quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:58 schreef Moira het volgende:
Help me ff herinneren dat ik dit weekend de OP’s fix
Fix, fix, fix! @Moiraquote:Op woensdag 22 juli 2020 22:58 schreef Moira het volgende:
Reminder!quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:58 schreef Moira het volgende:
HE MOIRA HALLO DENK JE NOG AAN DE OP?quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:58 schreef Moira het volgende:
Ik ook nog niet, maar in die posts met die aftelklokjes staan wel hints. Als je de eerste foto belicht zie je dat het een wijnkelder met kruiken is, en het voorste been op de laatste foto heeft de vorm van Itali, dus dat is wellicht het land.quote:
Misschien Itali en Oostenrijk of Sloveni ? Daar zijn wel naaldbomenquote:Op maandag 27 juli 2020 10:04 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Ik ook nog niet, maar in die posts met die aftelklokjes staan wel hints. Als je de eerste foto belicht zie je dat het een wijnkelder met kruiken is, en het voorste been op de laatste foto heeft de vorm van Itali, dus dat is wellicht het land.
Enkel staat op de tweede foto een naaldbos, wat niet echt met Itali te maken heeft lijkt mij
Ja ik las ergens een bepaalde boom?quote:Op maandag 27 juli 2020 10:04 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Ik ook nog niet, maar in die posts met die aftelklokjes staan wel hints. Als je de eerste foto belicht zie je dat het een wijnkelder met kruiken is, en het voorste been op de laatste foto heeft de vorm van Itali, dus dat is wellicht het land.
Enkel staat op de tweede foto een naaldbos, wat niet echt met Itali te maken heeft lijkt mij
Niets is wat het lijktquote:Op maandag 27 juli 2020 10:13 schreef Meke het volgende:
Wel een beetje stom zo hoor, had er toch op gerekend![]()
Of ze zitten weer op de dam ofzo
Pls noquote:
Itali ging al wel rond als zeer sterk geruchtquote:Op maandag 27 juli 2020 10:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Misschien Itali en Oostenrijk of Sloveni ? Daar zijn wel naaldbomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |