Ik kan niet vooruit kijken.quote:
Ik weet niet of ik het ga volgen. 1 aflevering per week.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 21:15 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb dit jaar juist geen ergernissen,vind ze allemaal wel leuk.
Maandje abo NPO + is gratuit.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 21:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het ga volgen. 1 aflevering per week.
En dan vergeet ik het af te zeggen. 🤣quote:
Is 3 euro p/mquote:
Ja en 6,99 showtime en ik dacht 7,99 netflix en 0,99 cent videolandquote:
Zeur niet zo.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 21:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en 6,99 showtime en ik dacht 7,99 netflix en 0,99 cent videoland
quote:
Moet je daar ook een abo voor hebben?quote:
Jij wel.quote:
Er komen steeds meer streamdiensten bij. Kan het niet bijbenen. Ik kijk eerst maar eens op die andere wat ik kijken wilquote:
Haha (kom uit Grunn) ik heb drie aardbevingen mee gekregenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:29 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb mijn eerste aardbeving gehad,wat vet.
quote:Op donderdag 23 mei 2024 06:49 schreef roos94 het volgende:
Die melanie is volgens mij super gay, maar ja Ede he
Bedoel je niet bibi?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:19 schreef matthijst het volgende:
Dat huis van Melanie, wat een ranzige teringbende
Ik vind hawaï wel leuk! Minder een voorspelbare omgevingquote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:08 schreef matthijst het volgende:
Wel vermakelijk om te zien hoe mensen leven. Zoals die bende bij Bibi.
Die moeder van dat gezin spoort ook totaal niet.
En leuk om wat van Hawaii te zien. Ziet er wel leuk uit voor een keer op vakantie
Typisch kind, ja. Mijn dochter heeft er ook eentje meegemaakt (ook Grunn), inderdaad dooreng, alsof een een bende vrachtwagens onder de grond reden.quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha (kom uit Grunn) ik heb drie aardbevingen mee gekregen
Niks vet aan. Eerder doodeng
Maar ze is helemaal wat wereldvreemd
Daar doen ze toch voor.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 18:09 schreef Irri-tante het volgende:
Ik vind het bijzonder dat ze jonge meiden in deze gezinnen en huizen geplaatst hebben. Sommige gezinnen zijn echt wel next level.
Ja, het maakt tv. Maar toch
Ik wil niks zeggen, maar volgens mij heb jij vooruitgekeken..quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:34 schreef matthijst het volgende:
Die kutfamilie van Melanie![]()
Wat een kutgasten. Laten de hele bende liggen en verwachten dat iemand de troep opruimt.
Je rijdt in de auto dan moet je hem vol gooien. Wat een tyfusvolk.
"maybe it's the English". Die gast praat zelf met een kutaccent.
Denkt dat een au pair een slaaf is.
Als ik haar was had ik child protective services gebeld. Kank*rvolk.
Jammer dat er geen familienamen staan. Dan gvd alsnog vanuit Nederland massaal melding maken met filmpje dat die ma die baby alleen thuis laat.
Die drill sergeant bij Bibi 😂
45 uur per week werken. Als je ziek bent op een andere dag inhalen.
Alles vragen aan die kinderen ook. Al die keuzen. Hot or cold. Toast or cereal. Sjezus.
De hele dag op die Switch. Tering. Waar halen ze die gastgezinnen vandaan.
Oh. Dacht dat iedereen dat hier deed voor die 3 euroquote:Op zondag 26 mei 2024 19:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik wil niks zeggen, maar volgens mij heb jij vooruitgekeken..![]()
Helemaal mee eens trouwens.
Daarom durf ik hier niet zo goed te postenquote:Op zondag 26 mei 2024 19:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik wil niks zeggen, maar volgens mij heb jij vooruitgekeken..![]()
Helemaal mee eens trouwens.
Zeg, veel reageerders kijken niet meer lineair en moeten nu op hun handen zitten om te reageren in dit topic. Heb jij daar een oplossing voor?quote:
Dat werkt in mijn geval niet, dan blijf ik wel meelezen.quote:Op zondag 26 mei 2024 22:47 schreef praadje het volgende:
Gewoon wachten met posten. Ik kan ook vooruit kijken maar heb daar geen tijd voor en dan is het vervelend als je hier alles al leest.
Dat gezegd hebbende. Net aflevering 1 gekeken. Die naam van dat kind, bvgfyhhjgvvddedxhki![]()
Maar waarom moet je dan schrijven over iets wat veel anderen nog niet gezien hebben.quote:Op zondag 26 mei 2024 22:52 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat werkt in mijn geval niet, dan blijf ik wel meelezen.
Klopt, maak dan twee topics aan.quote:Op zondag 26 mei 2024 22:55 schreef praadje het volgende:
[..]
Maar waarom moet je dan schrijven over iets wat veel anderen nog niet gezien hebben.
Ten eerste is er niets zo vervelend als spoilers maar je hebt dan toch ook geen interactie.
Daarnaast verpest het ook een beetje de voorpret voor anderen en gaan dingen ook door elkaar lopen.
Dat vind ik een goed idee. Een voor met spoilers en een zonder. De standaard is zonder spoilers dus voel je vrij er een met spoilers aan te maken. Gebeurt wel vaker.quote:
2024 wie wacht er nog 9 weken dan.quote:Op zondag 26 mei 2024 22:55 schreef praadje het volgende:
[..]
Maar waarom moet je dan schrijven over iets wat veel anderen nog niet gezien hebben.
Ten eerste is er niets zo vervelend als spoilers maar je hebt dan toch ook geen interactie.
Daarnaast verpest het ook een beetje de voorpret voor anderen en gaan dingen ook door elkaar lopen.
Precies zoals ik het zeg: het is 2024, wie gaat er 9 weken wachten als er 1 ep per week wordt uitgezonden.quote:
Oh haha, ik dus. Ben geen bingekijker ( heb er het geduld niet voor) en vaak heb ik er ook geen tijd voor omdat er dan iets anders is wat ik wil zien of druk ben met andere zaken. Maar zo is het toch mooi opgelost?quote:Op zondag 26 mei 2024 23:36 schreef matthijst het volgende:
[..]
Precies zoals ik het zeg: het is 2024, wie gaat er 9 weken wachten als er 1 ep per week wordt uitgezonden.
Zij er die vooruit kijken? Ik kan een topic aan maken voor de voorruit kijkers?quote:Op zondag 26 mei 2024 22:39 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zeg, veel reageerders kijken niet meer lineair en moeten nu op hun handen zitten om te reageren in dit topic. Heb jij daar een oplossing voor?
Ja graag! Ik kijk wel, maar post nergens omdat ik vooruit kijk.quote:Op maandag 27 mei 2024 06:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zij er die vooruit kijken? Ik kan een topic aan maken voor de voorruit kijkers?
Veel plezier 😉quote:Op maandag 27 mei 2024 06:43 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ja graag! Ik kijk wel, maar post nergens omdat ik vooruit kijk.
Varkensvlees eten vanuit een joodse traditie ook niet en daar is een reden voor volgens mij. Varkens zijn ten eerste hele intelligente dieren en vreten alles wat los en vast zit, net als mensen. Varkens kluiven zo een mens weg als het moet. Ik lust wel varkensvlees, maar dat is ook traditie.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:38 schreef roos94 het volgende:
Bibi drinkt, draagt ultra korte broekjes en shirts waarbij de boezem er bijna uitvalt, maar eet geen varkensvlees want je bent moslim. Vind ik altijd wel interessant. Ik zie dat bij veel moslims namelijk. Ben zelf opgegroeid in een wijk met 50% islamitische inwoners ofzo en ik heb dat al zo vaak meegemaakt. Doen werkelijk alles wat in de islam niet mag maar alleen met varkensvlees zijn ze strictZelf weten verder. Maar toch opvallend.
Die hostmoeder van haar is wel echt afschuwelijk overigens. En je woont in fucking prachtig Hawai en die kinderen zitten de godganse dag op hun tablet en krijgen kipnuggets op commando. Bizar.
Ja... begrijp ik ook wel vanuit haar oogpunt... Goed voor haar!quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:29 schreef roos94 het volgende:
Amerika beviel blijkbaar goed voor Melanie. Ze is nu weer voor 3 maanden daar als au pair.
Waar zie je dat?quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:29 schreef roos94 het volgende:
Amerika beviel blijkbaar goed voor Melanie. Ze is nu weer voor 3 maanden daar als au pair.
Echt heel irritant inderdaad. En dan een potje zitten janken omdat ze zich rot voelt, maar niks aan de situatie veranderen. Die moeder heeft hulp nodig, en dan niet van een au pair.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:30 schreef Pinuts het volgende:
Die moeder van dat donkere meisje is echt irritant. Ze woont in een mega vies huis en als ze er iets van zegt moet ze 'sterk' en 'volwassen' zijn. Wordt zelf eens volwassen en ruim je zooi op!
Niet is toeval, de productie wist van te voren wat voor huishouden het was, ze vallen met een cameraploeg heus niet zomaar binnen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Echt heel irritant inderdaad. En dan een potje zitten janken omdat ze zich rot voelt, maar niks aan de situatie veranderen. Die moeder heeft hulp nodig, en dan niet van een au pair.
Ik zie alleen continue de trailers, waarin die meiskes in vieze tokkiehuizen moeten werken met onopgevoede relpeuters.. ik kan de vergelijking niet onderdrukken met Mr. Ramsey in de smerigste kakkerlakkenkeukens.. zitten er echt geen in scene gezette situaties bij?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 14:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet is toeval, de productie wist van te voren wat voor huishouden het was, ze vallen met een cameraploeg heus niet zomaar binnen.
Werken binnen een keurig en smetteloos gezin zou saai zijn.quote:Op maandag 24 juni 2024 14:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie alleen continue de trailers, waarin die meiskes in vieze tokkiehuizen moeten werken met onopgevoede relpeuters.. ik kan de vergelijking niet onderdrukken met Mr. Ramsey in de smerigste kakkerlakkenkeukens.. zitten er echt geen in scene gezette situaties bij?
Hmm.. toevallig ook uit die onuitputtelijke kaartenbakken?quote:Op maandag 24 juni 2024 15:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Werken binnen een keurig en smetteloos gezin zou saai zijn.
Elk seizoen zie je wel een paar vroegtijdig vertrekken.
En het zijn ook allemaal gelegenheid au-pairs.
In ieder geval mensen die het leuk vinden om op TV te komen.quote:Op maandag 24 juni 2024 15:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm.. toevallig ook uit die onuitputtelijke kaartenbakken?
Dat geloof ik zeker, tegen een betere betaling dan in Nederland vakken vullen, incl gratis kost& Inwoning&TVbonus+Werknemersverklaring+AfkoopPortretrecht&Afzienvanclaims.. en zo kan ik nog wel uuuren doorgaanquote:Op maandag 24 juni 2024 16:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
In ieder geval mensen die het leuk vinden om op TV te komen.
Jaja prima, maar dat is exlusief persoonlijke vergoeding voor de uitzendrechten op Nederlands TV toch?quote:Op maandag 24 juni 2024 17:30 schreef spapaars het volgende:
Een uurtje loodgieter in je huis is duurder.
Een au pair in Nederland verdient ongeveer 340 euro per maand. Wat is zakgeld? Zakgeld is het geldbedrag dat een au pair wekelijks of maandelijks ontvangt in ruil voor hun deelname aan het culturele uitwisselingsprogramma. Elk land heeft een minimumbedrag en veel landen hebben ook een maximumbedrag.
Het is algemeen.quote:Op maandag 24 juni 2024 17:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja prima, maar dat is exlusief persoonlijke vergoeding voor de uitzendrechten op Nederlands TV toch?
En veilig.. stel je voor dat één van die Papa's daar aandacht krijgt voor...quote:Op maandag 24 juni 2024 17:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is algemeen.
En één van de deelnemers is docent, dat wordt veel beter betaald, en dan ga je toch voor het avontuur.
Dat begrijp ik tot op zekere hoogte, maar is het een avontuur waarbij een cameraploeg in je nek ademt?
Denk dat je dan toch voor de aandacht gaat.
Dat kan een ding zijn, en de meesten doen dat werk zonder toezicht van een crew.quote:Op maandag 24 juni 2024 17:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En veilig.. stel je voor dat één van die Papa's daar aandacht krijgt voor...
Toetertjesquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:16 schreef Pinuts het volgende:
Vanaf 17 juni seizoen 7 op tv in San Diego
Marnik vind ik wel een leuke knulquote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:39 schreef matthijst het volgende:
Pfff wat een gasten.
Die Aron en Marnik
Naja, op zich heb je het na 3 seconden wel al door.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
. Bij de eerste kennismaking over je geaardheid beginnen is niet altijd even handig. Laat mensen eerst aan je wennen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door roos94 op 22-06-2025 07:10:35 ]
Wat doet Marnik verkeerd? Vind hem eigenlijk de leukste aupair? En had dat op het eerste gezicht niet verwacht.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:39 schreef matthijst het volgende:
Pfff wat een gasten.
Die Aron en Marnik
Zelfde: leek zo'n zweverige gek maar alles gezien en hij en Lara vond ik 't leukst.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:12 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Wat doet Marnik verkeerd? Vind hem eigenlijk de leukste aupair? En had dat op het eerste gezicht niet verwacht.
quote:Op zondag 22 juni 2025 07:02 schreef roos94 het volgende:
Aflevering 7SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond Maud en Marnik zelf het leukst.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:17 schreef matthijst het volgende:
[..]
Zelfde: leek zo'n zweverige gek maar alles gezien en hij en Lara vond ik 't leukst.
Aron net zon sneu figuur als ik in 't begin dacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door LaDaDiDa op 27-06-2025 16:36:28 ]
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even in een spoiler, voor het geval dit nog niet op isBeeld van wat werkgevers/scholen etc. ook laten zien in NL: nieuwe generatie is er een van opgeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Suuurequote:Op maandag 14 juli 2025 10:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
Beeld van wat werkgevers/scholen etc. ook laten zien in NL: nieuwe generatie is er een van opgeven.
Ik vond het een beetje raar dat die meid begon aan dit programma wetend dat blijkbaar moeder heel ernstig ziek al was + dat ze dan op het eind nog random ff terugkomt. Raar.quote:Op maandag 14 juli 2025 10:21 schreef Aberkullie het volgende:
Die jongen had gewoon zonder te zeuren bij die homohaters moeten blijven en dat die meid terug naar huis gaat omdat haar moeder overleden is is ook weer typisch van deze generatie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |