen totale transferbudget, maar verder hoeft Arnesen geen toestemming te vragen voor transfers.
Helemaal mee eens hoor. De VvF mag van mij zsm ophoepelen:quote:Op maandag 24 februari 2020 13:10 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Arnesen was de enige die ze nog niet hadden benaderd geloof ik. Ze zullen vast wel goede dingen doen maar het is geen gezonde situatie voor de club.
Niemand wilde naar Feyenoord komen. Dan draagt Blokland een golfvriendje aan, wat ook nog eens een prima kandidaat is, en die wordt dan aangesteld. Daar is weinig mis mee.quote:Op maandag 24 februari 2020 13:10 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Arnesen was de enige die ze nog niet hadden benaderd geloof ik. Ze zullen vast wel goede dingen doen maar het is geen gezonde situatie voor de club.
De RvC is een toezichthoudend orgaan, niet bestuurlijk.quote:Op maandag 24 februari 2020 13:12 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Als de VvF niet akkoord gaan met een transfer gaat het echt niet door hoor.
Als dit een incident zou zijn dan was het geen probleem. Feyenoord is enge kliek geworden. Zie de aanstelling van Koevermans. Of zou die aangesteld zijn op basis van zijn kwaliteiten?quote:Op maandag 24 februari 2020 13:18 schreef PIETR het volgende:
[..]
Niemand wilde naar Feyenoord komen. Dan draagt Blokland een golfvriendje aan, wat ook nog eens een prima kandidaat is, en die wordt dan aangesteld. Daar is weinig mis mee.
in de regel wel ja alleen bij Feyenoord nietquote:Op maandag 24 februari 2020 13:21 schreef PIETR het volgende:
[..]
De RvC is een toezichthoudend orgaan, niet bestuurlijk.
Natuurlijk is het triest dat Koevermans onze algemeen directeur is. Maar dat is hij niet omdat hij een vriendje is van de VvF, maar dat komt omdat wederom niemand in wilde stappen. Zelfs 'Feyenoorder' Eenhoorn niet.quote:Op maandag 24 februari 2020 13:24 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Als dit een incident zou zijn dan was het geen probleem. Feyenoord is enge kliek geworden. Zie de aanstelling van Koevermans. Of zou die aangesteld zijn op basis van zijn kwaliteiten?
Jij bent erg naïef.quote:Op maandag 24 februari 2020 13:27 schreef PIETR het volgende:
[..]
Natuurlijk is het triest dat Koevermans onze algemeen directeur is. Maar dat is hij niet omdat hij een vriendje is van de VvF, maar dat komt omdat wederom niemand in wilde stappen. Zelfs 'Feyenoorder' Eenhoorn niet.
Op papier. Algemeen bekend dat de VvF bij Feyenoord over alles meepraten en bepalen. Daarom willen ze zo graag van ze af. Dat is echt niet om die paar units en parkeerplaatsen.quote:Op maandag 24 februari 2020 13:21 schreef PIETR het volgende:
[..]
De VvF en daarbij gepaarde machtsstrijd bij Feyenoord zal ongetwijfeld ook een van de redenen zijn waarom Eenhoorn niet wil komen.quote:Op maandag 24 februari 2020 13:27 schreef PIETR het volgende:
[..]
Natuurlijk is het triest dat Koevermans onze algemeen directeur is. Maar dat is hij niet omdat hij een vriendje is van de VvF, maar dat komt omdat wederom niemand in wilde stappen. Zelfs 'Feyenoorder' Eenhoorn niet.
Vind het erg makkelijk om de VvF af te zeiken. Je kunt ze wel uit gaan kopen, en dan? Dan ben je een vermogen kwijt en ben je geen stap verder.quote:
Jij denkt dat als ze bij Feyenoord met goede plannen / ideeën komen die Feyenoord vooruit helpen dat de VvF hier dan negatieg tegenover staan?quote:Op maandag 24 februari 2020 13:28 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Jij bent erg naïef.
[..]
Op papier. Algemeen bekend dat de VvF bij Feyenoord over alles meepraten en bepalen. Daarom willen ze zo graag van ze af. Dat is echt niet om die paar units en parkeerplaatsen.
Ik zie liever stap voor stap een afbetaling. Elke transfer 1-2 miljoen bijvoorbeeld (afhankelijk van wat de transfer heeft opgebracht uiteraard) of een percentage van elke transfer richting de VvF.quote:Op maandag 24 februari 2020 13:32 schreef PIETR het volgende:
[..]
Vind het erg makkelijk om de VvF af te zeiken. Je kunt ze wel uit gaan kopen, en dan? Dan ben je een vermogen kwijt en ben je geen stap verder.
Zou liever zien dat ze het beschikbare geld in het team investeren.
Dat weet niet niemand. Maar ik vraag me af of de zogenaamde vrienden akkoord gaan als het niet in hun belang is maar wel in het belang van Feyenoord.quote:Op maandag 24 februari 2020 13:35 schreef PIETR het volgende:
[..]
Jij denkt dat als ze bij Feyenoord met goede plannen / ideeën komen die Feyenoord vooruit helpen dat de VvF hier dan negatieg tegenover staan?
Stapsgewijs de aandelen terugkopen zou een prima optie zijn. Met het geld wat in Feyenoord City gestoken is had je al een aardig deel van de aandelen kunnen kopen.quote:Op maandag 24 februari 2020 13:32 schreef PIETR het volgende:
[..]
Vind het erg makkelijk om de VvF af te zeiken. Je kunt ze wel uit gaan kopen, en dan? Dan ben je een vermogen kwijt en ben je geen stap verder.
Zou liever zien dat ze het beschikbare geld in het team investeren.
quote:Want de zogenaamde Vrienden worden vorstelijk beloond voor hun positie. Hierin is veel onduidelijk, maar sommige feiten liggen er. Per ingebracht miljoen vier business seats, goede parkeerplaatsen voor de deur. Plaatsen die jaarlijks meer waard worden, dus verdienen de Vrienden erop. Daarnaast krijgen ze 4% dividend, plus nog eens 2% prestatiedividend (bijv. bij behalen Europees voetbal of kampioenschap). Kortom, de "Vrienden" helpen vooral zichzelf. Iets wat jaarlijks Feyenoord veel geld kost wat juist goed gebruikt kan worden in de noodzakelijke vooruitgang.
https://www.indehekken.net/feyenoord-gijzeling-van-een-volksclub/
Mochten we een keer een echte klapper maken dan kun je daarvan weer een percentage besteden aan het uitkopen van de VvF, maar dat zou wat mij betreft niet een prioriteit moeten zijn.quote:Op maandag 24 februari 2020 13:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zie liever stap voor stap een afbetaling. Elke transfer 1-2 miljoen bijvoorbeeld (afhankelijk van wat de transfer heeft opgebracht uiteraard) of een percentage van elke transfer richting de VvF.
Die beloning hoeft Feyenoord alleen uit te betalen als ze winst maken. En die gasten mogen best beloond worden, staken 10 jaar geleden hun nek uit toen Feyenoord bijna failliet was.quote:Op maandag 24 februari 2020 13:38 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat weet niet niemand. Maar ik vraag me af of de zogenaamde vrienden akkoord gaan als het niet in hun belang is maar wel in het belang van Feyenoord.
[..]
Stapsgewijs de aandelen terugkopen zou een prima optie zijn. Met het geld wat in Feyenoord City gestoken is had je al een aardig deel van de aandelen kunnen kopen.
De VvF verdienen ook gewoon aan het Feyenoord he?
[..]
Bij Feyenoord allesbehalve, dat hebben we kunnen zien met de invulling van de diverse directieposten afgelopen tijd. Allemaal RvC-leden.quote:Op maandag 24 februari 2020 13:21 schreef PIETR het volgende:
[..]
Alleen Troost? Uit nood geboren.quote:Op maandag 24 februari 2020 13:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij Feyenoord allesbehalve, dat hebben we kunnen zien met de invulling van de diverse directieposten afgelopen tijd. Allemaal RvC-leden.
Die beloning hebben ze al gekregen in de vorm van onder meer businessunits en parkeerplaatsen. Maar dat is niet genoeg. Ze moeten er ook nog aan verdienen.quote:Op maandag 24 februari 2020 13:47 schreef PIETR het volgende:
[..]
Die beloning hoeft Feyenoord alleen uit te balen als ze winst maken. En die gasten mogen best beloond worden, staken 10 jaar geleden hun nek uit toen Feyenoord bijna failliet was.
Ja maar Toon van Bodegom is de baas over al die aanstellingen en niemand anders, dat gaat wel wat verder dan een louter controlerende rol.quote:
Hoe is het met Blokkie?quote:Op maandag 24 februari 2020 13:59 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Die beloning hebben ze al gekregen in de vorm van onder meer businessunits en parkeerplaatsen. Maar dat is niet genoeg. Ze moeten er ook nog aan verdienen.
Ze hebben vooral in Feyenoord geïnvesteerd voor zichzelf. Het heeft allemaal niks met clubliefde te maken.
Het artikel in NRC om VBodegom zwart te maken is ook zo opzichtig en gênant. Puur om alles in stand proberen te houden.
quote:De broers Salah-Edinne Oulad 'm Hand en Ismail Edinne Oulad 'm Hand vertrekken per direct uit de jeugdopleiding van Feyenoord. De twee talenten hebben onvoldoende vertrouwen in de plannen van de Rotterdammers en hebben na meerdere gesprekken met de clubleiding besloten de stekker uit de onderhandelingen te trekken. De stadionclub heeft inmiddels de spelersprofielen al verwijderd op de website van de Feyenoord Academy.
Salah-Edinne was actief in de Feyenoord Onder 19 en Ismail in de Onder 15. Beide spelers speelden op het middenveld. De Rotterdammers wilden dolgraag langer door met de twee talenten, maar een gebrek aan vertrouwen bij de familie is momenteel de reden van vertrek. Salah-Edinne en Ismail zijn volgens eerdere berichtgeving niet weggestuurd, maar hebben besloten zelf te vertrekken.
Stel je niet aan, 4 procent dividend teruggebracht naar 2. Dat geld hadden ze een stuk gunstiger kunnen wegzetten.quote:Op maandag 24 februari 2020 13:59 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Die beloning hebben ze al gekregen in de vorm van onder meer businessunits en parkeerplaatsen. Maar dat is niet genoeg. Ze moeten er ook nog aan verdienen.
Ze hebben vooral in Feyenoord geïnvesteerd voor zichzelf. Het heeft allemaal niks met clubliefde te maken.
Het artikel in NRC om VBodegom zwart te maken is ook zo opzichtig en gênant. Puur om alles in stand proberen te houden.
Triest dat zo'n vader zijn kinderen wegjaagt bij Feyenoord.quote:
Ijdelheid en hunkering naar macht kent geen prijs.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Stel je niet aan, 4 procent dividend teruggebracht naar 2. Dat geld hadden ze een stuk gunstiger kunnen wegzetten.
Businessseats geen units.quote:Op maandag 24 februari 2020 13:59 schreef Maastoren het volgende:
[..]
De Vrienden van Feyenoord hebben toch wel een skybox?quote:Op maandag 24 februari 2020 21:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Businessseats geen units.
Terwijl die seats maar 5000 kosten
Derksen verzint vaak genoeg dingen (over Feyenoord) om praatstof te genereren. Niet te serieus nemen.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:55 schreef PIETR het volgende:
Hoe kunnen de VvF een transfer van Senesi tegenhouden?
Als die 18 miljoen klopt dan is dat een aardige winst in 1 jaar tijd. Terwijl het geen wereldspeler is ofzo.
Ik zal eens gaan kijken de volgende wedstrijdquote:Op maandag 24 februari 2020 21:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De Vrienden van Feyenoord hebben toch wel een skybox?
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 00:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Johnston heeft nog nooit een profwedstrijd gespeeld en vBeek heeft Parkinson
die zal dat komend seizoen sowieso nog niet doen denk ikquote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:47 schreef Elan het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)m_campaign=feyenoord
Zal wel geen Feyenoord worden met hoe bizar die gozer is bejegend na zijn transfer naar PSV
29 en aflopend contract hij zal de rijke clubs wel voor het uitkiezen hebben.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
die zal dat komend seizoen sowieso nog niet doen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |