abonnement Unibet Coolblue
pi_191581114


In Au Pairs volgen we vier meiden, Lily (19), Leah (21), Gohar (22) en Sharel (19), die drie maanden in L.A., City Of Dreams, als Au Pair aan het werk gaan. Naast oppassen, hebben ze allemaal hun eigen dromen en verlangens die ze daar hopen waar te maken.

In het programma volgen we vier meiden die in een cruciale fase in hun leven zitten op weg naar volwassenheid. Het is voor het eerst dat ze helemaal alleen zo ver weg zijn van huis en hun horizon verbreden door met culturen en sociale achtergronden in aanraking te komen die vreemd voor ze zijn. Gelukkig hebben ze elkaar. Ze wisselen tips en trics uit, kunnen als het nodig is hun hart luchten en gaan samen op pad. Zo ontsnappen ze aan de hectiek, drukte en chaos van hun oppasadres. Werken als au pair in Los Angeles klinkt als een droom, maar het zorgt ook voor de nodige spanningen tussen de vier dames en ze komen zichzelf op verschillende momenten flink tegen.

Gohar belandt in het hectische leven van de strenggelovige familie Young. Maar veel tijd om erbij stil te staan heeft ze niet, want met vier kinderen, twee honden en een kat heeft ze haar handen vol. Gaat Gohar het bij dit gezin drie maanden volhouden? Lily komt terecht in een artistiek gezin met twee kleine kinderen. Er is direct een goede klik. Naast het oppassen wordt Lily door het gezin op sleeptouw genomen en maakt ze kennis met hun bijzondere levensstijl; zo belandt ze in een videoclip en helpt ze mee in de cannabis business van de vader van het gezin. Leah komt na een moeilijk afscheid met haar vriend terecht bij een veganistische moeder en haar zoontje. Ze voelt zich meteen erg welkom wat het gemis van haar vriend wat verzacht. Maar blijft ze zich zo thuis voelen? En houdt haar long distance relatie stand? Sharel geniet eerst van L.A. zonder kinderen, maar na een tijdje in een hostel te hebben gebivakkeerd ontmoet ze eindelijk haar gastgezin. Op het eerste gezicht lijkt het de perfecte combinatie, maar dan slaat de sfeer helemaal om. Lukt het Sharel om haar plek te vinden in L.A.?
AU PAIRS IS VANAF DINSDAG 18 FEBRUARI OM 21:20 BIJ BNNVARA TE ZIEN OP NPO 3
blablablabla
pi_191581153
Gisteren gekeken, zijn erg verschillende meiden en dito verschillende gezinnen waar ze terecht komen :o . Zo is er een artistiek gezin waar weinig taboe's zijn en het meisje bijvoorbeeld in huis wiet mag roken _O- Een ander meisje (Gohar) komt in een strenggelovig gezin terecht.

Aan het voorstukje te zien komt er nog wel het nodige gezeik, dus dat belooft wat! :) Je moet het maar aandurven helemaal alleen naar zo'n volkomen vreemd gezin aan de andere kant van de wereld, en dan ook nog eens met de nodige verantwoordelijkheden.
blablablabla
pi_191587309
Deze show heeft drama potentie!! Vind het ook een heel leuk idee.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  donderdag 20 februari 2020 @ 20:36:29 #4
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_191605507
Alle afleveringen al te zien op NPO start.

Die Sharel _O-
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_191616957
Dit is toch niet serieus hoop ik. Als je normaal gesproken au pair wil worden moet je wel een 'cv' hebben. Ofwel, wel eens op kinderen hebben gepast, weten hoe je moet wassen etc. Dit lijken gewoon tieners die ze van straat hebben geplukt met de vraag, wil je naar LA? :')
pi_191823630
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 20:36 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Alle afleveringen al te zien op NPO start.

Die Sharel _O-
Ik heb gisteren zitten lachen naar aflevering 3 die live op tv was. Is het de moeite waard op NPO Plus al alleen om ook de rest nu al te zien?
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:18:43 #7
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_191834560
Sharel, eindbazin
Haters everywhere but I don't really care.
pi_191834899
Die Sharel had wel echt gelijk hoor. Gaat dat kind er doorheen blèren als ze even met die moeder in gesprek is en zijn ouders gekwetst dat ze zegt dat ze tegen het kind zegt dat ze even aan het praten is. Kind moet gewoon leren haar mond te houden als 'volwassenen' in gesprek zijn. Niet altijd maar alle aandacht geven
pi_191838775
Ik vond het oprecht wel zielig hoe ze tekeer ging tegen die familie. Maar de televisie zal wel niet het gehele plaatje laten zien.
pi_191838862
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 08:19 schreef Warrick21 het volgende:

[..]

Ik heb gisteren zitten lachen naar aflevering 3 die live op tv was. Is het de moeite waard op NPO Plus al alleen om ook de rest nu al te zien?
Ik heb alle 8 afleveringen verslonden, ja dus *)
pi_191838945
En die kamer viel best mee en in usa is het gewoon heel gebruikelijk om camera’s te hebben. Ze vertoonde echt puber/diva gedrag. Heel onredelijk.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_191839370
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 23:05 schreef RipCity het volgende:
En die kamer viel best mee en in usa is het gewoon heel gebruikelijk om camera’s te hebben. Ze vertoonde echt puber/diva gedrag. Heel onredelijk.
Idd en ook respectloos tegen die moeder terwijl haar kindje er naast staat in haar eigen huis “AM I TALKING TO YOU OR TO MY MOTHER”.

Typisch pubergedrag inderdaad.
pi_191840237
Een kamer op een vide voor 3 maanden hoe verzinnen ze het...
Maar wat een grote smoel en wat een onzin om te zeggen dat je geen klik voelt met een kleuter die je bij aankomst een spontane omhelsing geeft..
Naast type Lily profileert zij zich als een soort van boze heks...echt nog behoorlijk wereldvreemd voor een 19-jarige...
  Redactie Frontpage donderdag 5 maart 2020 @ 10:40:51 #14
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_191843254
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 16:24 schreef Pinuts het volgende:
Dit is toch niet serieus hoop ik. Als je normaal gesproken au pair wil worden moet je wel een 'cv' hebben. Ofwel, wel eens op kinderen hebben gepast, weten hoe je moet wassen etc. Dit lijken gewoon tieners die ze van straat hebben geplukt met de vraag, wil je naar LA? :')
Natuurlijk is dit niet serieus, het is een TV programma. Gaat om de entertainment, niet om of er goed voor kinderen gezorgd wordt.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  donderdag 5 maart 2020 @ 14:50:19 #15
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_191847207
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 23:05 schreef RipCity het volgende:
En die kamer viel best mee en in usa is het gewoon heel gebruikelijk om camera’s te hebben. Ze vertoonde echt puber/diva gedrag. Heel onredelijk.
Uhuh, lekker 3 maanden op een overloop slapen _O-

Die ouders waren echt freaks. Die ma die dat lelijke stinkkind als een prinses behandelde, die pa die er zo vaag omheen ging. Wat een klapmongolen man, knap dat ze het daar zo lang heeft uitgehouden.
Haters everywhere but I don't really care.
  donderdag 5 maart 2020 @ 14:51:37 #16
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_191847237
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 01:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Naast type Lily profileert zij zich als een soort van boze heks...echt nog behoorlijk wereldvreemd voor een 19-jarige...
Voelde ook geen klik met dat kind, lelijk klein mormel. Praatte ook vaag oO/


Die Jesusfreaks zijn ook erg. Lekker braaf doen voor God maar je au pair als slaaf behandelen. En te lui om je koters fatsoen bij te brengen.

Die met die 2 hippies heeft t het best getroffen, semi-vakantie.

En die laatste spoort ook niet, gvd de hele dag tjoeketjoeketrain door je appartement met je kleutergod, doe normaal

[ Bericht 10% gewijzigd door matthijst op 05-03-2020 15:42:08 ]
Haters everywhere but I don't really care.
pi_191852289
Geeneen van die families spoort helemaal :')

Maar die Charel was echt wel een diva, en duidelijk niet klaar voor zo'n serieuze onderneming.
pi_191858501
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 14:51 schreef matthijst het volgende:

[..]

Voelde ook geen klik met dat kind, lelijk klein mormel. Praatte ook vaag oO/

Die Jesusfreaks zijn ook erg. Lekker braaf doen voor God maar je au pair als slaaf behandelen. En te lui om je koters fatsoen bij te brengen.

Die met die 2 hippies heeft t het best getroffen, semi-vakantie.

En die laatste spoort ook niet, gvd de hele dag tjoeketjoeketrain door je appartement met je kleutergod, doe normaal
Ik zou ook wel au pair willen zijn bij de hippies :D.
Echt wel medelijden met Gohar in die drukte.
Striving to be more than average.
  zondag 8 maart 2020 @ 19:49:47 #19
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_191908069
Paar eps verder, wat een zeikerd die Sharel.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_191965477
Sharel bij d'r nieuwe familie en meteen wil ze alweer vrij als ze een schema ziet.. Volgens mij wou ze idd gewoon een vakantie met gratis overnachtingen in ruil voor de was doen ofzo :')
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_191969799
Ik heb ze allemaal gezien en ik vind het echt een bizar programma, maar wel zo dat je gaat bingen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191985087
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 22:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
ik vind het echt een bizar programma, maar wel zo dat je gaat bingen
Dit. De eerste aflevering dacht ik mwah, niet echt spannend. En nu denk ik iedere keer oh ik wil verder kijken maar ik moet wachten tot volgende week.

Ben ook wel benieuwd wat er volgende week mis gaat met Leah en Gohar. Vooral bij Gohar denk ik van zij doet echt serieus haar best en is ook gewoon serieus enzo.
pi_191987246
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 17:13 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Dit. De eerste aflevering dacht ik mwah, niet echt spannend. En nu denk ik iedere keer oh ik wil verder kijken maar ik moet wachten tot volgende week.

Ben ook wel benieuwd wat er volgende week mis gaat met Leah en Gohar. Vooral bij Gohar denk ik van zij doet echt serieus haar best en is ook gewoon serieus enzo.
Vindt het een kanjer die Gohar......jemig die kinderen moeten nog opgevoed worden, dan heel het huishouden. Petje af voor dat meisje, gelukkig had ze nog lol met het oudste kind maar vond het niet te doen. Maar die moeder met kind van Leah wil je toch ook niet......mijn mond viel open bij dat tjoeketjoek door de kamer..... _O- _O- _O-
pi_191988001
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 18:42 schreef zodeju het volgende:

[..]

Vindt het een kanjer die Gohar......jemig die kinderen moeten nog opgevoed worden, dan heel het huishouden. Petje af voor dat meisje, gelukkig had ze nog lol met het oudste kind maar vond het niet te doen. Maar die moeder met kind van Leah wil je toch ook niet......mijn mond viel open bij dat tjoeketjoek door de kamer..... _O- _O- _O-
Inderdaad. Een keer is dat leuk. Daarna stopt het.
pi_192107675
Net de aflevering van vandaag gezien. Ik vond het echt sneu voor Leah. Geen knuffel mogen geven omdat ze tegen je kind heeft geschreeuwd. En dat kind mocht ook niet even afscheid nemen. Het kan toch niet anders dan dat dat zo'n mega gepamperd kind/mens wordt die nooit ook maar iets verkeerd kan doen in zijn leven.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 22:50:53 #26
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_192107764
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 22:46 schreef Pinuts het volgende:
Net de aflevering van vandaag gezien. Ik vond het echt sneu voor Leah. Geen knuffel mogen geven omdat ze tegen je kind heeft geschreeuwd. En dat kind mocht ook niet even afscheid nemen. Het kan toch niet anders dan dat dat zo'n mega gepamperd kind/mens wordt die nooit ook maar iets verkeerd kan doen in zijn leven.
Vreselijk eng mens, snapte ook al niet dat Leah zich thuis voelde bij haar. Mijn haren stonden gelijk al recht over eind bij die vrouw...... :r
  dinsdag 17 maart 2020 @ 22:57:21 #27
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_192107898
Kreeg bij Gohar het idee dat de ouders gewoon spijt hadden dat ze zich hebben opgeven voor het programma en het tegenviel dat het wel erg hun privacy aantastte.......Zo van de ene dag op de ander en de kids wisten het niet eens. Geen leuke smoes.......
pi_192115409
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 22:57 schreef zodeju het volgende:
Kreeg bij Gohar het idee dat de ouders gewoon spijt hadden dat ze zich hebben opgeven voor het programma en het tegenviel dat het wel erg hun privacy aantastte.......Zo van de ene dag op de ander en de kids wisten het niet eens. Geen leuke smoes.......
Heel vreemd idd. Leek gewoon gezellig te zijn daar...

Amerikaanse gezinnen zijn wel lekker wispelturig zeg.
Hoe die vrouw leah behandelde sloeg helemaal nergens op. Okay irritant als ze misschien paar dagen afwezig is of teveel met dr vriend bezig is maar dat heeft elke tiener wel een eens. Om dan zo afscheid te nemen... die vrouw kan beter gewoon een werkster nemen.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_192126848
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 22:46 schreef Pinuts het volgende:
Net de aflevering van vandaag gezien. Ik vond het echt sneu voor Leah. Geen knuffel mogen geven omdat ze tegen je kind heeft geschreeuwd. En dat kind mocht ook niet even afscheid nemen. Het kan toch niet anders dan dat dat zo'n mega gepamperd kind/mens wordt die nooit ook maar iets verkeerd kan doen in zijn leven.
Psychiater en psychologe...En dan grofweg zo laf zijn en liegen dat je kinderen de nanny niet aardig vinden...
Waarschijnlijk heeft haar man zich laten ontvallen dat hij het wel een lekker meisje vond...
pi_192158767
Gohar is wel iemand met stijl. Inderdaad vreemd hoe ze de deur uit werd gewerkt. En die moeder is therapeut?
Leah heeft volgens het jongetje geschreeuwd tegen hem en echt dat doe je niet als professionele werker. Wel triest hoe dit afloopt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2020 10:01:45 ]
pi_192256835
Wat een arrogante bitch die Sharel. Echt ook zo’n sneeuwvlokje die denkt dat ze wel ‘even’ model wordt in LA, en als ze dan naar haar eerste casting gaat -uiteraard geregeld door BNN en niet door haarzelf- is het keihard janken dat ze haar hebben afgewezen vanwege haar korte lengte.... echt niks gewend dit soort meisjes, kunnen niks hebben en niet tegen kritiek. En dacht ze nu echt dat ze met haar 1.68m en een doorsnee hoofd op haar zitten te wachten??
pi_192258511
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 22:17 schreef Vegameisje het volgende:
Wat een arrogante bitch die Sharel. Echt ook zo’n sneeuwvlokje die denkt dat ze wel ‘even’ model wordt in LA, en als ze dan naar haar eerste casting gaat -uiteraard geregeld door BNN en niet door haarzelf- is het keihard janken dat ze haar hebben afgewezen vanwege haar korte lengte.... echt niks gewend dit soort meisjes, kunnen niks hebben en niet tegen kritiek. En dacht ze nu echt dat ze met haar 1.68m en een doorsnee hoofd op haar zitten te wachten??
Echt he :D En de preview van volgende week heeft ze ook alweer ruzie.. Die gaat nog vaak in de problemen komen de komende 7-8 jaar met haar attitude. Volgens mij veels te veel gewend niet tegen gesproken te worden en verwend door d'r moeder.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_192503526
Ik kijk dit voor het eerst, wat is dit :')
pi_192503537
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2020 21:31 schreef Chia het volgende:
Ik kijk dit voor het eerst, wat is dit :')
Same, lijkt jerry springer wel _O-
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 7 april 2020 @ 21:34:07 #35
373176 CrushedTinBox
What goes up must go down.
pi_192503566
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2020 21:31 schreef Chia het volgende:
Ik kijk dit voor het eerst, wat is dit :')
Same, wat een drama zeg
Het leven is een toverbal.
pi_192503571
Waarom is die Sharel daar, wtf
  dinsdag 7 april 2020 @ 21:36:31 #37
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_192503612
Ik ga het toch wel maken..... hoe dan?
De mensen zijn gek geworden
pi_192503802
Waarom lijken het allemaal achterstandsgezinnen? Die dan een au pair nemen? :?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_192506678
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2020 21:34 schreef Chia het volgende:
Waarom is die Sharel daar, wtf
Ze kwam op het eind ook niet om blondje op te halen. Zegt wel weer genoeg over d'r attitude deze hele series.

De andere 3 waren toppers en komen er wel in het leven. Mooie ervaring voor ze geweest!
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_200133385
Vandaag seizoen 2 begonnen. Dit keer in Italië.
pi_200133402
Vreselijke gezinnen allemaal, snap sowieso niet wat die lui met een klein huis met een au pair moeten eigenlijk.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 29 juni 2021 @ 22:52:14 #42
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_200134958
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 21:30 schreef Pinuts het volgende:
Vandaag seizoen 2 begonnen. Dit keer in Italië.
Oh tof dat het weer op tv is!

Vandaag viel ik in de laatste drie minuten. Volgende week even proberen te onthouden op tijd de tv aan te doen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_200141525
Wel knappe ouders ook, opzich.
  woensdag 30 juni 2021 @ 14:41:19 #44
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_200141901
Vanmorgen even afl. 1 gekeken en ik vind het wel weer leuk.
Benieuwd welke au pair dit x afhaakt en/of irritant is :D
pi_200147694
Leuk. Ik dacht eerst dat het een hh was maar zag hier dat het een nieuwe serie is. Vanmorgen aflevering 1 teruggekeken. Leuk begin in ieder geval. Ben vooral benieuwd hoe dat meisje dat hoog sensitief is het gaat doen. Ze leek me nog zo kinderlijk.
  vrijdag 2 juli 2021 @ 21:03:22 #47
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_200175312
Echt nog een kind idd.
Begint weer leuk.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_200273155
Ligt het aan mij of zoeken ze wel bewust een beetje 'wereldvreemden' uit. Tenminste, het zijn nooit meiden (/jongens) die vroeger al wat meer gezien hebben van de wereld. Allemaal een van de eerste keren in het buitenland/Italië.
pi_200279511
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 20:15 schreef Pinuts het volgende:
Ligt het aan mij of zoeken ze wel bewust een beetje 'wereldvreemden' uit. Tenminste, het zijn nooit meiden (/jongens) die vroeger al wat meer gezien hebben van de wereld. Allemaal een van de eerste keren in het buitenland/Italië.
Meestal meiden/jongens die een tussenjaar nemen na hun studie. Mijn God, wat een etterbakken die tweeling zeg en die moeder lijkt me ook al een hopeloos geval.
pi_200443984
Zou dat donkere meisje en die kendra echt niet bij mn kids willen hebben.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  maandag 19 juli 2021 @ 21:54:01 #51
123170 alors
zlata1234
pi_200447052
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 10:19 schreef praadje het volgende:

[..]

Meestal meiden/jongens die een tussenjaar nemen na hun studie. Mijn God, wat een etterbakken die tweeling zeg en die moeder lijkt me ook al een hopeloos geval.
Nou idd, die kinderen terroriseren de hele boel en die ouders doen gewoon niks…
Kind prikt haar met een vork ‘hij zoekt contact met je’ :')
Nou leer dat kind eerst maar normaal contact zoeken dan. Ik was ook meteen weg gegaan.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_200447321
quote:
1s.gif Op maandag 19 juli 2021 21:54 schreef alors het volgende:

[..]

Nou idd, die kinderen terroriseren de hele boel en die ouders doen gewoon niks…
Kind prikt haar met een vork ‘hij zoekt contact met je’ :')
Nou leer dat kind eerst maar normaal contact zoeken dan. Ik was ook meteen weg gegaan.
Daar ga je als au pair in de korte periode dat je er bent ook niets aan veranderen, dus inderdaad beter weggaan om jezelf die ellende te besparen.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_200765731
Die Julia is echt te cute, te cute!
Verder vind ik veel van de ouders ook best leuk
  Miss 200.000.000! zaterdag 4 juni 2022 @ 20:19:48 #54
367000 roos94
pi_204963354
Ik ben nu aan het kijken seizoen 1 aflevering 3.

Vind die Sharel en Gohar erg vreemd.
pi_204963648
Binnenkort een nieuw seizoen *O*
pi_204963678
Nieuw seizoen was gaaf *O* Emma O+ *O* O+
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  Miss 200.000.000! zaterdag 4 juni 2022 @ 21:02:25 #57
367000 roos94
pi_204963768
Die Sharel is echt een van de meest verschrikkelijke mensen die ik op tv heb gezien, gets
pi_204967297
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 20:55 schreef Stepperoller het volgende:
Nieuw seizoen was gaaf *O* Emma O+ *O* O+
Huh waar is het te zien? Kan het niet vinden.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_204967384
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 10:33 schreef RipCity het volgende:

[..]
Huh waar is het te zien? Kan het niet vinden.
Kon het nieuwe seizoen kijken op NLZiet, dus staat waarschijnlijk ook op NPO Plus.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  zondag 5 juni 2022 @ 11:46:41 #60
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204967727
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 10:33 schreef RipCity het volgende:

[..]
Huh waar is het te zien? Kan het niet vinden.
quote:
Op NPO Plus zijn alle afleveringen te streamen van een nieuwe serie Au Pairs. In dit derde seizoen gaan vier jonge vrouwen aan de slag in Florida.
pi_204967874
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 10:50 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Kon het nieuwe seizoen kijken op NLZiet, dus staat waarschijnlijk ook op NPO Plus.
Ohh wil je alsjeblieft niet gaan spoileren? _O_
pi_204967884
Zou je niet willen impliceren dat ik dat zou gaan doen met retorische vragen? _O_

Ga lekker bij de belastingdienst werken met je redeneren vanuit wantrouwen. :{w Ik heb geen enkele aanleiding gegeven te denken dat ik zou gaan spoileren en ik heb dat ook nog nooit ergens op FOK! gedaan.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_204967900
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_204967960
quote:
13s.gif Op zondag 5 juni 2022 12:13 schreef Stepperoller het volgende:
Zou je niet willen impliceren dat ik dat zou gaan doen met retorische vragen? _O_

Ga lekker bij de belastingdienst werken met je redeneren vanuit wantrouwen. :{w Ik heb geen enkele aanleiding gegeven te denken dat ik zou gaan spoileren en ik heb dat ook nog nooit ergens op FOK! gedaan.
Oh echt. Je vat het echt heel anders op dan ik bedoelde. Het was oprecht een vriendelijke vraag met geen enkele achterdocht of wantrouwen. Serieus niet. Dat was geeneens in me opgekomen. Sorry als dat zo overkwam.
  zondag 5 juni 2022 @ 12:25:06 #65
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204967997
Niet openlijk spoileren is sowieso het uitgangspunt bij online uitzendingen die later nog op TV komen.
Iemand enig idee wanneer deze reeks op de publieke zender komt?
pi_204968046
quote:
7s.gif Op zondag 5 juni 2022 12:25 schreef MadMaster het volgende:
Niet openlijk spoileren is sowieso het uitgangspunt bij online uitzendingen die later nog op TV komen.
Iemand enig idee wanneer deze reeks op de publieke zender komt?
Ik ben het laatst tegengekomen maar ik kan het niet terugvinden. Zal het even in de gaten houden.
pi_204969157
quote:
7s.gif Op zondag 5 juni 2022 12:25 schreef MadMaster het volgende:
Niet openlijk spoileren is sowieso het uitgangspunt bij online uitzendingen die later nog op TV komen.
Iemand enig idee wanneer deze reeks op de publieke zender komt?
Oh gevonden: https://www.npostart.nl/au-pairs/BV_101396526/episode

21 juni dus de eerste. Ze gaan naar Miami.

Zouden jullie niet eens een au pairs serie willen zien van buitenlandse au pairs die in NL komen wonen en hoe dat dan gaat etc? Lijkt me ook wel een leuke opzich.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Miss 200.000.000! maandag 6 juni 2022 @ 15:44:10 #68
367000 roos94
pi_204977255
Ben nu die seizoen 2 aan het bingen. Valt mij op dat italiaanse ouders in deze serie veel meer afstandelijker zijn naar de au pair als je het vergelijkt met seizoen 1
  Miss 200.000.000! dinsdag 7 juni 2022 @ 09:41:58 #69
367000 roos94
pi_204982818
Seizoen 2 vind ik een stuk minder leuk. Ze doen heel veel oninteressante activiteiten zoals bungeejumpen gedichten maken, kookworkshops met de au pairs en je ziet amper dat ze aan het werk zijn met die families waar toch het programma omgaat. Die meetups met de andere aupairs is niet leuk, je ziet ook dat ze geen klik hebben behalve Kendra&Chaundea dan

En wtf is dat met die Julia ik eet geen enkel groente en fruit _O-
  Miss 200.000.000! dinsdag 7 juni 2022 @ 17:12:39 #70
367000 roos94
pi_204986463
Seizoen 3 inmiddels.

Die Wendie is echt cringe met haar instagram en quotes :')
  dinsdag 7 juni 2022 @ 20:19:26 #71
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_204988116
Ook s3, die Emma is leuk ^O^
Haters everywhere but I don't really care.
  Miss 200.000.000! dinsdag 7 juni 2022 @ 21:15:47 #72
367000 roos94
pi_204988611
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 20:19 schreef matthijst het volgende:
Ook s3, die Emma is leuk ^O^
Geen eigen kamer wat een ellende. Slapen met dochter of zoontjes in bed :') wtf dan woon je echt in een peperduur appartement in hartje miami met zo weinig kamers :')
  vrijdag 10 juni 2022 @ 17:38:44 #73
478909 molloot200
alles muziek.
pi_205014930
Die Emma O+
  zaterdag 11 juni 2022 @ 00:35:59 #74
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_205018536
Hou svp rekening met de personen die de 3e serie pas vanaf 21 juni via het publieke net gaan bekijken door niet openlijk te posten over afleveringen en de deelnemers van die serie die nog niet via NPO1 te zien zijn geweest.
Gebruik de spoiler tag als je toch al op de uitzendingen via NPO Plus wilt reageren…
pi_205018662
Vorige keer waren ze 16 ofzo. Graftakken.
pi_205116186
Kickje!

Eerste aflevering op tv gezien, Emma is wel een toffe nuchtere chick. _O_

Leuk contrast wel met Wendie de infuencer fitgirl. :P En Noah lijkt me ook wel een nuchtere meid met al wel wat levenservaring op haar 19de. Wel een beetje weirdo's volgens mij het Trump-gezin waar zij terecht komt. :o
pi_205116298
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 01:05 schreef Tourniquet het volgende:
Kickje!

Eerste aflevering op tv gezien, Emma is wel een toffe nuchtere chick. _O_

Leuk contrast wel met Wendie de infuencer fitgirl. :P En Noah lijkt me ook wel een nuchtere meid met al wel wat levenservaring op haar 19de. Wel een beetje weirdo's volgens mij het Trump-gezin waar zij terecht komt. :o
Idd die dad geeft nu al weird vibes ook hoe hij hele tijd die vrouw de mond snoert.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_205120709
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 01:05 schreef Tourniquet het volgende:
Leuk contrast wel met Wendie de infuencer fitgirl.
Wel mooi meisje.
  Miss 200.000.000! woensdag 22 juni 2022 @ 16:32:44 #79
367000 roos94
pi_205121120
Emma die uit de kast komt , nou meid een blinde ziet nog dat je gay bent
pi_205126487
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 16:32 schreef roos94 het volgende:
Emma die uit de kast komt , nou meid een blinde ziet nog dat je gay bent
Oh, spoiler!
(Maar idd niet heel verbazend)
  Miss 200.000.000! donderdag 23 juni 2022 @ 11:00:31 #81
367000 roos94
pi_205126812
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 10:22 schreef Maartel het volgende:

[..]
Oh, spoiler!
(Maar idd niet heel verbazend)
Ze plaatste het op dr insta stories geen spoiler
  donderdag 23 juni 2022 @ 11:59:48 #82
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_205127294
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 11:00 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ze plaatste het op dr insta stories geen spoiler
Prima, maar beperk je hier svp tot hetgeen iedereen op TV heeft kunnen zien of plaats je reactie tussen spoiler-tags. Anders is het voor personen die de social media niet volgen wel degelijk een spoiler...
pi_205129399
Da's natuurlijk afhankelijk van in hoe verre het in de serie überhaupt een rol speelt

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_205132191
Ik kwam het toevallig bij het zappen tegen. Maar is het echt? Het lijkt me zo vreemd dat ze niet weten waar ze terechtkomen. Lijkt me dat je toch weet hoeveel kinderen er zijn, en een skypegesprek is toch ook wel passend als je een tijd bij iemand gaat wonen. En vanuit de ouders bezien ook. Je maakt toch eerst kennis.
pi_205261429
Die ene moeder met haar 'happy vibes' lijkt me zelf nogal issues hebben, ze is heel vlak en mat.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_205261611
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 21:39 schreef Poppejans het volgende:
Die ene moeder met haar 'happy vibes' lijkt me zelf nogal issues hebben, ze is heel vlak en mat.
Die is compleet Wack idd. Heeft waarsch cursus gevolgd bij psych hoe ze haar emoties (aka happy vibes only) onder controle kan houden. En die man maar alles toestaan omdat die er nooit is. Zeldzame suckers die 2. Echt niet gezond dat die kinderen alles mogen.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_205295145
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hele leuke nuchter meid die Emma.
pi_205301941
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 21:39 schreef Poppejans het volgende:
Die ene moeder met haar 'happy vibes' lijkt me zelf nogal issues hebben, ze is heel vlak en mat.
Haar partner - die zich kapot werkt als arts - is ook een enorme cuck richting haar

Mag er waarschijnlijk 1x per maand overheen

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2022 19:48:04 ]
  Miss 200.000.000! zondag 10 juli 2022 @ 20:03:34 #89
367000 roos94
pi_205302081
Ja die is inderdaad niet helemaal lekker geloof ik. Lijkt alsof ze onder de kalmeringspillen zit.
pi_205302108
Insta-meisje heeft het ook te hoog in de bol; werpt zichzelf ongevraagd op als een 'coach' voor Noah terwijl insta-dame enkel oppervlakkigheid uitstraalt en open deuren intrapt

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2022 20:07:13 ]
pi_205302358
Over de aflevering van 19 juli:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2022 20:43:02 ]
pi_205335887
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 20:42 schreef Fosive het volgende:
Over de aflevering van 19 juli:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke serie. Enorme verschillen tussen die meiden wel zeg. Wendie zit er duidelijk alleen maar ter meerdere eer en glorie van zichzelf. Of haar insta vooral.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_205394353
Jammer dat de redactie niet nog gesprek uitzend met
Die donkere moeder en haar laat zeggen hoe ze erover denkt en alles.

Dit had TLC beter aangepakt. Nu is er drama maar stopt het te snel.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_205394850
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 20:42 schreef Fosive het volgende:
Over de aflevering van 19 juli:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stoppen was misschien overdreven maar ik vond hostmoeder ook wel echt niet normaal reageren hoor. Niemand wil 7 dagen per week werken als je daar zoals ze zelf ook zei voor een avontuur komt.
  woensdag 3 augustus 2022 @ 00:27:03 #95
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_205535106
Ik vind het toch wel heftig dat gastgezin waar Wendy in terecht is gekomen. Wat voor een crackpand is dat zeg? Kinderen die op het balkon slapen? Geen bedden voor de kinderen? Ik begrijp dat een verhuizing tijd kost maar een luchtbed had er wel vanaf gekund toch?

Haar hostmom wilde ook geen koffie halen omdat hun dat niet drinken?

Sorry maar ik vind dat een organisatie een aupair niet moet plaatsen bij gezinnen in dit soort omstandigheden. De aupair moet zich in een normale omgeving kunnen ontwikkelen en niet last ervaren van andermans problemen/geldzorgen.
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
pi_205535256
Wie is het insta-sterretje? Zag eerder een stukje.
  woensdag 3 augustus 2022 @ 22:36:00 #97
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_205542972
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 03:07 schreef FlauwKapsel het volgende:
Wie is het insta-sterretje? Zag eerder een stukje.
Dat is die wendy
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
pi_205543665
"Help help ik verdrink
Haha prank!!!

Oh wacht hij wilde mij redden en gaat nu verzuipen

Oepsie :) "
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 11:07:19 #99
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_205555087
Het is al van 17 juni, Emma vertelt over haar ervaringen.

https://www.pzc.nl/zeeuws(...)c7caa85d6c&auth_rd=1
pi_205557077
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 11:07 schreef spapaars het volgende:
Het is al van 17 juni, Emma vertelt over haar ervaringen.

https://www.pzc.nl/zeeuws(...)c7caa85d6c&auth_rd=1
Emma is wel echt een 10/10. Die kan je je kinderen zonder zorgen toevertrouwen.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_205602549
Emma _O_
pi_205603756
Kan iemand die column van Angela van vandaag over au pairs hier posten?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_205608494
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 22:32 schreef RipCity het volgende:
Kan iemand die column van Angela van vandaag over au pairs hier posten?
quote:
Kent u Emma al? Nee, ik bedoel niet die excentrieke dame die op NPO 1 bij Omroep MAX in haar eentje een Franse bouwval opknapt. Dat is Em-my. Ik heb het over Emma, die elke dinsdag op hetzelfde moment te zien is op NPO 3, in de realityreeks Au pairs.

Gezien de lage kijkcijfers is de kans groot dat u het programma consequent overslaat. Een stel jonge meiden – vaak met iets te veel make-up, iets te strakke truitjes en de telefoon steevast op selfiestand in de hand − dat een paar maanden naar het buitenland vertrekt om op tot op het bot verwende kinderen te passen, klinkt ook niet direct als een must-see. Dat vond ik de eerste twee seizoenen ook.

Maar nu bij seizoen 3 zit ik aan de tv vastgeklonken. En dat komt door Emma (23). Emma is geen modepopje dat haar borsten in de etalage legt in een croptopje. Ze is ook niet het prototype van de hoofdstedelijke woke-millennial bij wie je als 40-plusser meteen hoofdpijn voelt opkomen zodra ze haar mond opendoet. Emma is een lasser uit Tholen, die van dj’en en vissen houdt. Nuchter, goedlachs, spontaan, tomboy-type, ongecompliceerd, dol op haar nichtjes.

Ze belandt in Miami − zeg, u bent toch niet zo ouderwets dat u denkt dat au pairs anno 2022 standaard naar Parijs gaan? − bij een alleenstaande moeder die model en actrice is. Na een week vertrekt deze Karmel voor een tiendaagse fotoshoot naar Los Angeles om pas 2,5 maand (!) later terug te keren. Iets met een hersenbloeding van haar vader, visumproblemen en coronabeperkingen. Maar daar gaat het hier niet om. Het gaat erom dat Emma met jaloersmakende souplesse de zorg overneemt voor haar drie kinderen. Zonder te klagen, met tomeloze energie, humor én liefde. Ze vindt het zelfs geen probleem dat ze een slaapkamer moet delen met de twee zoontjes.

Ondertussen woedt er achter de façade van de nuchtere doorzetter een storm, bleek dinsdagavond. Emma valt op vrouwen. Maar sinds haar klasgenoten en vrienden keihard oordeelden over een lesbische docent, is ze op jonge leeftijd in haar schulp gekropen en daar nooit meer uitgekomen. Haar ouders hebben het ook consequent over ‘van de verkeerde kant’ als ze een homo op tv zien. In Miami, waar ze zich wel vrij voelt, is ze voor het eerst verliefd geworden. En heeft ze zich voorgenomen om thuis ook die échte Emma te zijn. Maar ze is stiknerveus voor de afwijzende reactie van haar dierbaren.

Alleen al vanwege Emma zou iedereen deze serie terug moeten kijken: vaders en moeders, opa’s en oma’s, tieners, noem maar op. Omdat het in één klap duidelijk maakt hoe moeilijk uit de kast komen is, zelfs als religie afwezig is, zoals bij Emma thuis. Omdat het je met je neus op de feiten drukt dat er achter een goedlachs uiterlijk zoveel twijfel kan schuilgaan. Omdat het tot nadenken stemt over wat ik soms zelf op een onbewaakt moment uitkraam.

En vooruit: ook omdat er in deze reeks ook een paar volslagen krankzinnige Amerikaanse gezinnen zitten waar je mond van openvalt.
pi_205617951
Heb ik nu iets gemist of was het gewoon niet te zien dat Emma een vriendin had?

Best wel raar dat er blijkbaar niemand ter plekke naar de meiden omkeek en de families een soort van screende (vooraf?). Ik vind het niet normaal dat je midden in een verhuizing terecht kan komen, langdurig alleen (alowel de huishoudster
leek daar ook te slapen) voor staat of geen eigen bed/ kamer krijgt. Je wilt als ouder toch niet dat je kind in zulke situaties terecht kan komen aan de andere kant van de ocean op die leeftijd, maar blijkbaar wisten ze zich goed te redden.
Wat ik mij afvraag, is dat de normale gang van zaken of aangedikt voor een televisieprogramma??
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 17:02:45 #105
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_205618847
Heb je gemist, vriendin was te zien.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_205618890
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 17:02 schreef matthijst het volgende:
Heb je gemist, vriendin was te zien.
Huh wanneer dan? Ze ging naar New York maar daar is ze toch niet op beeld verschenen ? Nog maar s terugkijken dan ook.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 20:14:30 #107
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_205620909
Tijd terug alweer at ik 't gezien heb, dacht dat die in de laatste ep zat waar Emma aan 't DJ-en was? Zelfde meisje (dacht ik) die eerder al een keer op 't strand was.
Maar kan het natuurlijk mis hebben.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_205637261
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 20:14 schreef matthijst het volgende:
Tijd terug alweer at ik 't gezien heb, dacht dat die in de laatste ep zat waar Emma aan 't DJ-en was? Zelfde meisje (dacht ik) die eerder al een keer op 't strand was.
Maar kan het natuurlijk mis hebben.
Klopt, maar die is de 23e pas op tv te zien. ;)
pi_205637498
Vind wel typisch dat ze in interviews 'blijf kijken!' zegt op de vraag of ze nog samen zijn want daar geeft de laatste uitzending helemaal geen antwoord op?
pi_205726089
Leuke afsluiting! Met plezier gekeken dit seizoen :)
pi_205726143
Ja het was een leuk seizoen, leuke afwisseling in soort meiden. En ze waren erg menselijk. Hadden allemaal wel hun trekjes die positief en negatief waren.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_205727152
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 17:04 schreef Maartel het volgende:
Vind wel typisch dat ze in interviews 'blijf kijken!' zegt op de vraag of ze nog samen zijn want daar geeft de laatste uitzending helemaal geen antwoord op?
Indirect wel.
https://twitter.com/Typotini/status/1562156303786680320
pi_205727700
Lachte me helemaal kapot om die waarzegger met dat meisje die woest werd omdat ze een ziekte kreeg ipv succes :D
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_205728337
quote:
Maar dat was nog in amerika toch?

Ah check zie nu de post erboven!
  Miss 200.000.000! vrijdag 2 september 2022 @ 19:40:58 #115
367000 roos94
pi_205823638
Kendra zit in Lang leve de liefde

Famehunter _O-
pi_205847506
Er komt een nieuw seizoen. Volgend seizoen gaan ze naar… New York.


Opnames waren Juli/Augustus 22.

[ Bericht 26% gewijzigd door RipCity op 04-09-2022 21:16:35 ]
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Miss 200.000.000! zondag 4 september 2022 @ 21:14:06 #117
367000 roos94
pi_205847657
Usa bevalt beter blijkbaar dan Italie
pi_205852701
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 21:14 schreef roos94 het volgende:
Usa bevalt beter blijkbaar dan Italie
Italie was ook een beetje vanwege Covid meen ik?
  maandag 5 september 2022 @ 20:20:46 #119
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_205859756
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 00:18 schreef RipCity het volgende:
Lachte me helemaal kapot om die waarzegger met dat meisje die woest werd omdat ze een ziekte kreeg ipv succes :D
Was grappig maar ook wel sneu voor Wendie :D . Niet al te snugger ook, deze meid.
Maar ging wel een beetje anders dan jij hier schetst: die kerel gaf aan dat ze regelmatig haar bloed moest laten testen om tijdig een ziekte waar te nemen. Waarop ze zei "ik ben enorm bang voor ziektes". Meer angst dan dat ze "woest" was.. Later janken en gaf ze ook aan dat ze zwaar hypochondrisch is.
Het enige wat ze eigenlijk van die waarzegger wilde horen was dat ze rijk en succesvol zou worden later :P

Een van de weinige leuke programma's op tv.
love & heet
pi_206050278
De toestemming van Uslu maakt het nu ook mogelijk om het aanbod van het gratis toegankelijk platform NPO Start verder uit te breiden met programma’s die speciaal gemaakt zijn voor de streamingdienst. De eerste titels die de komende periode op NPO Start zullen verschijnen zijn onder meer Pointer Checkt, waarin nepnieuws onderzocht wordt, een VIPS-serie van Au Pairs en een documentaireserie van Fidan Ekiz over de cancelcultuur. Ook programma’s die tot nu toe alleen via de online kanalen van de omroepen te zien waren, kunnen nu via NPO Start bekeken worden.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  woensdag 21 september 2022 @ 17:30:43 #121
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_206054116
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 14:54 schreef Zana het volgende:
Heb ik nu iets gemist of was het gewoon niet te zien dat Emma een vriendin had?

