Bron al gevonden?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:17 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Advocaat van Assange was naar het WH gestapt met verzoek om pardon in ruil voor medewerking.
Maar in de tussentijd blijven we hier roepen dat Trump Assange probeerde over te halen met een pardon, ook zonder enige bewijs... maar dat is anders natuurlijk.
Nee, het is een voorspelbare reactie van jou.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:30 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het is een voorspelbare reactie van de media.
Geld dat stiekem niet voor elke kiezer en niet alleen sommigen?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:33 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, sommige kiezers willen dat politici hen vertellen wat ze willen horen. Die worden enthousiast wanneer een politiek leider op hun niveau opereert. Persoonlijk verlang ik wat meer van een president of premier.
Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken, maar persoonlijk geef ik juist de voorkeur aan een politiek leider die vele malen intelligenter en kundiger is dan ik.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:38 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Geld dat stiekem niet voor elke kiezer en niet alleen sommigen?
Kansloos is hij zeker niet, de immense populariteit van Trump onder de Republikeinen valt niet te onderschatten. Hij is gewoon een jongere versie van zijn vader.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:27 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Leuk voor hem, hij lijkt me kansloos. Die gast is zo mogelijk nog dommer dan zijn vader.
Dat maakt hem dus bij voorbaat al totaal ongeschikt als president.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:40 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Kansloos is hij zeker niet, de immense populariteit van Trump onder de Republikeinen valt niet te onderschatten. Hij is gewoon een jongere versie van zijn vader.
Nah, dan zouden mensen zich en masse kandidaat stellen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:38 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Geld dat stiekem niet voor elke kiezer en niet alleen sommigen?
Nou ja, briljant...het is meer ontzettend zielig.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik moet hier wel om lachen. Het is toch briljant dat de president van de VS een of ander mentaal uitgedaagde idioot is?
Die is praktisch zwakzinnig, dus dat zou me niks verbazen inderdaad.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:26 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Don Jr een poging zal wagen.
Ik denk oprecht dat die man tegen een verstandelijke beperking aanschurkt.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:57 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Die is praktisch zwakzinnig, dus dat zou me niks verbazen inderdaad.
Ik heb het nog niet gezien. Daarnaast, welke media? Facebook? Twitter? Fox?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:30 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het is een voorspelbare reactie van de media.
scherpquote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat maakt hem dus bij voorbaat al totaal ongeschikt als president.
Iemand die zijn verkiezingsbelofte nakomt dat moeten we niet willen met zijn allen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:46 schreef KoosVogels het volgende:
Trump sr is al een lachertje om het wereldtoneel, maar zijn idiote zoon wordt zo mogelijk nog minder serieus genomen door de leiders der aarde.
Waar heb je het in godsnaam over.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Iemand die zijn verkiezingsbelofte nakomt dat moeten we niet willen met zijn allen.
Okquote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Iemand die zijn verkiezingsbelofte nakomt dat moeten we niet willen met zijn allen.
Je hebt het iig niet over Trump: https://www.politifact.com/truth-o-meter/promises/trumpometer/quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:27 schreef Nober het volgende:
[..]
HRC zit in de cel en Mexico heeft voor de Muur gedokt?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:27 schreef Nober het volgende:
[..]
De leiders der aarde hebben niets te vertellen het is het Amerikaanse volk dat hun president kiest.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:46 schreef KoosVogels het volgende:
Trump sr is al een lachertje om het wereldtoneel, maar zijn idiote zoon wordt zo mogelijk nog minder serieus genomen door de leiders der aarde.
Heb je de film gezien?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Politieke correctheid troef. Da's de enige criteria voor die award.
Ah, daar hebben we het 'volk'-argument weerquote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:58 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
De leiders der aarde hebben niets te vertellen het is het Amerikaanse volk dat hun president kiest.
Geen idee hoe dat in tegenspraak is met mijn reactie.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:58 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
De leiders der aarde hebben niets te vertellen het is het Amerikaanse volk dat hun president kiest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |