abonnement Unibet Coolblue
pi_191589163
Maar er is niemand vreemdgegaan op Curacao, aldus Fridget. Dat gaat een mooie bruiloft worden deze zomer en de huwelijksreis? Op naar Curacao... _O- _O- Raggel kan vast aan 't voorbruinen gaan.
pi_191589210
Monique neemt hem dus weer terug. Zoals ik eerder al zei die kan niet zonder dat enge wereldje. Monique is ook van het leven als BN'er gaan wennen, status en geld.
AFCA!
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 19 februari 2020 @ 19:33:25 #278
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_191589232
quote:
„Dat was het moment waarop André zich eraan begon te storen dat zijn nieuwe vriendin zich zo opdrong. Het waren de dagen van De Vrienden van Amstel LIVE!, een van de evenementen waarop hij zich elk jaar enorm verheugd, omdat het voor de artiesten een feest is om te doen. Ze zijn daar met elkaar, het is vertrouwd en hij is one of the guys. Dat is een avond, en soms tot wat later, lol maken met elkaar, lachen en drinken en: ’tot morgen, pikkie!’
Op zulke avonden moet je André lekker z’n gang laten gaan, dat heeft hij nodig. Maar Bridget vond dat zelf veel te leuk, manifesteerde zich daar ook nogal en liep tot afgrijzen van een hoop mensen ook nog eens het podium op met een blad bier. Dat moet je niet dóen!
Dat is zijn werk, zijn avond en zijn band. Zij hebben daar de tijd van hun leven, waar ze het straks als ze zestig zijn nóg over hebben. Die band is een hechte vriendengroep. En wat moet jij daar dan tussen? Monique voelde dat veel beter aan. Die liet hem razen en ravotten. En ze zal heus hebben gedacht: wat gebeurt daar allemaal? Maar ze liet hem wel vrij!”
ik heb er niets van meegekregen maar als zij idd het podium op is geweest met een dienblad bier dan is het wel opdringerig gedrag.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_191589265
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 19:24 schreef Revanches het volgende:

[..]

:')
Vraag me altijd af hoe die discussie daar gaat over welke woorden ze in CAPS moeten zetten.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  woensdag 19 februari 2020 @ 19:36:12 #280
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_191589289
quote:
99s.gif Op woensdag 19 februari 2020 19:33 schreef Nizno het volgende:

[..]

ik heb er niets van meegekregen maar als zij idd het podium op is geweest met een dienblad bier dan is het wel opdringerig gedrag.
staat er echt 'hij verheugd'??

edit: mijn verbazing is alleen als dit een quote uit de media is.
pi_191589302
quote:
99s.gif Op woensdag 19 februari 2020 19:33 schreef Nizno het volgende:

[..]

ik heb er niets van meegekregen maar als zij idd het podium op is geweest met een dienblad bier dan is het wel opdringerig gedrag.
Ja, dat heeft ze echt gedaan bij Heel Holland zingt Hazes.
pi_191589336
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 19:37 schreef praadje het volgende:

[..]

Ja, dat heeft ze echt gedaan bij Heel Holland zingt Hazes.
Vrienden van Amstel
pi_191589338
quote:
Een van de wazigere verhalen, geloof ik. Geen touw aan vast te knopen.

Als je met het vingertje naar social media wijst, maar weigert mensen enig concreet idee te geven van het gevaar van social media, hou dan je vingertje maar bij je.

Als je van je roze wolk af bent en ineens ziet dat jullie leefstijlen niet bij elkaar passen, kun je maar beter dankbaar zijn dat je daar na vier maanden scharrelen achter komt in plaats van na 23 jaar huwelijk.

Als er op Curaçao nog niets aan de hand was en je daarna ineens van je roze wolk af bent gevallen, ben je wel heel hard gegaan.

En als je in de uitzending komt om beschuldigingen te uiten zonder die te willen funderen, blijf dan maar uit de uitzending.
  Moderator / Miss SHO woensdag 19 februari 2020 @ 19:56:08 #284
22592 crew  Ole
pi_191589543
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 19:17 schreef RipCity het volgende:
Lol push van Telegraaf : Andre slaapt weer bij Monique
shit ;( -O-
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_191589568
Het verbaast me allemaal niks. Dat opdringerige vond ík al irritant, laat staan Antwee. Wat een soap is dit ondertussen 🙈
pi_191589708
Ja neemt zo een gast toch niet terug |:(
pi_191589728
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_191589729
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 19:29 schreef Simone010 het volgende:
Maar er is niemand vreemdgegaan op Curacao, aldus Fridget. Dat gaat een mooie bruiloft worden deze zomer en de huwelijksreis? Op naar Curacao... _O- _O- Raggel kan vast aan 't voorbruinen gaan.
Vraag me af of Raggel en Bridget nu nog contact zullen onderhouden na dit alles.
Mo en Raggel klikken niet, dat gaat weer reuze gezellig worden |:)
w/

quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 20:06 schreef -river- het volgende:
Ja neemt zo een gast toch niet terug |:(
Als het je om de centen te doen is blijkbaar wel.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2020 20:10:11 ]
pi_191589778
quote:
4s.gif Op woensdag 19 februari 2020 20:08 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Vraag me af of Raggel en Bridget nu nog contact zullen onderhouden na dit alles.
Mo en Raggel klikken niet, dat gaat weer reuze gezellig worden |:)
w/
Bridget krijgt om het weekend Raggel.
pi_191589803
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 20:06 schreef -river- het volgende:
Ja neemt zo een gast toch niet terug |:(
Ja en wraak nemen over een tijdje
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_191589805
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 20:06 schreef -river- het volgende:
Ja neemt zo een gast toch niet terug |:(
Je vraagt je af wat die kerel zo bijzonder maakt hè...
pi_191589807
Bij mij kan een man maar een maal liegen en of bedriegen en het is direct wegwezen en nooit meer terug komen.
pi_191589824
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 20:11 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja en wraak nemen over een tijdje
Ik denk het niet, zou wel leuk zijn ~O>
  woensdag 19 februari 2020 @ 20:13:34 #294
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_191589829
Je verzint het niet met dweil André _O-
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  woensdag 19 februari 2020 @ 20:14:08 #295
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_191589838
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 20:06 schreef -river- het volgende:
Ja neemt zo een gast toch niet terug |:(
Onbegrijpelijk inderdaad! Maar 100% garantie op toekomstig drama c_/
pi_191589847
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 20:12 schreef -river- het volgende:
Bij mij kan een man maar een maal liegen en of bedriegen en het is direct wegwezen en nooit meer terug komen.
Dat denken die mannen ook die weg zijn gevlucht
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_191589861
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 19:56 schreef Ole het volgende:

[..]

shit ;( -O-
Geef je moed niet op, je hebt niet voor niets vip kaartjes, hoed en slip!
pi_191589911
Al met al heeft Fridge zich onsterfelijk belachelijk gemaakt. Ze had beter zich aan de mediastilte kunnen houden, en haar met collageen gevulde snavel lekker dicht gelaten over het heel feest op Curacao. Nee hoor niks gebeurd op Curacao echt niet..vreemd gegaan??? Nee hoor niet dat ik weet....ik denk niet dat ome Evert zo waus is dat hij het hele verhaal bij elkaar gaat verzinnen..nee de humor, ''haar' topic was net op Boulevard, en wam, na een halve minuut pleurde Evert zijn epistel online over de wilde nacht die Andre had doorgebracht bij Mo, compleet met foto's. Fridge eruit bij Boulevard en Ruud met zijn schilderijen in de plaats. Lekker geloofwaardig niemand die haar nu nog geloofd als ze een sappig verhaaltje te vertellen heeft.
pi_191590030
André Hazes heeft de nacht weer doorgebracht bij zijn ex Monique Westenberg. Dit blijkt uit exclusieve foto’s die de Telegraaf/Privé in handen heeft.

Monique kwam dinsdag terug uit Curaçao, waar zij een lange tijd vakantie vierde met haar zoontje. Ook Andre was op het eiland te vinden met zijn band. Volgens vele verhalen en beelden die Shownieuws exclusief kon uitzenden, zouden de twee het weer erg goed met elkaar kunnen vinden. Zo goed zelfs, dat André direct na haar thuiskomst al de nacht bij (en met?) haar heeft doorgebracht.

Volgens Privé gingen de gordijnen pas tegen twaalf uur s’middags open en kwam André toen naar buiten. Met capuchon op sprintte hij van de voordeur naar het portier van zijn auto. Toen hem werd gevraagd of alles weer goed was met Monique, reageerde André enkel met een lach. Een veelzeggende, volgens degene die André spotte.

https://www.shownieuws.nl(...)pt-weer-bij-monique/
pi_191590060
Raggel blijft dinnie van Bridget dus dit gaat nog een staart krijgen. Zeker weten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')