Ohwquote:Op woensdag 19 februari 2020 18:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was ook al vaker hè, al die tijd dat bij met Bridget was (het waren 4 fantastische dagen) kwam hij ook gewoon bij Monique thuis om Dreetje te bezoeken.
Ik ben benieuwd wie er wel bij elkaar blijven in 2020.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:29 schreef praadje het volgende:
Hoppa, Nicolette Kluiver en man ook uit elkaar. Het lijkt wel een soort van Corona virus maar dan de 'break up' variant.
Geen gate te verwachten, ze gaan netjes uit elkaar volgens een ingewijde van Shownieuws.
Fixed.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar dan weet ik wel wat ik NIET op de leren bekleding van de auto moet smeren
quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet op mijn huid, wel op de bekleding van de auto, prima leren huidje heeft ze hoor.
nee wij willen jeroenquote:Op woensdag 19 februari 2020 18:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja ze was op de eettafel geklommen. Schuldig als wat!
Ik moet echt een andere Dachshund
Daar heb jij helemaal geen tijd voor, jij hoort onder de zonnebank te liggen. Het is zo 7 maart hoor.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:35 schreef Ole het volgende:
Even Boelevaar kijken. John is er ook. Politie staat weer op het Plein hier.
Ik zag de foto ook, en best zielig voor B, eerst laten wachten en niet zelf ophalen, erna zag je een foto dat ze alleen aan het zwembad zat, kut vakantie dus voor haar.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:38 schreef letmehearyouscream het volgende:
kon het niet laten net even de bladen te checken. Allereerst de diepte-analyse van de 32 minuten wachten in de Privé. (volgens de Privé kwam manager Sjoerd na 31 minuten dus iemand zit hard te liegen in deze kwestie). Het is compleet met foto's van de activieten van B na 6, 11, 17 etc. minuten
In de Story staan foto's van de terugkomst op Schiphol en dat was niet gezellig. Norse gezichten, tranen bij B en uiteindelijk gingen ze elk hun eigen weg.
Blijkbaar is het op vakantie of in het vliegtuig dus toch al misgegaan.
Ze was daar met familie en vrienden.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:41 schreef woxxel het volgende:
Ik snap zoiezo niet wat Monique op Curaçao te zoeken had.
Het is allemaal te raar om te kunnen geloven
Ze had andere plannen toch? Hondjes en een bruiloft ofzo .quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:41 schreef woxxel het volgende:
Misschien wilde ze gewoon op vakantie en leek dit haar leuk omdat de kleine dan zijn vader kon zien. Misschien was het een uitgekookt plan. Of beide. Jij denkt dat de hele relatie met B nep was?quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:41 schreef woxxel het volgende:
Een bruiloft, en de trip was vorige jaar al geboekt toen ze nog samen warenquote:Op woensdag 19 februari 2020 18:41 schreef woxxel het volgende:
Ze was net koud terug van een week of 2 ibiza,vakantie. Dus gewoon op vakantie was het niet.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:53 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Misschien wilde ze gewoon op vakantie en leek dit haar leuk omdat de kleine dan zijn vader kon zien. Misschien was het een uitgekookt plan. Of beide. Jij denkt dat de hele relatie met B nep was?
Mijn kerel zeker...quote:
Met foto's! Andre was o.a de opdringerigheid van Fridget zat. Het is weer Evert op zijn best...quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:17 schreef RipCity het volgende:
Lol push van Telegraaf : Andre slaapt weer bij Monique
quote:Op Curaçao was het geluk van André en Bridget, dat officieel NET GEEN HONDERD DAGEN heeft geduurd, al ten dode opgeschreven. De kaarten waren geschud en André wilde, zo vertellen ingewijden aan Privé, toen al nog maar één ding: terug naar huis!
En daar heeft hij tot dusver ook geen gras over laten groeien.
Nadat hij met Bridget was teruggevlogen naar Nederland, kan het niet lang hebben geduurd dat hij haar duidelijk maakte dat hij niet met haar verder wilde. Bridget moet totaal zijn overrompeld. Op de radio vertelde ze over haar grote liefdesverdriet en de pijn die deze beslissing van haar jonge vriend haar heeft gedaan.
Wat zij niet wist, terwijl ze goede vriend FRANK DANE in diens ochtendshow op 538 te woord stond, is dat André – thuis in Berkel en Rodenrijs – de uitzending vrijwel zeker miste. Pas tegen twaalven gingen daar de gordijnen open en nog een uur later waagde André zich er voor het eerst weer buiten, in de korte spurt van de voordeur naar het portier van zijn auto.