Best wel raar dat er blijkbaar niemand ter plekke naar de meiden omkeek en de families een soort van screende (vooraf?). Ik vind het niet normaal dat je midden in een verhuizing terecht kan komen, langdurig alleen (alowel de huishoudster
leek daar ook te slapen) voor staat of geen eigen bed/ kamer krijgt. Je wilt als ouder toch niet dat je kind in zulke situaties terecht kan komen aan de andere kant van de ocean op die leeftijd, maar blijkbaar wisten ze zich goed te redden.
Wat ik mij afvraag, is dat de normale gang van zaken of aangedikt voor een televisieprogramma??
Normale gang van zaken helaas. Weet dit uit eigen ervaring. De bemiddelaars willen alleen maar geld en voor de rest moet je het zelf uitzoeken. Er zijn wel officiële regels maar zolang ze kunnen cashen en niemand er om zeurt vinden de organisaties het best.
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
  dinsdag 15 november 2022 @ 12:51:34 #122
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_206684122
27 november nieuw seizoen (au pair vips).
Haters everywhere but I don't really care.
  Miss 200.000.000! dinsdag 15 november 2022 @ 12:56:19 #123
367000 roos94
pi_206684175
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2022 12:51 schreef matthijst het volgende:
27 november nieuw seizoen (au pair vips).
Vips?
pi_206684248
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 12:56 schreef roos94 het volgende:

[..]
Vips?
Wie kent ze niet? :P

quote:
Mark Lucas Werkhoven (22), Glen Fontein (22), Joy Bosz (19) en Arunya Guillot (20) hebben honderdduizenden volgers op social media. Dagelijks zijn ze bezig met content maken. Maar wat als ze plots in de weer moeten met luiers en snottebellen? In ‘Au Pairs VIPS’ gaan ze de uitdaging aan. Voor zes weken vertrekken ze naar de ‘City of Dreams’ om te werken als au pair. Zijn ze bestand tegen dit hectische leven? Want zorgen voor een kind blijkt toch hele andere koek te zijn dan het entertainen van je volgers. Het seizoen ‘Au Pairs VIPS’ is vanaf zondag 20 november te streamen via NPO Start en wordt vanaf zondag 27 november wekelijks uitgezonden om 19.40 uur bij BNNVARA op NPO 3.

In de eerste afleveringen maken de au pairs kennis met hun gastgezin. Mark komt terecht bij een strenggelovige familie met twaalf kinderen. Arunya ontdekt dat er camera’s in haar kamer hangen als ze binnenkomt bij haar Russische gastgezin. Dit geeft haar geen welkom gevoel en het laat haar meteen twijfelen of ze hier wel wil blijven. Glen leert staartjes maken bij zijn twee oppasmeisjes en Joy’s achtjarige oppaskind heeft een waslijst aan regels voor haar opgesteld. Hoe redden de vips zich in de chaos van leven met kleine kinderen? Lukt het hen om een band op te bouwen met hun hostgezin of weten ze niet hoe snel ze weg moeten?
bron: https://pers.bnnvara.nl/v(...)-voor-au-pairs-vips/
  Miss 200.000.000! dinsdag 15 november 2022 @ 14:18:06 #125
367000 roos94
pi_206685019
quote:
:')
  dinsdag 15 november 2022 @ 14:21:18 #126
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_206685059
Ja sneue bende, maar het zal vast wel weer vermakelijk zijn.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_206686421
VIP zijn is ook niet meer wat het geweest is.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 15 november 2022 @ 16:56:47 #128
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_206686670
VIPS bestaan ook niet
pi_206693066
Ik ken de VIP’s niet.
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
  Miss 200.000.000! dinsdag 22 november 2022 @ 19:07:30 #130
367000 roos94
pi_206780145
Ik kijk nu op npo

Vind de deelnemers niet zo leuk
  dinsdag 22 november 2022 @ 21:39:31 #131
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_206783063
Ik vind deze mensen ook niet leuk. Vooral die wannabe justin bieber vind ik vreselijk. Volgende keer weer gewoon onbekende aub.
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
pi_206798506
Na Emma kan het er nooit meer beter op worden.

Emma ♡♡♡
  Miss 200.000.000! vrijdag 25 november 2022 @ 03:23:03 #133
367000 roos94
pi_206811117
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 23:50 schreef Inbox het volgende:
Na Emma kan het er nooit meer beter op worden.

Emma ♡♡♡
Gewoon je average lesbo die geluk had met haar kinderen
pi_206822183
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2022 03:23 schreef roos94 het volgende:

[..]
Gewoon je average lesbo die geluk had met haar kinderen
Ik vind dr gewoon leuker dan leuk en dat staat los van of ze lesbisch is of niet. Spontaan, leuk koppie, leuk karakter. Ook nog eens een zorgzaam type. Zeg aar de idealemoedervoor je kind :)

De zoon des huizes boft maar dat ie naast haar wakker mocht worden.
Vraag me af hoevaak dat met een boner was :+

Ik wil meer Emma op tv!
  maandag 28 november 2022 @ 00:11:52 #135
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_206850707
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 00:32 schreef Ellatjuh het volgende:
Ik ken de VIP’s niet.
Stelletje Youtubers die waarschijnlijk vooral kinderen als volgers hebben, dus ken er ook geen een.
Gezien de uitzendtijd is het ook vooral voor de jongeren gemaakt.
Zie ook een familie met veel kleine kinderen die 2 tot 4 uur per dag moeten oefenen om een dansvideootje te maken.
Wel typisch Amerikaans.

[ Bericht 8% gewijzigd door spapaars op 28-11-2022 00:18:15 ]
  Miss 200.000.000! maandag 28 november 2022 @ 06:21:58 #136
367000 roos94
pi_206851076
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 00:11 schreef spapaars het volgende:

[..]
Stelletje Youtubers die waarschijnlijk vooral kinderen als volgers hebben, dus ken er ook geen een.
Gezien de uitzendtijd is het ook vooral voor de jongeren gemaakt.
Zie ook een familie met veel kleine kinderen die 2 tot 4 uur per dag moeten oefenen om een dansvideootje te maken.
Wel typisch Amerikaans.
Ja die familie met 12 kids. Pure mishandeling.
  maandag 28 november 2022 @ 20:52:21 #137
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_206860147
Ep 2, op zich wel aardig, die families zijn ook altijd weirdos.
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 30 november 2022 @ 20:14:52 #138
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_206885121
Die Glen is echt een kutkneus.
Wordt ie kaal ofzo, met dat debiele haar.
Haters everywhere but I don't really care.
  Miss 200.000.000! woensdag 30 november 2022 @ 20:20:53 #139
367000 roos94
pi_206885226
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2022 20:14 schreef matthijst het volgende:
Die Glen is echt een kutkneus.
Wordt ie kaal ofzo, met dat debiele haar.
Mark?
  woensdag 30 november 2022 @ 21:03:58 #140
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_206886213
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 20:20 schreef roos94 het volgende:

[..]
Mark?
Glen
Al was ie in ep 6 bij tuinfeest wel OK.



[ Bericht 4% gewijzigd door matthijst op 30-11-2022 21:16:12 ]
Haters everywhere but I don't really care.
pi_206916988
Ik kijk nu aflevering 1. Wacht even, die familie met 12 kinderen, moeder is 37, vader is 35 en 2 zoons van 16... Whut??
pi_206919261
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 22:51 schreef Pinuts het volgende:
Ik kijk nu aflevering 1. Wacht even, die familie met 12 kinderen, moeder is 37, vader is 35 en 2 zoons van 16... Whut??
Zeker streng in de Here en prolife?
pi_207065141
Er komt een ‘Emma terug in Florida’ kerstspecial op 28 december _O_
  dinsdag 13 december 2022 @ 13:42:56 #144
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_207065605
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 22:51 schreef Pinuts het volgende:
Ik kijk nu aflevering 1. Wacht even, die familie met 12 kinderen, moeder is 37, vader is 35 en 2 zoons van 16... Whut??
Vrij normaal om jong kinderen te kijken daar in sommige communities. Heb er ook gewoond en de meeste waren toch wel getrouwd voor hun 20ste of hadden 1 kind.

Verder vind ik hoe die Arunya naar die familie gaat om op te passen ook niet kunnen. Trek gewoon een beetje degelijke kleding aan.

Snap wel dat ze weg is gegaan bij die Russen. Op de kamer met een peuter slapen is niet te doen.
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
pi_207065701
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 13:42 schreef britneycheers het volgende:

[..]
Vrij normaal om jong kinderen te kijken daar in sommige communities. Heb er ook gewoond en de meeste waren toch wel getrouwd voor hun 20ste of hadden 1 kind.

Verder vind ik hoe die Arunya naar die familie gaat om op te passen ook niet kunnen. Trek gewoon een beetje degelijke kleding aan.

Snap wel dat ze weg is gegaan bij die Russen. Op de kamer met een peuter slapen is niet te doen.
Ja en een camera erbij... en zo buiten gesloten worden. Dat was echt geen fijn gezin (voor haar).
En idd... die nagels bij een baby... brrr
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_207069631
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 13:42 schreef britneycheers het volgende:

[..]
Vrij normaal om jong kinderen te kijken daar in sommige communities. Heb er ook gewoond en de meeste waren toch wel getrouwd voor hun 20ste of hadden 1 kind.

Verder vind ik hoe die Arunya naar die familie gaat om op te passen ook niet kunnen. Trek gewoon een beetje degelijke kleding aan.

Snap wel dat ze weg is gegaan bij die Russen. Op de kamer met een peuter slapen is niet te doen.
Jong oke. Maar moeder was dus 15 en vader 13...
pi_207072187
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 13:02 schreef Urquhart het volgende:
Er komt een ‘Emma terug in Florida’ kerstspecial op 28 december _O_
Oh, tof!

Emma ♡♡♡ Die griet is gewoon zo puur. Niet zo'n gemaakt poppetje, zeg maar.
  Miss 200.000.000! woensdag 21 december 2022 @ 14:26:51 #148
367000 roos94
pi_207172971
De emma kerstspecial is online
pi_207173768
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 14:26 schreef roos94 het volgende:
De emma kerstspecial is online
Via Npo plus?
  Miss 200.000.000! woensdag 21 december 2022 @ 15:35:48 #150
367000 roos94
pi_207173971
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 15:22 schreef Inbox het volgende:

[..]
Via Npo plus?
Sii
  zondag 25 december 2022 @ 18:45:00 #151
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_207228441
Super leuk die special. O+
Haters everywhere but I don't really care.
pi_207233494
Bella was een Nederlandse en heet Anouk :D

Vind die Emma echt een leuke griet. Ik wil meer Emma op tv :Y
pi_207246104
Leuke special ja! O+
pi_208113079
Nieuwe opnames zijn deze zomer Juni/Juli/Augustus.

Locatie: Hawaii.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_209532295
Nieuwe seizoen begint! (NYC) 20 juni

[ Bericht 25% gewijzigd door RipCity op 16-06-2023 13:26:59 ]
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Miss 200.000.000! vrijdag 16 juni 2023 @ 14:06:12 #156
367000 roos94
pi_209532815
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 13:18 schreef RipCity het volgende:
Nieuwe seizoen begint! (NYC) 20 juni
Genot
  dinsdag 20 juni 2023 @ 20:17:10 #157
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_209584099
Leuk weer *O*
Haters everywhere but I don't really care.
  donderdag 22 juni 2023 @ 20:59:34 #158
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_209610140
Alvast de insta-Rus van die ene:
https://instagram.com/elmiefairchild?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Wat een kutfamilie.
Haters everywhere but I don't really care.
  Miss 200.000.000! donderdag 22 juni 2023 @ 21:11:05 #159
367000 roos94
pi_209610393
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2023 20:59 schreef matthijst het volgende:
Alvast de insta-Rus van die ene:
https://instagram.com/elmiefairchild?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Wat een kutfamilie.
Heel nep.
  vrijdag 23 juni 2023 @ 20:39:06 #160
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_209621872
Hoe WOKE is dit?
- Een lhbtq-whatever familie.
- Een jongen die op “personen” valt.
- Een Oekraïense gastarbeider
- Een donker meisje gekleed als hippie
- Een “bodypositivy” meisje
- Een Chinese emo meisje

NPO slaat door :')
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
  vrijdag 23 juni 2023 @ 20:53:32 #161
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_209622058
Vind 't wel weer een leuk seizoen.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_209630718
Ik vond dit seizoen ook erg leuk!
pi_209630755
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 20:39 schreef britneycheers het volgende:
Hoe WOKE is dit?
- Een lhbtq-whatever familie.
- Een jongen die op “personen” valt.
- Een Oekraïense gastarbeider
- Een donker meisje gekleed als hippie
- Een “bodypositivy” meisje
- Een Chinese emo meisje

NPO slaat door :')
Klinkt als een prima weerspiegeling van Amsterdam.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_209631182
quote:
16s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 15:11 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Klinkt als een prima weerspiegeling van Amsterdam.
:Z of van New York.
pi_209631262
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 15:48 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
:Z of van New York.
Oh zitten de makers daar tegenwoordig.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_209632337
Oei oei, stel je toch voor, een groep waarin een groot deel van de kijkers zich vertegenwoordigd voelt ;(

Prima seizoen weer, wel sneu dat Anne uiteindelijk geen echte succeservaring had.
Wel benieuwd what the heck dat 2e gezin van Bram was en ook een beetje aparte vibe bij zijn 1e gastvader.
(Had ook de indruk dat ie zichzelf wat overschreeuwde in de kerk bij diegene waar hij zo benadrukte 'we kennen elkaar echt uit de kerk!!'. Uhu. Zeker niet uit een andere setting of app :') )

Was dat influencer-seizoen zo vervelend als dat klonk? Heb 'm toen geskipt.
pi_209632467
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 17:14 schreef Maartel het volgende:
Oei oei, stel je toch voor, een groep waarin een groot deel van de kijkers zich vertegenwoordigd voelt ;(

Prima seizoen weer, wel sneu dat Anne uiteindelijk geen echte succeservaring had.
Wel benieuwd what the heck dat 2e gezin van Bram was en ook een beetje aparte vibe bij zijn 1e gastvader.
(Had ook de indruk dat ie zichzelf wat overschreeuwde in de kerk bij diegene waar hij zo benadrukte 'we kennen elkaar echt uit de kerk!!'. Uhu. Zeker niet uit een andere setting of app :') )

Was dat influencer-seizoen zo vervelend als dat klonk? Heb 'm toen geskipt.
Je zou haast anders denken, maar de grootste groep Nederlanders zijn nog altijd blanke heteroseksuele cisgenders.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_209632609
quote:
16s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 17:21 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Je zou haast anders denken, maar de grootste groep Nederlanders zijn nog altijd blanke heteroseksuele cisgenders.
Ik geloof niet daar over t algemeen een gebrek aan op tv is.
Ook in dit programma niet.
pi_209632731
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 17:28 schreef Maartel het volgende:

[..]
Ik geloof niet daar over t algemeen een gebrek aan op tv is.
Ook in dit programma niet.
Ik wel. :7
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_209636475
quote:
16s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 17:21 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Je zou haast anders denken, maar de grootste groep Nederlanders zijn nog altijd blanke heteroseksuele cisgenders.
Blanke wat?
pi_209636479
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 22:03 schreef Inbox het volgende:

[..]
Blanke wat?
draken
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_209636913
quote:
16s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 17:21 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Je zou haast anders denken, maar de grootste groep Nederlanders zijn nog altijd blanke heteroseksuele cisgenders.
Alleen als jij in kleur en gender denkt, er is ook een enorme grote groep mensen die niet in dat soort hokjes denkt, de grootste groep...tssssk. De grootste groep mensen wil volgens mij ergens zich bij thuis voelen, ongeacht gender, uiterlijk of bezit in goederen. En dat gaat veel verder dan dat alleen zoals gedrag, leeftijd, gemeenschappelijke normen en waarden. Het concept van dit programma is m.i. juist dat te laten zien.
pi_209636929
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 22:29 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Alleen als jij in kleur en gender denkt, er is ook een enorme grote groep mensen die niet in dat soort hokjes denkt, de grootste groep...tssssk. De grootste groep mensen wil volgens mij ergens zich bij thuis voelen, ongeacht gender, uiterlijk of bezit in goederen. En dat gaat veel verder dan dat alleen zoals gedrag, leeftijd, gemeenschappelijke normen en waarden. Het concept van dit programma is m.i. juist dat te laten zien.
Volgens mij snap jij er niets van.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_209636940
quote:
16s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 22:30 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Volgens mij snap jij er niets van.
Leg uit dan?
pi_209636988
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 22:30 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Leg uit dan?
Morgen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_209637006
quote:
16s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 22:34 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Morgen.
laf
pi_209637022
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 22:35 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
laf
Heb nu even geen zin in dit soort geouwehoer. :@
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_209637075
quote:
16s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 22:36 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Heb nu even geen zin in dit soort geouwehoer. :@
ok
  zondag 25 juni 2023 @ 01:39:07 #179
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_209638939
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 17:14 schreef Maartel het volgende:

Was dat influencer-seizoen zo vervelend als dat klonk? Heb 'm toen geskipt.
Neu. Waren semi bekende lui, ik had dr nog nooit van gehoord. Verder net zo geinig als eerdere seizoenen.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_209697377
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2023 01:39 schreef matthijst het volgende:

[..]
Neu. Waren semi bekende lui, ik had dr nog nooit van gehoord. Verder net zo geinig als eerdere seizoenen.
Klopt, geen idee in hoeverre de aupairs al bekend waren via SM. Het verschil in cultuur en opvatting over educatie is enorm. Bram is de ideale aupair, heeft oprecht lol erin om met jonge kinderen om te gaan.

Voor de zeikerds:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_209698543
Bram is idd wel een beetje de Emma van dit seizoen :)
pi_209713428
Ik vond het een wat saaier seizoen dan de vorigen. Toch blijft het lekker weg kijken. Bram vind ik het leukst om naar te kijken.
pi_209760747
Late to the party, maar seizoen 3 net afgekeken. Superleuk seizoen.

Wendie vond ik best meevallen, die had gewoon weinig geluk met haar hostouders. Emma, echt een fantastische vrouw... die andere 3 waren denk ik allang afgehaakt als je opeens 1.5 maand er alleen voor staat.

Vond het wel soms sneu voor Noah, viel een beetje buiten de boot. En dan ook nog zo'n elitaire hostvader die duidelijk op je neerkijkt. Zou mij niets verbazen als hij inderdaad racistische denkbeelden heeft zoals Noah vermoedt. Hopelijk gaat 't goed met haar.


Nieuwe seizoen is tot nu toe ook wel oké, maar iets minder interessante types denk ik? Zowel de host ouders als de au pairs zelf. Wel grappig hoe relaxed Sincha altijd is, doet gewoon dr eigen ding
pi_209764191
Vreselijk, die Oekrainse momfluencer.
pi_209857519
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 21:40 schreef CocoinColorado het volgende:
Vreselijk, die Oekrainse momfluencer.
Erg nare vrouw inderdaad... hoe ze ook op de uren let, en "alleen op een baby letten telt niet". Goed dat Sincha volgende week er mee op lijkt te houden.
pi_209877114
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 22:43 schreef Urquhart het volgende:
Bram is idd wel een beetje de Emma van dit seizoen :)
Ik vind Bram zo leuk. En zo gelachen om Story die haar eigen kledingkeuze maakte. De verschrikking van Bram die combinatie maar hij deed het toch maar.
Daaraan zie je wel dat hij jong is, als je wat ouder bent laat je het gaan en pick je je battles.
pi_209944881
Ik heb nog niets gezien van dit seizoen want het begon precies in mijn vakantie. Is het seizoen leuk genoeg om nog te gaan kijken?
  Miss 200.000.000! dinsdag 18 juli 2023 @ 17:37:20 #188
367000 roos94
pi_209944912
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 17:36 schreef Pinuts het volgende:
Ik heb nog niets gezien van dit seizoen want het begon precies in mijn vakantie. Is het seizoen leuk genoeg om nog te gaan kijken?
Yep
pi_210133455
Anne's gezin is zo erg niet lijkt mij? Vooral in vergelijking met Bram's en Sincha's eerste gastgezinnen.. heb het idee dat Anne zo onzeker is dat ze bij weinig gastgezinnen zich thuis zou voelen.


Dat nieuwe gezin van Sincha lijkt mij wel echt top!
pi_210215387
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 21:40 schreef CocoinColorado het volgende:
Vreselijk, die Oekrainse momfluencer.
Akelige vrouw
pi_210215923
Ik vind dat mollige meisje zo kinds. Als gezin zou ik niet gerust zijn op haar kunnen eerlijk gezegd
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_210223074
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 20:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind dat mollige meisje zo kinds. Als gezin zou ik niet gerust zijn op haar kunnen eerlijk gezegd
Ja, mee eens. In vrijwel alle opzichten zou ik het direct geloven als iemand zou zeggen dat ze 14 jaar is.

Verder wel weer een leuk seizoen dit. Ik moet steeds erg lachen om Sincha, die het aan de ene kant beter doet dan ik had verwacht en erg lollig uit de hoek kan komen, maar aan de andere kant ook wel weer typische Gen Z trekjes heeft.

Ik heb gisteren die aflevering gezien dat Bram zijn gastouders confronteert met de spanning in huis en ik vond dat echt een knappe en dappere move van hem waar ook goed op gereageerd werd.
pi_210223114
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 11:52 schreef itchycoo het volgende:

[..]
Ja, mee eens. In vrijwel alle opzichten zou ik het direct geloven als iemand zou zeggen dat ze 14 jaar is.

Verder wel weer een leuk seizoen dit. Ik moet steeds erg lachen om Sincha, die het aan de ene kant beter doet dan ik had verwacht en erg lollig uit de hoek kan komen, maar aan de andere kant ook wel weer typische Gen Z trekjes heeft.

Ik heb gisteren die aflevering gezien dat Bram zijn gastouders confronteert met de spanning in huis en ik vond dat echt een knappe en dappere move van hem waar ook goed op gereageerd werd.
Helemaal mee eens!

Ik moest trouwens ook lachen om die grasfobie, ik heb die ook, en dacht dat ik gek was :P Valt dus nog wel mee

En Bram was echt dapper in die aflevering!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_210285568
Heb net de laatste aflevering gekeken. Holy shit, wat een bipolaire heks is die vrouw uit het tweede gezin van Bram :o Petje af voor hoe Bram voor zichzelf opkwam en ik snap wel dat je helemaal in de war raakt als zo’n vrouw je in zo’n situatie gaat lopen gaslighten. En die man van haar is een slappe zak, met z’n “don’t feel bad about it” op het einde.

Leuk seizoen weer. Nogal uiteenlopende deelnemers qua volwassenheid :)
pi_210455708
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 17:46 schreef Kiwi7 het volgende:
Late to the party, maar seizoen 3 net afgekeken. Superleuk seizoen.

Wendie vond ik best meevallen, die had gewoon weinig geluk met haar hostouders. Emma, echt een fantastische vrouw... die andere 3 waren denk ik allang afgehaakt als je opeens 1.5 maand er alleen voor staat.

Vond het wel soms sneu voor Noah, viel een beetje buiten de boot. En dan ook nog zo'n elitaire hostvader die duidelijk op je neerkijkt. Zou mij niets verbazen als hij inderdaad racistische denkbeelden heeft zoals Noah vermoedt. Hopelijk gaat 't goed met haar.

Nieuwe seizoen is tot nu toe ook wel oké, maar iets minder interessante types denk ik? Zowel de host ouders als de au pairs zelf. Wel grappig hoe relaxed Sincha altijd is, doet gewoon dr eigen ding
Gewoon een schande hoe Noa behandeld werd! Wat mij trouwens deze keer heel erg opviel was de opvoeding die veel Amerikaanse gezinnen hun kids geven. Weinig regels en slecht voedsel. Ik ben daar echt van geschrokken en daardoor krijg je van die sikkeneurige kinderen die een au-pair dan zoet mag gaan houden.
pi_210455751
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 21:38 schreef Kiwi7 het volgende:

[..]
Erg nare vrouw inderdaad... hoe ze ook op de uren let, en "alleen op een baby letten telt niet". Goed dat Sincha volgende week er mee op lijkt te houden.
Vreselijk mens wat haar dochter er nog eens in meesleurt. Je kon zien dat dat kind er helemaal geen zin in had en tóch moest het van die heks. 8)7
Bram vond ik een schat, samen met dat gezette meisje, ben haar naam kwijt. O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')