Ik vond het een beetje raar dat die meid begon aan dit programma wetend dat blijkbaar moeder heel ernstig ziek al was + dat ze dan op het eind nog random ff terugkomt. Raar.quote:Op maandag 14 juli 2025 10:21 schreef Aberkullie het volgende:
Die jongen had gewoon zonder te zeuren bij die homohaters moeten blijven en dat die meid terug naar huis gaat omdat haar moeder overleden is is ook weer typisch van deze generatie
Ja Marnik is goed met kinderen idd!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:12 schreef kwiwi het volgende:
Kijk dit programma voor het eerst en ben nu bij aflevering 6 van dit seizoen, maar vind die Lara met de aflevering irritanterMarnik vind ik wel echt een hele goede en leuke au pair.
Lara zit nu inmiddels toch al aan haar derde gezin? Die meid had hier nooit aan moeten beginnen... Elke keer zie je hetzelfde patroon bij Lara.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:12 schreef kwiwi het volgende:
Kijk dit programma voor het eerst en ben nu bij aflevering 6 van dit seizoen, maar vind die Lara met de aflevering irritanterMarnik vind ik wel echt een hele goede en leuke au pair.
Ze is emotioneel nog te jong hiervoor... en ziet dat zelf niet in.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:32 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
[..]
Lara zit nu inmiddels toch al aan haar derde gezin? Die meid had hier nooit aan moeten beginnen... Elke keer zie je hetzelfde patroon bij Lara.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:32 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
[..]
Lara zit nu inmiddels toch al aan haar derde gezin? Die meid had hier nooit aan moeten beginnen... Elke keer zie je hetzelfde patroon bij Lara.
En het valt nog extra op omdat Marnik zo volwassen is voor zijn leeftijd (m.i.).quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze is emotioneel nog te jong hiervoor... en ziet dat zelf niet in.
Ja dat klopt idd, Marnik doet dat goed!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
En het valt nog extra op omdat Marnik zo volwassen is voor zijn leeftijd (m.i.).
Alles voor de wannabe-influencer-famequote:Op maandag 14 juli 2025 10:31 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje raar dat die meid begon aan dit programma wetend dat blijkbaar moeder heel ernstig ziek al was + dat ze dan op het eind nog random ff terugkomt. Raar.
Misschien dat ze daarom ook ineens weer terug was aan het einde, alleen maar om dagjes weg te gaan met de rest. Vond dat wat apart, want ze deed verder geen au pair werk meer.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:55 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Alles voor de wannabe-influencer-fame![]()
Vanuit dit programma kan je weer met een ander programma meedoen en hopen op een veel groter programma, en dan ben je binnen of kan je vast wel ergens wat schnabbels binnenharken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |