Ik kan niet vooruit kijken.quote:
Ik weet niet of ik het ga volgen. 1 aflevering per week.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 21:15 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb dit jaar juist geen ergernissen,vind ze allemaal wel leuk.
Maandje abo NPO + is gratuit.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 21:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het ga volgen. 1 aflevering per week.
En dan vergeet ik het af te zeggen. 🤣quote:
Is 3 euro p/mquote:
Ja en 6,99 showtime en ik dacht 7,99 netflix en 0,99 cent videolandquote:
Zeur niet zo.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 21:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en 6,99 showtime en ik dacht 7,99 netflix en 0,99 cent videoland
quote:
Moet je daar ook een abo voor hebben?quote:
Jij wel.quote:
Er komen steeds meer streamdiensten bij. Kan het niet bijbenen. Ik kijk eerst maar eens op die andere wat ik kijken wilquote:
Haha (kom uit Grunn) ik heb drie aardbevingen mee gekregenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:29 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb mijn eerste aardbeving gehad,wat vet.
quote:Op donderdag 23 mei 2024 06:49 schreef roos94 het volgende:
Die melanie is volgens mij super gay, maar ja Ede he
Bedoel je niet bibi?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:19 schreef matthijst het volgende:
Dat huis van Melanie, wat een ranzige teringbende
Ik vind hawaï wel leuk! Minder een voorspelbare omgevingquote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:08 schreef matthijst het volgende:
Wel vermakelijk om te zien hoe mensen leven. Zoals die bende bij Bibi.
Die moeder van dat gezin spoort ook totaal niet.
En leuk om wat van Hawaii te zien. Ziet er wel leuk uit voor een keer op vakantie
Typisch kind, ja. Mijn dochter heeft er ook eentje meegemaakt (ook Grunn), inderdaad dooreng, alsof een een bende vrachtwagens onder de grond reden.quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha (kom uit Grunn) ik heb drie aardbevingen mee gekregen
Niks vet aan. Eerder doodeng
Maar ze is helemaal wat wereldvreemd
Daar doen ze toch voor.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 18:09 schreef Irri-tante het volgende:
Ik vind het bijzonder dat ze jonge meiden in deze gezinnen en huizen geplaatst hebben. Sommige gezinnen zijn echt wel next level.
Ja, het maakt tv. Maar toch
Ik wil niks zeggen, maar volgens mij heb jij vooruitgekeken..quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:34 schreef matthijst het volgende:
Die kutfamilie van Melanie![]()
Wat een kutgasten. Laten de hele bende liggen en verwachten dat iemand de troep opruimt.
Je rijdt in de auto dan moet je hem vol gooien. Wat een tyfusvolk.
"maybe it's the English". Die gast praat zelf met een kutaccent.
Denkt dat een au pair een slaaf is.
Als ik haar was had ik child protective services gebeld. Kank*rvolk.
Jammer dat er geen familienamen staan. Dan gvd alsnog vanuit Nederland massaal melding maken met filmpje dat die ma die baby alleen thuis laat.
Die drill sergeant bij Bibi 😂
45 uur per week werken. Als je ziek bent op een andere dag inhalen.
Alles vragen aan die kinderen ook. Al die keuzen. Hot or cold. Toast or cereal. Sjezus.
De hele dag op die Switch. Tering. Waar halen ze die gastgezinnen vandaan.
Oh. Dacht dat iedereen dat hier deed voor die 3 euroquote:Op zondag 26 mei 2024 19:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik wil niks zeggen, maar volgens mij heb jij vooruitgekeken..![]()
Helemaal mee eens trouwens.
Daarom durf ik hier niet zo goed te postenquote:Op zondag 26 mei 2024 19:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik wil niks zeggen, maar volgens mij heb jij vooruitgekeken..![]()
Helemaal mee eens trouwens.
Zeg, veel reageerders kijken niet meer lineair en moeten nu op hun handen zitten om te reageren in dit topic. Heb jij daar een oplossing voor?quote:
Dat werkt in mijn geval niet, dan blijf ik wel meelezen.quote:Op zondag 26 mei 2024 22:47 schreef praadje het volgende:
Gewoon wachten met posten. Ik kan ook vooruit kijken maar heb daar geen tijd voor en dan is het vervelend als je hier alles al leest.
Dat gezegd hebbende. Net aflevering 1 gekeken. Die naam van dat kind, bvgfyhhjgvvddedxhki![]()
Maar waarom moet je dan schrijven over iets wat veel anderen nog niet gezien hebben.quote:Op zondag 26 mei 2024 22:52 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat werkt in mijn geval niet, dan blijf ik wel meelezen.
Klopt, maak dan twee topics aan.quote:Op zondag 26 mei 2024 22:55 schreef praadje het volgende:
[..]
Maar waarom moet je dan schrijven over iets wat veel anderen nog niet gezien hebben.
Ten eerste is er niets zo vervelend als spoilers maar je hebt dan toch ook geen interactie.
Daarnaast verpest het ook een beetje de voorpret voor anderen en gaan dingen ook door elkaar lopen.
Dat vind ik een goed idee. Een voor met spoilers en een zonder. De standaard is zonder spoilers dus voel je vrij er een met spoilers aan te maken. Gebeurt wel vaker.quote:
2024 wie wacht er nog 9 weken dan.quote:Op zondag 26 mei 2024 22:55 schreef praadje het volgende:
[..]
Maar waarom moet je dan schrijven over iets wat veel anderen nog niet gezien hebben.
Ten eerste is er niets zo vervelend als spoilers maar je hebt dan toch ook geen interactie.
Daarnaast verpest het ook een beetje de voorpret voor anderen en gaan dingen ook door elkaar lopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |