En die blijkt dan vaak de mol of iig een finalist te zijnquote:Op maandag 10 augustus 2020 10:35 schreef rubbereend het volgende:
maarja. het is altijd wel goed als er één iemand is waar je je aan ergert
Yep. Ik noem een Margriet van de Linden, een Kees Tol, een Jamie Trenitequote:Op donderdag 13 augustus 2020 16:37 schreef Moira het volgende:
[..]
En die blijkt dan vaak de mol of iig een finalist te zijnzelden dat ze er ook vroeg uit gaan
Kees Tolquote:Op donderdag 13 augustus 2020 17:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Yep. Ik noem een Margriet van de Linden, een Kees Tol, een Jamie Trenite
Dat weet ik dan weer niet, maar Sarah was toch de nieuwe kandidatenbegeleidster? Of hebben ze nou alweer een nieuwe?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 16:36 schreef Moira het volgende:
[..]
Maar Sigrid is tijdens de opnameperiode toch sowieso offline aangezien ze de nieuwe kandidatenbegeleidster is?
Oh dan haal ik ze door de warquote:Op donderdag 13 augustus 2020 18:23 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weet niet, maar Sarah was toch de nieuwe kandidatenbegeleidster? Of hebben ze nou alweer een nieuwe?
Lijken ook echt sprekend op elkaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:16 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dat is toch geen oud deelnemer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Oh ja, dat was Expeditie Robinson.....quote:
is er al gepuzzeld wie het zijnquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 19:19 schreef Madhouse11 het volgende:
De interviews op de site met 5 deelnemers geven weer wat meer info over mogelijke deelnemers. Vooral vanwege de achtergrondfoto's uit het land waar het seizoen van diegene heeft plaats gevonden.
Zin in !
Ja, op wieisdemol.comquote:Op maandag 24 augustus 2020 11:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is er al gepuzzeld wie het zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mag het weten
quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja, op wieisdemol.com
https://www.wieisdemol.com/forum/2020-renaissance/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:25 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mag het weten
Nog niet gezien, nu welquote:Op maandag 24 augustus 2020 14:55 schreef Madhouse11 het volgende:
Inmiddels staan de andere 5 interviews er ook op, dus er wordt al druk verder gepuzzeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mag het weten
Op Schiphol hem bij het inchecken last minute vertellen dat 'ie niet eens mee mag...quote:Op maandag 24 augustus 2020 18:10 schreef Fugue het volgende:
Hopelijk Ron er in de eerste aflevering uit
Iemand die zelf denkt dat hij heeeeel leuk en grappig is en nooit een normale gezichtsuitdrukking heeft, is nooit grappig.quote:Op maandag 24 augustus 2020 18:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Wat hebben mensen tegen Ron eigenlijk......vind hem wel sympathiek als ik eerlijk ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |