abonnement Unibet Coolblue
pi_191590159


April 2018

André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9 november 2019

André Hazes bevestigt breuk met Monique
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bericht van Monique op haar Instagram
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 november 2019

quote:
‘Bridget is nieuwe liefde André Hazes!’

BRIDGET MAASLAND, afgelopen zaterdag 45 geworden, is de nieuwe liefde van ANDRÉ HAZES (25). Aan PRIVÉ wordt dat nieuws bevestigd door een bron rond de zanger, een van de weinige insiders die van dit grote geheim op de hoogte is.

André liet afgelopen weekend middels een persbericht weten dat het, na enkele onstuimige maanden, nu echt over en uit is tussen hem en MONIQUE WESTENBERG – de moeder van zijn zoon ANDRÉ. Wie de vrouw is voor wie hij nu gevoelens heeft, bevestigt hij tegenover RTL Boulevard; wat niet verwonderlijk is, aangezien dit hún presentatrice BRIDGET MAASLAND is.

Monique leek van deze ingrijpende verandering in haar leven, op dat moment, nog maar nauwelijks op de hoogte. Monique plaatste op social media een foto van Dré met daarbij een hartje. Een deel van Nederland had toen echter al kennisgenomen van het nieuws dat namens André met zijn fans werd gedeeld: dat de relatie na bijna vijf jaar nu echt over was.

Hierbij lijkt Bridget dus een grote rol te spelen.

André en zij kennen elkaar al jaren. Zij is een verklaard fan van André en zijn muziek. Dat hij en zij eerder de gelegenheid te baat namen om elkaar beter te leren kennen, is een hardnekkig gerucht dat in de showbizz al langer de ronde deed.
quote:
Bridget Maasland bevestigt relatie André Hazes

Bridget Maasland en André Hazes zijn inderdaad een setje. Het management van de presentatrice bevestigt dat de twee een beginnende relatie hebben en elkaar ’meer dan gewoon leuk vinden’.

De 45-jarige Bridget en de twintig jaar jongere André kennen elkaar ’nog maar net’, volgens Bridgets manager, hoewel er in de showbizz ook een hardnekkig gerucht gaat dat hij en zij eerder de gelegenheid te baat namen om elkaar beter te leren kennen. Volgens de manager nemen de twee de komende periode rustig de tijd om te kijken hoe de relatie zich ontwikkelt.

Een insider bevestigde eerder op de zondag aan Privé dat Bridget Maasland André’s nieuwe liefde is. Dit beaamde hij zelf in een verklaring aan RTL Boulevard. „Sinds kort heb ik inderdaad contact met Bridget Maasland en we onderzoeken of we het leuk vinden samen”, zo stelde hij. „Uit respect naar de moeder van onze zoon en naar hem toe heb ik dit verteld aan Monique. Het is mijn goed recht, we zijn immers al een tijdje uit elkaar en wonen niet meer samen.”



Zaterdag werd bekend dat de relatie tussen André en zijn ex Monique Westenberg (41) definitief op de klippen was gelopen. De zanger sprak van „een verschrikkelijk moeilijke keuze waar veel tranen overheen zijn gegaan.” De twee hebben zoontje André Jr. (3), voor wie ze samen blijven zorgen.

Monique liet zaterdag al doorschemeren dat André gevoelens heeft voor een andere vrouw ’waar hij een tijdje contact mee heeft’. „Wie dit is maakt het alleen maar nog pijnlijker”, stelde ze.







De covers eerste week
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met dank aan rubbereend:
https://frontpage.fok.nl/(...)ndre-hazes-soap.html
  woensdag 19 februari 2020 @ 20:48:23 #2
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_191590308
quote:
99s.gif Op woensdag 19 februari 2020 19:33 schreef Nizno het volgende: ik heb er niets van meegekregen maar als zij idd het podium op is geweest met een dienblad bier dan is het wel opdringerig gedrag.
  woensdag 19 februari 2020 @ 21:05:26 #3
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_191590623
Je ziet haar ook echt zo kijken van: 'VERRASSING!' En hij lacht als een boer met kiespijn :').

[ Bericht 0% gewijzigd door Vivi op 19-02-2020 21:14:29 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_191590680
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 21:05 schreef Vivi het volgende:
Je ziet haar ook echt zo kijken van: 'VERASSING!' En hij lacht als een boer met kiespijn :').
Ja ik zou ook niet blij worden van een verassing...
pi_191590684
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 20:48 schreef Pippi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dit lijkt wel zo'n scène uit How to lose a guy in 10 days of hoe heet die film.
Tap tap tap
pi_191590789
Net zoals de verrassing om hem achterna te reizen en op te duiken in zijn hotel in België.
pi_191590798
Die gitarist weet ook niet waar hij het zoeken moet..
pi_191590843
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 20:48 schreef Pippi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat zei ik toen direct al kreeg ik te horen het is zijn vriendin :')
Twinning = boring
pi_191590874
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 21:13 schreef -river- het volgende:
Net zoals de verrassing om hem achterna te reizen en op te duiken in zijn hotel in België.
Controle net als dat naar Curacao hoelang is ze daar geweest 2 dagen?
Twinning = boring
  Moderator woensdag 19 februari 2020 @ 21:19:06 #10
184769 crew  Deisyy
pi_191590899
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 21:13 schreef Donna het volgende:
Die gitarist weet ook niet waar hij het zoeken moet..
Je ziet hem denken: "Chanant!"
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 19 februari 2020 @ 21:21:32 #11
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_191590953
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 21:16 schreef Inca het volgende:

[..]

Dat zei ik toen direct al kreeg ik te horen het is zijn vriendin :')
niet meegekregen, als ik toen had meegelezen had ik je bijval gegeven
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_191590985
quote:
99s.gif Op woensdag 19 februari 2020 21:21 schreef Nizno het volgende:

[..]

niet meegekregen, als ik toen had meegelezen had ik je bijval gegeven
aaaaa wat lief van je
Twinning = boring
pi_191591007
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2020 21:19 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Je ziet hem denken: "Chanant!"
_O-
  woensdag 19 februari 2020 @ 21:25:24 #14
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_191591024
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 20:48 schreef Pippi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Cringe
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Spellchecker woensdag 19 februari 2020 @ 21:35:26 #15
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_191591174
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 21:08 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ja ik zou ook niet blij worden van een verassing...
Neu!!!
  woensdag 19 februari 2020 @ 21:40:17 #16
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_191591271
De Zwakste Schakel is ook acuut van de buis gehaald :o
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_191591274
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 20:48 schreef Pippi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mijn god wat een enorme cameltoe :o :'(

quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2020 20:31 schreef quirina het volgende:
Raggel blijft dinnie van Bridget dus dit gaat nog een staart krijgen. Zeker weten.
Heerlijk *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2020 21:41:20 ]
pi_191591356
quote:
6s.gif Op woensdag 19 februari 2020 21:40 schreef E.T. het volgende:
De Zwakste Schakel is ook acuut van de buis gehaald :o


[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2020 21:46:01 ]
pi_191591378
quote:
11s.gif Op woensdag 19 februari 2020 21:40 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Mijn god wat een enorme cameltoe :o :'(
[..]

Heerlijk *O*
Die gaan samen snode plannetjes smeden tegen Monique! Ik zie ze al zitten, samen de social media onveilig maken met hun trollenleger.
pi_191591420
Het werd al eerder aangestipt in deze reeks, maar tenenkrommend wat zogenaamde "journalisten" uit hun pen krijgen en niet alleen hier.

https://www.rtlboulevard.(...)ten-monique-en-andre

"De media keert..."
  woensdag 19 februari 2020 @ 21:48:33 #21
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_191591433
quote:
6s.gif Op woensdag 19 februari 2020 21:40 schreef E.T. het volgende:
De Zwakste Schakel is ook acuut van de buis gehaald :o
Volgens mij alleen vanavond..... volgende week gewoon weer op de buis helaas.

Al kan ik me voorstellen dat als meisje van plezier nu beter gaat scoren ze wellicht toch ingrijpen :o
  Spellchecker woensdag 19 februari 2020 @ 21:48:51 #22
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_191591460
https://www.rtlnieuws.nl/(...)n-weer-onder-een-dak

Ik weet niet of het al gepost is, ik kan het niet bijhouden.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_191591475
Wel goed dat de zender erbij vermeldt dat het niks met de huidige commotie te maken heeft, anders zou ik me echt afvragen welk blond temeiertje het volgende neukertje was van André.
pi_191591535
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 21:50 schreef letmehearyouscream het volgende:
Wel goed dat de zender erbij vermeldt dat het niks met de huidige commotie te maken heeft, anders zou ik me echt afvragen welk blond temeiertje het volgende neukertje was van André.
_O- _O_
pi_191591607
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 21:08 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dit lijkt wel zo'n scène uit How to lose a guy in 10 days of hoe heet die film.
Toen koos 'ie in gedachten al het "Hazes pad", maar wachtte nog op een geschikt moment om het definitief uit te maken. En dat werd, zoals we weten, op Valentijnsdag O+
pi_191591704
Ik denk dat hij en Mo’tje alweer eerder closer met elkaar werden en vooral zíj weer toenadering heeft gezocht en hem nog een kans wilde geven. Hazes stond daar natuurlijk wel voor open.
Die heeft Bridget niets vertelt en Bridget had dus geen idee en was nog stapel verliefd.
In Curaçao bleek het toch allemaal anders in elkaar te zitten voor haar en heeft Hazes het uitgemaakt.
Hij weer terug naar Mo en Bridget met liefdesverdriet achtergelaten. :Y)
  woensdag 19 februari 2020 @ 22:06:03 #28
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_191591733
Maar is Bridget dan nu de powerrrrvrouw, nu de rollen omgekeerd zijn :?
pi_191591782
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 22:06 schreef herverwijderd het volgende:
Maar is Bridget dan nu de powerrrrvrouw, nu de rollen omgekeerd zijn :?
nee want de huismoekes kunnen zich niet met haar identificeren zoals met Mo.
  woensdag 19 februari 2020 @ 22:09:40 #30
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_191591810
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 22:06 schreef herverwijderd het volgende:
Maar is Bridget dan nu de powerrrrvrouw, nu de rollen omgekeerd zijn :?
:N
pi_191592713
  Spellchecker woensdag 19 februari 2020 @ 22:52:30 #32
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_191592885
Dus nu is het weer wachten tot de bom tussen Mo en Andre voor de 13e keer barst? :P

Vind het toch ook wel weer sneu voor Bridget, het maakt Andre blijkbaar allemaal geen hol uit _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_191593786
De enige voor wie ik het sneu vind is de zoon van bridget.
Die is al wat ouder en leest ook van alles.
Echt heel zielig
pi_191594729

Kijk zijn pa wist ook hoe hij met deze issues om moest gaan.
Vergevúúh hoort oook bij de liefdúúh.
  donderdag 20 februari 2020 @ 05:47:06 #36
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_191594758
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 00:26 schreef woxxel het volgende:
De enige voor wie ik het sneu vind is de zoon van bridget.
Die is al wat ouder en leest ook van alles.
Echt heel zielig
Dit dus!
  Tettenkoning donderdag 20 februari 2020 @ 06:42:52 #37
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_191594989
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 21:44 schreef letmehearyouscream het volgende:
Die gaan samen snode plannetjes smeden tegen Monique! Ik zie ze al zitten, samen de social media onveilig maken met hun trollenleger.
Dan doet Dothan ook mee zeker? Of hebben ze alleen advies ingewonnen?
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_191595004
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 06:42 schreef Nine. het volgende:

[..]

Dan doet Dothan ook mee zeker? Of hebben ze alleen advies ingewonnen?
klopt, hij reageert ook dikwijls als eerste op B.
pi_191595109
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 00:26 schreef woxxel het volgende:
De enige voor wie ik het sneu vind is de zoon van bridget.
Die is al wat ouder en leest ook van alles.
Echt heel zielig
Ja dit vind ik ook echt sneu, ook dat hij meteen alweer met André op een instagram foto stond. Ik snap oprecht niet dat je die meteen aan je kind voorstelt, mee op vakantie neemt etc als je zo kort iets met iemand hebt.
  donderdag 20 februari 2020 @ 07:30:05 #40
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_191595205
ANDRÉ slaapt weer thuis bij MONIQUE!
...waar de twee, net als in vroegere tijden, samen de nacht en de ochtend doorbrachten.

’Eind goed, al goed’ komt steeds dichterbij:

Terwijl BRIDGET MAASLAND op de radio vertelt over haar liefdesverdriet, ligt ANDRÉ HAZES – ’thuis’ in Berkel en Rodenrijs – náást MONIQUE WESTENBERG. PRIVÉ constateert dat de zanger er geen gras over laat groeien in zijn pogingen zich te herenigen met zijn gezin. Slechts uren nadat Monique is teruggekeerd uit Curaçao, rijdt de zanger naar hun huis om daar de nacht door te brengen...
Met een capuchon over zijn hoofd getrokken verlaat ANDRÉ HAZES aan het begin van de middag een huis waar hij de dag ervoor is aangekomen en vervolgens de hele nacht is gebleven. Een huis dat hij goed kent en wat in het kadaster op zíjn naam staat. Het is namelijk de woning in Berkel en Rodenrijs waar MONIQUE WESTENBERG sinds november alléén woont met hun zoontje, nadat André was gevallen voor BRIDGET MAASLAND.

MAAR KIJK NU EENS: PAPA IS OVERDUIDELIJK WEER THUIS!
Monique kwam dinsdag terug van Curaçao waar, ondanks de aanwezigheid van Bridget op hetzelfde eiland, voor André en haar een ware verzoeningsvakantie lijkt te hebben plaatsgevonden. Bridgets reis naar het paradijs werd een disaster, waar zelfs de tv-collega’s van Red mijn vakantie! niets voor haar hadden kunnen uitrichten.

Opdringerig
Maandenlang heeft Monique gezwegen over het drama dat zich in haar leven voltrok, op de dag dat André bekendmaakte dat hun relatie voorbij was. Toen leek hem dat ’ondanks alle tranen die eroverheen zijn gegaan, het beste besluit’.
André verkaste naar Amsterdam en was daar regelmatig te vinden het in het gezelschap van Bridget en haar entourage, waar ineens steeds vaker moeder RACHEL HAZES zich bij aansloot. Die leek nogal ingenomen met déze one of a kind-schoondochter. Met Bridget kwam ze de feestdagen wel door en begin januari werd er met elkaar zelfs een tripje gemaakt naar Italië, waar Ras op liefdesgebied ook wat voetstapjes heeft liggen.
Wie had aan de hand van de talloze beelden, die van deze reis werden gedeeld, kunnen denken dat de kaarten half februari al zo anders geschud zouden zijn? Eind januari zelfs leek alles nog koek en ei, al raakte de absolute incrowd van André er toen steeds meer van overtuigd dat de roze bril van de liefde al wat donkerder begon te kleuren.
Een insider verzekert PRIVÉ: „Dat was het moment waarop André zich eraan begon te storen dat zijn nieuwe vriendin zich zo opdrong. Het waren de dagen van De Vrienden van Amstel LIVE!, een van de evenementen waarop hij zich elk jaar enorm verheugt, omdat het voor de artiesten een feest is om te doen. Ze zijn daar met elkaar, het is vertrouwd en hij is one of the guys. Dat is een avond, en soms tot wat later, lol maken met elkaar, lachen en drinken en: ’tot morgen, pikkie!’ Op zulke avonden moet je André lekker z’n gang laten gaan, dat heeft hij nodig. Maar Bridget vond dat zelf veel te leuk, manifesteerde zich daar ook nogal en liep tot afgrijzen van een hoop mensen ook nog eens het podium op met een blad bier. Dat moet je niet dóen! Dat is zijn werk, zijn avond en zijn band. Zij hebben daar de tijd van hun leven, waar ze het straks als ze zestig zijn nóg over hebben. Die band is een hechte vriendengroep. En wat moet jij daar dan tussen? Monique voelde dat veel beter aan. Die liet hem razen en ravotten. En ze zal heus hebben gedacht: wat gebeurt daar allemaal? Maar ze liet hem wel vrij!”

De scheuren werden duidelijker toen het tijd werd om de koffers te pakken voor Curaçao. In Bridgets eigen programma werd beweerd dat Monique last-minute naar dat eiland was gekomen en zich min of meer aan haar ’ex’ had opgedrongen. De waarheid is dat het optreden daar, van de meest succesvolle artiest van het land, natuurlijk vorig jaar al was vastgelegd. En de bijbehorende trip met de hele familie uiteraard ook. Toen het zover was gingen Monique, André en haar vader met nieuwe liefde ook die kant op. En wat er allemaal zou gebeuren, zouden ze wel zien.
Zo geschiedde. En niet alleen de Westenbergs zagen wat er gebeurde, inmiddels heeft heel Nederland dat kunnen zien. Weekblad Privé heeft deze week de EXCLUSIEVE FOTO’S van wat er zich afspeelde toen ook Bridget koers zette naar ’de West’ en op temptation island landde, waar André en Monique een paar heerlijke dagen met elkaar en hun zoontje beleefden. Het leek alsof er tussen hen nooit iets was voorgevallen wat hun geluk had verstoord.
Happy days are here again, maar niet voor Bridget. Niet alleen kreeg zij een pijnlijk onthaal op het vliegveld, waar André haar een half uur liet wachten, zelfs toen zij een dag later wel vanaf het strand ’met elkaar in zee’ gingen, straalde dat al uit dat zulks niet voor de rest van hun leven zou zijn.
Op Curaçao was het geluk van André en Bridget, dat officieel NET GEEN HONDERD DAGEN heeft geduurd, al ten dode opgeschreven. De kaarten waren geschud en André wilde, zo vertellen ingewijden aan Privé, toen al nog maar één ding: terug naar huis!

En daar heeft hij tot dusver ook geen gras over laten groeien.
Nadat hij met Bridget was teruggevlogen naar Nederland, kan het niet lang hebben geduurd dat hij haar duidelijk maakte dat hij niet met haar verder wilde. Bridget moet totaal zijn overrompeld. Op de radio vertelde ze over haar grote liefdesverdriet en de pijn die deze beslissing van haar jonge vriend haar heeft gedaan.
Wat zij niet wist, terwijl ze goede vriend FRANK DANE in diens ochtendshow op 538 te woord stond, is dat André – thuis in Berkel en Rodenrijs – de uitzending vrijwel zeker miste. Pas tegen twaalven gingen daar de gordijnen open en nog een uur later waagde André zich er voor het eerst weer buiten, in de korte spurt van de voordeur naar het portier van zijn auto.
Op de enthousiaste vraag ’is nu alles weer goed?’, reageerde hij slechts met een lach. Maar dat was, op die plek, na deze nacht, wel een veelzeggende.

Telegraaf
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_191595231
Wel knap dat ze weten dat ze ook echt naast elkaar liggen en zo :P
Je raekt an de dinge geweun.
pi_191595236
Tering wat een verhaal.
Tap tap tap
  donderdag 20 februari 2020 @ 07:38:18 #43
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_191595258
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 07:34 schreef CherryLips het volgende:
Tering wat een verhaal.
Is een artikel in de krant van vandaag, dacht zet het hier neer :Y
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  donderdag 20 februari 2020 @ 07:42:54 #44
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_191595288
Ik snap dit echt niet, het wordt gebracht als een overwinning voor Mo maar come the fuck on _O- _O-
pi_191595337
Kunnen we de term Tokkie niet beter gaan vervangen voor Hazes?

Een aflevering van Jerry Springer is er niets bij.
pi_191595513
quote:
10s.gif Op donderdag 20 februari 2020 07:42 schreef herverwijderd het volgende:
Ik snap dit echt niet, het wordt gebracht als een overwinning voor Mo maar come the fuck on _O- _O-
Heldin van de huismoekes, en nu speculeren op een ontdooide liefdesbaby
  donderdag 20 februari 2020 @ 08:25:23 #47
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_191595539
Antwee blijft aardig buiten schot, met de liefdes perikelen Monique Bridget.
lijkt wel of hem niks kwalijk wordt genomen, of zie ik dat verkeerd?
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_191595548
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 08:25 schreef Poezewoes het volgende:
Antwee blijft aardig buiten schot, met de liefdes perikelen Monique Bridget.
lijkt wel of hem niks kwalijk wordt genomen, of zie ik dat verkeerd?
Volgens mij is hij gewoon (alweer) de vreemdganger, maar dat zijn fans hem daar niet op afrekenen verbaast me niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191595554
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 08:25 schreef Poezewoes het volgende:
Antwee blijft aardig buiten schot, met de liefdes perikelen Monique Bridget.
lijkt wel of hem niks kwalijk wordt genomen, of zie ik dat verkeerd?
Hij is de smeerlap hier. Ik vind het zelfs sneu voor Bridget nu.
Tap tap tap
pi_191595562
Volgens Guido den Aantrekker klopt het dat Antwee in het huis sliep die nacht, maar kwamen Mo en Andrie pas de volgende ochtend aan op Schiphol. Hij heeft er dus alleen geslapen.
pi_191595567
Zijn er eigenlijk ook foto's van de aankomst op schiphol van antwee en fridget? Ik las toch ergens in dit topic dat ze huilend aankwam? 😇
pi_191595580
Wanneer zijn Antwee en Fridge eigenlijk terug gekomen van Curaçao, op Valentijnsdag?
pi_191595586
Wel fijn, al die HOOFDLETTERS uit het niets in zo’n artikel
pi_191595587
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 07:55 schreef VEM2012 het volgende:
Kunnen we de term Tokkie niet beter gaan vervangen voor Hazes?

Een aflevering van Jerry Springer is er niets bij.
ja, het enige is dat "tokkie(s)" lekkerder bekt. Al schijnt Antwee ook lekker te bekken, maar enfin.
pi_191595598
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 08:29 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Zijn er eigenlijk ook foto's van de aankomst op schiphol van antwee en fridget? Ik las toch ergens in dit topic dat ze huilend aankwam? 😇
ja die zijn er, in de Story. ze keken nors, gunden elkaar geen blik waardig en gingen elk hun eigen weg vanaf daar.
pi_191595603
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 08:30 schreef Marcoss het volgende:
Wel fijn, al die HOOFDLETTERS uit het niets in zo’n artikel
Ja is elke keer schrikken.
Tap tap tap
  donderdag 20 februari 2020 @ 08:36:47 #57
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_191595634
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 08:28 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Hij is de smeerlap hier. Ik vind het zelfs sneu voor Bridget nu.
Ik ook. Maar Hazes heeft het geluk dat zijn senior de toon al gezet heeft voor zijn familie, dus misschien verwachten mensen niet anders van Antwee.
pi_191595644
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 08:36 schreef herverwijderd het volgende:

[..]

Ik ook. Maar Hazes heeft het geluk dat zijn senior de toon al gezet heeft voor zijn familie, dus misschien verwachten mensen niet anders van Antwee.
Als die vrouwen het ook blijven pikken en hem steeds terugnemen :{
Tap tap tap
  Spellchecker donderdag 20 februari 2020 @ 08:40:48 #59
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_191595676
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 08:32 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

ja die zijn er, in de Story. ze keken nors, gunden elkaar geen blik waardig en gingen elk hun eigen weg vanaf daar.
En dat voor soulmates ... :P
  donderdag 20 februari 2020 @ 08:44:30 #60
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_191595709
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 08:38 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Als die vrouwen het ook blijven pikken en hem steeds terugnemen :{
Ja, dat snap ik dan weer helemaal niet. Maar kan me wel voorstellen dat het voorbeeld dat Andreen gezet heeft ervoor zorgt 'het publiek' de bokkesprongen van Antwee sneller accepteren oid.
  Tettenkoning donderdag 20 februari 2020 @ 08:45:38 #61
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_191595717
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 08:40 schreef maily het volgende:
En dat voor soulmates ... :P
Gewoon twee héél donkere zieltjes. :+
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_191595792
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 21:50 schreef letmehearyouscream het volgende:
Wel goed dat de zender erbij vermeldt dat het niks met de huidige commotie te maken heeft, anders zou ik me echt afvragen welk blond temeiertje het volgende neukertje was van André.
Grappig dat je die vrouwen temeiertjes noemt. Hij is dat.
  donderdag 20 februari 2020 @ 09:02:07 #63
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_191595841
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 08:29 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Zijn er eigenlijk ook foto's van de aankomst op schiphol van antwee en fridget? Ik las toch ergens in dit topic dat ze huilend aankwam? 😇
De break-up vond dus plaats in het vliegtuig?
  donderdag 20 februari 2020 @ 09:10:39 #64
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_191595908


We merken het wel O-)
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  Tettenkoning donderdag 20 februari 2020 @ 09:11:05 #65
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_191595912
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 09:02 schreef Aventura het volgende:
De break-up vond dus plaats in het vliegtuig?
"De Vlieger" krijgt zo een heel andere strekking.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_191595934
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 08:55 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Grappig dat je die vrouwen temeiertjes noemt. Hij is dat.
zucht. Er wordt in het artikel gezegd dat B wordt vervangen door een meisje van plezier. Het is dus niet dat ik zelf met zulke termen aan kom zetten.
pi_191595946
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 09:10 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]

We merken het wel O-)
Goed zo, B, gewoon terugslaan dat loeder! Met een cameraploeg in je kielzog.
pi_191595979
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 09:15 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Goed zo, B, gewoon terugslaan dat loeder! Met een cameraploeg in je kielzog.
Fridge heeft op haar Instagram melding gemaakt van een zeer interessante film, door haar gemaakt genaamd ''Zuidwaarts''. Ze is er gelukkig trots op. (we gaan gewoon weer verder of er niks gebeurd is...NEXT!!!)
pi_191595992
[quote]0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 09:10 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]

We merken het wel O-)
[/quote
Ze heeft wel dat linke linkeroog laten maken zo te zien...ze is er gelukkig weer snel overheen. En weer doorrrrr naar de volgende.
  Spellchecker donderdag 20 februari 2020 @ 09:22:03 #70
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  donderdag 20 februari 2020 @ 09:31:20 #71
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_191596095
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 08:38 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Als die vrouwen het ook blijven pikken en hem steeds terugnemen :{
Snap ik ook niks van. Heeft hij zoveel geld op z’n bankrekening staan dan?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_191596116
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 09:22 schreef maily het volgende:

[..]

Wat is er met haar mond?
Is dat niet de lip waar het al die tijd over ging?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191596126
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 09:31 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Snap ik ook niks van. Heeft hij zoveel geld op z’n bankrekening staan dan?
Bridget kan prima haar zelf bedruipen, dus ik denk niet dat het bij haar om het geld te doen was. Afgaande van foto's en beelden is/was ze smoorverliefd.
pi_191596143
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 09:22 schreef maily het volgende:

[..]

Wat is er met haar mond?
Cadeautje van Dre.
pi_191596216
Het is mooi om te zien dat Fridget het na al die social media ellende wat rustiger eraan doet ermee! Powervrouw...staat toch zo sterk in haar schoenen! _O- _O- _O-
pi_191596242
Bij de vraag wat de dames toch in Antwee zien moet ik weleens denken aan de man waar de zus van mijn schoonvader mee getrouwd was. Daar waren ook regelmatige break-ups waarin hij een ander had en zij hem toch weer terug nam.
Die man had dus gewoon één of andere gave om vrouwen helemaal in te pakken, ook ik merkte dat ik op een gegeven moment gecharmeerd van hem raakte. Veel ouder dan ik, ook niet bijster aantrekkelijk maar dus een natuurlijke charme. Uiteindelijk heeft hij zijn vrouw definitief voor een ander verlaten. Wie weet bezit Antwee ook die gave.
  donderdag 20 februari 2020 @ 09:45:54 #77
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_191596245
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 09:18 schreef Simone010 het volgende:
(we gaan gewoon weer verder of er niks gebeurd is...NEXT!!!)
Wat moet ze anders doen? In een hoekje gaan zitten grienen als een bakvisje of haar leven weer oppakken?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_191596251
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 09:45 schreef static het volgende:

[..]

Wat moet ze anders doen? In een hoekje gaan zitten grienen als een bakvisje of haar leven weer oppakken?
Nee zeker niet als een bakvisje..dat stadia heeft ze net 99 dagen achter de rug.
pi_191596252
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 09:31 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Snap ik ook niks van. Heeft hij zoveel geld op z’n bankrekening staan dan?
Monique werkt niet volgens mij.
En al die clicks van ramptoeristen op sociale media leveren ook weer gratis spulletjes op natuurlijk.
pi_191596260
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 09:46 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Monique werkt niet volgens mij.
En al die clicks van ramptoeristen op sociale media leveren ook weer gratis spulletjes op natuurlijk.
Ach..Fridge is ook weer onderweg inmiddels naar Utrecht om een nieuw kleedje uit te zoeken bij 't Stijlbureau! Maandag weer in Boulevard achter de desk met de nieuwste roddels.
pi_191596282
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 09:45 schreef Samhain het volgende:
Bij de vraag wat de dames toch in Antwee zien moet ik weleens denken aan de man waar de zus van mijn schoonvader mee getrouwd was. Daar waren ook regelmatige break-ups waarin hij een ander had en zij hem toch weer terug nam.
Die man had dus gewoon één of andere gave om vrouwen helemaal in te pakken, ook ik merkte dat ik op een gegeven moment gecharmeerd van hem raakte. Veel ouder dan ik, ook niet bijster aantrekkelijk maar dus een natuurlijke charme. Uiteindelijk heeft hij zijn vrouw definitief voor een ander verlaten. Wie weet bezit Antwee ook die gave.
Precies ... hij (A2) is een charmeur met narcistische trekken. En de dames geven hem een podium voor zijn idiote gedrag ipv weg te rennen. Ik vind hem een heel eng mannetje.
pi_191596335
quote:
10s.gif Op donderdag 20 februari 2020 07:42 schreef herverwijderd het volgende:
Ik snap dit echt niet, het wordt gebracht als een overwinning voor Mo maar come the fuck on _O- _O-
Als het al een 'overwinning' is voor iemand dan lijkt me dat het voor Dré is. Die doet gewoon lekker waar ie zin in heeft en heeft schijt aan alles en iedereen. Wat een POWERMAN. _O_
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_191596409
Het werkt toch eigenlijk het beste om alles te negeren en een media stilte te houden. Dan waait het over
Dat zie je wel aan rico en yolanthe.
  donderdag 20 februari 2020 @ 10:21:38 #84
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_191596609
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 08:55 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Grappig dat je die vrouwen temeiertjes noemt. Hij is dat.
Inderdaad, wat is is hij nou helemaal, 25? Hij is in de feest- en stapfase met zijn vrienden, zoals normale jongens van zijn leeftijd. Snap niet dat die vrouwen van 40+ dat niet inzien in hun blinde adoratie. Hij is in een totaal andere levensfase dan zij. gaat nooit werken op de lange termijn. Zij willen vooral thuiszitten met de kinderen, hij wil uitgaan.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_191596659
quote:
10s.gif Op donderdag 20 februari 2020 09:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als het al een 'overwinning' is voor iemand dan lijkt me dat het voor Dré is. Die doet gewoon lekker waar ie zin in heeft en heeft schijt aan alles en iedereen. Wat een POWERMAN. _O_
Echt gewoon doen wat hij doet en er mee wegkomen....
pi_191596661
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2020 10:21 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Inderdaad, wat is is hij nou helemaal, 25? Hij is in de feest- en stapfase met zijn vrienden, zoals normale jongens van zijn leeftijd. Snap niet dat die vrouwen van 40+ dat niet inzien in hun blinde adoratie. Hij is in een totaal andere levensfase dan zij. gaat nooit werken op de lange termijn. Zij willen vooral thuiszitten met de kinderen, hij wil uitgaan.
Bridget wilde toch juist een jonge vent omdat die niet alleen maar thuis willen zitten?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_191596664
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2020 10:21 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Inderdaad, wat is is hij nou helemaal, 25? Hij is in de feest- en stapfase met zijn vrienden, zoals normale jongens van zijn leeftijd. Snap niet dat die vrouwen van 40+ dat niet inzien in hun blinde adoratie. Hij is in een totaal andere levensfase dan zij. gaat nooit werken op de lange termijn. Zij willen vooral thuiszitten met de kinderen, hij wil uitgaan.
Dat geldt voor veel vrouwen van die leeftijd wellicht, maar niet per se voor hen. B kan volgens mij ook feesten als een gek en Mo is dol op gesponsorde uitjes, drankjes met haar platinablonde vriendinnen en zulks. Wel denk ik dat ze serieuzer zijn dan hij.

Volgens mij is dit ook niet de reden, hoe logisch dit ook klinkt.
Er is echt wel wat misgegaan in plaats van een redelijk overleg, bla bla.
pi_191596741
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 10:25 schreef goldback het volgende:

[..]

Echt gewoon doen wat hij doet en er mee wegkomen....
Die leeft er gewoon lekker op los, nu weer even terug naar M., en straks weer een ander mokkel.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Spellchecker donderdag 20 februari 2020 @ 10:33:52 #89
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_191596770
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 10:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Die leeft er gewoon lekker op los, nu weer even terug naar M., en straks weer een ander mokkel.
Leef ... alsof het je laatste dag is ....
  Tettenkoning donderdag 20 februari 2020 @ 10:34:55 #90
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_191596781
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 09:31 schreef MissButterflyy het volgende:
Snap ik ook niks van. Heeft hij zoveel geld op z’n bankrekening staan dan?
Voila. Hij hoeft zeker niet op een houtje te bijten.
quote:
De zakenman Hazes
Hazes jr. heeft zijn vermogen ‘verstopt’ in twee bedrijven: AGJ Produkties B.V. en Twentythree Holding B.V. Das wel zo handig zo’n B.V.-tje, gaat het onverhoopt mis, dan kunnen de schuldeisers niet aan je privé-vermogen komen en dat is bij Hazes niet gering. De balans van beide onderneming mag dan wellicht een schammele twee ton als vermogen laten zien bij de oprichting, achter de schermen gebeurt er veel meer.

Het eigen vermogen van AGJ Produkties B.V. bedraagt in 2017 inmiddels bijna 9 ton. Ook wat betreft de vlottende activa staat het vehikel van Hazes er goed voor met een waarde van 1,1 miljoen euro. Dat tikt lekker aan. André’s andere bedrijf doet het al net zo lekker, daar is het eigen vermogen gegroeid naar bijna 880.000 euro en zijn de vlottende activa gewaardeerd op iets meer dan 1 miljoen euro. De slimmeriken onder ons zien dus dat er in amper twee jaar tijd aardig wat is verdiend.

Nieuwe liefde, Bridget Maasland, en een nieuwe woning
Mocht je nu denken dat het daarbij blijft, dan heb je het mis. Behalve een upgrade op het gebied van de liefde, heeft Hazes zichzelf ook een aardige upgrade gegeven. Hij heeft bijvoorbeeld zijn caravan op een Rotterdams industrieterrein ingeruild voor een statige villa in het al niet erg armoedige Berkel en Rodenrijs. Kost een paar centen, 1.075.000 euro om precies te zijn, maar dat was voor Dré geen probleem. Die villa betaalde hij namelijk gewoon contant. Geen dure spaarhypotheek, maar gewoon even aftikken. Die woning zal ondertussen ook al een leuke overwaarde hebben, wat hem goed van pas zal komen als hij dat optrekje weer van de hand wilt doen. Het is overigens niet het enige pand wat Hazes jr. bezit, in Vinkeveen heeft hij namelijk ook nog een leuk huisje staan, vlak bij zijn moeder. Kortom, laat Dré maar schuiven.

Het maandsalaris van André Hazes: 100.000 euro
Met dergelijke bedrag lacht de jonge zanger zich natuurlijk helemaal krom. Terwijl zijn leeftijd genoten nog studeren of het moeten doen met een gemiddeld inkomen, is Dré zich aan het afvragen wanneer hij zijn volgende miljoen mag bijschrijven. Dat zal niet zo heel lang duren. Hij vraagt namelijk per optreden van een half uur zo’n 12.500 euro. Als hij er acht per maand heeft is dat weer een tonnetje bruto erbij. Dan komt dat volgende miljoen inderdaad snel in zicht.
https://man-man.nl/vermogen-van-andre-hazes-jr/
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_191596790
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 10:33 schreef maily het volgende:

[..]

Leef ... alsof het je laatste dag is ....
Pak alles wat je kaaaaaaan!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_191596796
quote:
10s.gif Op donderdag 20 februari 2020 09:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als het al een 'overwinning' is voor iemand dan lijkt me dat het voor Dré is. Die doet gewoon lekker waar ie zin in heeft en heeft schijt aan alles en iedereen. Wat een POWERMAN. _O_
_O-
  donderdag 20 februari 2020 @ 10:36:09 #93
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_191596798
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 09:45 schreef Samhain het volgende:
Bij de vraag wat de dames toch in Antwee zien moet ik weleens denken aan de man waar de zus van mijn schoonvader mee getrouwd was. Daar waren ook regelmatige break-ups waarin hij een ander had en zij hem toch weer terug nam.
Die man had dus gewoon één of andere gave om vrouwen helemaal in te pakken, ook ik merkte dat ik op een gegeven moment gecharmeerd van hem raakte. Veel ouder dan ik, ook niet bijster aantrekkelijk maar dus een natuurlijke charme. Uiteindelijk heeft hij zijn vrouw definitief voor een ander verlaten. Wie weet bezit Antwee ook die gave.
Zo'n figuur bestaat bij de gratie van vrouwen die daarin trappen/er een zwakte voor hebben.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 20 februari 2020 @ 10:37:30 #94
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_191596817
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 10:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Bridget wilde toch juist een jonge vent omdat die niet alleen maar thuis willen zitten?
Ik begreep dat het feit dat hij na optredens vooral wil uitgaan met zijn band/vrienden en niet met haar wilde cocoonen, ook een irritatie was.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Tettenkoning donderdag 20 februari 2020 @ 10:37:51 #95
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_191596827
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2020 10:36 schreef SEMTEX het volgende:
Zo'n figuur bestaat bij de gratie van vrouwen die daarin trappen/er een zwakte voor hebben.
Dat ie goed in de slappe was zit helpt natuurlijk ook wel mee.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_191596860
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2020 10:37 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik begreep dat het feit dat hij na optredens vooral wil uitgaan met zijn band/vrienden en niet met haar wilde cocoonen, ook een irritatie was.
Dat rijmt dan niet met haar andere uitspraken. :P

Lekker tegenstrijdig doen is wel een sure way om van je vent af te komen natuurlijk :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Tettenkoning donderdag 20 februari 2020 @ 10:43:32 #97
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_191596890
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 10:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lekker tegenstrijdig doen is wel een sure way om van je vent af te komen natuurlijk :P
Is dat niet vrouw eigen? O-)
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_191596959
quote:
10s.gif Op donderdag 20 februari 2020 10:43 schreef Nine. het volgende:

[..]

Is dat niet vrouw eigen? O-)
Het is wel een eigenschap die bij vrouwen vaker 'sterk ontwikkeld' is dan bij mannen heb ik de indruk ja. :P

Hoe dan ook een ergerlijke eigenschap en een bron van frustratie voor de mensen om je heen doorgaans.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_191597685
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 05:34 schreef quirina het volgende:

Kijk zijn pa wist ook hoe hij met deze issues om moest gaan.
Vergevúúh hoort oook bij de liefdúúh.
_O-
pi_191597694
quote:
Oh fuck, ik heb hem nu pas door _O- _O-
pi_191597901
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 10:03 schreef woxxel het volgende:
Het werkt toch eigenlijk het beste om alles te negeren en een media stilte te houden. Dan waait het over
Dat zie je wel aan rico en yolanthe.
Vooral omdat Rico hier helemaal geen zin in heeft ja, terwijl André het juist wel mooi vindt allemaal waarschijnlijk.
pi_191598238
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 11:46 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Vooral omdat Rico hier helemaal geen zin in heeft ja, terwijl André het juist wel mooi vindt allemaal waarschijnlijk.
daar door heeft hij aandacht en optredens, gewoon werk dus eigenlijk.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 20 februari 2020 @ 12:36:16 #103
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_191598492
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 09:10 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]

We merken het wel O-)
Wat een drama :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 20 februari 2020 @ 13:19:47 #104
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191598957
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 10:03 schreef woxxel het volgende:
Het werkt toch eigenlijk het beste om alles te negeren en een media stilte te houden. Dan waait het over
Dat zie je wel aan rico en yolanthe.
Zij en de Borsato's zullen Hazes vast heel dankbaar zijn idd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191598964
‘Hierom is André op Bridget afgeknapt’

Volgens Bridget is de relatie tussen haar en André Hazes niet gelukt doordat ze allebei in een andere levensfase zitten en daarnaast omdat de druk van de media te groot wordt. Daaruit kan geconcludeerd worden dat het een gezamenlijke beslissing was op te splitten. Insiders weten dat dit anders ligt.

De roze bril zou bij André al een tijd geleden af zijn gegaan. Nog voordat ze op vakantie gingen. De jonge zanger zou al bij de concerten Vrienden van Amstel LIVE hebben ontdekt dat hij en Bridget geen goede match zijn, want hij begon zich steeds erger te storen aan Bridget. ,,Dat was het moment waarop André zich eraan begon te storen dat zijn nieuwe vriendin zich zo opdrong. Het waren de dagen van De Vrienden van Amstel LIVE”, zegt een insider tegen De Telegraaf.

Bridget zou zich tijdens de concerten te veel hebben opgedrongen aan André en geprobeerd hebben om er ‘echt bij te horen’ in plaats van hem ruimte te gunnen. ,,Ze zijn daar met elkaar, het is vertrouwd en hij is one of the guys. Dat is een avond, en soms tot wat later, lol maken met elkaar, lachen en drinken en: ’tot morgen, pikkie!’ Op zulke avonden moet je André lekker z’n gang laten gaan, dat heeft hij nodig.” Bridget zou het zelf te leuk hebben gevonden om ook ‘one of the guys’ te zijn en te proberen in het middelpunt van de aandacht te staan. Heel anders hoe Monique zich gedroeg tijdens de concertreeks. ,,Bridget vond dat zelf veel te leuk, manifesteerde zich daar ook nogal en liep tot afgrijzen van een hoop mensen ook nog eens het podium op met een blad bier. Dat moet je niet dóen! Dat is zijn werk, zijn avond en zijn band.”

Bridget zei woensdag in de radioshow van Frank Dane op Radio538 dat ze veel liefdesverdriet heeft. Dit lijkt anders te zijn voor André, want hij verblijft naar verluidt weer in dezelfde villa als ex Monique en zijn zoontje.

Hadden wij toch gelijk dat ze zich te veel opdrong.
  donderdag 20 februari 2020 @ 13:20:17 #106
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_191598966
De editorial van de Story:

Toen André Hazes (26) en Bridget Maasland (45) drie maanden terug opbiechtten een relatie te hebben, was er niemand die een stuiver gaf voor de bestendigheid van die romance. Het juiste investeringsbesluit: hun verhouding bleek geen cent waard. Eén van Bridgets exen is Johnny de Mol, nota bene een maatje van André. Die had hem toch even kunnen bijpraten over de risico’s van verkering met Bridget? Wellicht niet geheel toevallig crashte ook Johnny’s verkering met Bridget tijdens een liefdesvakantie. Als je 24 uur per dag op elkaars lip zit, ontpopt een geliefde zich soms tot een ander mens. Werd er vroeger over Bridget nog weleens onheus beweerd dat een ijsklontje groter werd als zij erop zoog, intussen heeft ze de naam een nooit dovend kampvuur te zijn. Feit is dat haar imago veranderde van ‘koel’ naar ‘vurig’. Toen Story ter ore kwam dat er op Curaçao een vechtpartij plaatsvond tussen Bridget en André’s ex Monique, geloofde ik dat subiet, al zeggen we er eerlijk bij dat we er niet zelf bij stonden. Wat van die Dynasty- scène ook de reden was (en wie er won) blijft gissen. Maar André’s relatie met Bridget delfde hoe dan ook het onderspit, in het Antillenzand. Van #brazes naar #brixit in één kwartaal, het kan snel gaan. Wat denkt u: gaat André terug naar Monique?
Graag tot volgende week! ■
  donderdag 20 februari 2020 @ 13:26:21 #107
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_191599020
  donderdag 20 februari 2020 @ 13:26:55 #108
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
  donderdag 20 februari 2020 @ 13:27:45 #109
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_191599032
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 13:20 schreef -river- het volgende:
‘Hierom is André op Bridget afgeknapt’

Volgens Bridget is de relatie tussen haar en André Hazes niet gelukt doordat ze allebei in een andere levensfase zitten en daarnaast omdat de druk van de media te groot wordt. Daaruit kan geconcludeerd worden dat het een gezamenlijke beslissing was op te splitten. Insiders weten dat dit anders ligt.

De roze bril zou bij André al een tijd geleden af zijn gegaan. Nog voordat ze op vakantie gingen. De jonge zanger zou al bij de concerten Vrienden van Amstel LIVE hebben ontdekt dat hij en Bridget geen goede match zijn, want hij begon zich steeds erger te storen aan Bridget. ,,Dat was het moment waarop André zich eraan begon te storen dat zijn nieuwe vriendin zich zo opdrong. Het waren de dagen van De Vrienden van Amstel LIVE”, zegt een insider tegen De Telegraaf.

Bridget zou zich tijdens de concerten te veel hebben opgedrongen aan André en geprobeerd hebben om er ‘echt bij te horen’ in plaats van hem ruimte te gunnen. ,,Ze zijn daar met elkaar, het is vertrouwd en hij is one of the guys. Dat is een avond, en soms tot wat later, lol maken met elkaar, lachen en drinken en: ’tot morgen, pikkie!’ Op zulke avonden moet je André lekker z’n gang laten gaan, dat heeft hij nodig.” Bridget zou het zelf te leuk hebben gevonden om ook ‘one of the guys’ te zijn en te proberen in het middelpunt van de aandacht te staan. Heel anders hoe Monique zich gedroeg tijdens de concertreeks. ,,Bridget vond dat zelf veel te leuk, manifesteerde zich daar ook nogal en liep tot afgrijzen van een hoop mensen ook nog eens het podium op met een blad bier. Dat moet je niet dóen! Dat is zijn werk, zijn avond en zijn band.”

Bridget zei woensdag in de radioshow van Frank Dane op Radio538 dat ze veel liefdesverdriet heeft. Dit lijkt anders te zijn voor André, want hij verblijft naar verluidt weer in dezelfde villa als ex Monique en zijn zoontje.

Hadden wij toch gelijk dat ze zich te veel opdrong.
zou me kapot lachen als die 'insider' Monique was :')
  donderdag 20 februari 2020 @ 13:28:10 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191599035
quote:
Heeft Baudet al gereageerd op haar hoofddoek?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191599046
quote:
Wow, gezellig.
pi_191599050
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 13:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Heeft Baudet al gereageerd op haar hoofddoek?
_O-
pi_191599070
quote:
En dan die hele tijd ervoor samen in het vliegtuig veroordeelt tot elkaar :X
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  donderdag 20 februari 2020 @ 13:33:52 #114
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191599078
Toch klopt er iets niet aan die foto's: bij die waar ze naar buiten gaan en ieder hun eigen weg gaan draagt ze de shawl nog niet als hoofddoek, en daar waar ze hem wel als hoofddoek draagt is de hoodie van Dré al nat.
Ik denk dat hij haar dus nog wel achterna gegaan is, want die hoofddoekfoto lijkt ook in een parkeergarage ofzo, gezien de muur.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191599079
quote:
10s.gif Op donderdag 20 februari 2020 13:27 schreef herverwijderd het volgende:

[..]

zou me kapot lachen als die 'insider' Monique was :')
Waarom? Lijkt mij eerder iemand van zijn antoerage.
pi_191599110
Kan iemand Angela column posten?

De breuk van André en Bridget interesseert u niet? Lees toch even deze column

https://www.ad.nl/show/de(...)eze-column~a4c4a1dd/
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_191599111
quote:
Die laatste foto..zie ik daar nou een grijns bij Andreetje???
  donderdag 20 februari 2020 @ 13:39:29 #118
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_191599132
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 13:33 schreef Leandra het volgende:
Toch klopt er iets niet aan die foto's: bij die waar ze naar buiten gaan en ieder hun eigen weg gaan draagt ze de shawl nog niet als hoofddoek, en daar waar ze hem wel als hoofddoek draagt is de hoodie van Dré al nat.
Ik denk dat hij haar dus nog wel achterna gegaan is, want die hoofddoekfoto lijkt ook in een parkeergarage ofzo, gezien de muur.
Volgens mij is het koud, regen. Logisch dat je daar dan snel en met gebogen hoofd doorheen loopt. En ze zullen wel gemerkt hebben dat er foto’s werden gemaakt.
Wie dit leest is een lezer van dit
  donderdag 20 februari 2020 @ 13:41:47 #119
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191599158
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 13:39 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Volgens mij is het koud, regen. Logisch dat je daar dan snel en met gebogen hoofd doorheen loopt. En ze zullen wel gemerkt hebben dat er foto’s werden gemaakt.
Nee, het gaat me om de volgorde en de suggestie erbij, ik denk dat de hoofddoekfoto later is gemaakt dan de ieder hun eigen weg foto.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191599274
Ik zou zo graag een reactie van roggel lezen >:)
pi_191599307
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 13:52 schreef -river- het volgende:
Ik zou zo graag een reactie van roggel lezen >:)
Roggel's leven is kapot, eindelijk de ideale schoondochter en nu eindigt het zo! Ze is ff een zonnebankie pakken om het grote verdriet te verwerken.
pi_191599395
Wat een gate is dit, heerlijk als je ziekjes op de bank hangt. Zag net dat die Monique A2 weer volgt op Instagram en tot mijn verbazing bijna 600.000 volgers heeft. Hoe dan?! Ze gaat over de bekendste 'influencer' meisjes heen en ze doet toch niet zoveel? Toch niet voor de kiekjes van A3 lijkt me, er zijn kids in overvloed, zie hier weinig bijzonders aan ook.

Ach ja, kan Essent binnenkort ook weer gezellig filmen met het hele gezin, de laatste reclame met dat neppe zoontje was zo gemaakt. Kassa voor iedereen. Snap niet dat 2 volwassen vrouwen met kinderen zich zo laten mangelen door een snotaap die duidelijk nog niet klaar is voor een hele serieuze relatie. Vind het juist allesbehalve powervrouwen.
pi_191599417
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 13:37 schreef RipCity het volgende:
Kan iemand Angela column posten?

De breuk van André en Bridget interesseert u niet? Lees toch even deze column

https://www.ad.nl/show/de(...)eze-column~a4c4a1dd/
Premium mag je geloof ik niet posten ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  donderdag 20 februari 2020 @ 14:10:23 #124
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_191599487
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 13:33 schreef -river- het volgende:

[..]

Waarom? Lijkt mij eerder iemand van zijn antoerage.
Omdat Bridget zich toch ook op een gegeven moment als 'insider' gemeld had om kwaad te spreken over Monique? Zou dan wel weer mooi yin/yang zijn.
pi_191599514
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 14:10 schreef herverwijderd het volgende:

[..]

Omdat Bridget zich toch ook op een gegeven moment als 'insider' gemeld had om kwaad te spreken over Monique? Zou dan wel weer mooi yin/yang zijn.
Ik denk het niet omdat Mo zich de hele tijd afzijdig heeft gehouden. Ik denk ook niet dat B de insider was. Vooral die zogenaamde vrienden die om hun heen hangen zijn de insiders.
pi_191599527
A3 is gelukkig te klein om al deze schit mee te krijgen maar Mees maakt dit allemaal mee en ik voel zo mee met die jongen.
pi_191599555
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 14:05 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Premium mag je geloof ik niet posten ;)
Van wie niet? Doen we hier dagelijks.
Desnoods in spoil
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 20 februari 2020 @ 14:26:22 #128
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_191599702
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 14:15 schreef RipCity het volgende:

[..]

Van wie niet? Doen we hier dagelijks.
Desnoods in spoil
premium artikelen van nieuwssites zijn hun inkomstenbron, als deze 1 op 1 op een andere site geplaatst worden al dan niet in spoiler kan deze site een claim verwachten.
Maar de link plaatsen mag natuurlijk gewoon. dit zorgt er voor dat de kans aanwezig is dat mensen gaan betalen bij de nieuwssite lijkt me.

Dus op je vraag van wie niet, van Danny niet
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Tettenkoning donderdag 20 februari 2020 @ 14:32:10 #129
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_191599763
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 13:28 schreef Leandra het volgende:
Heeft Baudet al gereageerd op haar hoofddoek?
Nee, maar ik vernam uit betrouwbare bron dat de PVV wel wat kamervragen gaan indienen.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_191599893
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 14:13 schreef -river- het volgende:
A3 is gelukkig te klein om al deze schit mee te krijgen maar Mees maakt dit allemaal mee en ik voel zo mee met die jongen.
Voor hem is het te hopen dat zijn ouders niet weer in een labiele relatie (met elkaar) terecht komen. Iemand zei hier dat het zo fijn was voor de kleine als Mondre weer een feit is maar ik betwijfel het. Spanningen gaat hij echt wel meekrijgen.
pi_191599989
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 14:02 schreef evelien89 het volgende:
Wat een gate is dit, heerlijk als je ziekjes op de bank hangt. Zag net dat die Monique A2 weer volgt op Instagram en tot mijn verbazing bijna 600.000 volgers heeft. Hoe dan?! Ze gaat over de bekendste 'influencer' meisjes heen en ze doet toch niet zoveel? Toch niet voor de kiekjes van A3 lijkt me, er zijn kids in overvloed, zie hier weinig bijzonders aan ook.

Ach ja, kan Essent binnenkort ook weer gezellig filmen met het hele gezin, de laatste reclame met dat neppe zoontje was zo gemaakt. Kassa voor iedereen. Snap niet dat 2 volwassen vrouwen met kinderen zich zo laten mangelen door een snotaap die duidelijk nog niet klaar is voor een hele serieuze relatie. Vind het juist allesbehalve powervrouwen.
Dat heeft mij ook vaak verbaasd. Misschien juist omdat ze zo gewoon is? Stewardessje met matige opleiding, niet bloedknap of megaslank, het frame dat zij Antwee groot heeft gemaakt en heeft getemd -wat natuurlijk totaal niet klopt- en als bonus nog twee boze heksen die het op haar hebben voorzien..En dat alles overgoten met een zoetsappigheid die ook goed scoort bij de huismoekes; kleffe teksten over loved ones en overleden dierbaren.
  donderdag 20 februari 2020 @ 15:04:51 #132
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_191600155
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 13:33 schreef Leandra het volgende:
Toch klopt er iets niet aan die foto's: bij die waar ze naar buiten gaan en ieder hun eigen weg gaan draagt ze de shawl nog niet als hoofddoek, en daar waar ze hem wel als hoofddoek draagt is de hoodie van Dré al nat.
Ik denk dat hij haar dus nog wel achterna gegaan is, want die hoofddoekfoto lijkt ook in een parkeergarage ofzo, gezien de muur.
wow 😀
  donderdag 20 februari 2020 @ 15:05:11 #133
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_191600158
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 14:12 schreef -river- het volgende:

[..]

Ik denk het niet omdat Mo zich de hele tijd afzijdig heeft gehouden. Ik denk ook niet dat B de insider was. Vooral die zogenaamde vrienden die om hun heen hangen zijn de insiders.
Ik denk het ook niet, ik geloof op zich wel dat Bridget die insider was. Ik zou het alleen exxxxtra smeuiig vinden als het wel zo was.
pi_191600165
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 14:52 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Dat heeft mij ook vaak verbaasd. Misschien juist omdat ze zo gewoon is? Stewardessje met matige opleiding, niet bloedknap of megaslank, het frame dat zij Antwee groot heeft gemaakt en heeft getemd -wat natuurlijk totaal niet klopt- en als bonus nog twee boze heksen die het op haar hebben voorzien..En dat alles overgoten met een zoetsappigheid die ook goed scoort bij de huismoekes; kleffe teksten over loved ones en overleden dierbaren.
En haar overdreven liefde voor honden helpt ook.
  donderdag 20 februari 2020 @ 15:05:58 #135
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_191600170
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 13:33 schreef -river- het volgende:

[..]

Waarom? Lijkt mij eerder iemand van zijn antoerage.
😂
Nu wil in de OP een verklarende woordenlijst. Ik begin:

Fridget
Brazes
André
Antwee
Andrie
Antoerage
Mini-mo
Roggel
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 20 februari 2020 @ 15:09:32 #136
485843 crew  Jippie
pi_191600206
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 14:02 schreef evelien89 het volgende:
Wat een gate is dit, heerlijk als je ziekjes op de bank hangt. Zag net dat die Monique A2 weer volgt op Instagram en tot mijn verbazing bijna 600.000 volgers heeft. Hoe dan?! Ze gaat over de bekendste 'influencer' meisjes heen en ze doet toch niet zoveel? Toch niet voor de kiekjes van A3 lijkt me, er zijn kids in overvloed, zie hier weinig bijzonders aan ook.

Ach ja, kan Essent binnenkort ook weer gezellig filmen met het hele gezin, de laatste reclame met dat neppe zoontje was zo gemaakt. Kassa voor iedereen. Snap niet dat 2 volwassen vrouwen met kinderen zich zo laten mangelen door een snotaap die duidelijk nog niet klaar is voor een hele serieuze relatie. Vind het juist allesbehalve powervrouwen.
Precies dit!
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 20 februari 2020 @ 15:11:22 #137
485843 crew  Jippie
pi_191600222
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 14:13 schreef -river- het volgende:
A3 is gelukkig te klein om al deze schit mee te krijgen maar Mees maakt dit allemaal mee en ik voel zo mee met die jongen.
Kinderen kunnen erg hard zijn onder elkaar, dus Mees krijgt dit gerust te verduren op school
  Admin donderdag 20 februari 2020 @ 15:17:23 #138
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_191600311
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 13:37 schreef Simone010 het volgende:

[..]

Die laatste foto..zie ik daar nou een grijns bij Andreetje???
Ik verbaas me meer over de kleine koffer die ze mee heeft :+
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin donderdag 20 februari 2020 @ 15:19:46 #139
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_191600344
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 15:11 schreef Jippie68 het volgende:

[..]

Kinderen kunnen erg hard zijn onder elkaar, dus Mees krijgt dit gerust te verduren op school
Hij woont om de week bijzijn vader hè, misschien weet hij beter om eea voor zijn zoon te doen, of voor school wat te 'harden'
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_191600345
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 14:52 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Dat heeft mij ook vaak verbaasd. Misschien juist omdat ze zo gewoon is? Stewardessje met matige opleiding, niet bloedknap of megaslank, het frame dat zij Antwee groot heeft gemaakt en heeft getemd -wat natuurlijk totaal niet klopt- en als bonus nog twee boze heksen die het op haar hebben voorzien..En dat alles overgoten met een zoetsappigheid die ook goed scoort bij de huismoekes; kleffe teksten over loved ones en overleden dierbaren.
Tja, zoiets zal het zijn. A2 zonder papa die velen ook nog adoreren is natuurlijk zielig en die zij opgefleurd heeft. Al vind ik haar ook weer niet zo gewoontjes. Ze is best glamorous en nogal van de merkjes in your face, net als haar schoonzus. Ik zou haar persoonlijk in ieder geval niet volgen omdat ze alle huisvrouwtjes hoop geeft om ook een 'megaster' te kunnen strikken. Het is geen ietwat mollige Betsy die graag op crocs loopt en make-upfree naar de Aldi gaat. Honden en kids zijn leuk, maar ook geen reden om massaal te volgen. Dat sterke vrouwen dingetje snap ik zelfs helemaal niet. Een kind maken met een jonge gast die niet bekend staat om zijn stabiliteit, er vandoor gaat en dan weer thuis mag komen met zijn zwarte nageltjes waarvan er nog 2 of 3 naar Fridget zullen ruiken. Het lijkt me ook geen hardwerkende single moeder die zichzelf naar de top heeft gewerkt. Normaal is het meer iets voor een Teen Mon aflevering en dan is de kritiek vaak mals, dus waarom zij hierom geprezen wordt.. Ze zal dan wel heul aardig en lief zijn in het echt. En voor 40 jaar nog redelijk goed in het oog liggend. Zelfs Yolanthe plaatst hartjes, het is wonderlijk hoe ze zoveel sterren kent en iedereen in zwijm ligt. Mijn eerste indruk van Bridget is ook niet positief btw, ben gewoon een buitenstaander die zich dingen afvraagt.
pi_191600400
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 15:19 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hij woont om de week bijzijn vader hè, misschien weet hij beter om eea voor zijn zoon te doen, of voor school wat te 'harden'
Dat is wel een stabiel gezin, maar Mees zijn stiefmoeder heeft kanker en natuurlijk gaat daar voor heel dat gezin veel energie in zitten.
  donderdag 20 februari 2020 @ 15:27:56 #142
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191600438
quote:
10s.gif Op donderdag 20 februari 2020 14:32 schreef Nine. het volgende:

[..]

Nee, maar ik vernam uit betrouwbare bron dat de PVV wel wat kamervragen gaan indienen.
:D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Admin donderdag 20 februari 2020 @ 15:33:16 #143
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_191600500
Kom we gooien er een andere theorie in. A heeft al jaren onmin met Ma, nu B in the picture is komt ook MA weer in beeld.
Maar als A het al vervelend vindt dat B lichtelijk opdringerig is, krijgtie mét B ook weer een bemoeierige Ma in z'n nek. En dat wordt 'm teveel van het goeie.

En, wat me al opviel op de beelden van zijn verjaardag, ze zitten aan de bar, hij zit ladderzat aan gaar gezicht en knijpt lekker flink in haar wangen. En gaat dan zoenen en zingen. Kíjk nou eens goed naar het gezicht van B.
Geërgerd ja, leuk een zatte drel aan je wangen die dan lekker gaat spuugzingen in je gezicht. Toen dacht ik al dat dat niet echtlangzou gaan duren _O-
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 20 februari 2020 @ 15:34:44 #144
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_191600523
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 15:33 schreef yvonne het volgende:

En, wat me al opviel op de beelden van zijn verjaardag, ze zitten aan de bar, hij zit ladderzat aan gaar gezicht en knijpt lekker flink in haar wangen. En gaat dan zoenen en zingen. Kíjk nou eens goed naar het gezicht van B.
Geërgerd ja, leuk een zatte drel aan je wangen die dan lekker gaat spuugzingen in je gezicht. Toen dacht ik al dat dat niet echtlangzou gaan duren _O-
hij heeft nooit een beter voorbeeld gehad he ;)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Admin donderdag 20 februari 2020 @ 15:38:04 #145
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_191600587
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_191600594
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 15:19 schreef evelien89 het volgende:

[..]

Tja, zoiets zal het zijn. A2 zonder papa die velen ook nog adoreren is natuurlijk zielig en die zij opgefleurd heeft. Al vind ik haar ook weer niet zo gewoontjes. Ze is best glamorous en nogal van de merkjes in your face, net als haar schoonzus. Ik zou haar persoonlijk in ieder geval niet volgen omdat ze alle huisvrouwtjes hoop geeft om ook een 'megaster' te kunnen strikken. Het is geen ietwat mollige Betsy die graag op crocs loopt en make-upfree naar de Aldi gaat. Honden en kids zijn leuk, maar ook geen reden om massaal te volgen. Dat sterke vrouwen dingetje snap ik zelfs helemaal niet. Een kind maken met een jonge gast die niet bekend staat om zijn stabiliteit, er vandoor gaat en dan weer thuis mag komen met zijn zwarte nageltjes waarvan er nog 2 of 3 naar Fridget zullen ruiken. Het lijkt me ook geen hardwerkende single moeder die zichzelf naar de top heeft gewerkt. Normaal is het meer iets voor een Teen Mon aflevering en dan is de kritiek vaak mals, dus waarom zij hierom geprezen wordt.. Ze zal dan wel heul aardig en lief zijn in het echt. En voor 40 jaar nog redelijk goed in het oog liggend. Zelfs Yolanthe plaatst hartjes, het is wonderlijk hoe ze zoveel sterren kent en iedereen in zwijm ligt. Mijn eerste indruk van Bridget is ook niet positief btw, ben gewoon een buitenstaander die zich dingen afvraagt.
Ik denk ook dat ze het plebs gewoon goed bespeelt. Een dag na het nieuws dat Brazes "gingen uitzoeken of ze het leuk hadden"*kuch* plaatste ze suikerzoete foto's-nou ja, behalve met die middelvinger dan- met dito tekst. Positive vibes en een dappere glimlach. Ik denk dat Bridgets "let's kick some ass" bijvoorbeeld alleen maar bijdraagt aan haar harde imago. En ten tijde van de hele hysterie rondom het olijke trio inclusief Roggel hoefde ze ook weinig te doen. Die maakten zichzelf wel belachelijk en hoe langer ze zweeg hoe meer bewondering ze kreeg.
Verder helemaal met je eens; vind het echt bizar. Maar dan met name het moeke-gedeelte; die kliek BN'ers is sowieso al klef.
  donderdag 20 februari 2020 @ 15:41:11 #147
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191600633
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 15:11 schreef Jippie68 het volgende:

[..]

Kinderen kunnen erg hard zijn onder elkaar, dus Mees krijgt dit gerust te verduren op school
Over het algemeen zijn het juist compleet gestoorde volwassenen die dat soort dingen doen, en hoogstens hun kinderen opstoken.
Kijk ook naar al die andere "hoe kunnen ouders dit hun kind aandoen, daar gaat het mee gepest worden" posts, om vervolgens een afzeikpost over het kind te maken.

Kinderen pesten om van alles als het kind er kwetsbaar voor is, het ene kind met rood haar, een wat vreemde moeder, een rare naam en brilletje heeft nergens last van, en het kind dat kwetsbaar is pakken ze nog op het feit dat hij een sproet op z'n neus heeft.

Als haar zoon goed ligt op school en bij zijn sportclub en dergelijke gaan ze hem hier niet mee pakken, en degenen die het wel proberen krijgen daar waarschijnlijk een hoop negatieve reacties op van zijn vrienden.
Als hij echter toch al gepest wordt is dit waarschijnlijk alweer de kers op de taart, want laten we eerlijk zijn, zijn moeder is niet voor het eerst publiekelijk hopeloos verliefd op een veel jongere man.

De figuren die 3 maanden geleden op zijn insta account tekeergingen (en op die van Bridget) dat zijn de totaal-idioten die idd zouden pesten, maar ik acht de kans klein dat ze hem persoonlijk kennen en helemaal klein dat ze het lef in hun donder hebben dat joch in zijn gezicht uit te schelden of te vertellen wat ze van zijn moeder vinden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191600645
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 15:17 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik verbaas me meer over de kleine koffer die ze mee heeft :+
Ze ging maar 1-2 dagen, had nog wel een upgrade voor haar stoel gekocht in t vliegtuig ..en grijnende Dreetje werd gesponsord door de Princess kofferts dus die mocht de grote tijger uitlaten.
  Admin donderdag 20 februari 2020 @ 15:51:01 #149
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_191600751
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 15:41 schreef Simone010 het volgende:

[..]

Ze ging maar 1-2 dagen, had nog wel een upgrade voor haar stoel gekocht in t vliegtuig ..en grijnende Dreetje werd gesponsord door de Princess kofferts dus die mocht de grote tijger uitlaten.
1-2daagjes ff op en neer naar Curaçao.

JA HALLO KABINET, KUNNEN JULLIE EENS KIJKEN NAAR HET VLIEGGEDRAG VAN EEN STEL DRAMAQUEENS EN TANTE MIEP LEKKER HAAR REISJE NAAR BENIDORM LATEN DOEN!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_191600785
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 15:51 schreef yvonne het volgende:

[..]

1-2daagjes ff op en neer naar Curaçao.

JA HALLO KABINET, KUNNEN JULLIE EENS KIJKEN NAAR HET VLIEGGEDRAG VAN EEN STEL DRAMAQUEENS EN TANTE MIEP LEKKER HAAR REISJE NAAR BENIDORM LATEN DOEN!
Bridge krijgt straks wel weer een leuke ''groene'' sponsor..save the planet! no waste no plastic enz enz
  donderdag 20 februari 2020 @ 15:55:08 #151
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191600815
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 15:51 schreef yvonne het volgende:

[..]

1-2daagjes ff op en neer naar Curaçao.

JA HALLO KABINET, KUNNEN JULLIE EENS KIJKEN NAAR HET VLIEGGEDRAG VAN EEN STEL DRAMAQUEENS EN TANTE MIEP LEKKER HAAR REISJE NAAR BENIDORM LATEN DOEN!
Dan ben je wel heel bezorgd dat je vent daar met zijn ex is...

20 uur vliegen om daar zo'n 40 uur te kunnen zijn :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191600830
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 15:39 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ik denk ook dat ze het plebs gewoon goed bespeelt. Een dag na het nieuws dat Brazes "gingen uitzoeken of ze het leuk hadden"*kuch* plaatste ze suikerzoete foto's-nou ja, behalve met die middelvinger dan- met dito tekst. Positive vibes en een dappere glimlach. Ik denk dat Bridgets "let's kick some ass" bijvoorbeeld alleen maar bijdraagt aan haar harde imago. En ten tijde van de hele hysterie rondom het olijke trio inclusief Roggel hoefde ze ook weinig te doen. Die maakten zichzelf wel belachelijk en hoe langer ze zweeg hoe meer bewondering ze kreeg.
Verder helemaal met je eens; vind het echt bizar. Maar dan met name het moeke-gedeelte; die kliek BN'ers is sowieso al klef.
Mee eens. Denk dat ze dit leventje ook niet graag opgeeft. Alle reisjes, de Range Rover, freebies, beautybehandelingen etc. etc. Maar als iemand mij zo behandeld had, kwam hij er niet in, en ging hij zeker niet lachend weer weg. Maar het is natuurlijk zijn huis, dus het is slikken en lachen..

Maar uitspraken als deze "Rolmodel voor vele vrouwen, prachtige vrouw! ❤️" gaan me echt te ver. Wáárom dan? Ik kan niet 1 eigenschap bedenken waarom ik haar zou moeten bewonderen. Het zal helpen dat Roggel en Frigdet nogal pittige imago's hebben, maar dan nog vind ik het geen zielig vrouwtje. Ben heel benieuwd hoe dit afloopt, het is zo'n soepele overgang van vrouw 2 terug naar 1, dat zou normaal gesproken toch werkelijk niet zo makkelijk gaan? Misschien is hij wel voor het zoontje blijven slapen, bespeelt ze hem nog wat om Frigdet te naaien en wijst hem dan alsnog hard af. Hoef je niet eens een powervrouw voor te zijn.
  Admin donderdag 20 februari 2020 @ 15:58:19 #153
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_191600854
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 15:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan ben je wel heel bezorgd dat je vent daar met zijn ex is...

20 uur vliegen om daar zo'n 40 uur te kunnen zijn :X
Nee hoor niet jaloers.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_191600952
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 15:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan ben je wel heel bezorgd dat je vent daar met zijn ex is...

20 uur vliegen om daar zo'n 40 uur te kunnen zijn :X
Dat doe je toch gewoon voor je Grote Liefde Van Drie Maanden?
pi_191601009
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 14:13 schreef -river- het volgende:
A3 is gelukkig te klein om al deze schit mee te krijgen maar Mees maakt dit allemaal mee en ik voel zo mee met die jongen.
Maar zou het dan niet Bridget moeten zijn die haar eigen zoon in bescherming neemt, of zijn vader misschien in een vlaag van verantwoording..ik zou dan zeker mijn zoon niet inzetten om mijn instagram op te leuken met een hondje om dat Andrie het ook zo leuk voor de likes doet bij Mo, want..dat deed deze zeer verantwoordelijke Bridget de moeder wel..foto's van Antwee met haar zoon, zoon met hond, zoon de liefde van haar leven enz enz enz. Zet het kind dan niet met zijn hoofd op je eigen Instagram account, stop daar eerst eens mee voordat je moord en brand gaat schreeuwen.
pi_191601051
Het ging mij niet eens om de social media, meer om het feit dat Mees direct bij hun relatie werd betrokken en nu de relatie over is ze misschien vergeten hoe het voor die knul is ineens zonder A2.
  donderdag 20 februari 2020 @ 16:40:45 #157
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191601343
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 16:16 schreef -river- het volgende:
Het ging mij niet eens om de social media, meer om het feit dat Mees direct bij hun relatie werd betrokken en nu de relatie over is ze misschien vergeten hoe het voor die knul is ineens zonder A2.
Oh, in feite wil je het falend moederschap van Bridget nog even benadrukken.... nee, okay.

Het zou mijn keuze ook niet zijn, sterker nog; het was mijn keuze niet het zo te doen toen ik nog een alleenstaande moeder was, maar ik was dan ook gewoon Leandra uit Schubbekutteveen die niet in de bladen stond en ik kon een ontluikende relatie prima een tijdje buiten beeld houden voor mijn zoon, dat ligt bij haar wel wat anders. Het is ook wel fijn als hij de volgende verkering al kent voor hij het in de supermarkt op de voorpagina van de Privé ziet staan.

Overigens verbaast het mij niets als dit al maanden speelde en ze haar zoon idd pas aan Dré heeft voorgesteld toen ze al wat serieuzer waren en het in de bladen kwam te staan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191601372
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 16:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oh, in feite wil je het falend moederschap van Bridget nog even benadrukken.... nee, okay.

Het zou mijn keuze ook niet zijn, sterker nog; het was mijn keuze niet het zo te doen toen ik nog een alleenstaande moeder was, maar ik was dan ook gewoon Leandra uit Schubbekutteveen die niet in de bladen stond en ik kon een ontluikende relatie prima een tijdje buiten beeld houden voor mijn zoon, dat ligt bij haar wel wat anders. Het is ook wel fijn als hij de volgende verkering al kent voor hij het in de supermarkt op de voorpagina van de Privé ziet staan.

Overigens verbaast het mij niets als dit al maanden speelde en ze haar zoon idd pas aan Dré heeft voorgesteld toen ze al wat serieuzer waren en het in de bladen kwam te staan.
Nee het gaat niet om B of wie of wat dan ook, puur om die jongen zelf.
  donderdag 20 februari 2020 @ 16:45:05 #159
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191601408
Als het niet al een tijdje speelt hoef je geen break ineens in het nieuws te gooien omdat je openbaar wilt "gaan aftasten" hoe een relatie met Bridget zou zijn, dus het speelde al een tijdje.
Ook haar Hazesverwijzingen op insta en het kettinkje wijzen daar op.

Dan ben ik toch heel benieuwd hoe Bridget heeft gereageerd op dat interview in oktober waarin Dré zei dat Monique zijn vrouw zou worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191601458
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 16:45 schreef Leandra het volgende:
Als het niet al een tijdje speelt hoef je geen break ineens in het nieuws te gooien omdat je openbaar wilt "gaan aftasten" hoe een relatie met Bridget zou zijn, dus het speelde al een tijdje.
Ook haar Hazesverwijzingen op insta en het kettinkje wijzen daar op.

Dan ben ik toch heel benieuwd hoe Bridget heeft gereageerd op dat interview in oktober waarin Dré zei dat Monique zijn vrouw zou worden.
Oh ja, en dan die reactie van Mo op dat kettinkje, cringeeeeeeee. Zelfde ongemakkelijkheidsniveau als de reactie van de ex van Rico.

In welk interview zei Andre dat eigenlijk?
  donderdag 20 februari 2020 @ 16:53:32 #161
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191601507
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 16:42 schreef -river- het volgende:

[..]

Nee het gaat niet om B of wie of wat dan ook, puur om die jongen zelf.
Je weet helemaal niet hoe B dat heeft aangepakt en hoelang dit al speelde.
Of had ze hem nog langer buiten beeld moeten houden terwijl ze wel iedere keer met Dré op de voorpagina stond?
Overigens geloof ik weinig van oprechte zorgen over kinderen van BN'ers door mensen die het nieuws over diezelfde BN'ers op alle kanalen volgen.

Dat hele "Think of the children" is zo hypocriet als de neten, wie zich werkelijk drukmaakt over de kinderen loopt de ouders van die kinderen hier niet af te zeiken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 20 februari 2020 @ 16:58:47 #162
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191601574
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 16:49 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Oh ja, en dan die reactie van Mo op dat kettinkje, cringeeeeeeee. Zelfde ongemakkelijkheidsniveau als de reactie van de ex van Rico.

In welk interview zei Andre dat eigenlijk?
Mwah... die opmerking van Jacky was wel factor 300 erger hoor :D

24 oktober....
https://www.ad.nl/show/an(...)te-trouwen~ad35dbba/
Is premium trouwens, dus alleen een klein stukje:
quote:
Je hebt onlangs op social media een bericht geplaatst wat opnieuw de tongen losmaakte. Je plaatste een foto van de bruiloft van ‘Friends’-koppel Monica en Chandler. Daarbij schreef je: ‘Misschien op een dag. Je trouwt niet met iemand met wie je kunt leven - je trouwt met iemand zonder wie je niet kunt leven.

(lachend) Ja, dat sloeg op Monique. Ik hoop dat we het ooit mogen meemaken. Met deze vrouw hoop ik te trouwen. De eerste stap dat het weer goed gaat, is gezet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 20 februari 2020 @ 17:18:55 #163
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_191601825
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_191601923
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 16:42 schreef -river- het volgende:

[..]

Nee het gaat niet om B of wie of wat dan ook, puur om die jongen zelf.
Tuurlijk Gerda
  † In Memoriam † donderdag 20 februari 2020 @ 18:11:29 #165
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_191602548
quote:
Brrr, wat viezig. :X
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_191602750
quote:
Wat een mafketel. 8)7 Eventjes is misschien grappig, maar dit is een houdgreep.

Ik weet niet of Bridget laatst echt een koortslip had of dat het iets anders was, maar hopelijk heeft ze Dré een souvenirtje meegegeven. >:)

[ Bericht 0% gewijzigd door Shii op 20-02-2020 18:33:53 ]
pi_191602856
Mo heeft gewoon het geluk dat veel mensen haar sympathiek vinden.
En als ze weer verder wil met André moet zij dat weten. Denk alleen dat het niet lang goed zal gaan want dan is hij weer veel weg bij het gezin. komen er weer ruzies en legt hij het straks met Conny Breukhoven of Patricia Paay aan.

Maar ja vergeeeeevuuuuh hoort oook bij de liefduuuh
Denk dat het een soort neverending story gaat worden.
Ben trouwens erg benieuwd naar de reactie van Raggel, maar die zal wel even een tijd onderduiken onder de zonnebank.
pi_191602875
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 15:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Over het algemeen zijn het juist compleet gestoorde volwassenen die dat soort dingen doen, en hoogstens hun kinderen opstoken.
Kijk ook naar al die andere "hoe kunnen ouders dit hun kind aandoen, daar gaat het mee gepest worden" posts, om vervolgens een afzeikpost over het kind te maken.

Kinderen pesten om van alles als het kind er kwetsbaar voor is, het ene kind met rood haar, een wat vreemde moeder, een rare naam en brilletje heeft nergens last van, en het kind dat kwetsbaar is pakken ze nog op het feit dat hij een sproet op z'n neus heeft.

Als haar zoon goed ligt op school en bij zijn sportclub en dergelijke gaan ze hem hier niet mee pakken, en degenen die het wel proberen krijgen daar waarschijnlijk een hoop negatieve reacties op van zijn vrienden.
Als hij echter toch al gepest wordt is dit waarschijnlijk alweer de kers op de taart, want laten we eerlijk zijn, zijn moeder is niet voor het eerst publiekelijk hopeloos verliefd op een veel jongere man.

De figuren die 3 maanden geleden op zijn insta account tekeergingen (en op die van Bridget) dat zijn de totaal-idioten die idd zouden pesten, maar ik acht de kans klein dat ze hem persoonlijk kennen en helemaal klein dat ze het lef in hun donder hebben dat joch in zijn gezicht uit te schelden of te vertellen wat ze van zijn moeder vinden.
Jesus wat kan mij die kinderen schelen. Jammer dan
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_191603274
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 18:53 schreef Granqvist het volgende:

[..]

Die koffer _O-
Die oranje rugzak van Fridget de tekst... ''lovestories'' Die tijgerkoffer had de hele Andre Hazesband..12 stuks niet eens eentje voor Fridget zo zielig.. :P
pi_191603443
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 18:53 schreef Granqvist het volgende:

[..]

Die koffer _O-
Ach die van mij valt ook lekker op, op de bagageband :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_191603444
Van Curasou naar ZureKou :P
pi_191603455
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 19:10 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ach die van mij valt ook lekker op, op de bagageband :+
[ afbeelding ]
Die wil ik hebben! Waar koop je die??
pi_191603498
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 19:11 schreef quirina het volgende:

[..]

Die wil ik hebben! Waar koop je die??
Google even op B-Happy koffer ijsjes.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator donderdag 20 februari 2020 @ 19:20:43 #175
184769 crew  Deisyy
pi_191603665
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 19:03 schreef Simone010 het volgende:

[..]

Die oranje rugzak van Fridget de tekst... ''lovestories'' Die tijgerkoffer had de hele Andre Hazesband..12 stuks niet eens eentje voor Fridget zo zielig.. :P
Ze was duidelijk niet one of the guys.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_191604651
quote:
OMG wat erg!
  Moderator donderdag 20 februari 2020 @ 20:11:14 #177
382129 crew  Donna
pi_191604818
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 20:04 schreef potjecreme het volgende:

[..]

OMG wat erg!
Hahahaha, jemig dit is echt niet best!
pi_191605516
Gewoon even een resumé...
Andre krijgt ruzie met Rachel en dat ligt aan rachel.
Andre krijgt ruzie met Rox en dat ligt aan Rox
Andre krijgt ruzie met monique en dat ligt aan monique.
Andre krijgt ruzie met Bridget en dat ligt aan Bridget......
:')
pi_191605779
quote:
10s.gif Op donderdag 20 februari 2020 20:36 schreef Laysa het volgende:
Gewoon even een resumé...
Andre krijgt ruzie met Rachel en dat ligt aan rachel.
Andre krijgt ruzie met Rox en dat ligt aan Rox
Andre krijgt ruzie met monique en dat ligt aan monique.
Andre krijgt ruzie met Bridget en dat ligt aan Bridget......
:')
He he eindelijk iemand die snapt dat het aan de vrouwen ligt, dat gezeik ook altijd.
pi_191605943
quote:
10s.gif Op donderdag 20 februari 2020 07:42 schreef herverwijderd het volgende:
Ik snap dit echt niet, het wordt gebracht als een overwinning voor Mo maar come the fuck on _O- _O-
Zouden mensen Mo nog steeds een powervrouw vinden als ze idd weer teruggaat naar Antwee? :{

:?
pi_191606022
quote:
5s.gif Op donderdag 20 februari 2020 20:50 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Zouden mensen Mo nog steeds een powervrouw vinden als ze idd weer teruggaat naar Antwee? :{

:?
Uiteraard. Dikke vette respect voor de vrouw die alles doet voor haar gezin.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_191606194
quote:
99s.gif Op donderdag 20 februari 2020 18:11 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Brrr, wat viezig. :X
Het is gewoon eng en grenst aan mishandeling. Wat een creep :o
  donderdag 20 februari 2020 @ 21:05:37 #184
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_191606464
quote:
10s.gif Op donderdag 20 februari 2020 20:36 schreef Laysa het volgende:
Gewoon even een resumé...
Andre krijgt ruzie met Rachel en dat ligt aan rachel.
Andre krijgt ruzie met Rox en dat ligt aan Rox
Andre krijgt ruzie met monique en dat ligt aan monique.
Andre krijgt ruzie met Bridget en dat ligt aan Bridget......
:')
Het zijn natuurlijk allemaal omhoog gevallen tokkies in dit rijtje, en tokkies gonna tok...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_191606493
Allemaal nette mensen |:)

:B
SOONY
  donderdag 20 februari 2020 @ 21:15:39 #187
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_191606651
Als ie niet oppast valt ie in dezelfde valkuilen als z’n pa.
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_191606738
quote:
Die grijns..hij neemt haar gewoon zwaar in de zeik... _O- _O-
pi_191607027
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 21:15 schreef XDo het volgende:
Als ie niet oppast valt ie in dezelfde valkuilen als z’n pa.
Doet 'ie toch al? B-)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2020 21:30:46 ]
  donderdag 20 februari 2020 @ 21:40:36 #190
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191607287
quote:
5s.gif Op donderdag 20 februari 2020 20:50 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Zouden mensen Mo nog steeds een powervrouw vinden als ze idd weer teruggaat naar Antwee? :{

:?
Dan hep ze gewoon teruggehaald wat van haar was weetje.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191607452
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 21:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan hep ze gewoon teruggehaald wat van haar was weetje.
Se VegT voor HaaR GezIn!
  Admin donderdag 20 februari 2020 @ 21:57:25 #192
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_191607670
quote:
Chanant.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_191607724
Als je aan Monique komp jonghu...eigenlijk had Fridget zich zelf hier haar upgrade in de vliegmachine al kunnen besparen.

pi_191607775
Maar wat doet ie daar op dat filmpje dan?
pi_191607873
quote:
Waarom heeft ze laarsjes aan :'(
pi_191607957
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 20:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het is gewoon eng en grenst aan mishandeling. Wat een creep :o
Hij is gewoon een narcist.
  Spellchecker donderdag 20 februari 2020 @ 22:13:37 #197
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_191608012
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 22:00 schreef Simone010 het volgende:
Als je aan Monique komp jonghu...eigenlijk had Fridget zich zelf hier haar upgrade in de vliegmachine al kunnen besparen.

Beschermd ... :|W
pi_191608088
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 22:07 schreef Phoebster het volgende:

[..]

Waarom heeft ze laarsjes aan :'(
Omdat het een booty call was :Y
pi_191608107
Als hij tegenover Bridget inderdaad heeft gedaan alsof hij bloedserieus met haar was en niets heeft laten merken toen hij van gedachten of gevoel veranderde, dan is het voor haar wel weer zielig als ze toch echt hoteldebotel was. :@
  Spellchecker donderdag 20 februari 2020 @ 22:18:15 #200
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_191608631
André had niet misstaan als karakter in Gooische Vrouwen.
pi_191608742
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 22:10 schreef Kupelu het volgende:

[..]

Hij is gewoon een narcist.
Of gewoon een aardje naar zijn vaartje. Misselijke vent.
pi_191608753
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 22:41 schreef Dementor het volgende:
André had niet misstaan als karakter in Gooische Vrouwen.
Nu je het zegt :Y
pi_191608787
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 22:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Of gewoon een aardje naar zijn vaartje. Misselijke vent.
Nou inderdaad :r
pi_191609376
Hij zit nu wel met die tattoo
pi_191609411
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 23:24 schreef woxxel het volgende:
Hij zit nu wel met die tattoo
Is gewoon een brug dus kan nog prima.
  Spellchecker donderdag 20 februari 2020 @ 23:27:06 #207
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_191609426
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 23:24 schreef woxxel het volgende:
Hij zit nu wel met die tattoo
Welke van de tig was dat ook alweer? :@
pi_191609503
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 22:00 schreef Simone010 het volgende:
Als je aan Monique komp jonghu...eigenlijk had Fridget zich zelf hier haar upgrade in de vliegmachine al kunnen besparen.

Dit was alvast duidelijk ja, die jongen is daar gewoon weer keihard voor haar gevallen.
pi_191609624
De enige echte powervrouw in de Hazes clan is Roxanne _O_
  donderdag 20 februari 2020 @ 23:49:49 #210
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_191609640
***
  vrijdag 21 februari 2020 @ 00:33:12 #211
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191609953
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 23:24 schreef woxxel het volgende:
Hij zit nu wel met die tattoo
Dat die Brooklyn Bridge op Bridget zou slaan is toch puur een verzinsel van Shownieuws?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 21 februari 2020 @ 02:56:39 #212
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_191610494
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 23:34 schreef -river- het volgende:

[..]

Dit was alvast duidelijk ja, die jongen is daar gewoon weer keihard voor haar gevallen.
Lekker ook als je Bridget bent en erbij zou staan, :'). Dan weet je al genoeg.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_191611608
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 02:56 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Lekker ook als je Bridget bent en erbij zou staan, :'). Dan weet je al genoeg.
Gelukkig was ze er toen nog niet.
pi_191611832
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 23:47 schreef praadje het volgende:
De enige echte powervrouw in de Hazes clan is Roxanne _O_
Vind ook wel. Die komt het meest stabiel over tenminste.

En hoe Dre in dat kerstfilmpjes doet, bizar. Dat dat Bridget en Raggel dat toe laten, ik had 'm allang een tik voor zijn harses verkocht. Hoe bezopen hij ook was.
  vrijdag 21 februari 2020 @ 10:21:49 #215
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_191612241
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 09:38 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Vind ook wel. Die komt het meest stabiel over tenminste.

En hoe Dre in dat kerstfilmpjes doet, bizar. Dat dat Bridget en Raggel dat toe laten, ik had 'm allang een tik voor zijn harses verkocht. Hoe bezopen hij ook was.
Dat laat maar weer zien dat het een doodnormale jongen is voor z‘n leeftijd. Hij gaat uit, wordt dronken en doet rare dingen. Leeft misschien verlaat z’n wilde jaren, ipv toen-ie jong was en meteen een relatie kreeg met een 15(?) jaar oudere vrouw die meteen een kind wilde.

Ik snap alleen niet waarom die vrouwen van rond mijn leeftijd (ik word 40 dit jaar) dat niet inzien en om hem heen blijven dralen. Die gast is aan het fladderen en zit we nu even niet te wachten op een serieuze relatie. Vooral bij Bridget heeft het iets wanhopigs, dat ze maar om hem heen blijft dralen terwijl hij heel duidelijk in een soort speelfase zit. Hou de eer aan jezelf, meid. Had ook wel verwacht dat ze wat meer zelfvertrouwen zou hebben.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_191612328
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 10:21 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Dat laat maar weer zien dat het een doodnormale jongen is voor z‘n leeftijd. Hij gaat uit, wordt dronken en doet rare dingen. Leeft misschien verlaat z’n wilde jaren, ipv toen-ie jong was en meteen een relatie kreeg met een 15(?) jaar oudere vrouw die meteen een kind wilde.

Ik snap alleen niet waarom die vrouwen van rond mijn leeftijd (ik word 40 dit jaar) dat niet inzien en om hem heen blijven dralen. Die gast is aan het fladderen en zit we nu even niet te wachten op een serieuze relatie. Vooral bij Bridget heeft het iets wanhopigs, dat ze maar om hem heen blijft dralen terwijl hij heel duidelijk in een soort speelfase zit. Hou de eer aan jezelf, meid. Had ook wel verwacht dat ze wat meer zelfvertrouwen zou hebben.
Tsja. Zo jong is 25 ook weer niet. Het zijn allemaal bewuste keuzes, tenzij ie zwakbegaafd is. En hij heeft wel een kind.
  Admin vrijdag 21 februari 2020 @ 10:43:58 #217
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_191612496
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 10:30 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Tsja. Zo jong is 25 ook weer niet. Het zijn allemaal bewuste keuzes, tenzij ie zwakbegaafd is. En hij heeft wel een kind.
Dat maakt mensen heus niet opeens volwassen hoor.
Het argument ; 'jamaar hij heeft een kind' is in feite betekenisloos.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin vrijdag 21 februari 2020 @ 10:44:55 #218
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_191612508
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 09:38 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Vind ook wel. Die komt het meest stabiel over tenminste.

En hoe Dre in dat kerstfilmpjes doet, bizar. Dat dat Bridget en Raggel dat toe laten, ik had 'm allang een tik voor zijn harses verkocht. Hoe bezopen hij ook was.
Hij is straalbezopen, de camera's staan op hun, ( van wie eik? RTL?) ze weten dat wat ze doen in de openbaarheid komt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 21 februari 2020 @ 10:52:44 #219
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_191612598
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 10:43 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat maakt mensen heus niet opeens volwassen hoor.
Het argument ; 'jamaar hij heeft een kind' is in feite betekenisloos.
jamaar hij heeft wel een kind
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Admin vrijdag 21 februari 2020 @ 10:54:02 #220
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_191612610
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 10:21 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Dat laat maar weer zien dat het een doodnormale jongen is voor z‘n leeftijd. Hij gaat uit, wordt dronken en doet rare dingen. Leeft misschien verlaat z’n wilde jaren, ipv toen-ie jong was en meteen een relatie kreeg met een 15(?) jaar oudere vrouw die meteen een kind wilde.

Ik snap alleen niet waarom die vrouwen van rond mijn leeftijd (ik word 40 dit jaar) dat niet inzien en om hem heen blijven dralen. Die gast is aan het fladderen en zit we nu even niet te wachten op een serieuze relatie. Vooral bij Bridget heeft het iets wanhopigs, dat ze maar om hem heen blijft dralen terwijl hij heel duidelijk in een soort speelfase zit. Hou de eer aan jezelf, meid. Had ook wel verwacht dat ze wat meer zelfvertrouwen zou hebben.
Dat ja, ik praat niks goed,
maar hij heeft een aardig verknipte jeugd gehad, laten we het leven van zijn vader niet vergeten, de diverse keren dat zijn vader en moeder uit elkaar gingen. Laten we ook de dramatische fase na Andrés dood niet vergeten toen Rachel begon te geloven dat zijn geest er nog was. Dat draag je hoe dan ook over op je jonge kinderen.
Dat is ook geen veroordeling naar Rachel toe, het mens heeft zelf een totaal fucked up life.
Dré mag dan 25 zijn, maar hij is als onvolwassene in een raar leven gerold, ik weet nog dat ie 20-21 jaar was en bij RTL4 zat, en hij eerst grote glazen bier moest omdat ie anders niet kon optreden, ( bij Humberto?)
Weet hij veel, hij wordt in feite, net als zijn vader, door anderen geleefd en ook hij heeft het niet door.

Nu geloof ik meteen dat Monique meer rust gaf in zijn bestaan en rust voor zijn optredens.
En waarom mag ze niet genieten van een leuk leven dat daarbij komt als partner vn?
Ze geeft zat op, ze heeft hem compleet aan z'n haren bij de opvoeding van die kleine moeten sleuren omdat hij er niet erg bij betrokken was.
Kan die Essent reclame leuk zijn, maar in het eggie moest ie er wel bijgesleurd worden.

En wat ik nu allemaal een beet en lees en zie is B helemaal geen harde kille vrouw, wel een die graag een partner wil, en zich laat gaan. Haven't we all...
Er zijn geen winnaars, alleen verliezers.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 21 februari 2020 @ 10:58:39 #221
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_191612664
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 10:54 schreef yvonne het volgende:

En wat ik nu allemaal een beet en lees en zie is B helemaal geen harde kille vrouw, wel een die graag een partner wil, en zich laat gaan. Haven't we all...
Er zijn geen winnaars, alleen verliezers.
yes, wordt door iedereen bestempeld als ijskoningen, maar ze hunkert net zo hard naar liefde. Ze heeft alleen echt een fatalistische (wan)smaak voor mannen :D
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Admin vrijdag 21 februari 2020 @ 11:00:44 #222
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_191612687
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 10:58 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

yes, wordt door iedereen bestempeld als ijskoningen, maar ze hunkert net zo hard naar liefde. Ze heeft alleen echt een fatalistische (wan)smaak voor mannen :D
Ja en de beelden maken het er ook allemaal niet beter op.
Nou ja, ik hoop dat ze eindelijk een leukerd treft.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin vrijdag 21 februari 2020 @ 11:01:42 #223
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_191612700
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 23:34 schreef -river- het volgende:

[..]

Dit was alvast duidelijk ja, die jongen is daar gewoon weer keihard voor haar gevallen.
Hij staat te geinen op het podium man!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_191612754
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 23:34 schreef -river- het volgende:

[..]

Dit was alvast duidelijk ja, die jongen is daar gewoon weer keihard voor haar gevallen.
Hij maakt toch gewoon een geintje |:(
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 21 februari 2020 @ 11:36:27 #225
485843 crew  Jippie
pi_191613061
quote:
Dit zegt toch al genoeg _O-
  vrijdag 21 februari 2020 @ 11:51:56 #226
264694 blanket
its human nature
pi_191613235
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 10:54 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat ja, ik praat niks goed,
maar hij heeft een aardig verknipte jeugd gehad, laten we het leven van zijn vader niet vergeten, de diverse keren dat zijn vader en moeder uit elkaar gingen. Laten we ook de dramatische fase na Andrés dood niet vergeten toen Rachel begon te geloven dat zijn geest er nog was. Dat draag je hoe dan ook over op je jonge kinderen.
Dat is ook geen veroordeling naar Rachel toe, het mens heeft zelf een totaal fucked up life.
Dré mag dan 25 zijn, maar hij is als onvolwassene in een raar leven gerold, ik weet nog dat ie 20-21 jaar was en bij RTL4 zat, en hij eerst grote glazen bier moest omdat ie anders niet kon optreden, ( bij Humberto?)
Weet hij veel, hij wordt in feite, net als zijn vader, door anderen geleefd en ook hij heeft het niet door.

Nu geloof ik meteen dat Monique meer rust gaf in zijn bestaan en rust voor zijn optredens.
En waarom mag ze niet genieten van een leuk leven dat daarbij komt als partner vn?
Ze geeft zat op, ze heeft hem compleet aan z'n haren bij de opvoeding van die kleine moeten sleuren omdat hij er niet erg bij betrokken was.
Kan die Essent reclame leuk zijn, maar in het eggie moest ie er wel bijgesleurd worden.

En wat ik nu allemaal een beet en lees en zie is B helemaal geen harde kille vrouw, wel een die graag een partner wil, en zich laat gaan. Haven't we all...
Er zijn geen winnaars, alleen verliezers.
_O_ Ja dat dus. Kan mij helemaal vinden in wat je tiept.
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
pi_191613452
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 22:18 schreef vencodark het volgende:
Als hij tegenover Bridget inderdaad heeft gedaan alsof hij bloedserieus met haar was en niets heeft laten merken toen hij van gedachten of gevoel veranderde, dan is het voor haar wel weer zielig als ze toch echt hoteldebotel was. :@
Ik vind het vooral zielig dat je op je 45e zo naïef bent en denkt dat je in iemand van een kleine 20 jaar jonger degene hebt gevonden waar je de rest van je leven mee door gaat brengen.

Ze is een volwassen vrouw die al decennia meedraait in de showbizz maar ze komt over als een naïeve 15 jarige die nog niks meegemaakt en gezien heeft.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 21 februari 2020 @ 12:15:53 #228
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_191613526
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 10:54 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat ja, ik praat niks goed,
maar hij heeft een aardig verknipte jeugd gehad, laten we het leven van zijn vader niet vergeten, de diverse keren dat zijn vader en moeder uit elkaar gingen. Laten we ook de dramatische fase na Andrés dood niet vergeten toen Rachel begon te geloven dat zijn geest er nog was. Dat draag je hoe dan ook over op je jonge kinderen.
Dat is ook geen veroordeling naar Rachel toe, het mens heeft zelf een totaal fucked up life.
Dré mag dan 25 zijn, maar hij is als onvolwassene in een raar leven gerold, ik weet nog dat ie 20-21 jaar was en bij RTL4 zat, en hij eerst grote glazen bier moest omdat ie anders niet kon optreden, ( bij Humberto?)
Weet hij veel, hij wordt in feite, net als zijn vader, door anderen geleefd en ook hij heeft het niet door.

Nu geloof ik meteen dat Monique meer rust gaf in zijn bestaan en rust voor zijn optredens.
En waarom mag ze niet genieten van een leuk leven dat daarbij komt als partner vn?
Ze geeft zat op, ze heeft hem compleet aan z'n haren bij de opvoeding van die kleine moeten sleuren omdat hij er niet erg bij betrokken was.
Kan die Essent reclame leuk zijn, maar in het eggie moest ie er wel bijgesleurd worden.

En wat ik nu allemaal een beet en lees en zie is B helemaal geen harde kille vrouw, wel een die graag een partner wil, en zich laat gaan. Haven't we all...
Er zijn geen winnaars, alleen verliezers.
Goede post Yvonne.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 21 februari 2020 @ 12:24:50 #229
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_191613645
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 11:00 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja en de beelden maken het er ook allemaal niet beter op.
Nou ja, ik hoop dat ze eindelijk een leukerd treft.
Wim Hof lijkt me erg geschikt
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 21 februari 2020 @ 12:38:10 #230
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_191613829
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 10:21 schreef SEMTEX het volgende:
ipv toen-ie jong was en meteen een relatie kreeg met een 15(?) jaar oudere vrouw die meteen een kind wilde.
Dit was andersom, dat weet je?
hij wilde graag een kind, zij kan op de normale manier geen kinderen krijgen dus heeft hem zelfs nog gewaarschuwd dat als ze er aan zouden beginnen het echt een emotioneel proces zou worden en hij niet met haar moest geinen er over.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_191613991
Yv is the voice of reason.
Toch mooi hè, je moet er even 130 jaren voor worden maar dan weet je dingen. O+
Go hard or go home
  vrijdag 21 februari 2020 @ 12:56:55 #232
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_191614069
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 12:15 schreef Andromache het volgende:


Goede post Yvonne.
Mee eens, laat dat aan Yvonne over👍
  vrijdag 21 februari 2020 @ 13:08:25 #233
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_191614223
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 12:38 schreef Nizno het volgende:

[..]

Dit was andersom, dat weet je?
hij wilde graag een kind, zij kan op de normale manier geen kinderen krijgen dus heeft hem zelfs nog gewaarschuwd dat als ze er aan zouden beginnen het echt een emotioneel proces zou worden en hij niet met haar moest geinen er over.
Bizar en behoorlijk impulsief.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 21 februari 2020 @ 13:21:06 #234
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_191614388
quote:
Pijnlijk. :{ :X :')
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_191614471
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 12:38 schreef Nizno het volgende:

[..]

Dit was andersom, dat weet je?
hij wilde graag een kind, zij kan op de normale manier geen kinderen krijgen dus heeft hem zelfs nog gewaarschuwd dat als ze er aan zouden beginnen het echt een emotioneel proces zou worden en hij niet met haar moest geinen er over.
Is dat zo?
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 21 februari 2020 @ 13:36:26 #236
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_191614631
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 13:25 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Is dat zo?
https://muziek-en-film.in(...)van-andre-hazes.html
quote:
Monique had al enige jaren een kinderwens. Helaas wist zij ook al enkele jaren dat zij niet op de natuurlijke manier zwanger kon raken. Voor een eventuele zwangerschap zou zij dan ook een zwaar traject in moeten gaan. Op een avond was haar vriend André met de twee honden Dunya en Gioia aan het spelen waarop hij spontaan tegen de honden zei, zouden jullie het leuk vinden om een broertje of zusje te krijgen? Monique werd erg boos om deze uitlating omdat zij wist wat haar te wachten zou staan als zij zwanger wilde raken. Ze gaf haar vriend daarom wat bedenktijd maar haar partner wist al snel zeker dat hij voor een kindje wilde gaan. Het traject begon met vele doktersbezoeken en hormonen spuiten. Monique raakte niet direct zwanger, maar na een paar maanden was het eindelijk zover.
https://www.nu.nl/achterk(...)uurlijk-zwanger.html
quote:
Dat vertelt zij in de nieuwste editie van Beau Monde. "We waren een jaar samen toen André tegen de hond zei: 'wil je een broertje of zusje?' Even dacht ik dat hij het over een puppy had, maar hij bedoelde echt wat anders."

De 39-jarige Westenberg laat weten dat zij wist dat zij niet op de natuurlijke manier zwanger kon worden, dus haar vriend daarom wat bedenktijd gaf. "Hij wist al snel zeker dat hij samen voor een baby wilde gaan. Er volgde een traject van artsen bezoeken en hormonen spuiten. Het lukte niet meteen."
maar gelukkig heeft Andrie wel meteen even laten weten wie de baas werd vlak na de geboorte
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_191614654
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 13:36 schreef Nizno het volgende:

[..]

https://muziek-en-film.in(...)van-andre-hazes.html
[..]

https://www.nu.nl/achterk(...)uurlijk-zwanger.html
[..]

maar gelukkig heeft Andrie wel meteen even laten weten wie de baas werd vlak na de geboorte
[ afbeelding ]
Thnx!
pi_191614668
Wel leuke foto :P
Tap tap tap
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 21 februari 2020 @ 13:41:30 #239
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_191614704
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 13:39 schreef CherryLips het volgende:
Wel leuke foto :P
vonnik ook, vandaar dat ik die ook toevoegde :D
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_191614743
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 11:36 schreef Jippie68 het volgende:

[..]

Dit zegt toch al genoeg _O-
Wat zegt dit precies? :@
pi_191614963
En weer bijgelezen. Niks aan toe te voegen van wat oa Yvonne post.

Ik ga me even uitleven in de keuken want op de één of andere manier heb ik vanavond bezoek voor Jeroen haar verjaardag :D _O-
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_191615161
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 14:00 schreef mascara-klodder het volgende:
En weer bijgelezen. Niks aan toe te voegen van wat oa Yvonne post.

Ik ga me even uitleven in de keuken want op de één of andere manier heb ik vanavond bezoek voor Jeroen haar verjaardag :D _O-
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd Jeroen O+ Ik hoop dat je een heel leuke verjaardag krijgt *O*
pi_191615649
Bridget heeft zelfspot tijdens fotoshoot Veronica Magazine: 'Even geen André, hoor!'

Bridget is weer aan de bak na alle heisa rond de break up van ‘Brazes’ en was gisteren goed gehumeurd tijdens de fotoshoot van onze collega's van Veronica Magazine. Net als altijd is Bridget niet vies van een beetje zelfspot…

De presentatrice die afgelopen tijd volop in de mediabelangstelling stond had er gisteren zin in. Zo begon ze de dag met een powerpost op Instagram: “Let’s kick some ass today!” Precies. Knop om, en doorrr!

Op de set leek Bridget goed in haar element. Ze was positief, en niet vies van een grapje over de hele situatie met André: “Heb je nog leuke hetero-vrienden?”, grapte ze tegen de fotograaf. Toen iemand tijdens de fotoshoot de naam André Rieu liet vallen haakte ze ook nog even in: "Nee, even geen André, hoor!" Gelukkig, ze kan nog lachen.

Ondanks dat De Zwakste Schakel tijdelijk van de buis is gehaald door RTL begint maandag 2 maart om 20:30 uur het nieuwe seizoen van Hotter than my Daughter met Bridget als presentatrice. De Veronica-shoot stond dan ook in het teken van de ordinair geklede moeders. En ja hoor: Bridget kan dat panterprintje prima hebben!

https://www.superguide.nl(...)n-geen-andre-hoor-tv
pi_191615809
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 12:38 schreef Nizno het volgende:

[..]

Dit was andersom, dat weet je?
hij wilde graag een kind, zij kan op de normale manier geen kinderen krijgen dus heeft hem zelfs nog gewaarschuwd dat als ze er aan zouden beginnen het echt een emotioneel proces zou worden en hij niet met haar moest geinen er over.
mwah in dat gedeelte dat hier gequote wordt, zie ik niet echt dat hij graag een kind wil. Meer dat hij het gewoon niet serieus nam en het niet echt overzag.
pi_191615854
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 13:36 schreef Nizno het volgende:

[..]

https://muziek-en-film.in(...)van-andre-hazes.html
[..]

https://www.nu.nl/achterk(...)uurlijk-zwanger.html
[..]

maar gelukkig heeft Andrie wel meteen even laten weten wie de baas werd vlak na de geboorte
[ link | afbeelding ]
Monique had dus al (veel ) langer een kinderwens dan jochie André
pi_191615888
quote:
‘Monique is verslaafd aan aandacht’

Guido den Aantrekker
Monique Westenberg heeft de afgelopen weken nooit een lelijk woord gezegd over André Hazes of Bridget Maasland. De vrouw heeft zich altijd afzijdig gehouden en voor zoontje André gezorgd. Volgens de hoofdredacteur van Story, Guido den Aantrekker, was dat allemaal tactiek.


Zoon is zwakste schakel
,,Monique heeft één ding heel slim gedaan: ze heeft gewoon achterover zitten leunen op de bank en zitten wachten tot hij weer thuis kwam. Ze heeft zich als een soort Moeder Theresa gepresenteerd op social media: de begripvolle vrouw”, zegt Den Aantrekker in Shownieuws. Monique zou altijd hebben gehoopt dat André bij haar terug zou komen. ,,Ze hebben natuurlijk, wat uiteindelijk voor Bridget de zwakste schakel is geworden, hun kleine André. Dat bindt hen natuurlijk ontzettend.”

Is aandacht verslavend?
Voordat Monique met André Hazes een relatie kreeg was ze geen bekende Nederlander, maar inmiddels heeft zij duizenden fans, verscheen ze in reclames en kreeg een eigen real life soap. Al dat succes zou volgens Den Aantrekker een reden zijn waarom Monique nu zonder problemen of harde woorden André terugneemt. ,,Ik heb net even op haar Instagram gekeken en ze heeft 599.000 volgers. Als zij nooit met André Hazes een relatie was begonnen, dan had ze waarschijnlijk 20 volgers gehad. Dat is toch een verslavend iets. Als je in de spotlights meegaat: daar geniet ze van. Kijk naar alle foto’s die ze post… Ze vindt het heerlijk, ze doet het goed en het is ook een mooie en leuke vrouw.”
pi_191616030
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 15:00 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Monique had dus al (veel ) langer een kinderwens dan jochie André
Ook weer niet zo gek als je 15 jaar ouder bent.....
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 21 februari 2020 @ 15:13:10 #248
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_191616033
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 14:56 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

mwah in dat gedeelte dat hier gequote wordt, zie ik niet echt dat hij graag een kind wil. Meer dat hij het gewoon niet serieus nam en het niet echt overzag.
Klopt, daarom heeft Mo hem de tijd gegeven om het te overzien. En was het dus niet zo dat Mo meteen een kind wilde zoals werd gemeld.
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 15:00 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Monique had dus al (veel ) langer een kinderwens dan jochie André
maar het is dus niet zoals werd geschetst dat Mo direct een kind wilde met Dre.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_191616070
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 15:13 schreef Nizno het volgende:

[..]

Klopt, daarom heeft Mo hem de tijd gegeven om het te overzien. En was het dus niet zo dat Mo meteen een kind wilde zoals werd gemeld.
[..]

maar het is dus niet zoals werd geschetst dat Mo direct een kind wilde met Dre.
Nou, ik denk wel dat ze dat al wilde voor ze aanpapte met het jochie.
En idd niet zo heel raar aangezien ze veel ouder is
pi_191616075
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 15:13 schreef soapie het volgende:

[..]

Ook weer niet zo gek als je 15 jaar ouder bent.....
Eens
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 21 februari 2020 @ 15:34:17 #251
485843 crew  Jippie
pi_191616375
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 13:44 schreef mootie het volgende:

[..]

Wat zegt dit precies? :@
Non verbale communicatie - hij die haar lijkt te willen ontwijken en zij die dat probeert te voorkomen. Liefde komt hier naar mijn mening duidelijk nog maar van 1 kant.
  vrijdag 21 februari 2020 @ 16:41:34 #252
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_191617138
quote:
Ghehehe volgens mij is iemand op zijn pikkie getrapt.

Ik weet niet meer waar ik het gezien heb maar Monique zou als reactie op de vermeende klap gezegd hebben: Ik geloof niet dat iemand Story nog serieus neemt.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  vrijdag 21 februari 2020 @ 16:43:26 #253
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_191617178
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 15:34 schreef Jippie68 het volgende:

[..]

Non verbale communicatie - hij die haar lijkt te willen ontwijken en zij die dat probeert te voorkomen. Liefde komt hier naar mijn mening duidelijk nog maar van 1 kant.
Misschien moet je nog een keer kijken. Hij heeft zijn handen in haar zij en zij haalt ze daar weg en stapt naar achteren.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_191617723
Arme Fridge...op haar laatste Insta post hangt haar trouwjurk al te wachten op het rekje achter haar...Misschien kan ze hem nog zwart verven als ze samen met Raggel op pad gaat, 2 zwarte weduwes bij elkaar, nou ja soort van.
pi_191617754
quote:
Ja..dat moet je Bridget nageven, die houd gelukkig niet zo van al die aandacht. Is er ook niet verslaafd aan en ze heeft ook echte niet iedere scheet die zij en Anding lieten gepost op Instagram. Dat siert haar weer!
  vrijdag 21 februari 2020 @ 17:27:34 #256
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191617814
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 15:00 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Monique had dus al (veel ) langer een kinderwens dan jochie André
Dat kan ook niet anders op die leeftijden hè...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 21 februari 2020 @ 17:32:11 #257
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_191617891
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 17:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat kan ook niet anders op die leeftijden hè...
Nee maar in dit geval maakt het dus blijkbaar zo dat ze Antwee meteen met een kind opgezadeld heeft ofzo.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  vrijdag 21 februari 2020 @ 17:34:28 #258
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191617925
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 15:16 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Nou, ik denk wel dat ze dat al wilde voor ze aanpapte met het jochie.
En idd niet zo heel raar aangezien ze veel ouder is
Eerlijk gezegd vind ik dat niet zo logisch, als zwanger worden niet op natuurlijke wijze kan dan is op je 35ste iets beginnen met iemand van 20 juist op geen enkele manier een situatie waarin je een kind krijgen nog in beeld hebt.
Je zit dan al op de leeftijd waarop een natuurlijke zwangerschap al een risico is, en het zwanger worden ook voor vrouwen die geen vruchtbaarheidsproblemen hebben al lastig begint te worden.

Dan een relatie met zo'n post-puber beginnen is imho juist een teken dat je geaccepteerd hebt dat het niet meer gaat gebeuren en voorkom je het "het kan nog net" gezeur dat je wel met een partner van je eigen leeftijd zou kunnen krijgen.

Dat jochie moet dan idd niet met je al afgesloten moederwens gaan spelen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191617928
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 14:00 schreef mascara-klodder het volgende:
En weer bijgelezen. Niks aan toe te voegen van wat oa Yvonne post.

Ik ga me even uitleven in de keuken want op de één of andere manier heb ik vanavond bezoek voor Jeroen haar verjaardag :D _O-
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd Jeroen! *O* *O* *O*
Forever yours, forever mine, forever ours...
  vrijdag 21 februari 2020 @ 17:37:19 #260
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191617949
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 17:32 schreef Nizno het volgende:

[..]

Nee maar in dit geval maakt het dus blijkbaar zo dat ze Antwee meteen met een kind opgezadeld heeft ofzo.
Ja, want hij weet niet alleen hoe een condoom werkt, hij snapte kennelijk ook niet wat voor traject ze in het ziekenhuis mee bezig waren :D

Maar goed, als dat niet zo was geweest hadden we hier al 450 keer gelezen dat ze hem er vast ingeluisd had :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191617967
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 17:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat kan ook niet anders op die leeftijden hè...
Moet iemand een kinderwens hebben omdat de datum snel is verstreken?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Admin vrijdag 21 februari 2020 @ 17:58:57 #262
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_191618223
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 12:50 schreef Noek het volgende:
Yv is the voice of reason.
Toch mooi hè, je moet er even 130 jaren voor worden maar dan weet je dingen. O+
135 alweer,de tijd vliegt (8>
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_191618313
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 17:58 schreef yvonne het volgende:

[..]

135 alweer,de tijd vliegt (8>
Oh geen hartje als PI je meent het dit keer
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_191618446
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 13:08 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Bizar en behoorlijk impulsief.
Toen ik 30 was en een vriend van 25 had wilde die ik ook graag een kind wilde. Ik ben blij dat mijn reactie was " Weet je, misschien moeten we eerst maar eens een kat nemen of zo". Een half jaar later was het uit nl. :D
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  vrijdag 21 februari 2020 @ 18:12:35 #265
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191618475
M
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 17:38 schreef Soury het volgende:

[..]

Moet iemand een kinderwens hebben omdat de datum snel is verstreken?
In haar geval was ze qua vruchtbaarheid sowieso al over datum, want ze wist dat ze niet zomaar zwanger kon worden.
Dus ja, dat een vrouw van 35 langer een kinderwens heeft (gehad) dan een man van 20 lijkt me vrij logisch.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 21 februari 2020 @ 18:48:28 #266
485843 crew  Jippie
pi_191618859
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 16:43 schreef Elpis het volgende:

[..]

Misschien moet je nog een keer kijken. Hij heeft zijn handen in haar zij en zij haalt ze daar weg en stapt naar achteren.
Dan zie ik het anders
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 21 februari 2020 @ 18:51:21 #267
485843 crew  Jippie
pi_191618905
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 18:12 schreef Leandra het volgende:
M
[..]

In haar geval was ze qua vruchtbaarheid sowieso al over datum, want ze wist dat ze niet zomaar zwanger kon worden.
Dus ja, dat een vrouw van 35 langer een kinderwens heeft (gehad) dan een man van 20 lijkt me vrij logisch.
Ik vind het bizar om tegen de hond te zeggen 'wil je er een broertje of zusje bij' of ben ik de enige die dat 'verre van romantisch' vind klinken.
pi_191618920
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 18:51 schreef Jippie68 het volgende:

[..]

Ik vind het bizar om tegen de hond te zeggen 'wil je er een broertje of zusje bij' of ben ik de enige die dat 'verre van romantisch' vind klinken.
Een puppy is best een gedoe hoor
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_191619111
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 18:51 schreef Jippie68 het volgende:

[..]

Ik vind het bizar om tegen de hond te zeggen 'wil je er een broertje of zusje bij' of ben ik de enige die dat 'verre van romantisch' vind klinken.
Je moet eens weten wat ik allemaal tegen de hond uitkraam.
pi_191619243
quote:
11s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 19:07 schreef mootie het volgende:

[..]

Je moet eens weten wat ik allemaal tegen de hond uitkraam.
Altijd een luisterend oor O+
pi_191619252
quote:
11s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 19:07 schreef mootie het volgende:

[..]

Je moet eens weten wat ik allemaal tegen de hond uitkraam.
Voor mijn gevoel heb ik meer moeite met de Teckel opvoeden dan met mijn dochter ruim 20 jaar geleden _O-

Respect voor vrouwen die op latere leeftijd nog aan kinderen beginnen hoor :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Spellchecker vrijdag 21 februari 2020 @ 19:30:36 #272
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_191619396
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 14:00 schreef mascara-klodder het volgende:
En weer bijgelezen. Niks aan toe te voegen van wat oa Yvonne post.

Ik ga me even uitleven in de keuken want op de één of andere manier heb ik vanavond bezoek voor Jeroen haar verjaardag :D _O-
[ afbeelding ]
Wat een fotogenieke dame is het toch! O+
Felies! :*
  Moderator / Miss SHO vrijdag 21 februari 2020 @ 20:47:56 #273
22592 crew  Ole
pi_191620541
Alles is weg :o
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_191620550
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 20:47 schreef Ole het volgende:
Alles is weg :o
_O_ O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_191620590
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 20:47 schreef Ole het volgende:
Alles is weg :o
Ah daar was Gerda uit Volendam.
  vrijdag 21 februari 2020 @ 20:50:18 #276
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191620594
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 20:47 schreef Ole het volgende:
Alles is weg :o
Gerda? Ben jij het? :o
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Miss SHO vrijdag 21 februari 2020 @ 20:50:32 #277
22592 crew  Ole
pi_191620599
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 20:50 schreef quirina het volgende:

[..]

Ah daar was Gerda uit Volendam.
:P
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Spellchecker vrijdag 21 februari 2020 @ 20:53:52 #278
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Moderator / Miss SHO vrijdag 21 februari 2020 @ 21:00:23 #279
22592 crew  Ole
pi_191620789
OT nog 2 weken.. Heb mijn Hazeshoedje al in huis *O*
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_191620808
wedden dat als Yo en Jan een Jeroen hadden, Gerda die Teckel zelf WEG had genomen en stiekem zelf ook een gastendoekje had achterover gedrukt :7
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_191620812
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 10:54 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat ja, ik praat niks goed,
maar hij heeft een aardig verknipte jeugd gehad, laten we het leven van zijn vader niet vergeten, de diverse keren dat zijn vader en moeder uit elkaar gingen. Laten we ook de dramatische fase na Andrés dood niet vergeten toen Rachel begon te geloven dat zijn geest er nog was. Dat draag je hoe dan ook over op je jonge kinderen.
Dat is ook geen veroordeling naar Rachel toe, het mens heeft zelf een totaal fucked up life.
Dré mag dan 25 zijn, maar hij is als onvolwassene in een raar leven gerold, ik weet nog dat ie 20-21 jaar was en bij RTL4 zat, en hij eerst grote glazen bier moest omdat ie anders niet kon optreden, ( bij Humberto?)
Weet hij veel, hij wordt in feite, net als zijn vader, door anderen geleefd en ook hij heeft het niet door.

Nu geloof ik meteen dat Monique meer rust gaf in zijn bestaan en rust voor zijn optredens.
En waarom mag ze niet genieten van een leuk leven dat daarbij komt als partner vn?
Ze geeft zat op, ze heeft hem compleet aan z'n haren bij de opvoeding van die kleine moeten sleuren omdat hij er niet erg bij betrokken was.
Kan die Essent reclame leuk zijn, maar in het eggie moest ie er wel bijgesleurd worden.

En wat ik nu allemaal een beet en lees en zie is B helemaal geen harde kille vrouw, wel een die graag een partner wil, en zich laat gaan. Haven't we all...
Er zijn geen winnaars, alleen verliezers.
Ja doei @yvonne, als we ineens dit soort onwijs zinnige, invoelende, logische shit gaan posten kan SHO wel op slot hé :r

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2020 21:02:04 ]
pi_191620827
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 21:00 schreef Ole het volgende:
OT nog 2 weken.. Heb mijn Hazeshoedje al in huis *O*
Live-verslag van Mo die bier komt brengen op het podium _O_
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Spellchecker vrijdag 21 februari 2020 @ 21:03:57 #283
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_191620885
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 21:02 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Live-verslag van Mo die bier komt brengen op het podium _O_
Met giga cameltoe :+
pi_191620897
En de bandleden al met hun tijgerprint-hazesband-koffers klaar staan om te vertrekken 🍺
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator / Miss SHO vrijdag 21 februari 2020 @ 21:04:47 #285
22592 crew  Ole
pi_191620907
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 21:02 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Live-verslag van Mo die bier komt brengen op het podium _O_
Ik hoop meer op chanante vertoningen op de afterparty!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_191620978
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 21:04 schreef Ole het volgende:

[..]

Ik hoop meer op chanante vertoningen op de afterparty!
Powerbank bij je? :7
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator / Miss SHO vrijdag 21 februari 2020 @ 21:09:54 #287
22592 crew  Ole
pi_191621013
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 21:08 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Powerbank bij je? :7
:7 8-)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_191621026
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 20:48 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

_O_ O+
pi_191621092
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 21:09 schreef Ole het volgende:

[..]

:7 8-)
My girl! O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_191621433
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 21:01 schreef mascara-klodder het volgende:
wedden dat als Yo en Jan een Jeroen hadden, Gerda die Teckel zelf WEG had genomen en stiekem zelf ook een gastendoekje had achterover gedrukt :7
[ afbeelding ]
Goffer O+
  Moderator / Miss SHO vrijdag 21 februari 2020 @ 21:39:12 #291
22592 crew  Ole
pi_191621537
Jeroen O+
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_191621597
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 21:03 schreef maily het volgende:

[..]

Met giga cameltoe :+
Yup, in navolging van Bridge, hoewel die qua grootte haast niet te overtreffen valt


Opdat wij niet vergeten })
  Spellchecker vrijdag 21 februari 2020 @ 21:47:20 #293
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_191621691
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 21:01 schreef mascara-klodder het volgende:
wedden dat als Yo en Jan een Jeroen hadden, Gerda die Teckel zelf WEG had genomen en stiekem zelf ook een gastendoekje had achterover gedrukt :7
[ afbeelding ]
Elmo O+
  Moderator / Miss SHO vrijdag 21 februari 2020 @ 22:33:14 #295
22592 crew  Ole
pi_191622525
Jeroen O+ is zoveel beter dan het ' ezeltje' O+
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 21 februari 2020 @ 22:35:46 #296
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191622583
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 22:33 schreef Ole het volgende:
O+ is zoveel beter dan het ' ezeltje' O+
Grappig genoeg moest ik daar vanmiddag ook nog aan denken; die Henriette en Belinda doen ook niet voor elkaar onder qua doortraptheid.
En was Rob ook niet getrouwd met een ander toen Belinda in beeld kwam?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191622675
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 21:42 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Yup, in navolging van Bridge, hoewel die qua grootte haast niet te overtreffen valt

[ afbeelding ]
Opdat wij niet vergeten })
Misschien mis ik de grap maar dit is geen cameltoe. :P
  vrijdag 21 februari 2020 @ 23:23:10 #298
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_191623329
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 12:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik vind het vooral zielig dat je op je 45e zo naïef bent en denkt dat je in iemand van een kleine 20 jaar jonger degene hebt gevonden waar je de rest van je leven mee door gaat brengen.

Ze is een volwassen vrouw die al decennia meedraait in de showbizz maar ze komt over als een naïeve 15 jarige die nog niks meegemaakt en gezien heeft.
Nou ja, dit, en dat gejank over liefdesverdriet zou ik iets zieliger vinden als ze zelf ook wat meer empathie had getoond voor de moeder van het kind van die ongetwijfeld ook liefdesverdriet had, in plaats van superdupertriomfantelijk rond te paraderen. :r Ik heb er geen greintje meelij mee.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 21 februari 2020 @ 23:29:20 #299
485843 crew  Jippie
pi_191623447
quote:
11s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 19:07 schreef mootie het volgende:

[..]

Je moet eens weten wat ik allemaal tegen de hond uitkraam.
Maar toch niet dingen die je eigenlijk tegen je partner wil zeggen?
  † In Memoriam † vrijdag 21 februari 2020 @ 23:38:57 #300
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_191623625
Is dit het nou zo'n beetje of komt er nog een dikke staart aan deze gate? :9
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_191623634
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 23:29 schreef Jippie68 het volgende:

[..]

Maar toch niet dingen die je eigenlijk tegen je partner wil zeggen?
Oh, het kan van alles zijn hoor. Van wat we gaan eten, tot het weer, echt alles.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')