Op de enthousiaste vraag ’is nu alles weer goed?’, reageerde hij slechts met een lach. Maar dat was, op die plek, na deze nacht, wel een veelzeggende.
Man man, zou die Mo echt zo dom zijn om dat crapuul weer terug te nemen?quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:17 schreef RipCity het volgende:
quote:Happy days are here again, maar niet voor Bridget. Niet alleen kreeg zij een pijnlijk onthaal op het vliegveld, waar André haar een half uur liet wachten, zelfs toen zij een dag later wel vanaf het strand ’met elkaar in zee’ gingen, straalde dat al uit dat zulks niet voor de rest van hun leven zou zijn.
"Happy days are here again... maar niet voor Bridget"
Op Curaçao was het geluk van André en Bridget, dat officieel NET GEEN HONDERD DAGEN heeft geduurd, al ten dode opgeschreven. De kaarten waren geschud en André wilde, zo vertellen ingewijden aan Privé, toen al nog maar één ding: terug naar huis!
En daar heeft hij tot dusver ook geen gras over laten groeien.
ik heb er niets van meegekregen maar als zij idd het podium op is geweest met een dienblad bier dan is het wel opdringerig gedrag.quote:„Dat was het moment waarop André zich eraan begon te storen dat zijn nieuwe vriendin zich zo opdrong. Het waren de dagen van De Vrienden van Amstel LIVE!, een van de evenementen waarop hij zich elk jaar enorm verheugd, omdat het voor de artiesten een feest is om te doen. Ze zijn daar met elkaar, het is vertrouwd en hij is one of the guys. Dat is een avond, en soms tot wat later, lol maken met elkaar, lachen en drinken en: ’tot morgen, pikkie!’
Op zulke avonden moet je André lekker z’n gang laten gaan, dat heeft hij nodig. Maar Bridget vond dat zelf veel te leuk, manifesteerde zich daar ook nogal en liep tot afgrijzen van een hoop mensen ook nog eens het podium op met een blad bier. Dat moet je niet dóen!
Dat is zijn werk, zijn avond en zijn band. Zij hebben daar de tijd van hun leven, waar ze het straks als ze zestig zijn nóg over hebben. Die band is een hechte vriendengroep. En wat moet jij daar dan tussen? Monique voelde dat veel beter aan. Die liet hem razen en ravotten. En ze zal heus hebben gedacht: wat gebeurt daar allemaal? Maar ze liet hem wel vrij!”
Vraag me altijd af hoe die discussie daar gaat over welke woorden ze in CAPS moeten zetten.quote:
staat er echt 'hij verheugd'??quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb er niets van meegekregen maar als zij idd het podium op is geweest met een dienblad bier dan is het wel opdringerig gedrag.
Ja, dat heeft ze echt gedaan bij Heel Holland zingt Hazes.quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb er niets van meegekregen maar als zij idd het podium op is geweest met een dienblad bier dan is het wel opdringerig gedrag.
Vrienden van Amstelquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:37 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, dat heeft ze echt gedaan bij Heel Holland zingt Hazes.
Een van de wazigere verhalen, geloof ik. Geen touw aan vast te knopen.quote:
shitquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:17 schreef RipCity het volgende:
Vraag me af of Raggel en Bridget nu nog contact zullen onderhouden na dit alles.quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:29 schreef Simone010 het volgende:
Maar er is niemand vreemdgegaan op Curacao, aldus Fridget. Dat gaat een mooie bruiloft worden deze zomer en de huwelijksreis? Op naar Curacao...![]()
Raggel kan vast aan 't voorbruinen gaan.
Als het je om de centen te doen is blijkbaar wel.quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:06 schreef -river- het volgende:
Ja neemt zo een gast toch niet terug
Bridget krijgt om het weekend Raggel.quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:08 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Vraag me af of Raggel en Bridget nu nog contact zullen onderhouden na dit alles.
Mo en Raggel klikken niet, dat gaat weer reuze gezellig worden![]()
Ja en wraak nemen over een tijdjequote:Op woensdag 19 februari 2020 20:06 schreef -river- het volgende:
Je vraagt je af wat die kerel zo bijzonder maakt hè...quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:06 schreef -river- het volgende:
Onbegrijpelijk inderdaad! Maar 100% garantie op toekomstig dramaquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:06 schreef -river- het volgende:
Dat denken die mannen ook die weg zijn gevluchtquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:12 schreef -river- het volgende:
Bij mij kan een man maar een maal liegen en of bedriegen en het is direct wegwezen en nooit meer terug komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |