Die-gast-die-in -Slow Down'-met-een-bierflesje-wat-akkoorden-speelt wie?quote:Op zondag 25 april 2021 00:32 schreef Moira het volgende:
Op een gegeven moment gewoon op de toetsen spelen met een rijpe banaan
Ik heb die geloof ik gemistquote:Op zondag 25 april 2021 11:19 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Die-gast-die-in -Slow Down'-met-een-bierflesje-wat-akkoorden-speelt wie?
Rond 1:50quote:
Volgens mij zag ik zijn naam wel ergens genoemd, dus het zou zeker kunnen kloppen. Klinkt veelbelovend!quote:Op maandag 3 mei 2021 12:30 schreef Funhouse het volgende:
Ik heb dit nergens anders zien staan dus geen idee of het waar is, maar misschien toch interessant om even te delen:
[ twitter ]
[ twitter ]
Inderdaad ja! Dat wordt dan hopelijk een equivalent van Jamala's boom qua impact.quote:Op maandag 3 mei 2021 12:33 schreef Em31 het volgende:
Ik heb zeer hoge verwachtingen van de staging bij dit nummerVooral voor het moment na dat rustige stukje.
Staging zoals die gaat zijn of Live on tape?quote:
Denk dat dit de Live on tape is?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:29 schreef grazz het volgende:
[..]
Staging zoals die gaat zijn of Live on tape?
quote:Op zondag 9 mei 2021 16:15 schreef Greys het volgende:
Groene Pinomouwen. Geweldige zang, dat aparte geluid zit er helemaal in.
Ik zie een enorme gele achtergrond en ze staat tussen houten/kartonnen (?) witte kale kleine bomen.
De dansers dansen met zo'n soort ringlicht dat de Wiwi's hier gebruiken om helder in beeld te zijn.
Nu enorm veel turquoise en paars en wit op het LED, h้้l druk maar het werkt.
Op een gegeven moment wordt alles wit en valt zij extra op met haar pluizige groene Pinomouwen.
Vijf rennende witte mannen in Augmented Reality.
Groot applaus in perscentrum!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |