quote:Op zondag 23 februari 2020 00:10 schreef grazz het volgende:
[..]85? Het is zo klein dat ik het niet goed kan lezen joh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)

Ik doe het niet hoorquote:

Ok, dat klinkt niet als iets wat ik nu erg moet vinden dat ik het gemist heb.quote:

Ja toen was jij al heel lang natuurlijkquote:

Ja dat ze gewoon in de wieg lagen terwijl ik op de middelbare school zatquote:Op zondag 23 februari 2020 00:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja dan denk je dat ze ongeveer jou leeftijd zijn maar dan zijn ze 10 jaar jonger
 Gek idee. En dan zien ze er verder wel gewoon jongvolwassen uit.
  Gek idee. En dan zien ze er verder wel gewoon jongvolwassen uit.

Ohh dit heb ik ookquote:Op zondag 23 februari 2020 00:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja dan denk je dat ze ongeveer jou leeftijd zijn maar dan zijn ze 10 jaar jonger

Toen dusquote:Op zondag 23 februari 2020 00:11 schreef I het volgende:
Of eerder, i.i.g. sinds ik richting de 2 meter ging.

Dat voelt ook nog steeds een stuk dichterbij
 Dat voelt ook nog steeds een stuk dichterbij  

Daar merk je online niks van hoorquote:Op zondag 23 februari 2020 00:12 schreef I het volgende:
[..]
Nouja, ik heb toch wel een lengte waar je U tegen zegt.

Ook dat mensen je mevrouw of meneer noemen.quote:

Jongedamequote:

quote:Op zondag 23 februari 2020 00:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024

Joh ik ben al 21.5 jaar niet naar school geweest!quote:Op zondag 23 februari 2020 00:12 schreef Meke het volgende:
Het was afgelopen jaar TIEN jaar geleden dat ik m'n eindexamen deedDat voelt ook nog steeds een stuk dichterbij

Dat heb ik volgend jaarquote:Op zondag 23 februari 2020 00:12 schreef Meke het volgende:
Het was afgelopen jaar TIEN jaar geleden dat ik m'n eindexamen deedDat voelt ook nog steeds een stuk dichterbij
 Blijft een heel gek idee...
  Blijft een heel gek idee...

Olle noemde mij ook 'mevrouw'quote:Op zondag 23 februari 2020 00:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Ook dat mensen je mevrouw of meneer noemen.
"Sterre kijk eens uit waar je loop, je loopt bijna tegen die mevrouw aan!"

quote:Op zondag 23 februari 2020 00:13 schreef grazz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D

Vuile spijbelaarquote:Op zondag 23 februari 2020 00:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Joh ik ben al 21.5 jaar niet naar school geweest!

quote:Op zondag 23 februari 2020 00:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik word met klapmongool aangesproken
quote:
quote:Op zondag 23 februari 2020 00:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh maar dat werd ik 10 jaar geleden al

Het is al 14 jaar geleden dat ik voor het eerst eindexamen deed en 10 jaar voor het laatstquote:Op zondag 23 februari 2020 00:12 schreef Meke het volgende:

Wat ben jij voor oude taart dan dat je het niet kan lezen?quote:Op zondag 23 februari 2020 00:11 schreef Meke het volgende:
j
[..]
85? Het is zo klein dat ik het niet goed kan lezen joh!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |