Dat kan een ding zijn, en de meesten doen dat werk zonder toezicht van een crew.quote:Op maandag 24 juni 2024 17:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En veilig.. stel je voor dat één van die Papa's daar aandacht krijgt voor...
Toetertjesquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:16 schreef Pinuts het volgende:
Vanaf 17 juni seizoen 7 op tv in San Diego
Marnik vind ik wel een leuke knulquote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:39 schreef matthijst het volgende:
Pfff wat een gasten.
Die Aron en Marnik
Naja, op zich heb je het na 3 seconden wel al door.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
. Bij de eerste kennismaking over je geaardheid beginnen is niet altijd even handig. Laat mensen eerst aan je wennen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door roos94 op 22-06-2025 07:10:35 ]
Wat doet Marnik verkeerd? Vind hem eigenlijk de leukste aupair? En had dat op het eerste gezicht niet verwacht.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:39 schreef matthijst het volgende:
Pfff wat een gasten.
Die Aron en Marnik
Zelfde: leek zo'n zweverige gek maar alles gezien en hij en Lara vond ik 't leukst.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:12 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Wat doet Marnik verkeerd? Vind hem eigenlijk de leukste aupair? En had dat op het eerste gezicht niet verwacht.
quote:Op zondag 22 juni 2025 07:02 schreef roos94 het volgende:
Aflevering 7SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond Maud en Marnik zelf het leukst.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:17 schreef matthijst het volgende:
[..]
Zelfde: leek zo'n zweverige gek maar alles gezien en hij en Lara vond ik 't leukst.
Aron net zon sneu figuur als ik in 't begin dacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door LaDaDiDa op 27-06-2025 16:36:28 ]
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even in een spoiler, voor het geval dit nog niet op isBeeld van wat werkgevers/scholen etc. ook laten zien in NL: nieuwe generatie is er een van opgeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Suuurequote:Op maandag 14 juli 2025 10:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
Beeld van wat werkgevers/scholen etc. ook laten zien in NL: nieuwe generatie is er een van opgeven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |